Toodete turuletoomise mallid hõlmavad planeerimist, sõnumite atraktiivseks muutmist, õigete kanalite valikut ja parimate e-kirja mallide kasutamist. Tutvu meilimallide põhialustega, et edukalt turule tuua ja kaasata kliente.
Pärast kuude kaupa toote või teenuse arendamisele kulutamist on ilmselge see maailma turule tuua, ja meiliturundus on hea kanal oma uue toote kohta teabe levitamiseks. Kuid kui kiirustate turuletoomist, võib see kahjustada nii toodet kui ka Teie ettevõtet. Kõige parem toote turuletoomist õigesti planeerida – valige sõna edastamiseks õiged kanalid, kasutage parimaid võimalikke tooteesitluse meilimalle, muutke sõnumid atraktiivseks ja kaasahaaravaks jne. Kuid enne kui sukeldume sügavale toote turuletoomise meilimallidesse ja parimatesse tavadesse, alustame põhitõdedega.
Olenemata sellest, kas olete alles alustamas uut ettevõtet või olete staažikas mängija, on uute toodete ja teenuste tutvustamine võtmetähtsusega. Kui olete läbinud ettevõtte kontrollnimekirja ja tootevalik on valmis, on aeg hakata reklaamima.
Toote käivitamise teadaanne on tegevuste jada, mille eesmärk on reklaamida ja avalikustada uut toodet või teenust. Alates informatiivse sõnumi saatmisest, et teavitada klienti oma uuest tootest, kuni kutsega ametlikule turuletoomise üritusele.
Ettevõtted kasutavad sageli e-posti, et tekitada ootusärevust ja entusiasmi enne oma toote turuletulekut. See aitab meelitada tähelepanu ja tekitada rohkem müüki, kui toode on saadaval.
Aga mis täpselt on toote turuletoomise e-kiri? Toote tutvustamise e-kiri on teatud tüüpi meil, mida ettevõtted kasutavad oma toodete, teenuste, pakkumiste ja kampaaniate reklaamimiseks. See on kogu avalikustamise protsessi oluline osa, kuna see võimaldab teil otse oma sihtrühma poole pöörduda.
Erinevalt tehingutega seotud meilidest, mis teavitavad kliente nende tellimusest või kontoteabest, püüavad reklaammeilid üldjuhul tellijaid klientideks muuta või üles- või ristmüüa. Toote turuletoomise e-kirjad liigitatakse ka reklaammeilide alla.
In a SaleCycle study, more than 50% of respondents said they purchase products presented to them via marketing email once a month.
SaleCycle team
Hästi kirjutatud reklaammeilide puhul pole vaja palju, et veenda potentsiaalseid kliente Teie käest ostma.
Sisuliselt on väga konverteerivate reklaammeilide kirjutamine Teie toote ülestõusmise ja müügi suurendamise võti. Vaatame, kuidas saate seda teha, üks reklaammeili tüüp korraga – alustades toote turuletoomise meiliga.
Toote turuletoomise e-kirjade näiteid on tuhandeid. Pärast ühte Google’i otsingut leiate palju edukate kampaaniate malle ja kirjeldusi. Teie mugavuse huvides koostasime loendi 5 toote turuletoomise meilimallist, mis on meie arvates kõige mõjuvamad.
We are super excited to announce our new [name of a digital product/service].
[1-liner description about the product and its function]
During the past few months, we have been working really hard to improve our [product/service], and we believe that [name of the offering] will help you enjoy your experience with [company] even more.
So what is [offering] all about?
[explain the purpose of your product or service, focusing on the features, add visuals].
[if applicable] You can download our app directly from the App Store or the Google Play Store.
[CTA button]
Happy testing!
Best,
[your name & company’s name]
Our new, updated version of [product/service] is finally up and running!
We made sure to [briefly explain what makes the updated version better than the previous one].
Ready to test the updated version?
Click on the button below to get started!
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
The new [product name] is finally available!
What makes the [product name] different is [give an intro to the Product and say why your audience need it]
You can order your [Product] directly from our store or find it [name of a platform].
[Add if applicable] The first 100 people that place an order will receive [an extra product/discount/free shipping/unique feature].
[CTA button]
Best,
[your name & company’s name]
We couldn’t be happier to welcome [Product or service] into the [company] family.
But what is [a product] actually? It’s a [short description of a product]. You may have heard about such solutions before, but we assure you that [Product] is one of a kind.
Bold statement? Just look at this list of benefits that [product name] brings!
Benefit 1
Benefit 2
Benefit 3
…
Pretty convincing, huh? You have to test our [product/service] to learn about its full potential.
[CTA button]
Enjoy!
Best,
[your name & company’s name]
What’s your #1 challenge right now? Please think about it for a second…
And now let me guess – it’s [a problem that your product/service solves], right?
No need to worry, our [product/service] is available and ready to make your life easier.
Now you’d like to ask how you can get it, correct? Got you covered! You just need to click the link below and place your order. Yep, right there, this small [color] button:
[CTA button]
Have fun exploring, and let us know what you think!
Best,
[your name & company’s name]
Ärge unustage oma e-kirju alati isikupärastada ja kirjutage otse asjakohane koopia, mis vastab järgmistele küsimustele.
Teie meili sisu on oluline, kuid keegi ei loe seda, kui Te ei kasuta esmalt tapvat teemarida! Pidage meeles – see peab olema pilkupüüdev. Meil on Teile mõned näited.
Kui sageli kavatsete oma tellijatele e-kirju saata ja mida need meilid sisaldavad? Edukate meilikampaaniate loomise esimene samm on strateegia väljatöötamine, vaatajaskonna uurimine ja meilide ajastamine oma toimetuskalendris.
Teie toode on loodud selleks, et aidata inimesi, kellel on konkreetne probleem. Mis iganes see ka poleks, nüüd on Teie vaatajaskonnal hea aeg mõelda sellele probleemile ja sellele, kuidas Teie toode saab selle kõrvaldada. Seetõttu on oluline oma toote väärtust igas meilis esile tõsta.
Mõelge, milliseid toiminguid soovite, et Teie tellijad pärast Teie meili lugemist teeksid. Kas nad lisavad eksklusiivsete tootevärskenduste/teadete jaoks eraldi loendisse? Kas nad peaksid seda sõna sotsiaalvõrgustikes levitama? Kas neil on võimalus toodet ette osta? CTA puhul võite kaaluda palju küsimusi, kuid segaduse vältimiseks pidage kinni ühest.
Kui kavatsete oma uut toodet või teenust mitmes kanalis reklaamida, veenduge, et Teie sõnum oleks järjepidev. See tähendab, et koopial peaks olema sama kirjutamisstiil, pildid peaksid olema sidusad ja CTA-d peaksid ajendama kasutajaid tegema ühte konkreetset toimingut.
Nagu eespool juba mainitud, on uue toote maailma toomine põnev aeg. Pärast seda, kui olete kulutanud tunde, nädalaid ja võib-olla isegi kuid, pannes kokku selle uudsuse, mida Teie publik armastab, väärite seda uhkusega esitleda.
Kunagi pole liiga vara mõelda, kuidas oma toodet reklaamida ja millal seda teha. Me ei taha liiga palju üksikasjadesse laskuda, seega keskendume lihtsalt põhitõdedele.
Teie toote tutvustamise meil tuleks saata hetkel, kui teie toode või teenus on kasutamiseks valmis või saadaval veebis või kauplustes ostmiseks. Soovitame teil enne turuletoomist saata lühiülevaate teavitava e-kirja, et teavitada vaatajaskonda oma toote saadavusest. Pidage siiski meeles, et teie toote tutvustus tuleb saata alles siis, kui teie pakkumine on ostmiseks saadaval.
Ready to put our product launch email templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated customer satisfaction software for small to medium-sized businesses.<br> Try it today with our free 30-day trial. No credit card required.
See on iga ettevõtte puhul erinev. Kui müüte B2C masstooteid, mis on saadaval erinevat tüüpi klientidele (nt mobiiltelefon, sall või ökonoomne auto), on Teie andmebaas tohutu, mis koosneb sadadest tuhandetest kontaktidest. Kuid kui pakute kõrgespetsifikatsiooniga B2B kohaletoimetamise halduse tarkvara, on Teie andmebaas väiksem. Kõige olulisem osa on andmebaasi segmenteerimine erinevate ostjaisikute järgi.
Rusikareeglina peaksid reklaamkirjad olema lühikesed ja armsad. Teie e-kiri peaks edastama sõnumi, kasutades võimalikult vähe teksti. Te ei kirjuta üksikasjalikku tootejuhendit ega loetle kõiki saadaolevaid funktsioone. Eesmärk on tutvustada Teie äsja turule tulnud toote või teenuse eeliseid ja veenda lugejat klõpsama Teie toote tutvustamise e-kirjas olevat CTA nuppu.
Lihtteksti ja HTML-meili erinevus seisneb vormingus. Lihttekstiga meil sisaldab ainult teksti ilma vormindamisvalikuteta. Samuti võimaldab see e-posti koopiasse manustada lihtsaid visuaale või gife. Teisest küljest võib HTML-meil sisaldada pilte, värve ja muid tekstivormingu valikuid. Teie ettevõtte jaoks sobivaima e-posti valik sõltub Teie e-posti turundusstrateegiast, kaubamärgist, stiilijuhendist ja muudest teguritest. Tundub mõistlik kasutada HTML-koodil põhinevaid e-kirju, eriti B2C toodete puhul, kuna selline meil annab rohkem võimalusi oma toodet visuaalselt esitleda. Siiski ütlevad 62% turundajatest, et saadavad oma tellijatele hübriidseid HTML- ja lihttekstimeile.
Avasta LiveAgenti kohandatavad e-kaubanduse e-posti mallid, mis parandavad müüki ja klientide rahulolu. Õpi tõhusalt suhtlema e-posti, reaalajavestluse ja telefonikõnede abil. Saa teada, kuidas LiveAgenti tarkvaralahendus aitab sul paremini hallata klientidega suhtlemist. Alusta nüüd tasuta ning suurenda oma e-kaubanduse edu!
Sotsiaalmeediast tulevate toodete/teenuste küsimuste vastuse mallid
Avasta, kuidas vastata klientide küsimustele sotsiaalmeedias tõhusalt! Tutvu praktiliste mallidega, mis aitavad kiiresti ja enesekindlalt vastata toodete ja teenuste küsimustele. Suurenda bränditeadlikkust ja müüki, luues uusi sidemeid ja pakkudes paremat teenindust. Alusta tasuta prooviperioodiga ja vali oma LiveAgenti alamdomeen juba täna!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team