Ülesmüügi ja ristmüügi e-posti mallid aitavad suurendada müüki ja meelitada kliente uusi tooteid proovima. Kasutage meie malle, et isikupärastada oma e-kirju ja rakendada tõhusaid müügistrateegiaid.
Te ei pruugi olla tuttav ristmüügi ja ülesmüügi mõistetega või võib-olla ajate need kaks mõistet segi. Siiski tahame teiega jagada mõnda lihtsat nõuannet: mõlemad tehnikad aitavad teil suurendada müüki. Peaaegu kõik veebipoed kasutavad neid strateegiaid ja teie peaksite samuti!
Kui ostate veebis, olete kindlasti juba kohanud erinevaid ristmüügi- ja ülesmüügistrateegiaid. Võib-olla olete mõnda neist märganud, kuid paljud on nii peened, et jääte mõtlema kuidas kulutasite ostuprotsessi lõpetamise ajaks nii palju raha, kui olite otsimas vaid üht eset.
Ristmüük tähendab (potentsiaalsele) kliendile toote pakkumist, mis käib käsikäes tootega, mida ta kavatseb osta. Näiteks kui klient ostab arvutihiirt, oleks uue hiirepadja või klaviatuuri ostmise soovitamine ristmüük.
Ülesmüük on turundus- ja müügitehnika, mis seisneb potentsiaalsele kliendile toote või teenuse pakkumises, mis on sarnane sellele, mida ta soovib osta või on ostnud, kuid kallim versioon. See võib olla näiteks versiooniuuenduse või muu lisandmooduli kujul.
Nendes määratlustes oleme maininud kliente ja potentsiaalseid kliente: peate arvestama, et neid tehnikaid ei kasutata ainult olemasolevate klientidega. Samuti saate selliseid meetodeid kasutada potentsiaalsete klientide julgustamiseks rohkem kulutama.
Veendumaks, et teie ristmüüg ja/või ülesmüügi tegevused toovad tulemusi, järgige kahte kuldreeglit.
Ristmüügi puhul: esemed peavad üksteist täiendama. Teie pakutavad tooted või teenused peavad käima käsikäes. Nagu eespool mainitud, kui teie klient ostab arvutitarvikuid, ärge pakkuge talle muid mitteseotud elektroonikatooteid (nt röstreid või blendereid).
Ristmüügi puhul: tooted peaksid pakkuma lisaväärtust.Pakutavad tooted või teenused peavad olema oluliselt kõrgema väärtusega, pakkudes kasutajale täiendavaid eeliseid. Näiteks kui teie klient kaalub telefoni ostmist, võite pakkuda talle mudeli täiendatud versiooni (rohkema salvestusruumi, parema kaamerakvaliteedi, aku tööeajaga jne).
Märkimisväärne müügikasv: kui rakendate ristmüügi strateegiaid, võite oma müüki suurendada kuni 30%, mis on üsna märkimisväärne näitaja ja paljude ettevõtete jaoks oluliseks teguriks.
Tarbijatele väärtuse pakkumine: pakkudes klientidele rohkem isikupärastatud tooteid, tunnevad nad end teie ettevõttega rohkem rahulolevana. Lõppude lõpuks ihkavad kliendid isikupärastamist, sest see näitab, et ettevõte hoolib ja soovib neid ja nende huve tundma õppida.
Ostjate lojaalsuse suurendamine: kui täidate kõik oma klientide vajadused, muutuvad teie kliendid ettevõttele lojaalsemaks. Nad naasevad teisi tooteid ostma, kuna teavad, et leiavad kõik otsitu.
Milline on siis parim viis rist- ja ülesmüügiks? Üks parimaid viise on teavitada oma kliente asjakohastest pakkumistest meili teel. Meili teemaread ja meilimallid, mille oleme allpool kokku kogunud, aitavad teil alustada.
We noticed that you left your shopping cart full of cool stuff.
We think you could add a few more things to make sure you’ve got everything you need for [what items are used for].
Here’s a list of products that you might want to consider adding to your cart before you complete your purchase:
[A List of products with pictures]
We hope this helps!
You bought [product] recently.
As it’s just one part of our [collection] line, I thought you should know that you can get additional products that will make your experience with [product] even better.
Here’s what we’ve got for you:
[A List of products with pictures]
Think it through, and let us know if we can do anything more for you.
And remember that you can test our products for 30 days and return them if you are not satisfied.
[Button] Check out our returns policy.
Free shipping. Free returns.
We noticed that you’ve been using [product(s)/service(s)] for quite some time. We’re super grateful that you trust us with helping you [what product is helping with].
I’m reaching out today with a small tip about the upgraded version of [product/service].
By purchasing [upgraded version], you’ll get [value the new version brings].
Think about it. I’ll be happy to answer any of your questions.
In the last few months, we’ve refreshed the [product line/certain product].
You bought the previous version on [date of the previous purchase], so I thought I should let you know that you can now take your experience with [company] products to the next level.
We’ve added [X] new feature(s) and improved [Y] process(es).
Not to mention that we started a community forum for [product] users.
If you want to check out what’s so great about the new [product], just hit the button below:
[Button] Show me what’s new
Free 30-day trial with no credit card input?
That's right! Get started with LiveAgent today. Save these email templates and send them out from LiveAgent with a single click.
Avasta tõhusad külma müügi e-posti mallid LiveAgentis, et suurendada B2B müügivihjeid. Õpi parimaid tavasid ja avatud teemaridu, et isikupärastada ja sihtida oma e-kirju potentsiaalsetele klientidele. Suurenda klientide lojaalsust ja sidusust ostujärgsete e-kirjade abil. Proovi tasuta ja alusta müügisuhtlust juba täna!
Avasta müügimeili mallide võimsus! Meie artikkel tutvustab erinevaid e-posti malle, mis aitavad tõhusalt kliente meelitada ja hoida. Hoolimata sotsiaalmeedia tõusust jääb e-post juhtivaks müügikanaliks, pakkudes kõrgeimat investeeringutasuvust. Külasta lehte, et leida 10 kohandatavat müügimeili malli erinevateks turundusolukordadeks ja suurenda oma müügiedu täna!
Lähete üle Genesys süsteemist?
Lähete ära Genesys süsteemist? LiveAgent aitab teil minna üle meie ülimale kasutajatoe lahendusele, tasuta.
Vahetate Help Scout süsteemi LiveAgent'i vastu?
Üleminek HelpScout'ilt LiveAgent'ile on imelihtne. Järgige meie samm-sammult juhendit ja tehke seda ise või võtke abi saamiseks ühendust meiega.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team