Uudiskirja meilimallid on olulised digistrateegia tööriistad, edendades ettevõtete turundust. Need sisaldavad erinevaid malle ja näpunäiteid tõhusaks suhtluseks. Uudiskirjad pakuvad pikaajalist väärtust, on kuluefektiivsed ja suurendavad veebiliiklust.
Paljud niinimetatud eksperdid on juba viimased paar aastat kuulutanud meiliturunduse lõppu. See turundusmaatriksi lahutamatu osa on aga endiselt tugev.
E-posti uudiskirjad, mis on meilisõnumite erivorm, ei sure niipea välja. Vastupidi, need omandavad enamiku ettevõtete digistrateegiates üha suuremat tähtsust. Seetõttu on uudiskiri endiselt vajalik suhtlusvahend, kui selle kasutamine on mõistlik ja omab eesmärki.
Uudiskiri on digitaalne väljaanne, mida levitatakse regulaarsete ajavahemike järel (iga päev, kord nädalas, kuus, kaks korda kuus või kord kvartalis) e-posti teel. Infolehed koosnevad tavaliselt erinevatest artiklitest brändi, ettevõtte või tegutsetava sektori kohta, millele on lisatud pakkumine või CTA (kutse tegevusele).
Tavaliselt saavad seda tüüpi suhtlust tellijad, kes on varem ettevõtte ja selle toodete või teenuste vastu huvi tundnud ning nõustunud selle uudiskirjaga. See on ülioluline, kuna peaksite saatma meilivärskendusi ainult kasutajatele, kes on andnud nõusoleku nende saamiseks.
Veelgi enam, ettevõtted peavad enne meili saatmist kaaluma erinevate maailma piirkondade konkreetseid õigusnorme, nagu GDPR Euroopas. side. Need eeskirjad kehtivad mis tahes organisatsioonile, mis tegutseb teatud piirkonnas, aga ka väljaspool seda piirkonda asuvatele organisatsioonidele, mis pakuvad kaupu või teenuseid selles piirkonnas asuvatele klientidele või ettevõtetele.
Ärge unustage alati lisada oma uudiskirjale tellimusest loobumise nupp või link, eelistatavalt oma meilimalli allosas. Teie meiliuudiskirjade saajatel peaks alati olema võimalus Teie e-kirjade saamisest loobuda.
91% tarbijatest kontrollivad oma e-posti nutitelefonis vähemalt kord päevas (allikas), nii et ärge unustage koostada reageerivaid, mobiilisõbralikke uudiskirju!
Registreeritud kasutaja, kes on nõustunud saama Teie ettevõttelt meilisõnumeid, on väga väärtuslik. Kui Teil on aktiivsete tellijate loend, on palju põhjuseid, miks uudiskirjade saatmine on kasulik:
Uudiskirjade saatmisel on palju eeliseid. Selle suhtlusstrateegia rakendamisel peate siiski olema ettevaatlik. Alati mõelge esmalt kasutajale ja veenduge, et pakute neile iga saadetud kirjaga väärtust.
Vaatame nüüd mõnda kasulikku uudiskirja e-kirja malli.
Aasta on täis erilisi sündmusi ja hooaegu pühendunud tutvustuste jaoks ning tõenäoliselt soovivad Teie kliendid teada, mida olete neile ette valmistanud. Talvised või suvised allahindlused ja kaubanduslikud kuupäevad, nagu must reede, küberesmaspäev, jõulud, Eid al-Fitr, Eid al-Adha ja kolmekuningapäev (Hispaanias) on vaid mõned näited märkimisväärsetest päevadest, mida peaksite ära kasutama, et suurendada oma konversioone.
Heitke pilk mõnele meie uudiskirja meilimallile, mida saate oma järgmises kampaanias kasutada. Ärge unustage lisada oma meilimallidesse reklaamitavate üksuste ahvatlevaid visuaale.
It’s that special time of the year again – [Name of a season or holiday] is near, and we wanted to let you know all about the special offers that we’ve prepared for you:
Offer no. 1 with a description
Offer no. 2 with a description
Offer no. 3 with a description
…
Take advantage of these [discounts/offers/promotions] by clicking the button below.
[CTA]
Happy shopping and have a nice [Name of the season/holiday]!
Best wishes,
[your name & company’s name]
Kas vajate e-posti uudiskirja malli, mis on konkreetselt Teie tööstusega seotud?
Kasutage allolevat malli oma klientidele sõnumite saatmiseks, olenemata Teie tegevusalast – turism, autotööstus, teenindus, toitlustus või kinnisvarasektor.
You are an active subscriber of our mailing list [Name of a newsletter – if applicable], that’s why we think you’ll be interested in the latest news and information from [company].
We’re sending you a list of [articles posted by your company/industry articles/industry reports/ebooks] that we’ve curated especially for those who subscribe to our newsletter.
[List of the resources with short descriptions with CTAs like “Read more”/ “Read the article”/” Download the ebook”/” Check the report”, etc.].
[Don’t forget to use visuals!]
Happy reading!
Best,
[your name & company’s name]
Allolev mall töötab hästi, kui peate saatma oma uudiskirja tellijatele selge ja otsese sõnumi.
Niisiis, millal saate seda Uudiskirja meilimalli kasutada? Kui soovite teavitada adressaate eelseisvast sündmusest, andke neile teada, et kavatsete turule tuua uue toote/teenuse, või teavitage neid uuest funktsioonist. Ja jällegi, nagu allpool mainitud, ärge unustage kasutada visuaale!
Here’s a dose of [weekly/bi-weekly/monthly/quarterly] news from [company].
We’re going to launch/We’ve just launched a new [product/feature/service] this [week/month/quarter] and we wanted you, our valued newsletter subscriber, to be one of the first to hear this exciting announcement.
[A description of an item(s) that the message refers to.]
If you are interested in purchasing any of these [product/feature/service], just click the button below. We’ve prepared a special discount that is only available for the recipients of this message.
or:
Check your inbox frequently. Our subscribers are always the first to know about our new releases, and we always prepare special offers and discounts for you.
[CTA]
Best,
[your name & company’s name]
Infolehti tuleks regulaarselt välja saata, et tellijad teid ei unustaks. Liiga sagedane uudiskirjade saatmine võib aga tekitada lugejates tunde, et neile saadetakse rämpsposti ja neid häiritakse. Uudiskirjade saatmine kord kuus või kaks korda nädalas on väga levinud, kuid mõistlik intervall on kõik kahe nädala ja kahe kuu vahel. Olge siiski järjekindel – ärge saatke kolme nädala jooksul kahte uudiskirja ja seejärel jääge kaheks kuuks vaikima.
Sisu peaks olema lühike, läbitav ja väikeste tükkidena. Üldjuhul kulutavad tarbijad vaid mõne sekundi e-kirjade sirvimisele, üldiste märksõnade ja teemade otsimisele. Kui nad märkavad midagi asjakohast, võtavad nad hoogu maha ja loevad Teie sõnumit hoolikamalt. Alustage oma meili kirjutamisest ja jätkake seejärel redigeerimist, kuni olete esitanud põhiteabe võimalikult lühikesel ja armsamal viisil.
Kõige kasulikumad mõõdikud uudiskirja mõju mõõtmiseks on edastamismäärade, avamismäärade, läbiklõpsamise sageduste ja põrkemäärade protsendid. Seda statistikat pakuvad kõik usaldusväärsed turundusagentuurid või meiliturunduse tööriistad. Edastamismäär on põrkamata meilide ja saadetud meilide arvu suhe.Avamismäär on teie uudiskirja avanud tellijate ja saadetud meilide arvu suhe.Läbiklõpsamise sagedus on meili sees olevatel linkidel klõpsanud inimeste ja saadetud meilide arvu suhe.Põrkemäär on teie uudiskirjade loendis olevate e-posti aadresside suhe, mis ei saanud teie sõnumit, kuna nende meiliserverid või kliendid saatsid need tagasi, võrrelduna kogu loendis olevate inimeste arvuga. Tavaliselt soovite sihtida:: Edastamismäära 95% või üle30% avamismääraRohkem kui 10% klikkimise määraVähem kui 2% põrkemäära Need määrad ja võrdlusalused võivad aga tööstusharuti erineda. Kõige olulisemad elemendid, mis neid tulemusi mõjutavad, on kampaania andmete kvaliteet ja sisu väärtus.
Discover effective re-engagement email templates at LiveAgent to boost customer loyalty and prevent churn. These cost-effective strategies are perfect for reactivating inactive clients and enhancing brand commitment. Access free, ready-to-use templates and start your re-engagement campaigns today to retain more customers.
Uudiskirja tellimise e-posti mallid
Kasutage meie köitvaid uudiskirja tellimise e-posti malle, et jätta oma uudiskirja tellijatele hea esmamulje.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team