Tutvuge uudiskirja tellimise e-posti mallidega LiveAgentis, et parandada kliendisuhtlust ja suurendada bränditeadlikkust. Saate näpunäiteid tervitusmeilide koostamiseks ja erinevate mallide kasutamiseks, et tõsta klientide lojaalsust.
Kui keegi tellib Teie uudiskirjade korrapärase postkasti saatmise, usaldab saaja Teie ettevõtet väga. See uus tellija võtab endale pühendumuse, mis põhineb tema varasematel kogemustel Teie brändi või ettevõttega ning sisul, millega ta on juba tutvunud.
Peaksite maksimaalselt kasutama positiivseid tundeid, mis julgustasid konkreetset kasutajat Teie uudiskirja tellijaks saama. See on täpselt nagu vajadus ära kasutada hea tunne, mis tulevasel kliendil tavaliselt on enne ostu sooritamist ja täieõiguslikuks kliendiks saamist. Üks parimaid viise sellest võimalusest kinni haarata on saata kliendikeskne uudiskirja tellimise e-kiri, mis paistab silma ka rahvarohketes postkastides, tervitades ja isikupärastud sõnumiga mis saajale lisaväärtust annab.
Viisakuse huvides saate sellele meilile lisada ka oma tervitussõnumi.
Uudiskirja tellimise meil on tervitav sõnum, mille saadate uutele tellijatele. See on esimene suhtlus, mis Teil on kasutajaga, kui ta alustab Teie ettevõttega uue suhte faasi, mis antud juhul nõustub tavalise sisu saamisega e-posti teel. E-kirjade kasutamine selle suhte arendamiseks on tõhus turundusstrateegia, mis võib lisateavet ja lisaväärtust pakkudes luua brändi usaldust.
Erinevalt teistest tervitussõnumitest ei pea uudiskirjaga liitumise e-kiri jääma kasutajale esmamuljeks, kuna ta on Teie sisuga juba enne tellimist kokku puutunud. Nende meilide eesmärk on luua side Teie ettevõtte ja Teie uudiskirjade saaja vahel, mis on enam-vähem sama mis igat tüüpi tervitusmeilide puhul.
Thanks for subscribing to the [company] newsletter.
I just wanted to take the time to thank you personally for choosing to receive updates from us. It means a lot to have readers like you on board.
Below are a few extra pieces of advice related to [today’s/this week’s/this month’s] update on [topic] that I think you will find worthwhile:
Tip 1
Tip 2
Tip 3…
Don’t hesitate to reach out to me if you have any questions.
Kind regards,
[Name]
As a token of our appreciation please find the [ebook/whitepaper/other gated content] that you requested attached to this email.
We are confident that you’ll find both the regular newsletter and the additional content useful to solve [pain point] in the field of [topic].
If you want to find out more before the next update, feel free to get in touch.
Best,
The [company] team
[Download attachment(s)]
Firstly, I would like to say thank you on behalf of everyone at [company] for subscribing to our newsletter.
We’re sure that you won’t regret it, and that you’ll find the regular updates on [topic] landing in your inbox every [day/week/month] to be very useful.
Secondly, I thought you might be interested to know about some additional content related to the subject that can be found on our website here [link].
From the feedback of our existing subscribers, we have found that the material below, has been helpful to them:
Additional content 1
Additional content 2
Additional content 3…
Please let us know if you’d like to learn about anything else, or just keep an eye out for the next issue of our newsletter.
Best wishes,
[Name], [position] at [company]
Take advantage of our free 30-day trial. No credit card required.
Discover all that LiveAgent has to offer including ticketing, helpdesk, live chat, and call center capabilities.
Blogi uue postituse e-posti mallid
Hoiatage oma lugejaid oma veebisaidi uue sisu kohta meie blogi uute postituste mallidega. Tehke need interaktiivsed või lihtsad, see on Teie otsustada!
Tellimuse kinnitamise e-kirja mallid
Avasta, kuidas tellimuse kinnitusmeilid suurendavad konversioone ja tulu! Proovi kohandatavaid malle oma e-kaubandusele.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team