Uuesti kaasamise meilikirjad aitavad hoida klientide lojaalsust ja vältida nende kaotust, pakkudes odavamat alternatiivi uute klientide hankimisele. Need sihivad passiivseid kliente, tuletades neile meelde brändi eeliseid.
Klientide hoidmise määra kõrgel hoidmine on oluliselt odavam kui uute klientide hankimine. Veelgi enam, kliendid, kelle olete juba omandanud, toovad suurema tõenäosusega ikka ja jälle konversiooni. Tegelikult maksab Forresteri sõnul uute klientide hankimine viis korda rohkem kui olemasolevate õnnelikena hoidmine (allikas). Tihti investeerivad ettevõtted aga palju rohkem uute klientide meelitamiseks kui olemasolevate huviliste hoidmisse ja seotusesse brändi toodete vastu.
Selle lähenemisviisi järgimine on viga, mis võib Teie ettevõttele maksma minna mõeldamatuid summasid. Harvard Business Review teatab, et 65% ettevõtete tulu tuleb olemasolevatelt klientidelt (allikas). Forresteri uuring väidab ka, et ettevõtted kaotavad klientide vähenemise tõttu 1,6 triljonit dollarit aastas.
Veendumaks, et Teie olemasolevad kliendid või tellijad suhtlevad Teie ettevõttega, võite alustada uuesti kaasamise kampaaniat ja saata neile uuesti kaasamise e-kirju.
Uuesti kaasamise e-kirja kampaania on meilikampaania, mis sihib kliente või tellijaid, kes on olnud passiivsed. Eesmärk on neile meelde tuletada eeliseid, mida Teie tooted ja teenused toovad.
See on spetsiaalne kampaania, mille eesmärk on meelde tuletada klientidele Teie kaubamärki ja motiveerida neid uuesti Teie toodete või teenuste eest maksma. Selline suhtlus võib samuti püüda taastada ühendust meili tellijatega, kelle seotus on madal või puudub üldse. Lõppude lõpuks võib iga tellija saada Teie kliendiks.
Uuesti kaasamise meilikampaaniad peaksid sihtima ainult passiivseid kontakte. Seetõttu peaks Teie esimene samm olema mitteaktiivsete kontaktide tuvastamine Teie andmebaasis. Samuti peate otsustama, kui kaua peaks kontakt olema passiivne, et teda uuesti kaasamise kampaaniasse lisada. Kontaktid, mille määrate mitteaktiivseks, lisatakse loendisse, kuhu saadate uuesti kaasamise meili.
Passiivsete kontaktide või varasemate klientide uuesti aktiveerimiseks saate oma meilidesse lisada mitut tüüpi sõnumeid.
Alustage oma meilide süstemaatilise saatmisega ja seejärel jätkake avamismäära, põrkemäära ja klikkimise määra jälgimist. Analüüsige tulemusi pidevalt, et saaksite kindlaks teha, millised kontaktrühmad vajavad rohkem tähelepanu.
We’re taking the hint: you aren’t interested in (product/service/offering). That’s okay, we get it.
Since you haven’t been checking our emails lately, we’ll go ahead and take you off our subscriber list.
Or…Maybe you still want to hear from us? Just click the (color) button below. Regardless of your choice we really hope you’ll stay with us.
(CTA)
Enjoy [percentage] off your next purchase of [amount in dollars/other currency]. Just enter code [code] at the checkout.
[Use your discount code now]
Please note, if you don’t click on this email or we don’t hear back from you, we’ll bid you adieu and remove you from our mailing list.
Respectfully,
[company]
We know that recently we might have failed to deliver on these efforts.
Several subscribers have complained that our emails have been too promotional and that we haven’t covered important news. That’s not what we intended. When we launched this newsletter, our first goal was to be a reliable source of information on [industry].
We want to fix this. In upcoming issues, we want to inform you about our products, services, and deliver hot industry news to you.
We’re ensuring you that 90% of our newsletter content will be focused on [industry] news and other useful information.
We hope that by doing this we’ll win you back! <3
Always yours,
[company] marketing team
We haven’t heard from you in a while. Is everything okay?
We want to make sure our content meets your expectations. In case you have any concerns or comments, we’ve included a link to a [contact form/live chat/callback window] below
You can also contact customer support 24/7.
[CTA – link to a contact form/link prompting a live chat or callback window]
Best,
[name of the sender, company]
We’re not sure what to think about this.
We want to make sure that you’re still interested in receiving emails from us that include information about [company] and the latest news from [name of your industry] to help you tackle the challenges of [issue or pain point of your audience].
If you’d like to remain a subscriber, click the link below.
[CTA] Keep me on the list
You need to know that if you do not click the above button in 7 days, we’ll remove you from our mailing list – no questions asked.
Talk to you soon, hopefully!
Yours,
[company] team
Ready to put our re-engagement templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated ticketing software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Peaksite käivitama vähemalt 3 e-kirjaga uuesti kaasamise meilikampaania pärast seda, kui Teie tellija on 30–60 päeva passiivne olnud. Kõik sõltub aga sellest, kui sageli Te tavaliselt oma e-kirju saadate. Kui saadate ainult igakuiseid uudiskirju, oodake veidi kauem, näiteks 90 päeva.
Nagu eespool mainitud, peaksite saatma vähemalt kolm uuesti kaasamise meili. Siiski jätkake iga sõnumi tulemuste analüüsimist. Kui paljud adressaadid loobuvad tellimusest pärast Teist sõnumit, kaaluge kolmanda meili saatmisest loobumist.
Peaksite ootama vähemalt 48 või 72 tundi, et saata mitteaktiivsetele tellijatele uus uuesti kaasamise meilisõnum.
Kuidas kirjutada lahkumisavalduse e-kirja?
Kas plaanite töölt lahkuda, kuid ei tea, kuidas seda teha? Kasutage neid lahkumisavalduse e-kirjade malle ja jätke hea mulje.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.