LiveAgent pakub e-posti malle väliselt avaldatud artiklite reklaamimiseks, rõhutades tagasilinkide tähtsust ja jagades mallide näidiseid. Mallid aitavad jõuda laiema publikuni ja suurendada artikli nähtavust.
Suurepärase artikli kirjutamine välise veebisaidi jaoks võtab aega ja vaeva. Veelgi enam, mustandi viimistlemine on alles algus. Seejärel tuleb korrektuur ja selle võimalik edastamine sisutoimetajale kinnitamiseks. Pärast seda tuleb suurim väljakutse: artikli väliselt avaldamine.
Oluline on see, et pärast seda peate julgustama inimesi Teie kirjutatud teksti lugema. Üks parimaid viise selleks on saata väliselt avaldatud artikkel meilis koos väljaande lingiga. Soovitav on sellisesse e-kirja lisada sisu köitev eelvaade, kuna see aitab Teil täisteksti vastu äratada lugeja huvi.
Kui mõni ettevõte või eraisik on Teie poole pöördunud mõttega kirjutada artikkel, mis avaldatakse nende enda veebilehel, blogis, ajakirjas vms, siis olete juba sammu võrra lähemal.. Seda seetõttu, et kirjastaja reklaamib artiklit tõenäoliselt ise. Siiski oleks hea mõte jagada artiklit oma e-posti andmebaasi inimestega. See võib maksimeerida artikli nähtavust, jõudes potentsiaalselt erineva vaatajaskonnani.
Siiski võib juhtuda, et otsustasite artikli kirjutada lihtsalt sellepärast, et Teil oli uskumatu idee, mis tuli kohe paberile (või tänapäeval tõenäolisemalt sülearvutile) kanda. Sellisel juhul peate oma artikli avaldamiseks ikkagi leidma eraisiku või ettevõtte.
Allpool on toodud mõned näited uute artiklite e-posti mallide kohta, et julgustada adressaate lingitud täisteksti lugema ja potentsiaalsete kirjastajate poole pöörduda, kui Teil seda veel pole.
My latest article has just been published over on [external publisher’s name]’s website [link].
[Title] takes an in-depth look into [topic], covering the following points:
Subtopic 1
Subtopic 2
Subtopic 3…
Since you read our blog [name of blog and topic] regularly, I wanted to share this article with you as well. Don’t forget that you can find more similar content on our website by clicking on the link below.
[Read more articles]
Best wishes,
[Name], from [company]
We’ve recently written a new article called [title] that, as someone who has expressed an interest in [product/service/topic], we are sure you’ll find interesting.
You can find our article here [link] on [external publisher’s name]’s website.
It is a privilege for us to have our content shared there, and we hope that you will take the opportunity to read more of their other content too.
Hope you enjoy reading it!
Best,
[Company]
We’ve come up with a great idea for an article that we think would be a perfect fit for [potential publisher’s name] and will fit in with your other content on [topic].
The working title is [title], and the article will cover:
Subheading 1
Subheading 2
Subheading 3
Please let us know if this sounds like something that you’d be interested in publishing. If you have any questions please don’t hesitate to get in touch.
Kind regards,
[Name], content writer for [company]
Start improving customer engagement and drive more traffic!
Sign up for our free, 14-day, all-inclusive trial today. Discover all that LiveAgent has to offer, including customizable email templates.
Kuna artikkel avaldatakse veebisaidil või trükituna, mis ei kuulu Teie ettevõttele, ei pruugi Teil olla õigusi ega luba kogu artikli koopia jagamiseks, isegi kui Teie või üks Teie töötajatest on selle autor. Sellisel juhul peab täisteksti jagamiseks olema kirjastaja luba. Kuid isegi kui see luba antakse, ei pruugi see olla parim strateegia kogu artikli levitamiseks e-posti teel. Selle põhjuseks on asjaolu, et üks selle põhieesmärke on suunata liiklust nii lingile kui ka Teie veebisaidile tagasilinkide kaudu.
Väliselt avaldatud artikli e-kiri on kõige otsesem viis publikule teada anda täispikkuses sisust, mille olete kirjutanud, kuid mis pole Teie tavalisel veebisaidil saadaval. Siiski on mitmeid kaudseid viise, kuidas sõna levitada erinevat tüüpi sisu kaudu, nagu sotsiaalmeedia postitused, Teie veebisait ja uudiskirjad.
Kuna Teie artiklit hostitakse kuskil mujal kui Teie enda lehtedel, peaksite kindlasti lisama oma veebisaidile tagasilinke. See aitab Teie veebisaidile liiklust juhtida, bränditeadlikkust suurendada ja otsingumootori optimeerimist (SEO) täiustada.
E-kaubanduse kohaletoimetamise teatise ja tagastamise kinnituse meilimallid
LiveAgent on loonud tasuta kasutamiseks valmis e-kaubanduse e-posti mallid igale ettevõttele, kes soovib professionaalset klienditeenindust pakkuda.
Discover effective re-engagement email templates at LiveAgent to boost customer loyalty and prevent churn. These cost-effective strategies are perfect for reactivating inactive clients and enhancing brand commitment. Access free, ready-to-use templates and start your re-engagement campaigns today to retain more customers.
Kõnekeskus: kontakti lõpetamise/peatamise mallid
Discover how to effectively close or pause customer calls with LiveAgent's customizable contact templates. Enhance client satisfaction and loyalty by using our expertly designed scripts, ensuring every interaction ends on a positive note. Start your free trial today and elevate your customer service experience!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team