2004
Asutajatel Andrej Harsani’l ja Viktor Zemanil on raskusi oma Post Affiliate Pro klientide reaalajas teenindamisega. See sütitab idee ning nad hakkavad LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara arendama.
2006
LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara jõuab turule.
2009
LiveAgent ületab 5000 maksva kliendi piiri.
2011
LiveAgent saab kapitaalremondi ja laiendab selle funktsionaalsust. Sünnib LiveAgenti mitmekanaliline klienditoe tarkvara.
2014
Isevõõrustatud paketid liiguvad pilve.
2017
LiveAgent avab Kiievi kontori.
2019
LiveAgent avab New Yorgi kontori.
2020
LiveAgent tunnustatakse G2 ja Capterra poolt parimaks reaalajas vestluse, teadmusbaasi, klienditoe, piletisüsteemi ja kõnekeskuse tarkvaraks.
2021
LiveAgent omandab üle 30 000 õnneliku kliendi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.