Looge oma kliendiportaalis kategooriaid toodete, teenuste või klienditüüpide põhjal. Lisage teadmusbaasi artikleid, foorumeid või tagasiside tahvleid. Looge teadmusbaasi otsinguvidinaid ja pakkuge klientidele hõlpsat juurdepääsu oma teadmusbaasi artiklitele. Otsinguvidinad on kohandatavad ja neid saab paigutada teie teadmusbaasi lehtedele.
Valige kliendiportaali teema eelmääratletud mallide hulgast või looge oma isiklik kohandatud CSS-i ja HTML-iga. Lisage oma logo, pealkiri, jälgimiskoodid, päis ja jalus. Meie tasuta teadmusbaasi tarkvara muudab teadmistepõhise sisu (mida saavad kasutada nii agendid kui ka kliendid) loomise lihtsaks.
4 eelnevalt määratletud teemat:
- Classic
- Material
- Minimalist
- Montana
Saate kohandada järgmisi värve:
- Päised
- Peamine tegevuse nupp
- Peamine tegevuse nupp – hõljumisefekt
- Sekundaarne tegevuse nupp
- Sekundaarne tegevuse nupp – hõljumisefekt
- Parem kast
- Kategooria ikoon
- Artikli ikoon
- Üksuse värv
- Pealkirja värv
Erinev sisu nii agentidele kui ka klientidele
Saate lisada oma help deski teadmusbaasi tarkvarale eraldi artikleid ja kategooriaid, mis pole teie klientidele juurdepääsetavad, kuid mida näevad ainult agendid (sisemised artiklid, kategooriad).
Teadmusbaasi ressursid
Create multiple self-service portals
Have multiple brands or products that you manage with LiveAgent? No problem, create a unique customer portal for each! Try it today. No credit card required.