LiveAgent on Teie ettevõttele ülim klienditeeninduse lahendus. Kaaluge osTicketilt üleminekut teisele klienditoe tarkvarale.
LiveAgent on tulvil tööriistu, funktsioone ja integratsioone, et aidata Teil täiustada töövoogu, teha kliendid rõõmsaks ja suurendada ROId. Proovige kohe, esimesed 14 päeva on tasuta, ilma piiranguteta ja krediitkaarti vajamata.
Siin on 3 peamist LiveAgenti hüve.
Usaldusväärne klienditeenindus tähendab paremat töövoogu, rõõmsamaid kliente ja suurenenud ümberarvutuskurssi.
LiveAgent pakub rikkalikku paketti taskukohase hinna eest ja see teeb tast suurepärase klienditeeninduse tarkvara
Pakkuge parimat klienditeenindust ja pöörake veebilehe külastajad ja potentsiaalsed kliendid maksvateks klientideks.
Me oleme kindlad, et inimesed osTicketis annavad endast parima rahuldamaks oma kliente. Kuid mitte iga lahendus ei ole õige sobivus igale ärile või ettevõttele. LiveAgent on alternatiiv mida kaaluda, juhul kui vajate midagi teistsugust.
LiveAgent on klienditoe tarkvara, mis pakub suurepäraseid ja usaldusväärseid tööriistu, nagu näiteks e-kirjad, reaalajavestlus, sotsiaaleemdia integratsioonid, kõnekeskus ja teadmusbaas, et aidata Teil pakkuda parimat võimalikku teenindust. Kõike hallatakse läbi usaldatava piletisüsteemi Teie töölaual. Muutke oma klienditugi efektiivseks ja suurendage kliendirahulolu õige klienditeeninduse tarkvaraga.
Piletitesüsteem, teadmusbaas, e-post ja kõnekeskus on kõigest jäämäe tipp suurepärasele klienditoele. LiveAgent suudab klienditoe lahendusele anda palju enamat.
Lisaks pakume kõige kiiremat reaalajavestluse vidinat turul, mille vestluse kuvamise kiirus on 2,5 sekundit. Saage sotsiaalseks sotsiaalmeedia toega läbi Facebook messengeri, Instagrami, Twitteri või Viberi. Kui olete kas klienditeenindusmeeskond, tugiteenuse agent või keegi, kes tahab paremaid kliendisuhteid, omab LiveAgent kõiki tööriistu parima klienditeeninduse tagamiseks.
Individuaalsete klienditeeninduse tööriistade hinne võib anda suurepärase idee kliendikogemusest. Hankige teadmisi ja võrrelge osTicketit LiveAgentiga.
Klienditeeninduse tarkvara võrreldakse erinevatel aladel, näiteks usaldusväärsus, väärtus raha eest ja mõnikord isegi individuaalsetel aladel, nagu piletisüsteem, reaalajavestlus ja teadmusbaas. Uurige välja, kas me teeme seda paremini kui osTicket ja kas oleme õige klienditeeninduse tarkvara Teie ettevõttele.
Võrrelge osTicketit ja LiveAgenti ning vaadake kumb teeb seda paremini
9.11.2020 seisuga
Suurepärasel klienditeeninduse tarkvaral ei tohiks olla ainult parim piletihaldus või reaalajavestlus, vaid see peaks olema ka eeskujuks ja pakkuma parimat kliendikogemust.
Seetõttu on saadaval 24/7 klienditugi meie klientidele. Meie prioriteedid on kliendiga suhtlemine, kiire reageerimisaeg ja kliendiküsimuste lahendamine. Meiega saate ühendust võtta läbi mitme kanali. Vestlustugi, telefonikõned, Gmail ja enamat, Teie oma valik. Kas sooviksite teada, mis tunne on saada suurepärast kliendikogemust? Kui jah, klikkige alla.
Olgu nad suured organisatsioonid või väikeettevõtted… Neil kõigil on midagi head öelda meie tugiteenuse süsteemi kohta.
Uudishimulik nägema kuidas me teiste populaarsete piletisüsteemi tarkvaradega mõõtu võtame? Heitke pilk meie võrdluslehtedele ja avastaga kõik mis meil pakkuda on.
Põhjalik parimate HubSpoti alternatiivide juhend HubSpot Service Hub on populaarne…
Põhjalik parimate Intercomi alternatiivide juhend Intercom on populaarne klienditeenindusplatvorm, mis…
Parimate Outlooki alternatiivide põhjalik juhend Microsoft Outlook on pikka aega…
Landing PPC Archive - LiveAgent
Avasta LiveAgenti võimsad klienditoe tööriistad! Omnikanal, kiire vestlus, integratsioonid ja tasuta prooviperiood – tõsta oma teenindus uuele tasemele!"
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.