Outlook on kõige tugevam üksikute kasutajate toetamise vallas. Neile, kes otsivad Outlooki alternatiivi, mille funktsioonid keskenduvad organisatsioonidele lahenduste pakkumisele, on LiveAgent kindel valik. Olgu selleks siis mitme e-posti aadressi haldamine, koostöö tõhustamine või integratsioonide võimaldamine – LiveAgent kannab kõige eest hoolt.
Microsoft Outlook on pikka aega olnud meilide haldamise ja klienditeeninduse hõlbustamise oluline osa. Klientide pidevalt muutuvate vajaduste tõttu on aga oluline uurida muid jõulisi alternatiive. Selle artikli eesmärk on juhendada teid Outlooki parimate alternatiivide vahel, keskendudes nende tõhususele, kasutatavusele ja kohandatavusele.
Microsoft Outlook on juba aastaid olnud meili- ja ülesannete haldamise, kalendri organiseerimise ja meeskonnakoostöö nurgakivi. Kuna klienditeeninduse nõuded ja tehnoloogia arenevad, on aga vaja uurida Outlooki alternatiive. Need alternatiivid pakuvad suurepäraseid funktsioone ja täiustatud integratsioone, mille tulemuseks on parem kasutuskogemus. Alternatiivid pakuvad laiaulatuslikke tööriistu, nagu piletisüsteemid, sisseehitatud reaalajas vestlus, sotsiaalmeedia tugi ja täiustatud analüütika, mis teenindavad paljude klientide klienditoe vajadusi, parandades oluliselt klienditeeninduse juhtimist. Veel üks oluline aspekt, mida tuleb arvestada, on sujuv ühendamine teiste klienditeeninduse tööriistade ja platvormidega. Outlooki piiratud integreerimisvõimalused võivad põhjustada kitsaskohti ja töövoo tõhususe vähenemist. Tugevate funktsioonide ja ulatuslike integreerimisvõimalustega alternatiivide uurimine võimaldab ettevõtetel luua tervikliku ja tõhusa klienditoe süsteemi. See strateegia võib suurendada tootlikkust ja pakkuda efektiivsemat klienditoe kogemust, tagades et ettevõtted peavad sammu oma klientide muutlike vajadustega.
Outlook on usaldusväärne meilihaldustööriist, kuid sellel on ka omad piirangud. Üks väljakutse on mitme konto haldamine ühes liideses, mis tekitab raskusi sõnumite kategoriseerimisel, tähtsuse järjekorda seadmisel ja neile vastamisel. Näiteks võib eri osakondadelt, kaubamärkidelt või eesmärkidelt päringuid käsitleval klienditeenindusmeeskonnal olla raskusi postkasti korrastamisega. Seda tüüpi probleeme saab vältida selliste funktsioonidega nagu LiveAgenti universaalne postkast ja mitme agendi juhtpaneel. Teiseks on probleeme seadmetevahelise sünkroonimisega. Ühes seadmes tehtud muudatused ei pruugi kajastuda teistes, tekitades segadust ja vastamata vestlusi. Näiteks võib kasutaja oma kalendrit värskendada lauaarvutis, kuid muudatused ei kajastu tema mobiilseadmes. Outlooki piiratud kohandamisvõimalused võivad samuti takistada töövoo optimeerimist. Kasutajatel võib olla raskusi platvormi liidese ja funktsioonide kohandamisega oma konkreetsetele vajadustele. Näiteks võivad klienditeenindusmeeskondade tööviljakuse tagamiseks olla vajalikud automatiseerimisreeglid või täiendavad kategoriseerimisväljad.
Õige meilikliendi valimine on ettevõtete ja eraisikute jaoks ülioluline, kuna see mõjutab otseselt suhtluse tõhusust, töövoogu ja üldist tootlikkust. Kuigi Outlook on alati olnud populaarne valik, võivad kasutajad otsida alternatiive erinevatel põhjustel, nagu muutlikud klienditeeninduse vajadused või nõudlus lisafunktsioonide järele. LiveAgent, kõik-ühes klienditoe platvorm, pakub laiaulatuslikku tööriistakomplekti kliendisuhtluse tõhusaks haldamiseks ja klienditoe meeskonna töövoogude sujuvamaks muutmiseks. Meilikliendi valimisel tuleb arvesse võtta sujuvat integreerimist olemasolevate tööriistadega, kasutusmugavust, konkreetsetele vajadustele kohandatud täiustatud funktsioone ja tarkvarapakkuja usaldusväärset tuge. Ühilduvus erinevate seadmete ja platvormidega on samuti oluline järjepideva suhtluskogemuse tagamiseks. Skaleeritavus on veel üks tegur, mida tuleb arvestada, kuna valitud platvorm peaks kohanema kasvavate kliendisuhtluste ja ärivajadustega. Samuti tuleks vaadelda hinnakujundust ja taskukohasust, sealhulgas lisafunktsioonide või -kasutajate lisakulusid. On aeg uurida Outlooki alternatiive ja leida sobiv meiliklient või klienditoe platvorm, mis vastab teie muutlikele nõuetele. Hinnates nimetatud kriteeriumide aluse selliseid valikuid nagu LiveAgentl, võite leida parima alternatiivi erakordse klienditeeninduse pakkumiseks ja sujuva koostöö edendamiseks oma organisatsioonis.
Meilikliendi valimisel on ülioluline arvestada oma konkreetsete vajadustega ja hinnata võimalikke lahendusi selliste tegurite alusel nagu kasutusmugavus, ühilduvus teiste tööriistadega, turvalisus ja hind. Intuitiivne ja kasutajasõbralik liides võib vähendada õppimiskõverat ja tõsta tootlikkust. Hinnake platvormi kasutatavust ja kasutage prooviperioode või demosid, et tagada sujuv kliendikogemus. Hinnake e-posti kliendi ühilduvust olemasolevate ja tulevaste tööriistadega. Sujuv integreerimine projektijuhtimistööriistade, CRM-tarkvara ja sotsiaalmeedia platvormidega võib parandada teie meeskonna võimekust ja muuta suhtluse sujuvamaks. Veenduge, et meiliklient toetaks ühtse sidesüsteemi jaoks vajalikke integreerimisvalikuid. Turvalisus on tundlike andmete kaitsmisel ülimalt oluline. Uurige iga meilikliendi pakutavaid turvameetmeid, sealhulgas krüpteerimist, kaheastmelist autentimist ja privaatsuspoliitikat. Tugevate turvameetmetega e-posti kliendi valimine aitab säilitada teie organisatsiooni mainet ja tagada teie suhtluse konfidentsiaalsuse. Kaaluge iga meilikliendi maksumust, hinnates samal ajal ka selle pakutavaid funktsioone ja võimalusi. Otsige üles võimalikud varjatud kulud, nagu lisasalvestusruumi, kasutajate või esmaklassiliste funktsioonide tasud. Lisaks uurige, kas on olemas tasandipõhiseid hinnastruktuure, mis pakuvad taskukohaseid võimalusi väiksematele ettevõtetele või alustavatele ettevõtetele, ilma et need teeksid järelandmisi vajalikke suhtlus- ja organisatsioonitööriistade osas.
Meilikliendi või klienditoe lahenduse valimisel on kulude ja funktsionaalsuse vahelise õige tasakaalu leidmine ülioluline. Teadliku otsuse tegemiseks alustage oma organisatsiooni konkreetsete vajaduste mõistmisest ning tõhusa suhtluse ja klienditoe jaoks vajalike põhifunktsioonide tuvastamisest. Kaaluge integratsioone, automatiseerimist, skaleeritavust ja kohandamisvõimalusi, mis ühtivad teie töövoogudega. Uurige erinevaid meilisüsteemide ja klienditoe lahendusi, võrreldes nende pakutavat ja kulusid. Tehke kindlaks, millised funktsioonid on olulised ja millistest saate loobuda, ilma et see kahjustaks teie sidesüsteemi tõhusust. Otsige kulude kokkuhoiu võimalusi, nagu mitmetasandiline hind, paindlikud valikud või soodustused, mis põhinevad kasutajate arvul või iga-aastasel arveldamisel. Võtke arvesse organisatsiooni kasvuga kaasnevaid pikaajaliste kulude mõjutajaid, sealhulgas võimalikke tasusid kasutajate lisamise, salvestusruumi või esmaklassiliste funktsioonide eest. Tulevaste kulude hindamine aitab hinnata platvormi üldist väärtust. Kulusid ja funktsionaalsusi hoolikalt tasakaalustades suudate valida e-posti kliendi või klienditoe lahenduse, mis vastab teie organisatsiooni vajadustele, jäädes samas eelarve piiresse, ning parandades seeläbi teie kliendisuhtlust ja klienditoe strateegiaid.
Klientide arvustuste ja iseloomustuste analüüsimine võib olla eriti kasulik alternatiivide otsimisel. Need ülevaated pakuvad esmaseid vaatlusi erinevate rakenduste kasutatavuse, töökindluse ja funktsioonide kohta. Neid arvustusi lugedes on oluline meeles pidada, et iga kasutaja kogemus on ainulaadne ja see, mis ühele hästi sobib, ei pruugi teisele sobida. Positiivsete või negatiivsete arvustuste konsensus võib aga aidata teil kindlaks teha, kas rakendus vastab teie konkreetsetele vajadustele. Lisaks võivad kasutajate ülevaated ja iseloomustused anda teavet iga rakenduse pakutava klienditoe kohta, mis on ülioluline tehniliste probleemide või küsimuste korral.
Outlooki alternatiivi otsimisel on oluline uurida iga potentsiaalse valiku pakutava klienditoe ja ressursside taset. Juurdepääs teadlikele klienditoe meeskondadele ja ressurssidele võib tehniliste probleemide lahendamisel ja tootlikkuse parandamisel oluliselt kaasa aidata. LiveAgent on üks alternatiiv, mis pakub erinevate kanalite kaudu ööpäevaringset kliendituge, sinna kuuluvad reaalajas vestlus, e-post ja telefonitugi. See annab kasutajatele paindlikkuse ja mugavuse probleemide lahendamiseks igal ajal, sõltumata nende tööajast.
Teine oluline ressurss kaalumiseks on teadmusbaas, kus kasutajad pääsevad juurde õpetustele ja artiklitele, et lahendada levinud probleeme ja saada juhiseid konkreetsete probleemide kohta. Hästi organiseeritud teadmusbaas, nagu seda pakub LiveAgent, võib olla hindamatu väärtusega tõrkeotsinguteks ja probleemide iseseisvaks lahendamiseks, reageerimisaegade vähendamiseks ja tootlikkuse suurendamiseks.
Microsoft Outlookile alternatiivi otsimisel tuleb meili- ja suhtlushalduse parandamiseks arvestada mitme põhifunktsiooniga. Üks oluline funktsioon, mida otsida, on universaalne postkast, mis koondab kõik teie suhtluskanalid – meilid, vestlused, sotsiaalmeedia ja palju muud. Omnikanaliline tugi on veel üks oluline funktsioon, mida kaaluda, see võimaldab teil suhelda klientidega erinevates kanalites. Nii tõstate kliendirahulolu ja tõhustate kommunikatsioonihaldust. Veel üks oluline funktsioon, mida kaaluda, on kliendisuhete haldamise (CRM) süsteem, mis aitab jälgida ja hallata kliendisuhtlust. See funktsioon võib parandada müügi tootlikkust, süvendada kliendisuhteid ja pakkuda isikupärasemaid kogemusi.
LiveAgent pakub kohandatavat ja kuluteadlikku klienditoe platvormi, mis paistab silma ideaalse Outlooki alternatiivina ja sobib erinevatele tööstusharudele. Muljetavaldava enam kui 180 funktsioonist koosnev LiveAgent on loodud hõlpsaks kasutamiseks, teenindades igasuguseid kasutajaid, nii tehnikateadlikest kuni vähem kogenud kasutajateni. Tarkvara kasutajasõbralikku lähenemist toetab kohustus pakkuda erakordset kliendituge ja teha järjepidavaid arendustöid. Luues õige tasakaalu tervikliku funktsioonide komplekti ja kulutõhususe vahel, sillutab LiveAgent teed suurepärase klienditeeninduse kogemusele. Kas mõtlete Outlooki asemel liikuda kõikehõlmavale klienditoe lahendusele? Tulge üle LiveAgenti ja uurige selle ulatuslikku funktsioonide komplekti, mis kõik on kohandatud vastama teie organisatsiooni ainulaadsetele vajadustele.
LiveAgenti võimas platvorm ühtib sujuvalt enam kui 200 kolmanda osapoole rakendusega, pakkudes kohandatud kasutuskogemust. Need tähelepanuväärsed integratsioonid hõlmavad tuntud kaubamärke, nagu Shopify, Woocommerce, Magento, Jira, Slack, Pipedrive, Zoiper ja Salesforce, mis on kõik suunatud tootlikkuse suurendamisele ja teie töövoo lihtsustamisele.
Terviklahendusena paistab LiveAgent silma suurepärase Outlooki alternatiivina ettevõtetele, kes otsivad ökonoomset, intuitiivset ja kohandatavat valikut. Kuigi selle peamine kasutajabaas hõlmab e-kaubanduse ettevõtteid, on LiveAgenti võimsad funktsioonid kohandatavad erinevate tööstusharude ainulaadsete nõuetega. Väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted, kes püüavad oma klienditeenindusstrateegiat viimistleda ja klientide rahulolu tõsta, leiavad LiveAgentist rohkelt väärtust. Tarkvara märkimisväärsed võimalused asetavad selle Outlooki konkurentide seas kõrgele kohale.
Lisaks tasuta 30-päevasele prooviperioodile pakub LiveAgent oma tarkvara piirangutega versiooni täiesti tasuta. Neile, kes otsustavad selle klienditeeninduslahenduse täielikult omaks võtta, on saadaval neli hinnataset: Väike hinnaga 9 dollarit agendi kohta kuus, Keskmine hinnaga 29 dollarit agendi kohta kuus, Suur 49 dollarit agendi kohta kuus ja Organisatsiooni pakett 69 dollarit agendi kohta kuus. See lai valik erinevaid võimalusi rahuldab igas suuruses ettevõtete eelarvevajadusi ja nõudeid.
Gmail pakub hõlpsasti juurdepääsetavat ja võimalusterohket meiliplatvormi, mis on populaarne Outlooki alternatiiv nii isiklikuks kui ka professionaalseks kasutamiseks. Puhta ja kaasaegse liidesega Gmail pakub intuitiivset korraldust ja ulatuslikke kohandamisvõimalusi. Mitmekülgse ja kasutajasõbraliku meililahendusena sobib Gmail nii üksikisikutele kui ka ettevõtetele, hõlbustades igapäevase suhtluse tõhusat haldamist.
Gmail integreerub veatult erinevate Google’i toodetega, sealhulgas Google Drive’i, Google Calendari, Google Hangoutsi ja Google Analyticsiga. Lisaks toetab see arvukalt kolmandate osapoolte lisandmooduleid ja rakendusi, laiendades veelgi selle funktsionaalsust kasutajatele.
Gmail on mõeldud eraisikutele, ettevõtjatele, väikeettevõtetele ja suurettevõtetele, kes otsivad suurepärase mainega kasutajasõbralikku ja võimalusterohket meilihalduslahendust. Selle integreerimine Google’i teenuste ja erinevate kolmandate osapoolte rakendustega muudab Gmaili sujuvaks ja tõhusaks e-posti kogemuseks.
Gmail pakub tasuta põhiversiooni, millest piisab üksikutele kasutajatele. Ettevõtete jaoks on Google Workspace’il neli hinnaplaani: Business Starter hinnaga 6 dollarit kasutaja kohta kuus, Business Standard hinnaga 12 dollarit kasutaja kohta kuus, Business Plus hinnaga 18 dollarit kasutaja kohta kuus ja Enterprise, mille puhul peate kohandatud hinnapakkumise saamiseks ühendust võtma nende müügimeeskonnaga. Uued kliendid saavad Google Workspace’i pakette proovida 14-päevase tasuta prooviperioodi jooksul.
Vaadake täielikku Gmaili alternatiivi võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgentiga mõõtu võtab.
ProtonMail paistab silma turvalise ja privaatsusele keskenduva meiliplatvormina, muutes selle atraktiivseks Outlooki alternatiiviks kasutajatele, kes eelistavad andmekaitset. Otspunktkrüpteeringuga ProtonMail tagab, et konfidentsiaalne teave jääb kindlatesse kätesse. Puhas ja kasutajasõbralik liides sobib nii üksikutele kui ka professionaalsetele kasutajatele, pakkudes lihtsat ja turvalist meilihalduskogemust.
ProtonMail säilitab oma tugeva turvalisuse, ühendades ProtonMail Bridge funktsiooni kaudu erinevad meilikliendid, mis toetavad IMAP-i ja SMTP-d. See hõlmab integreerimist populaarsete meiliklientidega, nagu Thunderbird, Apple Mail ja Outlook, mis võimaldab teie krüpteeritud postkasti sujuvalt eelistatud kliendiga sünkroonida.
ProtonMail on erakordne Outlooki alternatiiv ettevõtetele ja üksikisikutele, kes otsivad turvalist ja privaatsust arvestavat meililahendust. Selle võrratu pühendumus andmekaitsele äratab huvi igasuguste sektorite ettevõtetes, eriti nendes, kes käitlevad tundlikku teavet või hindavad privaatsusele keskendunud suhtlust. Oma kasutajasõbraliku disaini ja tugevate turvafunktsioonidega on ProtonMail meilihalduse vallas tugev kandidaat.
ProtonMail pakub eraisikutele tasuta põhipaketti. Kasutajatele, kes soovivad ProtonMaili täielikku äripotentsiaali avada, on saadaval kolm hinnataset: Mail Essentials maksab 6,99 eurot kasutaja kohta kuus, Business 10,99 eurot kasutaja kohta kuus ja Enterprise, mis nõuab kohandatud hinnapakkumise saamiseks kontakteerumist müügimeeskonnaga.
Mailbridi tarkvara koondab kogu kliendisuhtluse ühtsesse keskkonda. Tänu tohututele automatiseerimisvõimalustele kasutavad ettevõtted seda oma klienditeeninduse tänapäeva toomiseks.
Mailbirdi tugevus seisneb selle võimes sujuvalt integreeruda paljude kolmandate osapoolte rakendustega. Selle märkimisväärsed integratsioonid hõlmavad populaarseid tootlikkuse rakendusi, nagu Asana, Trello, Evernote, Dropbox ja Slack.
Mailbird on suurepärane alternatiiv Outlookile professionaalidele, kes haldavad mitut meilikontot ning otsivad tõhusat ja organiseeritud meilihaldusplatvormi. Selle intuitiivne liides, kohandamisvalikud ja muljetavaldavad integreerimisvõimalused sobivad ettevõtetele ja üksikisikutele, kes soovivad tsentraliseeritud suhtluskogemust. Oma konkurentide seas silmapaistvana sillutab Mailbird teed tootlikkuse paranemisele ja e-posti sujuvamale haldamisele.
Neile, kes soovivad kasutada Mailbirdi kõiki funktsioone, on saadaval kaks hinnaplaani: Business Yearly hinnaga 5,75 € kasutaja kohta kuus ja Business Pay Once ühekordse maksena 399 € kasutaja kohta.
Mailspring on meiliklient, mis pakub Outlooki alternatiivi kasutajatele, kes otsivad kasutajasõbralikku ja arusaadavat lahendust oma meilide haldamiseks. Mailspring, mis on välja töötatud tehnoloogilist tõhusust silmas pidades, pakub mitmeid funktsioone, mille eesmärk on e-posti haldamise ja suhtluse lihtsustamine. Praktilise ja minimalistliku meilihaldustarkvarana võib Mailspring olla kasulik nii eraisikutele kui ka ettevõtetele.
Mailspring toetab integreerimist erinevate meiliteenuse pakkujatega, sealhulgas Gmaili, Yahoo, Hotmaili, Microsoft Exchange’i, Office 365 ja IMAP-kontodega. See paindlikkus võimaldab koondada ühte postkasti mitu meilikontot.
Mailspring on sobiv Outlooki alternatiiv neile, kes eelistavad lihtsamat meilihalduslahendust. Selle kasutajasõbralik liides ja üldised tootlikkuse tööriistad võivad olla kasulikud professionaalidele, kes otsivad meilikliente, mis lihtsustavad suhtlust ilma paljude lisafunktsioonideta. Traditsiooniliste meiliteenuste tagasihoidliku konkurendina suudab Mailspring vastata nende kasutajate vajadustele, kes hindavad lihtsust ja kasutusmugavust.
Mailspring pakub põhifunktsioonidega tasuta versiooni, et kasutajad saaksid selle võimalusi proovida. Täiendavate tööriistade ja funktsioonide kasutamiseks saavad kasutajad valida Mailspring Pro, mis on saadaval hinnaga 8 dollarit kuus.
iCloud Mail on Apple’i pakutav meiliteenus, mis pakub Outlooki alternatiivi neile, kes eelistavad Apple’i ökosüsteemi integreeritud pilvepõhist meililahendust. Oluliste meilihaldusfunktsioonide pakkumiseks mõeldud iCloud Mail keskendub lihtsusele ja sujuvale sünkroonimisele macOS-i ja iOS-i seadmete vahel.
iCloud Mail on loodud lihtsaks integreerimiseks teiste Apple’i rakenduste ja teenustega, nagu kalender, kontaktid, märkmed ja iCloud Drive. Kuigi see ühildub kolmandate osapoolte meiliklientidega, nagu Microsoft Outlook, ei paku see ulatuslikku integreerimist muude kolmandate osapoolte rakenduste või teenustega.
iCloud Mail on sobiv alternatiiv Outlookile kasutajatele, kes hindavad Apple’i ökosüsteemi pilvepõhist meilihalduslahendust. Keskendumine üldistele funktsioonidele ja sujuvale sünkroonimisele Apple’i seadmete vahel muudab selle sobivaks valikuks neile, kes hindavad lihtsust ja integreerimist macOS-i ja iOS-i keskkondadega. Tavapäraste meiliteenuste alternatiivina suudab iCloud Mail vastata üksikisikute ja ettevõtete meilihaldusnõuetele.
iCloud Mail on Apple ID kasutajatele saadaval ilma lisatasudeta. Teenus sisaldab 5 GB salvestusruumi meilide, dokumentide ja varukoopiate jaoks. Kasutajad on võimalik minna üle kõrgematele salvestusmahu pakettidele: 50GB 0,99 dollari eest kuus, 200GB 2,99 dollari eest kuus või 2TB 9,99 dollari eest kuus. Hinnad võivad olenevalt riigist ja piirkonnast erineda.
Thunderbird on Mozilla välja töötatud tasuta avatud lähtekoodiga meiliklient, mis pakub Outlooki alternatiivi kasutajatele, kes otsivad kohandatavat ja kogukonnapõhist meilihalduslahendust. Thunderbird pakub olulisi funktsioone meilisuhtluse tõhusaks haldamiseks, edendades samal ajal laiendatavust paljude lisandmoodulite kaudu. See on ka üks väheseid avatud lähtekoodiga Outlooki alternatiive.
Thunderbird toetab integreerimist paljude lisandmoodulitega, võimaldades kasutajatel laiendada selle funktsioone ja kohandada oma meilikogemust. Mõned populaarsed lisandmoodulid hõlmavad kalendri integreerimist, meiligraafikut ja visuaalseid täiustusi. Võimalik on ka integreerimine kolmandate osapoolte meiliteenuste pakkujatega, nagu Gmail, Yahoo, Outlook.com ja muud IMAP ja POP3 kontod.
Thunderbird on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes hindavad tasuta avatud lähtekoodiga ja kohandatavat meilihalduslahendust. Thunderbirdi funktsioonide komplekt ja laiendatavus lisandmoodulite kaudu muudavad selle potentsiaalseks valikuks neile, kes soovivad kohandada oma e-posti klienti oma konkreetsete vajadustega. Kogukonnapõhise meilihaldustarkvarana vastab Thunderbird juurdepääsetavat ja paindlikku meilikogemust otsivate üksikisikute, ettevõtete ja organisatsioonide nõuetele.
Thunderbirdi kasutamine on täiesti tasuta, ilma liitumistasude või lisatasudeta. Avatud lähtekoodiga projektina tugineb Thunderbird tarkvara hooldamisel ja täiustamisel oma kasutajate ja arendajate kogukonna panustele.
Postbox on e-posti klient, mis on mõeldud Outlooki alternatiiviks kasutajatele, kes otsivad kõikehõlmavat, kohandatavat ja intuitiivset meilihalduslahendust. Postbox, mis on keskendunud e-posti suhtluse haldamiseks produktiivse keskkonna loomisele, pakub lisaks täiustatud funktsioonidele ka esmatähtsaid funktsioone. Postbox suudab täita mitmesuguseid meiliga seotud vajadusi nii üksikisikutel kui ka organisatsioonidel.
Postbox toetab mõõdukat integratsioonide ja lisandmoodulite valikud. Populaarsete integratsioonide hulka kuuluvad Evernote, Todoist, Wrike ja Trello. Postbox võimaldab luua ühenduse kolmanda osapoole meiliteenuse pakkujatega, nagu Gmail, Yahoo, Outlook.com ja muud IMAP ja POP3 kontod.
Postbox on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes vajavad kohandatavat ja funktsioonirikast meilihalduslahendust. Selle oluliste ja täiustatud funktsioonide kombinatsioon muudab selle sobivaks valikuks professionaalidele ja organisatsioonidele, kes otsivad tootlikku meiliklienti, mis kohandub nende vajadustega. Tõhusa meilihaldustarkvarana rahuldab Postbox üksikisikute ja ettevõtete vajadusi, kes soovivad optimeerida oma meilikogemust.
Postbox pakub oma funktsioonide ja võimaluste testimiseks tasuta prooviperioodi. Piiramatu juurdepääsu ja kasutamise jaoks saavad kasutajad osta ühekordse litsentsi hinnaga 49 dollarit.
Zoho Mail on pilvepõhine e-posti teenus, mis on loodud Outlooki alternatiiviks kasutajatele, kes on huvitatud terviklikust ärile suunatud meilihalduslahendusest. Zoho Mail, mis on osa Zoho suuremast rakenduste komplektist, pakub olulisi e-posti funktsioone koos koostöö- ja tootlikkuse tööriistadega, muutes selle sobivaks nii üksikkasutajatele kui ka organisatsioonidele.
Zoho Mail on integreeritud Zoho rakenduste komplektiga, pakkudes sujuvat ühendust muude Zoho teenustega, nagu Zoho CRM, Zoho Office Suite ja Zoho Projects. Lisaks toetab Zoho Mail SMTP-, POP- ja IMAP-protokolle, võimaldades kasutajatel ühendada oma kontod kolmanda osapoole meiliklientidega, nagu Microsoft Outlook, Apple Mail ja Thunderbird.
Zoho Mail on ideaalne alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes vajavad ärile suunatud meilihalduslahendust. Selle integreerimine Zoho rakenduste komplekti ja erinevate koostöötööriistadega võib olla kasulik professionaalidele ja organisatsioonidele, kes otsivad mitmekülgset, kõikehõlmavat ja omavahel ühendatud meiliklienti. Osana suuremast ärirakenduste komplektist rahuldab Zoho Mail organisatsioonide ja üksikisikute vajadusi ning püüab muuta nende e-posti kasutuskogemust muude oluliste tootlikkuse tööriistadega.
Zoho Mail pakub põhifunktsioonidega tasuta paketti kuni 5 kasutajale. Tasulised plaanid on saadaval lisakasutajate ja lisafunktsioonide kujul: Mail Lite maksab 0,90 € kasutaja kohta kuus, Mail Premium 3,60 kasutaja kohta kuus ja Workspace 3 € kasutaja kohta kuus.
Shift on meiliklient ja tööjaam, mis on mõeldud Outlooki alternatiiviks kasutajatele, kes hindavad meilikontode, rakenduste ja töövoogude tsentraliseerimist. Pakkudes populaarsete meili- ja tootlikkuse tööriistade konsolideerimist ja haldamist, muudab Shift nii üksikisikute kui organisatsioonide suhtluse ja koostöö sujuvamaks. Ühtse tööjaama ja meilihalduslahendusena lahendab Shift mitme konto, rakenduse ja teenuse navigeerimise väljakutsed.
Mõned märkimisväärsed integratsioonid hõlmavad populaarseid meiliteenuseid, nagu Gmail, Microsoft Outlook, Yahoo Mail ja iCloud Mail, aga ka tootlikkuse ja koostöö tööriistu, nagu Trello, Asana, Slack, Notion, Google Workspace, Microsoft Office 365 ja paljud muud.
Shift on ideaalne alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes vajavad mitme meilikonto ja tootlikkuse rakendustega tsentraliseeritud tööjaama. Keskendudes navigeerimise hõlbustamisele e-posti teenuste ja populaarsete rakenduste ühendamise kaudu võib olla kasulik professionaalidele ja organisatsioonidele, kes otsivad tõhusamat ja ühtsemat meiliklienti ja tööruumi. Shift vastab nende vajadustele, kes otsivad sujuvamat ja organiseeritud kogemust, pakkudes praktilise lahendusena tööriistu erinevate meilikontode ja tootlikkust suurendavate tööriistade haldamiseks.
Shift pakub tasuta piiratud funktsioonidega põhiplaani. Täpsemate funktsioonide ja piiramatu rakenduste toe saamiseks saavad kasutajad tellida Shift Advancedi, mis on saadaval hinnaga 149 dollarit aastas, või Shift Teamsi hinnaga 149 dollarit kasutaja kohta aastas.
Calendly on populaarne ajaplaneerimise tööriist, mis võib täiendada teie meilisuhtlust. See väga intuitiivne ajastamistarkvara on loodud koosolekute, kohtumiste ja sündmuste korraldamise protsessi lihtsustamiseks nii üksikisikutele kui ka organisatsioonidele.
Calendly integreerub sujuvalt suuremate kalendripakkujatega, sealhulgas Google Calendari, Microsoft Outlooki, Office 365 ja iCloudiga. Lisaks on see Calendly API kaudu ühenduses populaarsete tootlikkuse ja suhtlusvahenditega, nagu Zoom, Salesforce, Zapier, Slack ja muude kolmandate osapoolte rakendustega.
Calendly on ideaalne ajaplaneerimise tööriist kasutajatele, kes soovivad oma e-postiga suhtluse kõrval ka ajahaldusprotsesse sujuvamaks muuta. Selle ulatuslikud funktsioonid võivad märkimisväärselt vähendada spetsialistide ja organisatsioonide ajakavale ja kalendrihaldusele kuluvat aega. Ajastamise automatiseerimisega täiendab Calendly mis tahes meilikogemust, lihtsustades sündmuste organiseerimist ja suurendades üldist tootlikkust.
Calendly pakub piiratud funktsioonidega tasuta põhipaketti. Täiustatud funktsioonide otsijatele on saadaval kolm tasulist valikut: Essentials maksab 8 dollarit kasutaja kohta kuus, Professional 12 dollarit kasutaja kohta kuus ja Teams maksab 16 dollarit kasutaja kohta kuus.
eM Client on meilihaldustarkvara, mis pakub Outlooki alternatiivi kasutajatele, kes otsivad lihtsamat ja kasutajasõbralikumat meiliklienti. Meilisuhtluse haldamiseks põhifunktsioone pakkuv eM Client esindab lihtsat lahendust, mis sobib üksikkasutajatele ja väikestele meeskondadele. Meilihaldustööriistana sobib eM Client kasutajatele, kes eelistavad lihtsust ja kasutusmugavust.
eM Client toetab integreerimist erinevate meiliteenuse pakkujatega, võimaldades ühendusi Gmaili, Yahoo, Hotmaili, Microsoft Exchange’i ja muude IMAP ja POP3 kontodega. Klient suudab integreerida ka vestlusteenused nagu Google Talk ja Jabber.
eM Client on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes eelistavad lihtsamat ja kasutajasõbralikumat meilihalduslahendust. Selle keskendumine põhifunktsioonidele võib olla sobivam üksikisikutele, väikestele meeskondadele ja organisatsioonidele, kes otsivad hõlpsasti kasutatavat meiliklienti ilma täiustatud funktsioonideta.
eM Client pakub tasuta põhifunktsioonide ja toega versiooni kuni kahele meilikontole. Kasutajatele, kes soovivad kasutada klienti rohkem kui kahe meilikonto jaoks ja kasutada lisafunktsioone, pakub eM Client ühekordse maksega Pro versiooni, mis maksab 59,95 dollarit või 69,95 dollarit maksvat Business Pro versiooni. p>
Spike on meilihaldustööriist, mis pakub Outlooki alternatiivi kasutajatele, kes on huvitatud lihtsusele keskenduvast vestlustüüpi meilikliendist. Kombineerides olulised meilifunktsioonid vestluselaadse suhtlusega, püüab Spike muuta e-posti üksikkasutajatele ja väiksematele meeskondadele paremini hallatavaks ja vähem segaseks.
Spike toetab integreerimist erinevate meiliteenuse pakkujatega, võimaldades ühenduse luua Gmaili, Yahoo, Hotmaili, Microsoft Exchange’i ja muude IMAP kontodega.
Spike on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes eelistavad lihtsamat ja vestlusele orienteeritumat meilihalduslahendust. Selle põhifunktsioonid ja vestluselaadne liides sobivad üksikisikutele ja väikestele meeskondadele, kes soovivad vähem keerulist meiliklienti ilma täiustatud funktsioonideta.
Spike pakub põhifunktsioonidega tasuta paketti, mis on suunatud üksikisikutest kasutajatele. Vastasel juhul on saadaval kaks tasulist plaani: Pro pakett hinnaga 8 dollarit kasutaja kohta kuus ja Enterprise paketti hinnaga 16 dollarit kasutaja kohta kuus. Kohandatud plaanid on saadaval nende müügimeeskonnaga ühendust võttes.
Front on meilihaldusplatvorm, mis pakub alternatiivi Outlooki kasutajatele, kes on huvitatud meeskondadele sobilikest koostööpõhistest meililahendustest. Olles keskendunud tööriistade pakkumisele, mis suurendavad meeskonna tootlikkust ja hõlbustavad tõhusat meilihaldust, pakub Front olulisi funktsioone ja valikut koostööfunktsioone. Meilihaldusteenusena sobib Front eriti hästi meeskondadele, kes vajavad ühist juurdepääsu meilisuhtlusele.
Front integreerub mitmesuguste kolmandate osapoolte rakenduste ja teenustega, et aidata kaasa meeskonna koostööle ja tootlikkusele. Populaarsed integratsioonid hõlmavad CRM-süsteeme, nagu Salesforce, HubSpot ja Pipedrive, aga ka projektihaldustööriistu, nagu Trello, Asana ja Jira, ning suhtlusplatvorme, nagu Slack ja Microsoft Teams.
Front on sobiv alternatiiv Outlookile kasutajatele, kes vajavad meeskondadele mõeldud koostööpõhist meilihalduslahendust. Meeskonnakeskse meilihaldusplatvormina on Front sobiv valik ettevõtetele, kes tegelevad ühisprojektidega või jagatud meilisuhtlusega.
Front pakub 7-päevast tasuta prooviperioodi kasutajatele, kes on huvitatud selle funktsioonide ja võimaluste testimisest. Pidevaks kasutamiseks on Frontil neli tasulist valikut: Starter hinnaga 19 dollarit kasutaja kohta kuus, Growth hinnaga 59 dollarit kasutaja kohta kuus, Scale 99 dollarit kuus kasutaja kohta ja Premier 229 dollarit kuus kasutaja kohta.
Vaadake täielikku Fronti alternatiivide võrdlust ja uurige, kuidas see LiveAgenti vastu mõõtu võtab.
Spark on Outlooki alternatiivne meiliklient, mis pakub puhast ja kasutajasõbralikku kogemust. Pakkudes mitmesuguseid olulisi funktsioone ja funktsionaalsusi, püüab Spark lihtsustada nii üksikisikute kui ka meeskondade e-posti haldamist. Meilihalduslahendusena sobib Spark kasutajatele, kes otsivad lihtsamat ja kasutajasõbralikumat meiliklienti.
Märkimisväärsed integratsioonid hõlmavad selliseid tööriistu nagu Trello, Asana, Wunderlist ja Slack ning tootlikkuse rakendusi nagu Evernote ja Dropbox.
Spark on sobiv alternatiiv Outlooki kasutajatele, kes otsivad lihtsamat ja kasutajasõbralikumat meilihalduslahendust. See sobib nii üksikisikutele kui ka meeskondadele, kes soovivad meiliklienti, mis pakub põhifunktsioone ja puhast liidest, ilma tohutu hulga erinevate valikuteta.
Spark pakub üksikkasutajatele põhivajadustega meeskondadele tasuta paketti, mis sisaldab kõiki olulisi funktsioone. Samuti pakub see kahte tasulist paketti: Premium Individual 4,99 dollari eest kuus, mille arveldamine toimub kord aastas, ja Premium Teams hinnaga 6,99 dollarit kasutaja kohta kuus, mille eest arveldatakse kord aastas.
Outlooki alternatiiv, nagu Spark või LiveAgent, võib suurendada teie tootlikkust, pakkudes üksikisikutele ja meeskondadele sujuvamat, kasutajasõbralikumat kogemust ja suurepäraseid koostöötööriistu . Integreerides tarkvara muude tootlikkuse rakendustega, pakuvad need alternatiivid täiustatud meilihaldusfunktsioone, mis võimaldavad kasutajatel tõhusamalt töötada, säilitades samas kõrge organiseerituse taseme. Lisaks LiveAgentile on veel ka teisi e-posti alternatiive, nagu näiteks Front, mis samuti vastavad erinevatele vajadustele, pakkudes kohandatud meilikogemust, mis võib teie konkreetsetele nõuetele paremini vastata.
Tõhus e-posti organiseerimine ja haldus on tootlikkuse jaoks hädavajalikud. Paljud alternatiivsed e-posti kliendid, sealhulgas LiveAgent, pakuvad funktsioone, mille eesmärk on optimeerida meilihaldust. Piletite siltide kasutamine on suurepärane funktsioon, mida paljud alternatiivid ei paku ja mis võimaldavad pileteid ja e-kirju kategoriseerida ning hõlpsalt kätte saada. Kasutajad saavad piletitele määrata sildid, et rühmitada need muu hulgas teemade, projektide ja klientide järgi. See aitab parandada organiseeritust ja juurdepääsetavust, võimaldades kasutajatel kiiresti leida ja töödelda olulisi sõnumeid.
Teine oluline viis meilikorralduse sujuvamaks muutmiseks on mitme agendi juhtpaneel. See hõlbustab liikmete vahelist tõhusat koostööd, võimaldades neil hõlpsasti määrata vastutust, jälgida edenemist ja tagada kiired vastused klientide päringutele.
Lisaks on universaalne postkast kasulik funktsioon, mis koondab mitme meilikonto meilid ühte vaatesse, vähendades vajadust vahetada mitme meilikliendi vahel. Tulemuseks on ühtne postkast, mis kuvab kõiki meile kõigilt kontodelt. See lihtsustab meilihaldust ja säästab agentide aega.
Tõhus meeskonnatöö ja suhtlus on iga ettevõtte olulised aspektid. Koostööfunktsioonid, mis võimaldavad meeskondadel tõhusamalt koostööd teha ja paremini suhelda, aitavad oluliselt kaasa paremale meeskonnatööle, kõrgemale tootlikkusele ja paremale klienditoele.
Alternatiivsed meilikliendid pakuvad erinevaid koostööfunktsioone, mis parandavad meeskonna suhtlust ja koordinatsiooni. Jagatud postkastid, meilide delegeerimine, meeskonnasisene vestlus, ülesannete määramine ja SLA reeglid on mõned levinumad koostöövahendid, mida alternatiivsed meilikliendid pakuvad.
LiveAgent on täiustatud koostööfunktsioonidega alternatiivne meiliklient, mis parandab meeskonna suhtlust ja koordineerimist. Selle sisevestluse funktsioon võimaldab agentidel meilikliendi abil hõlpsalt suhelda ja koostööd teha, mille tulemuseks on parem meeskonnatöö ja tõhusam klienditugi. LiveAgentiga saavad agendid jagada postkaste, määrata e-kirju ja teha suhtluses tõhusalt koostööd.
Sujuv integreerimine teiste tootlikkuse tööriistadega on iga ettevõtte jaoks ülioluline, olenemata nende kasutatavast tarkvarast. Tänasel turul on funktsioonide optimeerimiseks ja tootlikkuse suurendamiseks oluline omada tööriistu, mis toimivad hästi. Erinevate tootlikkuse tööriistade integreerimine võimaldab ettevõtetel lihtsustada oma töövooge, automatiseerida ülesandeid ja eemaldada käsitsi tehtavaid protsesse, vähendades vigu ja säästes aega.
Kui erinevad tööriistad töötavad sujuvalt koos, võivad ettevõtted kaotada vajaduse käsitsi andmeedastuseks ja saavad keskenduda väärtust lisavatele tegevustele. LiveAgenti integreerimine muude tootlikkuse tööriistadega on vaid üks näide sellest, kuidas sujuv integreerimine võib ettevõtetele kasu tuua. Integreerudes teiste kolmandate osapoolte rakendustega, saavad kasutajad vaadata klienditeavet ja luua pileteid otse LiveAgenti armatuurlaualt, välistades vajaduse tarkvaradevahelise edasi-tagasi pendeldamise järele.
Lisaks aitab sujuv integreerimine teiste tootlikkuse tööriistadega, nagu näiteks WhatsAppi integreerimine, säästa ettevõtete aega ja vaeva. Iga tänapäeva turul konkurentsis püsida sooviv ettevõte peab oma tööriistakomplekti ühel või teisel moel integreerima. Erinevate tootlikkuse tööriistade integreerimisega saavutavad ettevõtted konkurentsieelise, tõhustavad oma töövooge ja suurendavad tootlikkust.
Demokõne või tarkvara prooviperioodi kasutamine enne selle ostmist on tark otsus igale ettevõttele, kes soovib investeerida uude tehnoloogiasse. Kommunikatsiooni ja tootlikkuse parandamiseks mõeldud tööriistade puhul on ülimalt oluline mõista toote funktsioone, kasutajaliidest ja seda, kuidas saab tarkvara kohandada vastavalt teie konkreetsetele ärinõuetele. Kui võtate aega toote eelnevaks testimiseks, saate selgema ülevaate selle võimalustest, piirangutest ja sellest, kuidas see teie meeskonnale kasulik võib olla.
Kui on vaja leida Outlookile alternatiivselt meilihaldustarkvara, on turul selleks palju võimalusi. Mõned neist pakuvad piletisüsteeme, aruandlusvõimalusi ja sujuvat integreerimist muude tootlikkuse tööriistadega, et parandada ettevõtte suhtlust ja tootlikkust.
Üks selline valik on mitmesuguseid meilihalduse ja töövoo funktsioone pakkuv LiveAgent. LiveAgenti piletisüsteem, täiustatud aruandlusvõimalused ja integratsioonid muude tootlikkuse tööriistadega muudavad selle atraktiivseks Outlooki alternatiiviks ettevõtetele, kes soovivad oma meilihaldust sujuvamaks muuta. LiveAgent on ka kulutõhus, pakkudes tellimusi igas suuruses ettevõtetele koos rohkete kohandamisvõimalustega, et rahuldada igaühe konkreetseid ärivajadusi.
Lõppkokkuvõttes sõltub parim Outlooki alternatiiv ettevõtte konkreetsetest vajadustest ja nõuetest. Oluline on läbi viia põhjalik uurimine ja hinnata iga valiku erinevaid funktsioone ja võimalusi. Demo- või prooviversioon võib pakkuda põhjalikumat arusaamist iga lahenduse pakutavast, andes võimaluse kindlaks teha, kas toode vastab teie ettevõtte vajadustele.
Kas soovite näha, kuidas me teiste populaarsete klienditoe lahendustega mõõtu võtame? Vaadake meie võrdluste lehti ja avastage kõik meie pakutav.
Põhjalik parimate HubSpoti alternatiivide juhend HubSpot Service Hub on populaarne…
Põhjalik parimate Intercomi alternatiivide juhend Intercom on populaarne klienditeenindusplatvorm, mis…
Parimate Outlooki alternatiivide põhjalik juhend Microsoft Outlook on pikka aega…
Otsite paremat LivePerson`i alternatiivi?
Avastage, miks LiveAgent on parim alternatiiv LivePerson'ile: tasuta seadistus, 24/7 tugi, krediitkaarti pole vaja. Proovige 14 päeva tasuta!
Otsite alternatiivi HelpSpotile?
LiveAgent on parim HelpSpoti alternatiiv. Tutvuge suurepärase mitmekanalise ticketingi süsteemiga ja alustage tasuta prooviperioodi.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team