Klienditeeninduse kontseptsioon on viimasel kümnendil laienenud. Varem seisnes klienditeenindus vaid inimsuhtlusel. Kuid e-kaubanduse kasvuga pidid ettevõtted kohandama oma klienditeenindusstrateegiaid. Sotsiaalmeediast ja reaalajas vestlusest saabuvate tuhandete piletite tõttu pandi tööle automatiseerimine ja vestlusrobotid.
Kuigi automatiseerimine ja vestlusrobotid on väga kulutõhusad ja säästavad klientide päringutele vastamisel palju aega, on oluline säilitada inimestevaheline sidet, mida kliendid ihkavad, kuid vestlusbotid ei suuda seda pakkuda. Kuidas? Vaadake meie lollikindlaid näpunäiteid, mis parandavad Teie klienditeenindust.
Klienditeenindus on tugi ja teenus, mida pakute oma klientidele enne ostu, selle ajal ja pärast seda. Klienditoe agendina on äärmiselt oluline olla teadlik, valmis ja mõistev kogu tugiprotsessi vältel. Teie kliendid peavad tundma, et neid hinnatakse igal sammul.
Peaksite seadma eesmärgiks CSAT-i skoori 80% või rohkem , kuid rahulolu skoorid võivad erinevates valdkondades erineda. Kuigi CSAT on hea näitaja selle kohta, kui hästi Teie ettevõttel läheb, peaksite oma teenusest täieliku ülevaate saamiseks mõõtma ka NPS-i, CES-i ja FRT-ga. Mõõdikuid jälgides saate tuvastada täienemist vajavad valdkonnad ja parandada oma klientide rahulolu.
Klientide rahulolu hinded annavad Teile teada, kui rahul on kliendid Teie toodete ja teenustega.
Soovitusindeksid näitavad, kui tõenäoliselt kliendid Teie ettevõtet teistele soovitavad.
Kliendi Jõupingutuse Indeks arvutab, kui lihtne või raske on Teie ettevõttega suhelda.
71% tarbijatest väidavad, et tunnevad pettumust, kui ostukogemus on isikupäratu.
90% klientidest ootavad järjepidevat suhtlemist kõigis suhtluskanalites.
64% klientidest loodavad saada reaalajas abi olenemata kasutatavast klienditeeninduskanalist.
Pakume portjee migratsiooniteenuseid enamikust populaarsetest klienditoe lahendustest.
Klienditoe süsteem võimaldab Teil salvestada ja pääseda juurde oma klientide olulisele teabele, mille abil saate luua isikupärastatud vastuseid klientide päringutele.
Pakkuge klienditeenindust ööpäevaringselt iseteeninduslike teadmusbaaside kaudu. Täitke need artiklite ja KKK-ga või looge kogukonna foorum, kus Teie kliendid saavad üksteist aidata.
Suurepärane meetod klienditeeninduse pidevaks täiustamiseks on koguda klientide tagasisidet ja analüüsida oma agentide toimivust.
Klienditoe tarkvara aitab Teil reaalajas vestluse, kõnekeskuse ja teadmistebaasi funktsioonide ning sotsiaalmeedia integratsioonide ja automaatikafunktsioonide kaudu kiiret ja mugavat tuge pakkuda.
Ühendage kõik oma suhtluskanalid (telefon, e -post, sotsiaalmeedia, reaalajas vestlus, kliendiportaal) LiveAgentiga. Alati, kui saate uue päringu, lükatakse see automaatselt meie süsteemi ja salvestatakse piletina.
Sealt saate hallata, jälgida ja vastata kõikidele piletitele. Universaalne postkast on tulvil funktsioone, mis muudavad piletite haldamise lihtsaks, näiteks automaatikafunktsioonid, sildid, osakonnad ja palju muud.
Looge hämmastavaid teadmistebaase meie redaktoriga „See, mida näete, on see, mida saate”. Meie tarkvara võimaldab Teil luua mitmeid teadmiste baase, nii sisemisi kui ka väliseid. Täitke need artiklite, videote, tagasiside ja soovituste kastide, foorumite või KKK-ga.
Meie sisseehitatud CRM hoiab Teie kliendi andmed käeulatuses. Iga kord, kui vastate piletile, saate vaadata oma kliendi varasemaid suhtlusi, oste ja andmeid. Muutke klientidega vesteldes hõlpsalt teavet või helistage meie reaalajas vestluse ja sisseehitatud kõnekeskuse kaudu.
iveAgent ühendab suurepärase reaalajas vestluse, piletisüsteemi ja automatiseerimise, mis võimaldavad meil pakkuda erakordset tuge meie klientidele.
Peter Komornik, CEO
Kiirus on oluline näitaja veebisaidi külastajate klientideks muutmisel ja olemasolevate klientide rahulol hoidmisel. Meie reaalajas vestlus on hetkel kõige puhtam ja kiireim vestluse vidin turul. Kasutage seda, et jõuda klientideni ennetavalt, kui nad Teie saiti sirvivad.
Kasutage meie tugevaid andmeanalüüsi- ja aruandlusfunktsioone. Vaadake kasutusstatistikat, hinnake toimivusaruandeid ja õppige kliendirahulolu reitingutest. Vaadake, kes Teie ettevõttega suhtleb, ja jälgige teenust, mida nad saavad.
LiveAgent on olnud 2019. ja 2020. aastal VKE-de poolt enim arvustatud ja hinnatud #1 klienditoe tarkvaraks.
Üle 30 000 ettevõtte erinevates tööstusharudes on valinud LiveAgent oma klienditoe vajaduste rahuldamiseks.
Tänu üle 180 funktsioonile, 40 integratsioonile ja lõpututele kohandamisvõimalustele adapteerub tööriist hõlpsalt Teie ettevõtte vajadustega.
Täielikult pilvepõhine, turvaline, lihtne seadistada ja kasutada. Alustage LiveAgentiga minutitega.
LiveAgent on täiustatud kasutajatoe süsteem, mis aitab Teil samal ajal parandada oma klienditeenindust ja konversioonimäärasid. Meie tarkvara on konkurentsivõimelise hinnaga ja tõsine pakkumine, arvestades selle pakutavat tohutut funktsionaalsust. Proovige LiveAgenti juba täna, ei vaja krediitkaarti.
Most Popular
Klienditeenindus – kasutajate sisseelamine
Kliendi kasutajate pardaletuleku kriitiline aspekt on enne, pärast ja ostmise ajal. Vaadake lisateavet kasutaja sisseelamise näidete abil.
Avasta, kuidas LiveAgent aitab Sul parandada klienditeenindust, pakkudes üle 180 funktsiooni ja tasuta prooviversiooni. Õpi erinevatest klienditeeninduse tarkvaradest ja nende olulisusest ettevõtte edu saavutamisel. Külasta, et teada saada, miks hea klienditeenindus on kriitilise tähtsusega ja kuidas seda tõhusalt parandada.
Klienditugi on oluline kliendirahulolu tõstmiseks ja sujuvaks suhtluseks enne, ajal ja pärast ostu. Kasutades LiveAgenti mitmekülgset tarkvara, saate pakkuda tasuta ja efektiivset tuge, mis hõlmab e-maile, vestlusi ja palju muud. Alustage oma tasuta kontoga ja liituge rahulolevate klientide kogukonnaga!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team