Kas olete tüdinenud igavast piletisüsteemi tarkvarast? Meie samuti. LiveAgenti abil jõuavad Teie e-kirjad, vestlused, kõned, sotsiaalmeedia mainimised ja muud kanalid ühte universaalsesse postkasti ning täiustatud automatiseerimisreeglite ja integratsioonide abil lõpeb Teie klienditeeninduse õudusunenägu, klõpsates lihtsalt nupul “Registreeru”.
Piletisüsteemi tarkvara demo
00:00/03:20
Piletisüsteem muudab klientide päringud piletiteks, mida saab hõlpsasti klienditoe meeskonna vahel jagada. See võib oluliselt parandada piletihaldust, sest klienditoe esindajad pääsevad tõhusalt kliendipäringutele ligi ning saavad neid lahendada ühest kohast.
LiveAgenti toote tutvustus
00:00/02:24
LiveAgenti piletisüsteemi tarkvara jälgib automaatselt ja muudab kõik Teie klientide probleemid piletiteks. Iga sissetulev suhtlusviis muudetakse mugavuse ja ülesannete haldamise huvides piletiteks. Kasutajaliides on kohandatav ja intuitiivne.
Täiustage oma veebisaiti ja alustage vestlusi külastajatega läbi kaasaegse sõnumsidetarkvara. Võimsa tööriista abil suurendate klientide lojaalsust, tagades vestlustaotlustele kiire reageerimisaja. Vaadake, mida saavad Teie kliendid ja klienditeenindusmeeskonnad LiveAgentilt.
Täiustage kliendi teekonda:
Muutke oma kliendid õnnelikumaks ja andke neile rohkem suhtlusvõimalusi, mugavust ja mugavust igas mõttes. Vaadake, millist kasu saavad teie kliendid, kui valite LiveAgenti piletimüügitarkvara.
Vaid mõned sellest, mida teie kliendid saavad:
LiveAgent on IT piletisüsteemi tarkvara, mis ühendab mitu kanalit, nagu meilid, vestlused, kõned ja sotsiaalmeedia, et pakkuda Teie klientidele terviklikku klienditeenindust. Kuid see pole veel kõik. LiveAgent pakub kliendiportaali koos mitme teadmusbaasi toega, foorumeid ja klientide tagasisidet ning ettepanekuid. Avastage, mida kõige arenenumal klienditoe piletisüsteemil Teie organisatsioonile pakkuda on.
Kõik-ühes lahendus
Hübriidpiletisüsteem
Sissetulev pilet võib tulla mis tahes kanalist iga kord, kui klient võtab ühendust toega. LiveAgent organiseerib kogu suhtluse, nii et puudub vajadus pikkadeks otsinguteks. Hoidke kõik kliendi nõudmised ühesklienditoe piletilõimes, olenemata sellest, kas see pärineb meilist, reaalajas vestlusest või sotsiaalmeediast.
Meeskonnasuhtlus
Efektiivne töövoog
Kasutage konserveeritud vastuseid, et vastata klientide piletites korduma kippuvatele küsimustele ja lühendada agentide vastamisaega. Klienditoe meeskond suudab levinud probleeme oluliselt kiiremini lahendada ja keskenduda keerukamatele klientide päringutele. Keskenduge sellele, mis Teie tähelepanu vajab.
Teadmiste haldamine
Uurige, kuidas piletisüsteem aitab Teil käsitleda klientide taotlusi, suurendada klientide hoidmist või parandada kliendirahulolu
Rahuldage kliente
Rahuldage oma kliente piletisüsteemiga, mis aitab Teil vastata kiiremini ja teadlikumalt. Pakkuge oma klientidele mugavust ja vastake üle mitme kanali, hoides samal ajal kõik korrastatuna.
80%
eeldab kiirust ja mugavust
Enamik kliente peab klienditeeninduse olulisteks elementideks kiirust, asjatundlikku abi, mugavust ja sõbralikkust.
Suurendage investeeringutasuvust
Kliendid hindavad head klienditeenindust igas ettevõtte valdkonnas. Suurendage oma tulusid kiire ja usaldusväärse toega, vähendades samal ajal klienditeenindusosakonna kulusid ühe spetsiaalse klienditoe piletisüsteemi abil.
86%
on nõus maksma hea teeninduse eest
Vähendage oma kulusid, teenides samal ajal rohkem. Kliendid on alati nõus suurepärase klienditeeninduse eest rohkem maksma.
Võitke lojaalsust
Tänulikud kliendid hindavad alati head teenindust ja klienditoe agentide asjatundlikku abi. Parandage oma klienditeenindust ajal, mil piletite maht on suur, ja looge suurepärase suhtluse abil tugev klientide lojaalsus.
73%
Kõrgem rahulolumäär
Pakkuge isikupärastatud vestlusi ja rõõmustage oma kliente. Meie täisfunktsionaalne reaalajas vestluse tarkvara aitab Teil saavutada klientide rahulolu ja suurepärase agentide kogemuse.
Parandage oma klienditeeninduse juhtimist taskukohase hinnaga. Hankige kliendiga suhtlemiseks õiged funktsioonid ja säästke oma piletimüügilahenduselt raha.
Iseloomustused
Ei mingeid lepinguid ja varjatud tasusid – ainult igakuine arveldus. Täiesti läbipaistev hinnakujundus, iga kuu arveldatakse ainult tegeliku kasutamise eest. Valige õige plaan ja hakake pakkuma parimat kliendituge.
Most Popular
Pakkuge parimat klienditeenindust ja organiseerige oma päringud piletisüsteemiga
Klienditoe piletisüsteemi tarkvara hinnakujundus võib ulatuda tasuta plaanist kuni väga kallini. See sõltub paljudest teguritest. Enne süsteemi valimist peate alati kaaluma paari asja. Kulud võivad erineda sõltuvalt funktsioonidest ja nende kvaliteedist, kohandatud integratsioonide arvust, valitud brändi populaarsusest, kasutatavusest erinevates stsenaariumides, skaleeritavusest ja paljudes muudest teguritest. On mõned hinnakujundusmudelid, mida tuleks kaaluda ning veenduda, et klienditoe süsteem oleks seda väärt ja sobib teie ärimudeliga.
Piletipõhised hinnamudelid võimaldavad teil maksta selle eest, mida vajate. See hinnakujundusmudel sobib klienditugedele, kus on vähe klientide pileteid. Suurim negatiivne külg võib olla agentide motivatsiooni puudumine toe käsitlemisel, kuna iga käsitletud pilet võrdub teenusepakkujale makstava suurema summaga.
Litsentsipõhine hinnakujundusmudelid võivad sisaldada ühe või mitme kasutaja litsentse. Kõik litsentsiga kasutajad saavad tarkvara kasutada lõputult, kuni selle eest on tasutud. Litsentsi hind võib olla ühekordne või kuupõhine.
Sarnaselt litsentsipõhise hinnamudeliga saate maksta ühekordse summa või tellimustasu, mis võimaldab teil kasutada piletisüsteemi tarkvara mitmes seadmes. Lõppsumma kujuneb igast kasutatavast seadmest.
Agendipõhine mudel on kõige levinum ja eelistatuim, kuna see annab teile õiglased tingimused. Teie hind sõltub tarkvara kasutajate arvust. Nad saavad tarkvara kasutada kõigi tasuliste funktsioonidega ilma piletisüsteemi või käitusaja piiranguteta.
Tutvuge piletisüsteemi lahendustega ja tarkvaraga kaasnevate kohustustega. Nende hulka kuuluvad baashinnad, tarkvara- või riistvaranõuded, sisseehitatud funktsioonid, integratsioonid, toetatud kliendisuhtluskanalid ja isegi klienditugi. Kui olete kogu olulise teabe kätte saanud, saate teha teadliku otsuse, milline tarkvara on teie olukorra jaoks parim.
Kõige tavalisemad probleemid, mis mõjutavad teie ettevõtte jaoks parima piletisüsteemi tarkvara valimist, hõlmavad hinnakujduse võimalusi. Piletisüsteemi tarkvara hinnad sõltuvad mitmest tegurist, nagu põhilised funktsioonid, integratsioonid, töökindlus ja palju muud. Kaaluge kindlasti kõiki neid võimalusi ja võrrelge hinnatasemeid, et tagada vajaliku tarkvara soetamine ilma üle maksmata.
Iga klienditoe tarkvara peaks pakkuma oma kasutajatele suurepärast tuge. Seetõttu on kasutajasõbralikud iseteenindusvalikud ja otsesed kontaktid hädavajalikud. LiveAgenti kliendid saavad igal ajal ühendust võtta meie ööpäevaringse tugiliiniga e-posti, reaalajas vestluse või telefoni teel. Iseteenindusvõimalusi saate sirvida ka meie väliste teadmusbaasides.
Pakkuge tipptasemel klienditeenindust tööriistade valikuga, mis aitavad teil jõuda iga olulise kliendikanalini. Näiteks pakkuge oma klientidele võimalusi teiega e-posti, reaalajas vestluse või kõnede kaudu ühendust võtta, või isegi läbi sotsiaalmeedia. Kliendiportaali ja välise teadmusbaasi lisamisega suudate tagada, et teie kliendid leiavad oma eelistatud valiku.
Kas tunnete end sissetulevatest päringutest üle koormatuna? Iga hea piletisüsteemi tarkvara aitab teil vajaduse korral mastaapsust suurendada ja luua ruumi rohkematele klienditoe agentidele. See töötab ka vastupidi. Võite minna madalamale versioonile, kui tunnete, et maksate funktsioonide eest, mida te ei kasuta.
Teie klienditoe meeskonnal peaks olema toe pakkumiseks kõik vajalik. Tarkvarapiirangud ei pea ilmtingimata olema halvad, eriti abikeskuste puhul, mis ei vaja kõiki tarkvara pakutavaid tööriistu ja funktsioone. Kaaluge, mida vajate, ja valige õiglase hinna eest parimad võimalused
Klienditeeninduse esindajad peaksid töötama ühtse üksusena. Kasutage klienditoe meskonnatöö tööriistu, jagage kliendiprofiile ja tehke klientidega seotud probleemides hõlpsasti koostööd. Igaüks võib osaleda. LiveAgent saab teid aidata märkmete, siltide, kontaktteabe ja vajadusel ka kliendipiletite poolitamisega.
2006. aastal sai LiveAgent alguse, kuna asutajad ei leidnud suurepärast klienditoe tööriista, mis võimaldaks reaalajas vestlust, nii et nad tegid selle ise. 2011. aastal laiendasid nad tarkvara funktsioone, lisades klienditoe piletisüsteemi. Nüüd on LiveAgentil rohkem kui 45 piletisüsteemi funktsiooni ja üle 200 integratsiooni ning samuti ka tugi kolmandate osapoolte integratsioonidele, mida on lihtne kasutada ja seadistada. Platvormi klienditoe piletisüsteemi funktsioonid parandavad tootlikkust, suurendades klientide hoidmist ja konversioone. Iga paketiga on kaasas valikuline mobiilirakendus. Kohandatud integratsioonide seadistamiseks võite kontakteeruda nende klienditoega.
LiveAgent on väga skaleeritav valik, millel on kõrge kohandatavuse tase ja integreerimisvõimalused samale platvormile. Tänu suurele hulgale funktsioonidele ja rohketele integratsioonidele saab platvormi kohandada vastavaks nii väikeste kui ka suurte ettevõtete vajadustele, mis hõlmavad paljusid erinevaid tööstusharusid.
LiveAgent on hea valik neile, kellel on kitsas eelarve, kuna tarkvara on mõistliku hinnaga isegi kõige kõrgema paketi puhul. LiveAgent ei toeta aga SAML-i ühekordset sisselogimist sadade töötajatega ettevõtetele.
Nad käivitasid 2016. aastal klienditoe piletisüsteemi, mis integreerub paljude Zoho välja töötatud rakendustega. Kokku on selle paljude erinevate rakenduste, mis on mõeldud igale äritasemele ja mida iga paari kuu tagant juurde tuleb, kasutajate arv kasvanud üle 60 miljoni. Lisaks on neil kõikehõlmav ja mõistliku hinnaga pilvepõhine tarkvara.
Zoho Deski süsteem on skaleeritav ühest töötajast sadadeni. Zoho kasutajatele on ka täiendav Zoho toodete teek, mis integreerub Zoho Deskiga.
Kuigi see on mõistliku hinnaga, maksab kerge agendi lisamise võimalus 6 dollarit kuus (ja 50 tasuta kerget agenti kõrgeimal tasemel). Kergete agentide klienditoe õigused on piiratud, kuna nad ei kuulu klienditoe tiimi, kuid võivad toetada klienditeeninduse suhtlust. Sellel puudub ka SAML-i ühekordne sisselogimine ja kliendisuhete halduse (CRM) integreerimine toimub Zohost erineva tootega. Üks peamisi funktsioone, mis tarkvara eristab, on selle AI Zia, mis on võimas täiendus klienditoe personalile, kuid on saadaval ainult kõrgeima astme puhul. Lisaks on neil iga-aastase arvelduse korral alandatud hind
Uurige Zoho Deski alternatiive.
Kiiresti seadistatav HappyFoxi veebipõhine klienditugi pakub tohutuid kohandamisvõimalusi, haldusjuhtimist ja turvafunktsioone, millest on kasu suurettevõttele. Lisaks on seda lihtne kasutada ja see pakub palju funktsioone, mis võimaldavad kliendi iseteenindusvõimalustel teie agentide töökoormust kergendada.
Kuna tasuta valikut pole ja nende hinnakujunduse valikud algavad 29 dollarist agendi kohta kuus, pole see kitsa eelarvega ettevõtetele kuigi mõistlik. Tagakülg on see, et nad pakuvad piiramatut agenditeenust, kuid piiravad aastast piletite mahtu ulatuslikumate toimingute puhul. Ettevõte pakub suurettevõtetele ühtset sisselogimist ja tööriistu juhtimise ja turvalisuse säilitamiseks.
Kõigi plaanide jaoks on nõutav viis agenti, kuid ilma hinnastruktuuri teadmata on raske hinnata, kas see on hea või halb.
Hinnad ei ole kergesti kättesaadavad, kuid nad pakuvad nelja agendipõhist hinnakujundust alates 29 dollarist agendi kohta kuus. Samuti on neli taset piiramatute agentidega, kuid piletite ja kohandatud väljade piirangutega. Piirangud algavad 10 000 piletist aastas ja 10 kohandatud väljast ning kõrgeimal tasemel on 250 000 piletit aastas ja 200 kohandatud väljast.
Hinnake HappyFoxi alternatiive.
Help Scout on klienditoe platvorm, mida usaldab enam kui 12 000 ettevõtet 140 riigis, mis on loodud kasvavaid ettevõtteid silmas pidades. Tänu sellele, et üle kümneaastase kogemusega Help Scout keskendub klientidele, hõlbustab see ka meeskonnaliikmete vahelist koostööd.
Help Scout on loodud kasvama koos teie ettevõttega ja toetab igas suuruses ettevõtteid. Madalaimad tasemed tulevad paljude funktsioonidega. Teenus sisaldab täiustatud turvalisust, nagu HIPAA-ga ühilduvad funktsioonid ja ühekordse sisselogimise võimalused keskmiste ja kõrgeima plaani juures.
Nad pakuvad oma kahe madalama astme 15-päevast prooviversiooni, kuid kõrgeimal tasemel, kuigi sellel on tugevad funktsioonid, mida iga ettevõte otsiks, pole märgitud hinda. Help Scout on valik, mis võimaldab ettevõtetel uuendada oma plaani vastavalt ettevõtte mastaapsusele. Platvorm ei paku tasuta versiooni.
Uurige Help Scouti alternatiive.
Ehkki see pole nii levinud kui teised selles loendis olevad klienditoe piletisüsteemid, keskendub KB Support sellele, et olla parim kasutasjatoe tööriistade pistikprogramm WordPressi ja e-kaubanduse veebisaitidele.
See toode on mõeldud veebis äri alustamiseks, pakkudes spetsiaalseid pistikprogramme WordPressi ja e-kaubanduse integreerimiseks.
Kuigi KB Supportil on madalad iga-aastased arvelduskulud, nõuab see pärast selle soetamist aasta pikkust kohustust. Neil on võimalus osta iga plaani pistikprogramme eraldi, et saaksite otsustada, mida vajate ja mida mitte, kuigi pakettidega kaasneb märkimisväärne allahindlus. Väljaspool kulusid on miinuseks see, et tööriistal puudub nutikas määramistehnoloogia; see määrab pileteid lihtsalt juhuslikult või aktiivsete piletite alusel.
Ühe saidi puhul, mille arve esitatakse igal aastal (hind kasvab iga saidi lisamisega kuni piiramatu paketini):
Üks tuntumaid kasutajatoe piletisüsteeme, Zendesk, tuleb rohkete valikuvõimalustega, alates 19 eurost agendi kohta kuus koos põhifunktsioonidega ja nende suurettevõtte plaan algab 99 eurost agendi kohta kuus. Seda kõrgetasemelist teenust usaldavad sellised ettevõtted nagu Uber ja Netflix ning üle 160 000 ülemaailmse ettevõtte.
Zendesk pakub plaane iga ettevõtte suuruse jaoks ja iga paketi tasuta prooviperioodi.
Zendeski funktsioonid on ulatuslikud ja plaanid ulatuvad väikeettevõtetest korporatiivsete tasanditeni. Arveldatakse kord aastas või kord kuus, väljaspool neid tingimusi Zendeskil muid kohustusi pole (tühistamise või madalamale versioonile üleviimise eest raha ei tagastata).
Uurige Zendeski alternatiive.
Kuigi Vision Helpdesk pakub palju kasutajatoe võimalusi, alates klienditeenindusest kuni IT-toeni, keskendub see piletisüsteem teie töötajatele koostöö- ja mängustamisfunktsioonide pakkumisele, mis soodustavad positiivset töökeskkonda. See aga ei tähenda, et nad unustaksid ära kliendid, pakkudes neile toega suhtlemiseks mitmekanalilist lähenemist.
Süsteem loob teie ettevõttele kohandatavate töövoogudega tsentraliseeritud kasutajatoe. Kuigi tarkvara on mõistliku hinnaga, ei ole sellel nii laia valikut funktsioone, mida mõned suuremad ettevõtted vajavad.
Kui Vision Helpdesk on saadaval nii SaaS-i pilvepõhise kui ka allalaaditavate litsentsidena, siis SaaS-i pilvepõhine litsents on saadaval ainult USA-s, Ühendkuningriigis, EL-is ja Indias. Neil on aga 30-päevane kohustustevaba tarkvara tasuta prooviperiood.
See süsteem on rohkem suunatud arveldatavatele klienditeenindusaegadele kui üldisele klienditeenindusele ja reaalajas vestluse funktsioon tuleb eraldi ostuna.
Uurige Vision Helpdeski alternatiive.
Nagu teised selles loendis, on ka HubSpot Service Hub loodud kasvama teiega koos ja on äratuntav nimi, kuna nad pakuvad palju muid tooteid. Saate alustada tasuta paketiga ning kasutada klientide paremaks mõistmiseks paindlikku tuge ja lihtsat liitumisprotsessi.
The HubSpot Service Hub system is an option that will scale with your business with both free and paid versions depending on your company’s needs. The higher tiers offer essential features for a large business as it grows.
Nad pakuvad paljude oluliste funktsioonidega tasuta versiooni, mida vajate alustamiseks. Sellegipoolest algab piletite automatiseerimine alles 50-dollarilise paketiga, mis sisaldab kahte agenti ja võimalust lisada 25 dollari eest lisakasutajaid. Kõrgeimal tasemel on see iga-aastane kohustus.
Hinnake Hubspoti alternatiive.
Front, mida turustatakse kasutajatoe lahendusena, mis loob klientidele isikupärasema kogemuse, eemaldab piletitelt numbrid, et anda kliendile personaalne vastus. Lahendus on lihtne ja intuitiivne ning automatiseerimine jälgib päringute määramist õigele klienditoe meeskonna liikmele.
Front on väga skaleeritav süsteem, mille alumisel tasemel on kuni kümme meeskonnakaaslast, teisel 50 ja kõrgeimal piiramatult.
Puudub piletisüsteem, kuid tarkvara korraldab tuge jagatud postkastide kaudu ja määrates päringuid automaatselt koormuse tasakaalustamiseks. Kuigi piletisüsteem ei automatiseeri ülesandeid, on võimalik luua reegleid, mis seda teevad (kohandatud reeglid on saadaval ainult 49 dollari paketis).
Tarkvaraga kaasneb aastane kohustus.
Vaadake Fronti alternatiive.
See süsteem on taskukohane valik väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele, kes soovivad lihtsustada kasutajatoe süsteemi kasutuskogemust. Platvorm pakub kohandamisvalikuid ja kolmandate osapoolte rakenduste integreerimist.
Kuigi AzureDeski puhul on hinna ja kvaliteedi suhe kõrge, muudab asjaolu, et neil on saadaval ainult üks plaan, millel puuduvad suurettevõtte taseme funktsioonid, selle kasutatavust väikestele ja keskmise suurusega ettevõtetele.
Saadaval on 14-päevane tasuta prooviperiood; saadaval on aga ainult üks plaani valik. Plaanil on palju funktsioone, kuid skaleeritavuse ulatus on piiratud. Ettevõtete jaoks pole täiustatud funktsioone, nagu turvalisus või juhtimine.
SupportBee on kasutajatoe piletisüsteem, mille eesmärk on luua koostööpõhine töökeskkond, et klienditoe meeskonnaliikmed saaksid üksteist kliendiprobleemide lahendamisel aidata. Tänu jagatud postkastile, mida on lihtne seadistada ja mis on mobiilile optimeeritud, on SupportBee paindlik meeskonnapõhine süsteem.
See süsteem pakub kõiki põhitõdesid, mida vajate klienditeenindusmeeskonna loomiseks. Samas ei paku see tuge, mida võiksid vajada suuremad ettevõtted.
Kuigi SupportBee funktsioonid ja funktsionaalsus on väga taskukohased, ei ole need nii ulatuslikud ega kõikehõlmavad kui need, mida pakuvad teised ettevõtted sama hinnaga. Samuti on kliendiportaali tarkvara saadaval ainult kõrgeima tasemega. Kuid üldiselt on SupportBee lihtsustatud piletisüsteem, mis sobib hästi väiksematele ettevõtetele.
Uurige SupportBee alternatiive.
Freshdesk on kõik-ühes klienditeenindusplatvorm, mida usaldavad üle 40 000 ettevõtte, sealhulgas HP, Pearson ja American Express. Freshdeski skaleeritava platvormi, mitmekanalilise toe ja koostööfunktsioonide abil suudab teie ettevõtte töö sujuvamaks muuta ja ületada klientide ootusi.
Süsteem on loodud skaleeruma ning pakkuma taskukohaseid võimalusi erinevates ärioludes.
Saadaval on tasuta versioon, mis sisaldab põhifunktsioone, mida ettevõte vajab alustamiseks. Pärast seda edeneb iga tase funktsioone, mida kasvades vajate. Oskustepõhine marsruutimine algab aga alles kõrgeimast tasemest.
Uurige Freshdeski alternatiive.
WordPressi pistikprogrammina on Awesome Support lihtne, hõlpsasti seadistatav ja igal paketi tasemel on palju lisandmooduleid. Nad pakuvad WordPressi jaoks “kõige vingemat” teenust ja klienditoe pluginat, millel on üle 10 000 aktiivse installi.
Kuigi on olemas suuri WordPressil põhinevaid saite, nagu Microsofti uudised ja BBC America, on see parim väiksematele ettevõttele, kuna tarkvara peab sisaldama rohkemaid turva- ja haldusfunktsioone, et olla kasutatav suurematele portaalidele. Isegi kui pistikprogrammid on suurema ettevõtte jaoks ebavajalikud, on piiramatu arv agente tohutuks müügiargumendiks.
Kuigi nad pakuvad piiramatult agente ja piiramatul hulgal pileteid, peate toote kasutamise kohustuse võtma aastaks. Positiivne on see, et iga tasand on väga taskukohane, kuid neil pole võimalusi, mida suurettevõte vajaks.
TeamSupport on veebipõhine ettevõtetevaheline klienditoe süsteem, mida usaldavad Fujifilm, Comcast ja NBA. Sellel on mitmekanaliline tugi, mis hõlbustab koostööd ja klienditoe pileteid, integreerides selle teie tööriistakomplektis juba oleva tarkvaraga.
Selle süsteemi klienditoel on palju pakkuda, kuid algkulu agendi kohta kuus on kõrge, mis tähendab, et see võib jääda mõnele väiksemale ettevõttele kättesaamatuks.
Paljud funktsioonid keskenduvad B2B klienditeenindusele ja IT-toele. Negatiivne külg on see, et madalaim tase maksab 49 dollarit agendi kohta kuus, mis on suhteliselt kulukas võrreldes mõne muu sarnaste funktsioonide ja madalama hinnapunktiga kasutajatoe piletisüsteemidega.
Vaadake TeamSupporti alternatiive.
Freshservice on pilvepõhine IT-teenuste halduslahendus. Sarnaselt klienditoe lahendusele on see lihtsasti kasutatav kõikehõlmav süsteem, millel on tõsine hulk funktsioone.
Platvormi skaleeritavus tagab sellele võimaluse töötada igas suuruses ettevõttes, ka nende kasvades.
Nad pakuvad 21-päevast tasuta prooviperioodi koos kõigi aktiveeritud funktsioonidega ning soodustavad koostööd oma funktsioonide raames. Tarkvara pakub turvafunktsioone, mis kaitsevad pilves olevaid andmeid juurdepääsuhalduse ja edastatavate andmete krüptimisega. Kahjuks puudub tasuta versioon.
Üle 100 000 organisatsiooni, nagu Disney ja Honda, usaldavad ManageEngine’i oma IT halduseks. Nende Service Desk Plus süsteem on pilvepõhine IT lahendus, mis on üle kümne aasta rõõmustanud nii IT spetsialiste kui kliente.
Kuigi ManageEngine Service Desk Plusil on lai valik funktsioone, on kulude üksikasju teadmata raske seda kindla suurusega ettevõtetele soovitada. Tundub, et hinnakujundusplaanid on igal äritasemel hästi mastaapsed. Samuti teevad nad Zohoga koostööd, et kasutada nende Zia AI-assistenti klientide potentsiaalse esimese kontaktpunktina.
Tasuta versiooni pole. Iga klienditoe paketi puhul on saadaval 30-päevane prooviperiood ja ka demo.
See on kõikehõlmav võimsate funktsioonidega IT-teenus, mis parandab teie organisatsiooni tööd, sealhulgas varade ja probleemide haldamist.
Kayako abil pakuvad tuge üle 131 000 agendi Segast MTV ja Acerini. Süsteem on loodud olema personaalne ja arusaadav. Tarkvara on kiiresti juurutatav, lihtne kasutada ja sellel on ainulaadsed funktsioonid, nagu SingleView, mida nad rakendavad, et isikupärastada vastava kliendi teekond.
See on süsteem, mida võivad kasutada kõik ettevõtted, kuna funktsioonid võimaldavad teil paremini mõista oma kliendibaasi, mis on Kayakole ainulaadne. See on ka väga taskukohane igale äritasemele, alates 12,50 dollarist agendi kohta kuus.
SingleView jälgib kliendi teekonda teie saidil ning võimaldab teie agendil pakkuda klienditeenindust teie kliendikogemuse kontekstis. Mitmekanaliline postkast ja SingleView on saadaval madalaima tasandi hinnaplaanides.
Tasuta versiooni pole, kuid on 14-päevane tasuta prooviperiood ja demo. Kahjuks puudub sellel ühekordse sisselogimise funktsioon.
Vaadake Kayako alternatiive.
SolarWinds on kaasaegne IT-teenuste haldamise (ITSM) lahendus, mis sisaldab kõiki süsteemile ainulaadseid kasutajatoe piletisüsteemi funktsioone.
Süsteemil on hinnastruktuurid iga äritaseme jaoks ja seda on ettevõtte kasvades lihtne skaleerida.
30-päevane tasuta prooviperiood. Demod nõudmisel. Mõistlik hind. Sellel süsteemil on automatiseerimisvõimalused, mis aitavad õige pileti õige meeskonnaliikmeni toimetada. Tasuta versiooni aga pole.
Review SolarWinds alternatives.
Adobe ja Microsofti poolt kasutatava JitBiti kasutajatoe tarkvara on pilvepõhine SaaS-i teenus, millel on ühekordne sisselogimine ning GDPR ja HIPAA vastavus. JitBit aitab organiseerida teie pileteid automatiseerimisreeglitega ja säästa teie meeskonna aega.
Selle süsteemi mastaapsuse ja turvalisusega suudate oma ettevõtte kasvades laieneda ja hankida juurde vajalikke teenuseid.
21-päevast tasuta prooviperioodi saab vajadusel pikendada. Töötamiseks ja testimiseks mõeldud saidi loomiseks kulub sekundeid. Sellel on püsiv hind, kuid platvorm piirab igal taseme agentide arvu, välja arvatud kõige kõrgemal.
“Powered by Jitbit” on peidetud alles kõrgeimal astmel. Tasuta versiooni pole.
Nagu Zoho, on ka Jira osa rakenduste võrgustikust, mis tähendab, et seda saab integreerida kõigi selle vihmavarju all olevate rakendustega. Antud valdkonna Jira toode on loodud kiiruseks, et aidata teil küsimustele kiiremini vastata ja suurendada oma klientide rahulolu. Nende teenust kasutavad näiteks Domino, Square ja Twitter.
See süsteem töötab hästi kõikidel äritasanditel, pakkudes tasuta valikut ja taskukohaseid tasemeid, mis ulatuvad suurettevõteteni. Iga tase pakub krüptimist puhkeolekus ja edastamisel.
Saadaval on paljude funktsioonidega tasuta versioon ja huvitunud ettevõtted võivad broneerida reaalajas demo.
Suurettevõtte hind on aga lukustatud kontaktivormi taha.
Uurige Jira alternatiive.
Prooviperiood on alati abiks erinevate klienditoe piletisüsteemide vahel otsustamisel. Enne teenusele pühendumist peaksite kogema, mis tunne on seda igapäevaselt kasutada. Teenusel võivad olla kõik teie otsitavad funktsioonid ja see ei pruugi ikkagi teile sobida. Mõnikord pole süsteemi tunnetus õige ja selle nägemiseks tuleb seda esmalt proovida. See on täpselt nagu teksapaar, mis võib mannekeeni seljas hea välja näha, kuid teile mitte sobida.
Sama kehtib kõigi teie klientide kohta. Nad valisid teie kaubamärgi, sest see töötab nende jaoks. Seetõttu peaksite iga tarkvara enne ostmist proovima.
Hetkel on LiveAgentil saadaval nende kõikehõlmava paketi 14-päevane prooviperioodi ilma krediitkaarti vajamata. Registreerumiseks ja proovimisega alustamiseks kulub vähem kui minut.
Kui te ei soovi toetuda ainult salvestatud sõnumitele, peaksid teie töötajad olema koolitatud nii piletisüsteemi kui ka klienditoe põhitõdede ja täpsemate funktsioonide osas. Seetõttu peaks piletisüsteemi tarkvara olema kõigile hõlpsasti arusaadav isegi keerukate sündmuste korral ja aitama teie agentidel paremini täisfunktsionaalset kasutajatoe tarkvara kasutada. LiveAgenti süsteem pakub käepärast alustamise juhendit, mis õpetab, kuidas kõike seadistada ja hoogsamalt alustada. Akadeemia on tulvil artikleid, mis hõlmavad kõiki klienditoe süsteeme, nagu piletisüsteem, reaalajas vestlus, kõnekeskus ja palju muud. Lisaks võib see aidata teie agentidel õppida täieõiguslikeks kasutajatoe ekspertideks ja usaldusväärseteks klienditeenindajateks.
Kliendisuhtlus ei nõua alati kõiki teie käsutuses olevaid tööriistu, teeninduskanaleid või täiustatud funktsioone. Erinevad ettevõtted nõuavad piletisüsteemi probleemide osas erinevaid lahendusi. Ülemaksmine funktsioonide eest, mida te kunagi ei kasuta, võib halvendada agentide tootlikkust ja põhjustada probleeme teie klienditeenindusplatvormiga. Kasutage kindlasti tasuta prooviperioode täielikult ära, et saada aimu, mis teie jaoks sobib ja mis mitte.
Prooviperioodid on olulised, kuna need võimaldavad meil proovida süsteemi ja selle funktsioonidega liidest. Ärge jätke tasuta prooviperioodi vahele puhtalt veebisaidilt loetud uhkete juttude tõttu. Tasuta prooviperioodid võimaldavad teil proovida põhifunktsioone ja näidata, kuidas igapäevases klienditoes keeruliste sündmuste ja olukordadega toime tulla.
Klienditoe liides koos funktsioonidega, mille eest te parasjagu maksate, võib olla piisav, kuid kas olete mõelnud, mis juhtub kõrgemale versioonile üleminekul? Enamik tugevaid piletisüsteeme pakuvad mitmeid tasulisi plaane, millel on mõni funktsioon rohkem või vähem. Valige kindlasti lahendus, mis võimaldab teil vajaduse korral paketti muuta ja rahuldada oma vajadusi.
Sajad organisatsioonid küsivad demokõnede käigus kindlaid asju. Esmalt peate välja selgitama, mille eest kavatsete maksta. Küsige toetatud kliendisuhtluskeskuse või kanali valikute, pakettides sisalduvate funktsioonide ja toetatud kolmandate osapoolte integratsioonide kohta. Seejärel tulevad hinnakujundusvõimalused. Omandi kogumaksumus on üks peamisi prioriteete.
Piletisüsteemi tarkvara juurutamine on üldiselt lihtne protsess, mis võib ettevõtteti erineda. Peamine erinevus seisneb veebipõhise ja rakenduspõhise tarkvara vahel. Üldjuhul jääb veebipõhiste lahendustega vahele kogu paigaldusprotsess ja platvormi saab kohe kasutama hakata. Tuleb vaid sisestada oma e-posti aadress ja registreeruda tasuta prooviperioodile. Kui olete oma e-posti aadressi kinnitanud, saate logida sisse ja tutvuda klienditoe platvormiga. Näiteks pakub LiveAgent kohe algusest peale käepärast alustamisjuhendit. See juhatab iga uue kasutaja läbi paari lihtsa sammu, mis aitavad neil oma uut lahendust seadistada.
Parim klienditoe piletisüsteem on see, mis muudab teie tegevuse tõhusamaks ja tagab klientidele iseteenindusvõimalused teie töötajate töökoormuse vähendamiseks. Lahendustel nagu LiveAgent on spetsiaalsed kohandamisvõimalused ettevõttele omaste töövoogude loomiseks. Parim süsteem on see, mis sobib kõige paremini teie ainulaadsete vajadustega.
Kui olete väikeettevõte, peaks teie valitud eesmärgiks olema investeeringutasuvus, väärtus ja skaleeritavus. Seetõttu on teie vajadustele vastava süsteemi leidmine taskukohase hinnaga ideaalne stsenaarium.
Lihtsate piletisüsteemide pakkujad pakuvad oma tarkvarast piiratud võimalustega tasuta versiooni. LiveAgent pakub tasuta paketti, mis annab teile alustamiseks vajalikud põhifunktsioonid, nagu vestlusnupp, üldine aruandlus ja kliendiportaal. Teine mõistliku hinnaga variant on Zoho Desk, mis pakub ka tasuta versiooni. Edasi saate valida tasulisele plaanile ülemineku.
Kuna teie ettevõte kasvab jätkuvalt, on piletisüsteemide keskmise taseme turul rohkem võimalusi, kuna suurem hulk raha tähendab rohkemaid funktsioone. Praegu on teil tõenäoliselt kasvav klienditoe agentide meeskond. Peaksite keskenduma nende ühendamisele süsteemidega, mis soodustavad koostööd ja integreeruvad erinevate rakendustega, mis teil juba praegu kasutusel ja mida kavatsete arendada. Siiski tuleks keskenduda väärtusele, kuna tõenäoliselt ei soovi te liiga paljude funktsioonidega oma eelarvet rikkuda.
LiveAgent suudab sellel tasemel integreerida üle 190 programmi, sealhulgas sotsiaalmeedia. Sotsiaalmeedia on teie turunduskampaaniate jaoks väga väärtuslik, eriti kui olete tõusev bränd. Sotsiaalmeedias küsimustele ja muredele vastamine aitab laiendada teie brändi ja luua meeldejäävaid kliendisuhtlusi. Nagu ka teised kliendi piletisüsteemid, integreerub LiveAgent samuti Slackiga, et aidata säilitada sujuvat suhtlust meeskonnaliikmete vahel. Teine suurepärane võimalus on Jira Service Desk, kuna ka sellel on ka suur valik integreerimisvõimalusi.
Suurettevõtted suudavad kõik ära teha. Nüüd, kui saate endale lubada kõiki kellasid ja vilesid, on aeg vaadata üle kõik soovitud ja vajalikud funktsioonid. Kuid väärtuse otsimine on alati parim tegevusviis, olenemata sellest, kui palju raha teil on kasutada.
Valdkonna kõvad tegijad, nagu LiveAgent, Zendesk ja Jira Service Desk pakuvad mõningaid omadusi, mis teistel puuduvad, nagu koostööfunktsioonid, automatiseerimine ja ühekordne sisselogimine. Ühekordne sisselogimine võimaldab kasutajatele tarkvara juurdepääsu olemasolevate mandaatide abil, näiteks Google’i kontoga sisselogimisel.
See ei tähenda, et need on ainsad võimalused. Sõltuvalt sellest, mida suure ettevõttena klienditoe näol vajate, võib teil olla kasulikum valida kuluefektiivsem lahendus, millel on kõik vajalik. Näiteks LiveAgentil on palju funktsioone, samas kui selle kõrgeim teenusetasand on mõistliku hinnaga, pakkudes sarnast väärtust mõnele palju rohkem maksvale klienditoe süsteemile.
Oleme arutanud klienditoe piletisüsteemirohkeid eeliseid ja seda, kuidas süsteem teie ettevõttele kasu võib tuua. Piletisüsteemi tarkvarast on saanud üks olulisemaid tööriistu klienditoe haldamisel. Kuna võrgupõhiste kasutajate arv kasvab, ootavad nad kõik kvaliteetset klienditeenindust ja tuge. See aspekt on peamine erinevus kliendi hoidmise ja kaotamise vahel. Klienditoe piletisüsteem toetab teid ja teie ettevõtet parima klienditeeninduskogemuse loomisel, täiustades teie töövooge automatiseerimisega. Samuti loob see iga logitud klienditehingu kohta kasutatavaid andmeid ja vähendab teie piletile kuluvat aega, edastades piletid kõige paremini sobivatesse kätesse.
Tuginedes õigetele suhtluskanalitele ja omades hästi koolitatud klienditoe agente, võib klienditoe piletisüsteem olla teie klienditeenindusstrateegiale väärtuslik täiendus. Hankige oma klienditoele õige piletisüsteemi tarkvara ja vastake klienditoe päringutele kergusega.
Tutvuge piletisüsteemi lahendustega ja tutvuge tarkvara kohustustega. Nende hulka kuuluvad baashinnad, tarkvara- või riistvaranõuded, sisseehitatud funktsioonid, integratsioonid, toetatud kliendisuhtluskanalid ja isegi klienditugi klienditoe kasutajatele. Kui olete kogu olulise teabe kätte saanud, saate teha teadliku otsuse, milline tarkvara on Teie olukorra jaoks parim.
Ettevõtte jaoks parima piletisüsteemi tarkvara valimisega seotud kõige levinumad probleemid hõlmavad hinnavalikuid. Piletisüsteemi tarkvara hinnad sõltuvad mitmest tegurist, nagu põhilised funktsioonid, kohandatud integratsioonid, töökindlus ja palju muud. Kaaluge kindlasti kõiki neid võimalusi ja võrrelge hinnatasemeid, et tagada omale vajaliku tarkvara hankimine ilma üle maksmiseta.
Iga klienditoe tarkvara peaks pakkuma oma kasutajatele suurepärast tuge. Seetõttu on kasutajasõbralikud iseteeninduse ja otsekontakti võimalused hädavajalikud. LiveAgenti kliendid saavad igal ajal ühendust võtta meie ööpäevaringse tugiliiniga e-posti, reaalajas vestluse või telefoni teel. Iseteenindusvõimalusi saate sirvida ka meie väliste kliendi teadmusbaaside kaudu.
Pakkuge suurepärast klienditeenindust tööriistade valikuga, mis aitavad Teil jõuda iga olulise kliendikanalini. Näiteks andke oma klientidele võimalus Teiega ühendust võtta e-posti, reaalajas vestluse või kõnede kaudu või isegi kasutades sotsiaalmeediat. Pakkudes lisaks kliendiportaali ja välist teadmusbaasi, saate tagada, et Teie kliendid leiavad oma eelistatud valiku.
Kas olete saabuvate päringutega üle koormatud? Iga hea piletisüsteemi tarkvara aitab Teil vajaduse korral mastaapi suurendada ja luua ruumi rohkematele klienditoe agentidele. See töötab ka vastupidi. Võite minna madalamale versioonile, kui tunnete, et maksate rohkem funktsioonide eest, mida Te ei kasuta.
Teie klienditoe meeskonnal peaks olema kõik vajalik toe pakkumiseks. Tarkvara piirangud ei pea tingimata olema halb asi, eriti klienditoe jaoks, mis ei nõua kõiki pakutavaid tööriistu ja funktsioone. Kaaluge kõike, mida vajate, ja valige õiglase hinna eest parimad võimalused.
Klienditeeninduse esindajad peaksid töötama ühtse üksusena. Kasutage ära klienditoe koostöö tööriistu, jagage kliendiprofiile ja tehke klientidega seotud probleemide lahendamisel hõlpsasti koostööd. Igaüks võib osaleda. LiveAgent suudab Teid aidata märkmete, siltide ja kontaktteabe ning vajadusel ka kliendi piletite poolitamisega.
Soovitatav kõigile, kes soovivad pakkuda suurepärast klienditeenindust igas kanalis
LiveAgent on suurepärane üldotstarbeline klienditoe süsteem, mis suudab toime tulla peaaegu igat tüüpi klienditeenindusega. Tarkvara on varustatud e-posti, reaalajas vestluse, kõnekeskuse, sotsiaalmeedia ja teadmistebaasiga kliendiportaali toega. LiveAgent pakub ka mitmesuguseid tootlikkuse funktsioone, analüütikat ja suurt hulka integratsioone muu kasuliku tarkvaraga. Lisaks on LiveAgenti klienditoe esindajad kõigile kättesaadavad 24/7.
LiveAgenti klientide hulka kuuluvad mõned väga tuntud ettevõtted, nagu BMW, O2, Yamaha, Slido, Forbes, Nascar ja Airbus.
LiveAgent pakub nelja plaani, millel on erinevad funktsioonid ja juurdepääs suhtluskanalitele. Valige õiglase hinna eest selline, mis vastab kõige paremini Teie vajadustele. Lisaks saate alati osta eraldi funktsioone ilma oma plaani uuendamata.
Tasuta 0 USD agendi kohta/kuusMeie tasuta konto pakub piletisüsteemi funktsioone, mis teenivad teid hästi, kui Te ei soovi pakkuda laiaulatuslikku kliendituge.
Pilet 15 USD agendi kohta/kuusLiveAgenti piletisüsteem, mis saab hakkama kogu Teie meilisuhtlusega. Plaan sisaldab kasulikke piletisüsteemi funktsioone, mis aitavad Teie igapäevaseid tegevusi, ning kliendiportaali välise ja sisemise teadmusbaasiga.
Pilet + Vestlus 29 USD agendi kohta/kuusLisage oma veebisaidile lisandina turu kiireim reaalajas vestluse vidin. Hankige oma piletisüsteemile lisaks kiire ja populaarne suhtluskanal. Samuti saate omale võimsa veebisaidi jälgimise ja muid suurepäraseid vestluse funktsioone.
Kõikehõlmav 39 USD agendi kohta/kuusMeie kõikehõlmav pakett sisaldab kõike eelmistes pakettides mainitut ja lisab kõnekeskuse võimalused piiramatute kõnesalvestuste, IVR-puude ja videokõnedega. Kaasatud on ka sotsiaalmeedia mitme kanali tugi, et saaksite lisada oma Facebooki, Instagrami, Twitteri ja Viberi kontosid.
LiveAgentil on tuhandeid kliente erinevatest ärivaldkondadest ja tööstusharudest üle maailma. Klientideks on igas suuruses eraisikud ja ettevõtted. LiveAgent on mitme kanaliga klienditugi, mis võimaldab Teil pakkuda tuge kõigi oluliste kliendikanalite kaudu. Meie piletisüsteemi tarkvara aitab Teil hallata e-kirju, reaalajas vestlust, kõnesid, sotsiaalmeediat ja kliendiportaali teadmusbaasiga. Kõike toetab enam kui 130 funktsiooni ja saate luua üle 195 integratsiooni muu tarkvaraga. LiveAgent pakub igale kliendile ka ööpäevaringset kliendituge.
Soovitatav kõigile, kes otsivad lihtsasti kasutatavat mitmekülgset klienditoe tarkvara
Nagu ka LiveAgent, pakub ka Zoho Desk taskukohase hinnaga kõikehõlmavat klienditoe lahendust. Sellel puuduvad mõned funktsioonid, nagu geosihtimine või veebisaidi külastajate jälgimine, kuid see paistab silma kõigega, mida see klientidele pakub. Zoho Desk on tänapäeval üks kõige kindlamaid ja usaldusväärsemaid kasutajatugesid.
Zoho Deski kliendid on Daimler, McAfee, RioTinto, Rogers, Essilor, Cummins ja Lycamobile.
Tasuta 0 USD/kuusTasuta pakett sisaldab kolme agenti ning pakub piletisüsteemi funktsioone ja tugifunktsioone, nagu SLAd, privaatne teadmusbaas, abikeskus ja mobiilirakendused.
Standard 14 USD/kuusSisaldab täiustatud piletisüsteemi põhifunktsiooni, sotsiaalseid ja kogukonna kanalid ja juurdepääsu integratsioonidele. Sellel on ka palju lisafunktsioone, mis täiustavad klienditoe tuge.
Professional 23 USD/kuusProfessionaalne plaan sisaldab mitme osakonna piletisüsteemi, telefonisidet, aja jälgimist, agentide kokkupõrke tuvastamist ja muid väärtuslikke funktsioone, mis täiustavad Teie Zoho Deski veelgi.
Enterprise 40 USD/kuusKalleim plaan sisaldab reaalajas vestlust ja Zia't – tehisintellekti tuge. See plaan sisaldab kõiki saadaolevaid Zoho Deski funktsioone, nagu mitmetasandiline IVR, kohandatud funktsioonid, mitu tööaega ja palju muud.
Zoho Desk on üks enimkasutatavaid klienditugesid maailmas. See aitab tuhandetel klienditugedel pakkuda fantastilist tuge. Zoho Desk sobib enamiku suurusega ettevõtetele ja pakub suurepärast lahendust enamikule klienditugedele. Plaanid sisaldavad mitmesuguseid kasulikke funktsioone ja eraldi kliendikanaleid, mida ettevõtted saavad kasutada olenevalt sellest, mida nad vajavad. Lisaks pakub Zoho Desk õiglast hinda ja töökindlust.
LiveAgent vs Zoho Desk võrdlus
Soovitatav neile, kes otsivad reaalajas vestlusele keskenduvat kliendituge
HappyFox loob kasutajatoe ja spetsiaalse reaalajas vestluse äritarkvara, mis on tulvil erinevaid funktsioone. Rakendus on saadaval nii Maci kui ka Windowsi operatsioonisüsteemidele, aga ka Androidi, iPhone’i ja iPadi seadmetele. HappyFoxi saab kasutada piletite haldamiseks, veebisaidi külastajatega vestlemiseks ja nende lehe aktiivsuse jälgimiseks.
HappyFoxi klientide hulka kuuluvad Sennheiser, Whirlpool, M4Research, Power Quality Consultants, ORD Capital ja Rockhursti ülikool.
HappyFoxi hinnakujundus algab 29 dollarist kuus. See võib suureneda sõltuvalt plaanist, mille kasuks otsustate. HappyFox pakub valikut nelja plaani vahel.
MightyMighty plaan pakub selliseid funktsioone nagu omnikanali piletite loomine, teadmusbaas, migratsiooniabi ja SLA haldus.
FantasticFantastic plaan pakub kõike alates Mighty plaanist, lisaks on lisatud mitme kaubamärgi kasutajatugi, kohandatud piletijärjekorrad, ööpäevaringne e-posti tugi, valikuline EL-i andmekeskus ja SLA rikkumise teavitus.
EnterpriseLisaks kõigele eelnevast kahest plaanist pakub Enterprise plaan ennetavat agentide kokkupõrget, ülesannete ja varade haldamist, ööpäevaringset meili- ja vestlustuge ning tööaja SLA-d.
Enterprise PlusEnterprise Plus plaan pakub kõiki eelmiste plaanide võimalikke funktsioone ja lisab agendi skriptimise, 2 TB manuste salvestamise, kõigi aegade aruandlusajaloo, ööpäevaringse toe e-posti, vestluse ja telefoni teel ning kliendiedu halduri.
HappyFox on tuntud kasutajatoe ja vestlusrakendus, mis sobib ettevõtetele, kes vajavad kõnekeskuse võimalusi. Seda kasutatakse kogu maailmas ning see pakub mugavust ja töökindlust. HappyFox pakub igas plaanis sadu funktsioone koos hõlpsasti kasutatava liidesega. Seda kasutab üle 12 000 ettevõtte üle maailma.
Soovitatavinimestele, kes otsivad paindlikku ja usaldusväärset kasutajatoe lahendust
Zendesk on veel üks turu levinumaid ja üks kõige põhjalikumaid kasutajatoe lahendusi. Veidi kõrgema hinnaga Zendesk on mõeldud klienditoe töölaudadele, mis ootavad tipptasemel teenust, sõltumata hinnast. Saate klientidega ühendust pidada ülitähtsate kanalite kaudu, mida toetavad esmaklassilised funktsioonid.
Zendeski klientide hulka kuuluvad Dropbox, Etsy, Nokia WiFi Help Center, League of Legends, Kickstarter Support, Zoom Helper või Ultimate Ears Help Center.
Foundational support 19€ agendi kohta/kuusSisaldab olulist tuge meili, Facebooki ja Twitteri jaoks.
Suite team 49€ agendi kohta/kuusSuite team plaan pakub piletisüsteemi ja sõnumeid veebis, mobiilis ja sotsiaalmeedias. Lisaks saate juurdepääsu automatiseerimisele, töövoogudele, kuni 50 tehisintellektil töötavale automatiseeritud vastusele, ühendatud agendi tööruumile, rakendustele ja integratsioonidele ning muudele kasulikele funktsioonidele.
Suite growth 79€ agendi kohta/kuusLisaks eelmise plaani funktsioonidele saate lisaks muudele funktsioonidele juurdepääsu kliendiportaalile, AI-põhisele teadmistehaldusele, kohandatavale piletipaigutusele, SLA haldusele ja mitmekeelsele toele.
Suite professional 99€ agendi kohta/kuusSuite professional plaan sisaldab kõiki eelmiste plaanide funktsioone ja lisab agentide oskustel põhineva vestluste suunamise, kogukonna foorumid, privaatsed vestluslõimed, täiustatud häälevõimalused, kohandatavad juhtpaneelid ja palju muud.
Zendeski kasutab umbes 170 000 klienti üle maailma. Need on mis tahes suuruse või valdkonna ettevõtted, mis vajavad usaldusväärset klienditoe lahendust. Zendesk on üks funktsioonirikkamaid lahendusi, mida kallima hinna eest saada võimalik. See pakub tipptasemel teenust, suurepärast kasutatavust ja probleemivaba kogemust.
Soovitatavneile, kes eelistavad lihtsust tavaliste kasutajatoe funktsioonidega
Teamsupport on piletisüsteemi tööriist, millel on kliendihalduse võimalused ja palju integratsioone. See on suurepärane tarkvara koostööks ja meeskonnatööks, toodete ja laoseisude haldamiseks, aga ka analüütikaks.
Teamsupporti kliendid on Asure Software, ICANotes, Form I-9 Compliance, Multi-Systems, Suntell või RealPlus.
Teamsupporti hinnakujundusTeamsupporti hinnakujundus pakub hinnapakkumisel põhinevaid plaane, mille hinnad algavad 50 dollarist kuus. Lisaks saate valida Essential, Professional ja Enterprise plaanide vahel, mis pakuvad erinevaid funktsioone Teamsupporti iga osa jaoks.
Klienditeenindus Plaanid hõlmavad piletihaldust, klientide iseteenindust, teadmusbaasi, koostööd, CSAT-i, kliendituge, API-d, SLA haldust ja palju muid kasulikke funktsioone.
Reaalajas vestlus
Olenemata sellest, millise plaani valite, võib reaalajas toimuva vestluse põhifunktsioonidena olla CRM-i ja kasutajatoe integreerimine, turvalisus, mitme kanaliga juhtumite haldamine ja standardtugi. Suuremate plaanidega saate hankida lisafunktsioone ja vestlusroboteid, täiustatud turvalisust, liitumisteenuseid või isegi preemium tuge.
Kliendiedu
Plaani funktsioonid hõlmavad tellimuste tulude haldamist, klientide tervise profiili, klientide segmenteerimist, e-posti integreerimist, CSM-i tootlikkuse jälgimist ja palju muud.
LiveAgent vs Teamsupport võrdlus
Soovitatavinimestele, kes soovivad kohandatavat üldotstarbelist klienditoe tarkvara
Freshdesk on veel üks mitmekülgne klienditoe tööriist, millel on võimsad funktsioonid ja võimalus lisada kõik olulised kliendikanalid ühte süsteemi. See on üks populaarsemaid klienditoe lahendusi kogu maailmas.
Freshdeski klientide hulka kuuluvad Bridgestone, Lesley ülikool, Pearson, Exabytes, Decathlon, Hired või 360training.com.
TasutaTasuta pakett sisaldab meili & sotsiaalne piletisüsteem, piletite väljasaatmine, teadmusbaas, piletitrendi aruanne, andmekeskuse asukoht ja meeskonna koostöö funktsioonid.
Growth 15€ agendi kohta/kuusSee plaan sisaldab kõike alates tasuta paketist ja lisafunktsioonidest. Automatiseerimine, kokkupõrgete tuvastamine, tururakendused, klienditoe aruanne, SLA & tööaeg ja muud kasulikud funktsioonid.
Pro 49€ agendi kohta/kuusKõik eelmistest plaanidest ja lisab kohandatud aruanded & armatuurlauad, laiendatavad API piirangud, CSAT-uuringud, kohandatud rakendused, mitmekeelne teadmusbaas, mitu toodet ja palju muud.
Enterprise 79€ agendi kohta/kuusEnterprise plaan sisaldab kõike eelnevalt mainitud ja lisab oskustepõhise marsruutimise, sandboxi, auditi logi, agentide vahetused, IP-vahemiku piirangu, e-posti roboti, abiboti, automaatse triaaži, artiklite soovituse, robo-abi ja palju muud.
Freshdeski kasutavad väikesed ja keskmise suurusega ettevõtted kogu maailmas tänu selle täisfunktsionaalsele klienditoele, mis toetab peaaegu kõiki olulisi kliendikanaleid. See on ka väga kohandatav ja kohandub agendi töövooga.
LiveAgent vs Freshdesk võrdlus
Soovitatavinimestele, kes otsivad võimsat CRM-i piletitarkvara ja kasutajatuge ühes lahenduses
HubSpot Service Hub on osa HubSpoti laiemast eraldiseisvate äritööriistade paketist. See pakub kõigi suuremate sidekanalite tuge ühel klienditoe platvormil koos kõigega alates piletisüsteemist kuni VoIP-kõnedeni.
HubSpoti klientide hulka kuuluvad Chargebee, iZooto, POSist, Truegrowth, Roambee, E-Zest või Niswey.
Starter 41€ kuusStarter plaan eemaldab reaalajas vestlusest, koosolekute ajakavadest, dokumentidest ja üks-ühele meilidest brändingu. Plaan sisaldab jagatud postkasti, meeskonna e-posti, piletite torustikku, lihtsat piletite automatiseerimist, lihtsaid roboteid, helistamist, Slacki integreerimist, malle ja muid kasulikke funktsioone.
Professional 331€ kuus viie tasulise kasutaja eestProfessionaalne plaan lisab kasutajatoe automatiseerimise, piletite marsruutimise, välise teadmistebaasi, videomajutuse, standardse kontaktide hindamise, prognoosimise, kliendiküsitlused, kohandatud aruandluse ja palju muud.
Enterprise 1104€ kuus kümne tasulise kasutaja eestEnterprise plaan sisaldab kõike varasematest plaanidest ja lisab kasutajarolle, hierarhilisi meeskondi, väljataseme õigusi, arvutatud atribuute, kirje kohandamist, vestluste andmeid, eesmärke, mänguraamatuid ja palju muud.
Hubspot pakub laia valikut lahendusi, sealhulgas turunduslahendust, kliendisuhtluskeskust ja müügilahendust. Hubspot ei ole kõik-ühes lahendus, kuna nad müüvad oma tooteid eraldi liitumisplaaniga. Hubspot Service Hub on spetsiaalne klienditeenindusplatvorm, mis aitab kasutajatel pileteid hallata ja soovi korral teiste lahendustega ühendada.
LiveAgent vs HubSpot Service Hub comparison
Soovitatav neile, kes soovivad võimsat IT haldustööriista koos klienditoe võimalustega
Solarwinds pakub laia IT halduslahendust koos oma klienditoe platvormiga, mis keskendub piletsüsteemi portaalile ja vestlusele. See on ideaalne pakett ettevõtetele, kes peavad keskenduma võrguhaldusele, infrastruktuuri jälgimisele ja muudele tehnilistele teenustele.
Solarwindsi kliendid on AT&T, Ford Motor Company, CBS, MasterCard, Nestle, Blue Cross ja Blue Shield.
Team $19 kasutaja kohta/kuusSee plaan sisaldab juhtumite haldamist, teenindusportaali ja piiramatut arvu taotlejaid.
Business $39 kasutaja kohta/kuusLisaks eelmise plaani funktsioonidele sisaldab äriplaan teenuste kataloogi, muudatuste haldust, SLA-d, rühmi, kohandatud rolle, rahvusvahelistumist ja reaalajas ööpäevaringset vestlustuge.
Professional $69 kasutaja kohta/kuusProfessionaalne plaan lisab rohkem funktsioone, nagu kohandatud väljad ja vormid, täiustatud automatiseerimine, võrgutuvastus, lepingute haldamine, litsentside järgimine, ajastatud aruanded, juurdepääs API-le ja täiendavad tugivõimalused vestluse, telefonile või e-postile.
Enterprise $89 kasutaja kohta/kuusEnterprise plaan sisaldab kõiki eelmiste plaanide mainitud funktsioone ning lisab visuaalse CMDB ja sõltuvuse kaardistamise, mitmefaktorilise autentimise, sisselogimisteenused ja kuni 1500 API kõnet kasutaja kohta minutis.
Solarwinds pakub klienditeenindusplatvormi, mis keskendub peamiselt ettevõtetele, mis tegelevad võrguhalduse ja IT infrastruktuuriga. See muudab selle ideaalseks IT teenuste meeskondadele, kes peavad tegelema kasutajate võrgu ja IT infrastruktuuri probleemidega.
LiveAgent vs Solarwinds võrdlus
LiveAgent pakub nüüdisaegset süsteemi, mis saab hakkama iga olulise kliendikanaliga. Iga kliendi kanal ja võimas tööriist on varustatud täiustatud funktsioonidega, mis aitavad Teil sissetulevaid pileteid kiiresti ja usaldusväärselt lahendada. Ühendage ka teised rakendused LiveAgentiga tänu meie integratsioonidele ja looge oma agentidele ülim klienditeeninduskeskus. Me hoolime klientide lojaalsusest ja seetõttu saate meie klienditoe meeskonnaga kõike arutada ööpäevaringselt. Hankige juurdepääs meie lahendusele õiglase hinna eest ja saate oma raha eest parima väärtuse.
Kui Te ei soovi keskenduda ainult valmis vastustele, peaksid Teie töötajad olema koolitatud nii piletisüsteemi kui ka klienditoe põhitõdede ja edasijõudnute valdkonnas. Seetõttu peaks piletisüsteemi tarkvara olema kõigile hõlpsasti õpitav isegi keerukate sündmuste korral ja aitama Teie agentidel õppida kasutama täisfunktsionaalset kasutajatoe tarkvara. LiveAgenti süsteem pakub käepärast alustamise juhendit, mis õpetab kuidas kõike seadistada ja alustada. Meie veebisaidil on ka akadeemia. See on täis artikleid, mis hõlmavad kogu klienditoe süsteemide spektrit, nagu piletimüük, reaalajas vestlus, kõnekeskus ja palju muud. Lisaks võib see aidata Teie agentidel õppida saama täieõiguslikeks klienditoe ekspertideks ja usaldusväärseteks klienditeenindajateks.
Kliendiga suhtlemine ei nõua alati kõiki Teie käsutuses olevaid tööriistu, kanaleid või funktsioone. Erinevad ettevõtted nõuavad piletisüsteemi probleemide osas erinevaid lahendusi. Ülemaksmine funktsioonide eest, mida Te kunagi ei kasuta, võib vähendada agendi tootlikkust ja põhjustada probleeme Teie klienditeenindusplatvormiga. Kasutage kindlasti kõiki tasuta prooviversioone, et teada saada, mis Teie jaoks sobib ja mis mitte.
Prooviperioodid on olulised, kuna need võimaldavad meil proovida süsteemi ja selle funktsioonidega liidest. Ärge jätke tasuta prooviperioodi vahele uhke jutu pärast, sest lugesite veebisaidil olevat teavet. Tasuta prooviversioonid võimaldavad Teil proovida põhifunktsioone ja näitavad, kuidas igapäevases klienditoes keeruliste sündmuste ja olukordadega toime tulla.
Hetkel võib piisata klienditoe liidesest koos funktsioonidega, mille eest Te praegu maksate, kuid kas olete mõelnud, mis kõrgemale versioonile üleminekul juhtub? Enamik piletisüsteeme pakub erinevaid tasulisi plaane, mis tulevad koos mõne funktsiooniga või ilma selleta. Valige kindlasti kohandatava kasutajaliidesega lahendus, mis võimaldab Teil vajadusel täiendada ja oma vajadusi rahuldada.
Klienditoe piletisüsteemi tarkvara hind võib ulatuda tasuta paketis kuni väga kallini. See sõltub paljudest teguritest. Enne süsteemi valimist peate alati kaaluma mõnda asjaolu. Kulud võivad erineda sõltuvalt funktsioonidest ja nende kvaliteedist, integratsioonide arvust, valitud brändi populaarsusest, kasutatavusest erinevates stsenaariumides, skaleeritavusest ja paljudest muudest asjaoludest. On mõndasid hinnakujundusmudeleid, mida tuleks kaaluda, et olla kindel klienditoe süsteem väärtuses ja Teie ärimudeliga sobivuses.
PiletipõhinePiletipõhised hinnamudelid võimaldavad Teil maksta selle eest, mida vajate. See hinnakujundusmudel sobib ideaalselt tugipunktidele, kus on vähe pileteid. Suurim negatiivne külg võib olla agentide motivatsioonipuudus toe käsitlemiseks, kuna iga käsitletud pilet võrdub teenusepakkujale makstava suurema summaga.
LitsentsipõhineLitsentsi hinnakujundusmudelid võivad sisaldada ühe või mitme kasutaja litsentse. Kõik, kellel see on, saavad tarkvara kasutada lõputult, kuni selle hind on tasutud. Litsentsi hind võib olla ühekordne või abonemendi hind.
SeadmepõhineSarnaselt litsentsi hinnamudeliga saate maksta ühekordse summa või liitumistasu, mis võimaldab Teil kasutada piletisüsteemi tarkvara mitmes seadmes. Iga klienditoes kasutatud seade mõjutab lõppsummat.
AgendipõhineAgendipõhine mudel on kõige levinum ja eelistatuim, kuna see annab Teile õiglased tingimused. Teie hind sõltub tarkvara kasutajate arvust. Nad saavad tarkvara kasutada kõigi tasuliste funktsioonidega ilma piletisüsteemi või käitusaja piiranguteta.
On mõned olulised asjad, mida sajad organisatsioonid demokõnede ajal küsivad. Kõigepealt peate välja selgitama, mille eest kavatsete maksta. Küsige toetatud kliendisuhtluse keskuse või kanali valikute, samuti plaanidesse kaasatud funktsioonide või toetatud integratsioonide kohta muu tarkvaraga. Siis tuleb hinnakujundus. Omandi kogumaksumus on üks peamisi prioriteete.
Piletisüsteemi tarkvara juurutamine on üldiselt lihtne protsess, mis võib mõnes mõttes erineda. Peamine erinevus seisneb veebipõhise või rakenduspõhise tarkvara vahel. Üldiselt veebipõhiste lahenduste puhul jääb vahele paigaldamise protsess ning algab kohene kasutamine. Teil jääb vaid sisestada oma e-posti aadress ja registreeruda tasuta prooviperioodiks. Kui olete oma e-posti kinnitanud, saate sisse logida ja tutvuda klienditoe platvormiga. Näiteks pakub LiveAgent kohe algusest peale käepärast alustamisjuhendit. See juhatab iga uue kasutaja läbi mõne lihtsa sammu, mis aitavad neil oma uut lahendust seadistada.
Piletisüsteemi tarkvarast on saanud üks olulisemaid tööriistu klienditoe haldamisel. Kliendi sissetulevate päringute haldamine piletisüsteemi kaudu võib aidata Teil pakkuta kiiremat ja usaldusväärsemat nõu ning võimaldada agentidel käsitleda suuremat arvu kliendipäringuid. Piletisüsteemid võivad pakkuda lisaväärtust igale klienditoele. See sõltub kliendisuhtluskanalitest, funktsioonidest ja integratsioonidest, millele otsustate tugineda, aga ka koolitatud klienditoe agentidest. Vastake hõlpsalt päringutele ja hankige oma klienditoele õige piletisüsteemi tarkvara.
Proovige kõike meie pakutavat 30 päevase tasuta prooviperioodiga
Kliendiportaali tarkvaraga spetsiaalne keskus
Avasta LiveAgenti kliendiportaali tarkvara 2024: pakkudes juurdepääsu ressurssidele ja piletite jälgimisele ilma seadistamise tasuta ning 24/7 klienditeenindusega. Alusta tasuta prooviperioodiga ja paranda oma klienditeenindust iseteenindusportaaliga, mis vähendab kulusid ja suurendab rahulolu. Proovi nüüd!
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.
Õige kasutajatoe tarkvara igale idufirmale
Avastage, kuidas LiveAgent mitmekanaliline kasutajatoe tarkvara saab teie idufirma kasvu kiirendada! Pakume tasuta 6-kuulist Suurt paketti ning lisaks 50% soodustust järgmisteks kuudeks. Hallake kliendisuhtlust ühes kohas, suurendage rahulolu ja lojaalsust meie tõhusate tööriistade abil. Sobib idufirmadele kuni 40 töötajaga ja aastakäibega kuni 1 miljon dollarit. Liituge kasvava LiveAgenti perega ja pakkige oma start-upi jaoks parim kliendikogemus. Hankige oma idufirma pakkumine juba täna!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team