Tere, mina nimi on John, kuidas saan Teid aidata?
Soovin kontrollida oma tellimuse olekut.
Pole probleemi, palun esitage mulle oma tellimuse ID.
Mu tellimuse ID on GQ34566
Tänapäeva tarbijad soovivad vastuseid kohe, ilma et peaksid helistama klienditeenindusse, ootama tunde e-kirja vastuse saamiseks või otsima iseteeninduse ressursse. Seetõttu pole reaalajas vestlus enam teeninduskanalina “tore omada” vaid pigem kohustuslik.
LiveAgenti WordPressi reaalajas vestlusega saate pakkuda kiiret kliendituge, parandada ennatlike käivitajate abil seotust ja suurendada klientide rahulolu.
0% 18–34-aastastest tarbijatest kasutab klienditeeninduseks regulaarselt reaalajas vestlust. 53% eelistaks kasutada veebivestlust, enne ettevõttele toe saamiseks helistamist.
85% B2B ja 74% B2C ettevõtetest kasutab reaalajas vestlus müügiks, 54% B2B ja 31% B2C sektori ettevõtetest kasutab reaalajas vestlust turunduseks.
Tarbijad ostavad rohkem brändidelt, kes pakuvad reaalajas vestlust. 52% klientidest ostab suurema tõenäosusega uuesti ettevõttelt, mis pakub reaalajas vestlust.
Kas otsite oma WordPressi veebisaidile parimat reaalajavestlust? Kuigi saadaval on sadu vestluspluginaid, arvame, et LiveAgenti reaalajas vestlus WordPressile võib olla ideaalne lahendus Teie ettevõttele, tugitiimile ja klientidele. Peamised põhjused:
Kaasaegsed kliendid on kannatamatud ja ei salli ootamist. Seetõttu oleme ehitanud kõige kiirema reaalajas vestluse vidina turul, mille kuvamise kiirus veebilehel on kõigest 2.5 sekundit. Avaldage muljet oma klientidele reaalajas toe abil ning näidake neile, et hindate nende aega.
Suurendage seotuse määra, kutsudes oma kliente või potentsiaalseid kliente kiiresti vestlema kohe, kui nad Teie veebisaidile jõuavad. Ennetavate vestluste võimaldamine hinnakujunduse ja ostukorvi lehtedel on osutunud äärmiselt tõhusaks viisiks müügi suurendamiseks ja rohkemate külastajate muutmiseks tasulisteks klientideks.
Kasutage täiustatud vestluse marsruutimise ja jaotamise võimaluse paindlikkust. Seadistage agendi prioriteedid ja määrake oma agentide maksimaalsed vestluskoormused. Parim osa? LiveAgent määrab vestlused agentidele, kes on antud klientidega varem suhelnud, et tagada kiire, täpne ja teadlik tugi.
LiveAgenti vestlustööriist soodustab meeskonna tõhusat koostööd. Kas pole kindel, kuidas aidata klienti, kellega vestlete? Edastage vestlus agendile, kes on abi pakkumiseks paremini varustatud, või võtke abi saamiseks koheselt ühendust oma kolleegidega sisemise vestluse kaudu. Pole vaja aega kulutada kolmada osapoole rakendustesse sisselogimiseks.
Võimendage oma tugiteenust reaalajas veebilehe jälgimise abil: vaadake kõiki oma lehe külastajaid, kontrollige nende veebilehel liikumist ja jälgige igal lehel veedetud aega. Seda tüüpi kontekstiteave, näiteks külastaja suunanud allikas, asukohariik või praegune ajavöönd, võivad teha Teie ennatlikud vestluskutsed isikupärasemaks.
Reaalajas kirjutamise vaate abil saate tõeliselt üllata oma kliente ülikiire tugiteenusega ning panna neid tundma, nagu loeksite nende mõtteid. Vaadake mida kliendid kirjutavad enne kui nad selle Teile saadavad, ennetage nende vajadusi ning hoidke vastused valmis juba enne küsimuse esitamist.
LiveAgent loodi, et säästa Teie väärtuslikku aega. Lihtne (kopeeri ja kleebi) integreerimine ühendab Teid klientidega mõne sekundi jooksul. LiveAgent suunab uued sissetulevad vestlused teie meeskonna õigete liikmeteni ja kohandab dünaamiliselt vestluste saadavust, kui Teie agendid nende vahetuse ajal sisse ja välja logivad.
LiveAgent ei ole lihtsalt reaalajas vestluse vidin, see on kõik-ühes mitmekanaliline infolaua lahendus, kuhu on pakitud üle 180 funktsiooni, üle 40 integratsiooni ja peaaeagu lõputud kohandamise võimalused.
Kas vajate võimsat automatiseerimisega piletisüsteemi, virtuaalset kõnekeskust, sotsiaalmeedia tugitööriista või klientide iseteenindusportaali tarkvara? LiveAgentil on kõik olemas.
Kas otsite oma WordPressi veebisaidile tasuta vestlusriista? Alustage täisfunktsionaalse 30-päevase sekeldustevaba prooviperioodiga ja heitke pilk, et näha, kuidas kõik toimib ja teie ettevõttele kasu saab tuua.
Segadusi tekitav allalaadimine pole vajalik, tarkvara on täiesti pilvepõhine. Või tellige hoopiski individuaalne demonstratsioon meie meeskonna liikmelt, et saada parem arusaam, miks LiveAgent on aastal 2020 enim arvustatud ja pärjatud #1 reaalajas vestluse tarkvaraks SMB-dele
Pakkuge erakordsetklienditeenindust.
Kogege LiveAgenti mitmekanalilist klienditoe tarkvara, mis pakub sujuvat piletisüsteemi, kiireimat reaalajas vestlust ja kõnekeskuse lahendusi. Alustage riskivaba 30-päevase tasuta prooviperioodiga, ilma krediitkaarti vajamata, ning parandage oma klienditeenindust ja suurendage tulusid. Liituge ettevõtetega nagu Forbes ja Airbus, kes usaldavad meie lahendusi.
Reaalajas vestluse funktsioonid
Avastage LiveAgenti reaalajas vestluse funktsioonid, mis aitavad parandada klienditeenindust ja suurendada müüki. Üle 15 funktsiooni, sealhulgas vestlusajalugu ja külastajate jälgimine, muudavad veebikülastajad klientideks. Proovige tasuta 14-päevast prooviperioodi!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team