Uskumatu kasutajatoe tarkvara leidmine on lihtne. Turul on palju kandidaate, eks? Kuid kas leiate taskukohase se, mis kontrollib kõiki lahtreid?… Uurige Rohkem
E-postist on saanud universaalne suhtluskanal, mis sulandub peaaegu kõikidesse tööalastesse ja isiklikesse voogudesse. Hämmastav on see, et hinnanguliselt kasutab meiliteenuseid… Uurige Rohkem
Zendesk on populaarne klienditoe lahendus. Oma laia valiku funktsioonidega, sealhulgas piletisüsteemi ja teadmiste haldamisega, on Zendesk klienditeeninduse valdkonnas suur tegija.… Uurige Rohkem
Tänapäeva ärimaailmas on erakordne klienditeenindus võtmetähtsusega. Freshdesk, valdkonna suur konkurent, on klienditoe platvorm, mida ettevõtted kasutatavad klienditeeninduse haldamiseks. Kuigi Freshdesk… Uurige Rohkem
Tere tulemast meie igakuise ajaveebi jaanuarikuu väljaandesse. Astuge meie virtuaalsesse värskenduste ruumi, kus oleme loonud hulga uusi funktsioone ja täiustusi,… Uurige Rohkem
Klienditeeninduse dünaamilises maailmas on jaht tõhususe ja tulemuslikkuse järele lõputu. Tänu muljetavaldavale üldisele klienditoe lahenduste pakkumise määrale, mis on umbes… Uurige Rohkem
Tere ja head uut aastat! Astudes uude aastasse, on meil hea meel kutsuda teid tutvuma meie LiveAgenti värskenduste viimase väljaandega.… Uurige Rohkem
Tere tulemast selle kuu LiveAgenti värskenduste postitusse! Oleme põnevil, et saame teiega jagada LiveAgenti juunikuiseid uuendusi. Hoides oma pühendumust pidevalt… Uurige Rohkem
Twitter värskendas hiljuti API v2 juurdepääsu tasustamise struktuuri, mis tõi kaasa erinevate Enterprise variatsioonide hinna tõusu enam kui 40 000… Uurige Rohkem
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.