Olen oma elu jooksul kasutanud ainult Gmaili ja Outlooki meilihaldustarkvarana, nii et olin põnevil, et sain proovida midagi uut. Alustuseks läksin Zoho Maili veebisaidile ja otsustasin luua ärikliendi konto.
Pärast oma nime, telefoninumbri ja parooli lisamist paluti mul kinnitada oma telefoninumber ühekordse parooliga, mille sain sõnumi teel. Saate oma OTP saamiseks kasutada ka telefoninumbri asemel e-posti aadressi.
Pärast seda tervitati mind leheküljega, kus olid kujutatud erinevad makseplaanid.
Valisin tasuta variandi ja esimese asjana sain ootamatu serveri veateate.
Pärast uuesti sisselogimiseks avalehele naasmist ilmnes mul veel üks viga.
Sel hetkel olin ma pettunud ja ebakindel, kuidas jätkata. Varasemate kogemuste tõttu otsustasin proovida kasutada privaatset vahekaarti. Ja voilà! Sisselogimisekraan! Sain lõpuks sisse logida ja proovida seda meilihaldustarkvara.
Kahjuks ei olnud pettumused veel läbi, sest pärast sisselogimisandmete sisestamist sain järjekordse vea.
Ütlematagi selge, et see oli masendav ja heidutav, kuid ma ei lõpetanud proovimist ja kavatsesin selle arvustuse kirjutada, tahavad nad seda või mitte.
Järgmise sammuna tegin täiesti uue konto, kuhu lõpuks sain sisse logida ja seadistama hakata. Kuna mul ei ole oma domeeni, pidin valima isikliku konto, mis kaotas täielikult ärikonto loomise eesmärgi.
Pärast protsessi, mis oli palju pikem kui oleks pidanud, nägin oma postkasti.
Otsisin kohe öörežiimi seadeid. Pärast kiiret pilku kasutajaliidesele märkasin paremat külgriba ja eriti alumist osa.
Siit leidsin kiiresti öörežiimi valiku ja ka mõned muud lahedad väikesed funktsioonid, nagu kleepuvad märkmed ja meeldetuletused.
Parema külgriba ülaosas saate ühenduse luua kõigi Zoho Suite’i rakendustega ja pääseda juurde seadetele.
Seadete aken oli meeldiv üllatus. See oli väga puhas ja organiseeritud, mis muutis selle hõlpsasti navigeeritavaks. Minu esimene tegevus oli tööväliste aegade e-kirjade seadistamine. Leidsin need väga sobivalt nimega vahekaardilt “Tööväline aeg”.
Saate teha kõiki tavalisi päevade ja kellaaegade seadistusi, samuti vastata ainult neile meilidele, mis teile saadeti, mitte aga pimekoopiatele.
Veel üks funktsioon, mille ma leidsin ettevõtetele huvitavana olema, on võimalus lisada mitu e-posti kontot, mida samal brauseri vahekaardil hallata. Samuti saate sissetulevate ja väljaminevate e-kirjade jaoks seadistada erinevad kontod. IMAP-kontod on aga saadaval ainult premium-kasutajatele.
Sama vahekaardi alt saate seadistada ka meilide edastamise, mis on tänapäeval kõigi ettevõtete jaoks hädavajalik. Seda on väga lihtne seadistada, kuid kahjuks lubab minu tasuta konto mul seadistada ainult ühe konto, kuhu edastada.
Zoho Mailil on kõik põhifunktsioonid, mida oma e-posti haldamiselt soovite ja tõenäoliselt saaksite sellest veelgi rohkem kasu, kui kasutate teisi Zoho Suite’i rakendusi.
Tarkvara tundus reageeriv ja liides meenutas turul kõige populaarsemat meilihaldustarkvara, nii et selles oli lihtne navigeerida.
Eriti meeldisid mulle kaks asja. Üks neist oli vahekaartide süsteem, mida Zoho Mail kasutas. Oma esimest e-kirja koostades märkasin, et mustand avati uuel vahelehel ja postkast oli eraldi vahekaart. Meili kirjutamine ja manuse lisamine oli lihtne.
Pole üllatav, et sain oma meili kohe kätte ja siis leidsin teise asja, mis mulle selle tööriista juures meeldis. Kui ma meili avasin, avanes see omamoodi aknana, mis võimaldas mul korraga näha meili ja oma postkasti.
Zoho Mail on tasuta kasutamiseks, siiski peate omama oma domeeni, et luua ettevõtte nimeline konto. Mõistetavalt on tasuta versioonil teatud piirangud, kuid see võimaldab kasutajal tarkvara proovida enne ostu tegemist. Lisaks sellele on Zoho Mailil kolm hinnakava: Mail Lite, Mail Premium ja Workplace.
5 GB salvestusruumi maksumus kasutaja kohta kuus on 0.90€, aastase arveldamise korral. 10 GB salvestusruumi kasutaja kohta kuus maksab 1.13€, aastase arveldamise korral. Mõlemad versioonid sisaldavad juurdepääsu mobiilirakendustele, 250 MB manuseid, domeeni aliaseid ja palju muud.
See tasand maksab 3.60€ kasutaja kohta kuus, aastase arveldamise korral, ning sisaldab kõike, mida pakub Mail Lite versioon, lisaks suuremahulised manused kuni 1 GB, arhiveerimine ja eDiscovery, e-posti varundamine ja taastamine, brändingu eemaldamine ning S-MIME.
See tasand algab 3€ kasutaja kohta kuus, aastase arveldamise korral, ning sisaldab mitte ainult e-posti halduse omadusi, vaid ka veebipõhiseid kontori rakendusi, sealhulgas veebipõhist failihaldurit, veebipõhist tekstitöötlust, veebipõhist tabelitöötlust, veebikoosolekute tarkvara ja muud.
Kuigi algus oli üsna konarlik, hakkas mulle Zoho Mail lõpuks meeldima. Inimesena, kes on peamiselt kasutanud kõige populaarsemat e-posti haldustarkvara, oli see värske kogemus. Olemas oli kõik, mida tasuta e-posti tarkvaralt oodata, ja lisaks isegi üsna taskukohane hinnakujundus. Tarkvara oli kiire ja reageeriv, kasutajaliides oli puhas ja lihtne kasutada ning seadete aken oli selgelt märgistatud, mis muutis otsitu leidmise lihtsaks. Lisaks oli tal mõningaid originaalseid viise e-kirjade koostamise ja lugemise esitamiseks.
Veel üks oluline asi, mida rõhutada, on see, et Zoho Mail on selgelt mõeldud sidumiseks kõigi teiste Zoho Suite’i rakendustega. Kuigi komplekti mittekuulumine ei vähenda kogemust, võib vaid ette kujutada, et kõigi nende rakenduste integreerimine võib kasutajate töövoogu oluliselt parandada.
Kokkuvõtvalt võib öelda, et Zoho Mail on soliidne e-posti haldustarkvara, millel on kõik, mida võiksite vajada, tingimusel et ületate alguses esinevad konto loomise raskused.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.