Arvutitelefonid on tarkvaralahendused, mis võimaldavad kasutajatel Interneti kaudu helistada. Arvutitelefoni tarkvara abil saate oma arvutiseadme, VoIP-teenuse ja Interneti-ühenduse kaudu helistada ja kõnesid vastu võtta, tekstisõnumeid saata või isegi videokõnesid teha.
Uuri rohkemSelles jaotises olevad arvustused põhinevad tarkvara funktsioonide, jõudluse, kasutatavuse ja erinevate operatsioonisüsteemide ning seadmetega ühilduvuse hinnangutel. Samuti on oluline vaadata integreeritavust muude suhtlusvahenditega.
Lisaks on erinevate võimaluste kaalumisel oluline vaadata hinna ja kvaliteedi suhet ning klienditoe võimalusi.
Need arvustused peaksid andma põhjaliku ülevaate tarkvaradest ja selle pakkujatest, et aidata teil teha kindlaks, milline neist vastab teie vajadustele ja nõuetele kõige paremini.
Tarkvaratelefonid kasutavad kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks internetti, mistõttu võivad need olla traditsiooniliste telefonisüsteemidega võrreldes soodsamad valikud, eriti kaugekõnede või rahvusvaheliste kõnede puhul. Tarkvaratelefoni tarkvara saab installida nutitelefonidesse, sülearvutitesse või tahvelarvutitesse ning sellel on sama jõudlus kui teie töötelefonil.
Lisaks pakuvad paljud tarkvaratelefoni tarkvarad laias valikus funktsioone, mis aitavad parandada meeskonnaliikmete vahelist koostööd ja suhtlust, näiteks võimalust hallata kontakte, saata tekstisõnumeid ja teha konverentskõnesid. See omakorda võib aidata meeskondadel püsida paremini ühenduses ja produktiivsena, olenemata nende asukohast.
Tarkvaratelefoni tarkvara kasutamiseks peate esmalt programmi alla laadima ja oma arvutisse või mobiilseadmesse installima ning veenduma, et teil on töötav kõlar, mikrofon või peakomplekt.
Kui programm on installitud, peate tavaliselt looma teenusepakkuja juures konto ja konfigureerima programmi oma konto teabega. See võib hõlmata kasutajanime ja parooli sisestamist, samuti programmi konfigureerimist eelistatud heli- ja videokvaliteedi sätetega.
Enamik süsteeme töötab Voice Over Internet Protocoli‘i (VoIP) alusel. Nad kasutavad Session Initiation Protocol (SIP)‘i, mis võimaldab teil Interneti kaudu häälkõnesid teha, ja XMPP-d (Extensible Messaging and Presence Protocol) mis võimaldab teil sõnumeid saata ja vastu võtta. Võite leida ka tarkvaratelefoni pakkuja, kes ühendab need mõlemad protokollid üheks. Veenduge, et leiate oma ettevõtte jaoks sobivaima valiku.
Kui teie konto on seadistatud ja programm konfigureeritud, saate alustada kõnede tegemist ja vastuvõtmist, klõpsates tarkvaratelefoni programmi vastavatel nuppudel või menüüdel.
LiveAgent pakub oma virtuaalse kõnekeskuse lahenduse osana SIP-i põhist VoIP telefoni tuge ning võimaldab integratsiooni 35 rahvusvahelise VoIP-partneri ja tarkvararakendustega.
Tarkvaratelefon töötab interneti abil, et luua ühendus helistaja ja helistatava vahel. Kui helistate tarkvaratelefoni abil, kasutab tarkvaraprogramm kõne- ja videoandmete saatmiseks ja vastuvõtmiseks internetti. See võimaldab kasutajatel suhelda reaalajas, sarnaselt tavapärase telefonikõnega.
Kuna tarkvaratelefonid kasutavad piiramatute kõnede tegemiseks ja vastuvõtmiseks internetti, pakuvad need kulutõhusat alternatiivi traditsioonilistele telefonisüsteemidele ja neile pääseb hõlpsasti juurde kõikjalt, kuni kus teil on interneti ühendus. Lisaks pakuvad paljud tarkvaratelefoni programmid laia valikut lisafunktsioone, näiteks võimalust hallata kontakte, teha konverentskõnesid ja saata tekstsõnumeid.
Tarkvaratelefoni tarkvara põhifunktsioonid hõlmavad tavaliselt võimalust võtta vastu sissetulevaid kõnesid (hääl- ja videokõnesid), teha väljaminevaid kõnesid, samuti hallata kontakte ja kõneajalugu. Muud levinud funktsioonid hõlmavad tekstisõnumite saatmist, konverentskõnesid ning juurdepääsu täiendavatele tööriistadele ja sätetele heli ja video kvaliteedi haldamiseks.
Mõned tarkvaratelefonid võivad lisaks pakkuda ka täiustatud funktsioone, nagu kõnepost, kõnede suunamine ja võimalust integreerida muude suhtlusvahenditega, nagu kiirsõnumid ja veebikoosoleku platvormid. Spetsiifilised funktsioonid ja nende hind võivad teenusepakkujast olenevalt erineda, kuna mõned funktsioonid võivad nõuda lisatasusid.
Kui valite tarkvara ja teenusepakkuja, peaksite arvestama mitme põhifunktsiooniga.
Üldiselt on oluline valida tarkvaratelefoni programm, mis pakub teie ettevõtte konkreetsetele vajadustele vastavaid funktsioone ja võimalusi.
Heidame pilgu mitmele tarkvaratelefoniga kaasnevale eelisele:
Üldiselt võib tarkvaratelefoni tarkvara kasutamine aidata organisatsioonidel säästa raha, parandada koostööd ja suhtlust töömeeskonnas ning suurendada sidesüsteemide paindlikkust ja juurdepääsetavust.
Tarkvaratelefoni kasutamise võimalikud puudused on järgmised:
Kuigi tarkvaratelefonidel on palju eeliseid, on oluline arvestada mõlema poolega ja mõelda võimalikele puudustele, enne kui otsustate, kas seda tüüpi tarkvara teie organisatsiooni jaoks sobib.
On olemas mitut erinevat tüüpi tarkvaratelefone, sealhulgas:
Igal tarkvaratelefoni tüübil on oma ainulaadsed funktsioonid ja võimalused ning iga organisatsiooni jaoks parim valik sõltub suuresti nende konkreetsetest vajadustest ja eelistustest.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Meie veebileht kasutab küpsiseid. Jätkates eeldame Teie luba küpsiste paigaldamiseks, nagu on üksikasjalikult kirjeldatud meie privaatsuse ja küpsiste poliitika.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team