Key takeaways
Pros
- Lihtne paigaldada ja rakendada
- Lihtne kasutada enamikus olukordades
- Tarkvara on tasuta
Cons
- Ei tööta kõigi VoIP-teenuse pakkujatega
- Vananenud ja mittereageeriv disain
- Mitte nii paindlik, kui võiks olla
Kuigi mõne jaoks võib Blink olla usaldusväärne tarkvaratelefon, võib see teistele valmistada pettumust. Blink üritab olla lihtsasti kasutatav tarkvaratelefoni rakendus, kuid selle miinusteks on reageerimatu disain, teatud VoIP-teenuste funktsionaalsuse puudumine ja kasutajate minimaalse toe tõttu. Kuid rakendus on üldiselt funktsionaalne ja kasutajasõbralik, muutes selle tarkvaratelefoniks paljudele kasutajatele kogu maailmas.
Blinki paigaldamine ja rakendamine
Blinki installimine on standardne, laadite lihtsalt rakenduse ametlikult veebisaidilt alla ja installite selle oma arvutisse. Rakenduse esmakordsel avamisel pole käivitusjuhendit saadaval. Kuigi Blink pakub oma veebisaidil kasutusjuhendit, on see ka ilma õpetuseta üsna lihtne. Eraldi jaotised pakuvad ainult olulist teavet, ilma spetsiaalsete juhenditeta. Kuigi rakendust on suhteliselt lihtne seadistada, on korralik ja põhjalik kasutusjuhend halvima stsenaariumi korral alati teretulnud.
VoIP-teenuse pakkuja ühendamiseks peate klõpsama ülaosas Blinki logo all oleval nupul Blink ja seejärel valima Kontod > Lisa konto. Sisestage oma SIP-aadress ja parool ning oletegi valmis. Peaksite siiski arvestama, et Blink ei pruugi kõigi VoIP teenuse pakkujatega toimida. Mina ühendasin oma Zadarma konto Blinkiga ainult selleks, et saada teada, et ma ei saa helistada. Mul ei õnnestunud põhjust välja selgitada, kuna saadaval pole palju tõrkeotsingu võimalusi.
Rakenduse puhul, mis esitleb end kui „kaasaegse ja hõlpsasti kasutatava SIP-i kliendina”, ei pea see minu arust väga paika. Kasutusjuhendi kohaselt peab probleem olema VoIP-teenuse pakkuja poolel, mille tulemusel pole lahendust esitatud. Ma arvan, et väide ei vasta tõele, kuna kasutasin senini Zadarmat iga tarkvaratelefoni ülevaate jaoks ilma probleemideta. Mul õnnestus Blink nende enda SIP-teenusega tööle panna ja rakendus töötas nii, nagu peab.
Kasutajakogemus ja funktsioonid
Kasutajaliidesele kuluks ära värskenduskuur, kuna see näeb välja vananenud ja ei skaleeru kõrgema eraldusvõimega ekraanil hästi. Mul oli raskusi nuppude ja ikoonide tuvastamisega ja neile juurde pääsemisega, sest kõik näib olevat väiksem kui peaks. Rakenduse akna suurendamine ei muuda kujundust, saate ainult suurema akna. Teine visuaalide probleem puudutab nuppe ja muid elemente.
Enamikku teksti on raske lugeda, kuna rakenduste erinevad osad on selle mahutamiseks liiga väikesed. Neid rakenduse eraldi elemente ei saa kuidagi suuremaks muuta ja seega pole ka võimalik teksti loetavamaks muuta. Üldiselt tundub, et kõik on halvasti disainitud ja liiga väike. Nendest probleemidest hoolimata on liides toimiv ja tundub, et seda on enamikul juhtudel lihtne kasutada.
Rakenduse põhiekraan on üsna lihtne ja toimib ka kontaktide loendina, mis võimaldab hõlpsat juurdepääsu teie kontaktidele. Saate hõlpsalt alustada kõnet otse põhiekraani alumisest servast. Lisaks helistamisele on teil võimalik alustada videokõnet, saata kontaktile sõnum või taotleda ekraani jagamist.
Ekraani jagamine pole kõigis tarkvaratelefonides olemas, seega on see kena lisafunktsioon. Samuti on veel kaks nuppu kontakti lisamiseks ja helina keelamiseks.
Ülaosas asuvad menüünupud. Need nupud on üsna mugavad ja võimaldavad hõlpsat juurdepääsu erinevatele kiirseadetele, põhikonfiguratsioonile ja abijuhendile.
Spetsiaalse numbrivalija asemel on rakendusel otsinguriba, kuhu saate sisestada numbri või otsida kontakti loendist. Digitaalse numbrivalija puudumine ei pruugi enamiku kasutajate jaoks olla suur probleem, kuid oleks tore, kui see oleks saadaval varuvalikuna. Rakenduse liideses ei toimu tegelikult palju muud ja see on hea, sest see hoiab rakenduse lihtsana.
Otsinguriba on enamiku Blinki toimingute jaoks see üks ja ainus tööriist. Kui hakkate numbrit tippima, pakub see nutikalt valikuvõimalusi. Saate lisada numbri kontaktide hulka või lülituda kõnedele, kus saab alustada kõnet või videokõnet, saata sõnumi või taotleda ekraani jagamist, kasutades allosas olevaid nuppe. Kõik need toimingud on saadaval ühel ekraanil.
Kontaktide loend on üks lihtsamaid, mida ma tarkvaratelefoni rakenduses näinud olen. See pakub ainult numbrile nime ja profiilipildi lisamise võimalust. Kuigi sellest piisab, pole siiski võimalik lisada muud kontaktteavet, märkmeid või kommentaare.
Seaded pakuvad üsna palju kohandamis- ja sättimisvõimalusi. Kaasnevad tavalised heli- ja videoseaded, kus saate valida seadmeid ja kõnekvaliteedi eelseadistusi. Samuti on olemas vestluse ja ekraani jagamise konfiguratsioonivalikud, samuti logimise ja konto seaded. Lõpuks pääsete juurde täpsematele sätetele, mis pakuvad SIP-i ja failihalduse jaoks täiendavat konfiguratsiooni.
Kuidas toimib Blink LiveAgentiga?
LiveAgent on võimeline integreeruma kõige populaarsemate tarkvaralahendustega. Kahjuks aga mitte Blinkiga. Blinki rakenduse probleemide tõttu teatud SIP-kontodega ei saa kasutajad Blinki LiveAgentiga integreerida, mis on väga suur pettumus. Olen proovinud Blinki mitu korda LiveAgentiga integreerida, muutnud seadeid ja isegi otsustanud hankida teise VoIP-konto, kuid ikka tulutult. Kasutajad, kes loodavad leida tarkvaratelefoni, mida saab hõlpsasti teiste rakendustega integreerida, peaksid seetõttu hakkama kaaluma muid võimalusi.
Lõpetuseks
Blink annab endast parima, et olla lihtsasti kasutatav tarkvaratelefoni rakendus, kuid see ebaõnnestub mitmel rindel. Kuigi kasutajaliides on funktsionaalne ja lihtne kasutada, vajab see hädasti disainivärskendust. Rakendus ei skaleeru korralikult, mis pidurdab selle kasutatavust. Asjaolu, et rakendus ei toeta teatud VoIP-teenuseid, muudab selle kasutuks kasutajarühmade jaoks, kes eelistavad valikuvabadust. Üldiselt töötab Blink suurepäraselt, probleem on selles, et see töötab oma tingimustel ja ei võimalda nii vajalikku paindlikkust, mida kaasaegne tarkvaratelefoni rakendus peaks pakkuma. Nii on tarkvara ühe kasutajarühma jaoks suurepärase telefonirakendus ja teise jaoks kasutu.
Frequently Asked Questions
Ma ei saa oma VoIP-teenuse pakkujat ühendada
Kahjuks ei toeta Blink kõiki turul saadaolevaid VoIP-teenuse pakkujaid. Kõnede tegemiseks peate tõenäoliselt valima Blinki tarkvaratelefoni poolt toetatud VoIP-teenuse pakkuja.
Ma ei saa Blinkiga kõnesid teha
See probleem on tõenäoliselt seotud teie VoIP-teenuse pakkujaga. Proovige lülituda teisele VoIP-teenusele või paluge neil aidata teil Blinki konfigureerida.