Key takeaways
Pros
- Kiire seadistamine ja paigaldamine
- Täiesti tasuta arvutitelefoni lahendus
- Lihtne ja intuitiivne kasutada
Cons
- Seadistamine ei pruugi algajatele lihtne olla
- Veidi piiratud funktsioonide komplekt
- Vananenud (kuid funktsionaalne) disain
MicroSIP on praktiline, lihtne, usaldusväärne ja tasuta tarkvara, mis sobib enamiku kasutuste ja stsenaariumide jaoks. Kuigi see ei paku palju lisafunktsioone ega funktsionaalsusi, ei saa te MicroSIP-i kasutades eksida. Tarkvara pakub kiiret installimist ja seadistamist, keskendudes samal ajal tõhususele ja kasutuslihtsusele, kasutades edevaid trikke ja piiratud kasutusjuhtudega funktsioone. MicroSIP-il on palju plusse, mistõttu tasub tarkvara kaaluda.
Paigaldamine ja seadistamine
Installiprotsess võtab aega vähem kui minut. Rakendus MicroSIP pakub minimalistlikku vanakooli funktsionaalset disaini koos lihtsate valikutega. Puuduvad väljamõeldud nipid, mis tõmbaksid teie tähelepanu käsilolevatelt ülesannetelt eemale, mida ma seda tüüpi rakenduste puhul hindasin. Puuduvad viibad ja tarbetud märguanded, kuid rakenduses puudub ka lihtne häälestusjuhend, mis juhendaks teid läbi kogu häälestusprotsessi. Konto loomisel pakub rakendus vihjetena selgitusi iga välja kohta, mille peate seadistamise ajal täitma.
Kuid olenemata sellest, millise valite, viivad need kõik teid samale veebisaidile koos lühikese juhendi ja selgitusega konto registreerimisloendi iga üksuse kohta. See häälestusjuhend on väga sirgjooneline ega paku uutele kasutajatele põhjalikku kirjeldust, mistõttu ei ole see enamasti kasulik algajatele, kes pole kunagi varem tarkvaratelefoni seadistanud. Hea uudis on see, et isegi kui te SIP-telefonide seadistamisest palju ei tea, leiate veebist hõlpsasti järgitavaid juhendeid (meil on ka oma juhend seadistamiseks ja MicroSIP-i integreerimiseks LiveAgentiga).
Kui olete huvitatud MicroSIP-i installimisest, on siin lühike kokkuvõte. Rakenduse saate lihtsalt alla laadida ja oma arvutisse installida, nagu iga muu allalaaditava tarkvara. Seejärel klõpsake rakenduse paremas ülanurgas noolenuppu ja klõpsake nuppu Lisa konto. Järgmisena sisestage vastavatele väljadele oma VoIP-teenuse pakkuja või kasutajatoe tarkvara helistamise teave. Olenemata sellest, millise VoIP-teenuse pakkuja valite, peaksid kõik MicroSIP-i konfigureerimiseks vajalikud andmed olema teie kontol või kasutajatoe konfiguratsioonis saadaval.
Omadused ja kasutatavus
Selle rakenduse lihtsus jätkub kogu kasutajaliideses. Kui avate rakenduse, saate hakata numbrit tippima ja helistama. Teil on ka võimalus alustada videokõnet, seadistada kõlarite või kõrvaklappide ja mikrofoni helitugevust, kasutada režiimi Mitte segada või seadistada automaatvastamise funktsiooni.
Rakenduse teisel vahekaardil kuvatakse kõnelogid koos kõne nime, numbri ja kellaajaga. Samuti saate kontaktid salvestada lihtsasse, kuid tõhusasse kontaktiloendisse, mis on saadaval rakenduse kolmandal vahekaardil. Üldiselt on MicroSIP lihtne ja hõlpsasti kasutatav, mida seda tüüpi rakendustelt võibki eeldada. Kõik funktsioonid töötasid hästi ja ühegi kaasasoleva funktsiooni kasutamisel ei ilmnenud olulisi probleeme ega tagasilööke.
Kõnede ja videokõnede tegemine või vastuvõtmine oli kiire ja lihtne, samas kui selliseid funktsioone nagu kontaktiloend ja kõnelogid oli üsna inuitiivne kasutada. Ainus väike nipp on see, et kontaktiloend ei sisalda välju kontaktide sotsiaalmeediakontode või muude kontaktivalikute salvestamiseks. Siiski saate igale kontaktile kirjutada kohandatud kommentaare.
Hinnakiri
MicroSIP on tasuta lahendus, millel puuduvad hinnakujundusplaanid ning ka lisatasud funktsioonide eest. Saate alla laadida uusima versiooni ja hakata seda kohe tasuta kasutama. MicroSIP ei sisalda reklaame ja rakenduses pole kasutuspiiranguid.
Kuidas toimib integratsioon LiveAgentiga?
MicroSIP-i tarkvaratelefoni integreerimine LiveAgentiga ei saa enam paremaks minna. Integreerimisprotsess on väga lihtne ja selle lõpuleviimiseks kulub vaid paar minutit. Selle tarkvaratelefoni integreerimine on otsene, nii et te ei pea kasutama muid kolmanda osapoole teenuseid. Teil on vaja ainult aktiivset VoIP teenuse tellimust, MicroSIP-i ja LiveAgenti. Teie VoIP number tuleb esmalt lisada LiveAgenti ja seejärel luua uus SIP-seade, mis kasutab konfiguratsioonis sama telefoninumbrit.
Seejärel saate valida äsja lisatud seadme eelvaate, mis sisaldab vajalikke üksikasju, et luua uus MicroSIP-konto LiveAgenti süsteemiga ühendamiseks. Viimane samm on avada oma Hääle seaded (telefoniikoon LiveAgenti rakenduse paremas ülanurgas) ja valida eelistatud helistamisseadmeks äsja lisatud MicroSIP arvutitelefon. Kui need sammud on lõpetatud, saate alustada kõnede tegemist ja vastuvõtmist otse LiveAgentist.
Frequently Asked Questions
Ma ei saa MicroSIP-iga kõnesid teha ega lõpetada
Kui te ei saa MicroSIP-iga kõnesid teha ega lõpetada, saate proovida mitut lahendust. Võite proovida MicroSIP-i uuesti installida puhta paigaldusega. Kontrollida veel kord oma SIP-konto konfiguratsiooni ja iga kaasatud välja. Kontrollida, kas valisite õige numbri õiges vormingus ja õige eesliitega. Võimalike lahenduste kohta lisateabe nägemiseks vaadake MicroSIP-i tõrkeotsingu juhendit.
Ma ei saa MicroSIP-iga kõnesid vastu võtta
Kontrollige veelkord, kas teie registreering on aktiivne. Kui SIP-server on tühi, saate helistada, kuid te ei saa kõnesid vastu võtta. Veenduge, et kasutaksite registreerimisel õiget kasutajanime, sisselogimist, parooli ja domeeni. Edukat registreerimist tähistatakse rohelise ikooniga ja olekuga Online.