Key takeaways
Pros
- Head, olulised CRM-i funktsioonid
- Kohandatavad kontaktiväljad igaks olukorraks
- Hästi kujundatud ja hõlpsasti navigeeritav liides
Cons
- Funktsioonide puudumine võrreldes spetsialiseerunud CRM-lahendustega
- Hinnakujundus võib olla pisut järsk, kui te ei kasuta ära kõiki tööriistu
LiveAgenti seadistamine ja juurutamine
LiveAgent on mainekas mitmekanaliline klienditoe ja CRM-i tarkvara, mis suudab hallata igat tüüpi kliendisuhtlust, sealhulgas klienditeenindajate vahelist sisesuhtlust. Kuigi LiveAgent pole spetsialiseerunud CRM-i lahendus, on sellel palju kliendisuhete haldamise funktsioone, mis muudavad selle tugevaks konkurendiks muude sarnaste tarkvarade seas. LiveAgenti CRM on kasulik eelkõige klienditeenindusele ja klienditoe meeskondadele, kellel on tarvis jälgida olulisi kliendiandmeid. Vaatame, kui lihtne on LiveAgentiga alustada.
LiveAgentiga alustamine on uskumatult lihtne. Esmalt võite lihtsalt kasutada prooviversiooni ja hankida kõik funktsioonid teatud perioodiks tasuta. Teilt ei nõuta krediitkaarditeavet, nii et saate lihtsalt oma e-posti aadressiga registreeruda kohe pihta hakata. Pärast konto loomist saate alustada tutvumist LiveAgenti funktsioonidega, teid aitab lihtne ja tõhus alustamisjuhend, mis toimib ka LiveAgenti tervituskuvana.
See ekraan on kõigi LiveAgenti pakutavate peamiste tööriistade ja funktsioonide sissejuhatus. Saate ühendada oma meilid, luua ja juurutada oma reaalajas vestluse vidina, seadistada kõnekeskuse, lisada sotsiaalmeedia kontosid või luua teadmusbaase. Saate lisada ka kasutajaid või vaadata õpetusi, mis annavad teile LiveAgenti kohta rohkem teavet. Kui soovite, võite selle jaotise vahele jätta ja soovi korral selle juurde hiljem naasta.
LiveAgenti liides on väga hästi kujundatud ja täieneb iga värskendusega. Kõik peamised tööriistad on vasakul küljel ja suurem osa liidesest on keskendunud käesolevale ülesandele, mis tähendab vähem segavaid tegureid. Siit pääsete juurde ka Klientide jaotisele, kuhu on salvestatud enamik LiveAgenti CRM-i funktsioone.
Märkimisväärsed LiveAgenti CRM-i funktsioonid
Kuigi LiveAgent on peamiselt klienditeenindusmeeskondade tarkvara, on sellel palju erinevaid kasutusjuhtumeid ja tarkvara pakub mitmesuguseid funktsioone, mis võivad olla kliendisuhete haldamisel uskumatult kasulikud. Enne testimise juurde asumist vaatame, milliseid CRM-i funktsioone LiveAgent pakub.
Kontaktid
LiveAgent suudab salvestada kogu kliendi kontaktteabe, mis on vajalik sujuvaks töövooks. See teave salvestatakse automaatselt iga tundmatult kontaktilt saadud piletiga ja saate seda alati igal ajal kohandada. Süsteem kogub kogu olulise teabe, sealhulgas loomise kuupäeva, peamise kontaktkanali ja nime. Saate lisada uut teavet, näiteks e-posti aadresse, telefoninumbreid, ettevõtte nime, sugu ja muud.
Iga kontakt on liideses hõlpsasti redigeeritav, et kontaktide haldamine oleks võimalikult lihtne. Kui klõpsate kontaktil ja pääsete juurde üksikasjadele, saate lisada märkmeid, et jagada teavet teiste agentidega, vaadata nende eelmisi pileteid, leida brauseri teabe põhjal nende peamine keel ja IP-aadress või isegi näha muid kohandatud valikuid, kui teil on mõni täiendav integratsioon kasutusel.
Ettevõtted
LiveAgent suudab koguda ja salvestada erinevate ettevõtete teavet, kellega kontakti võtate. Kasutajaliides töötab täpselt nagu kontaktide jaotises, saadaval on peaaegu sama tüüpi teave. Saate ettevõtte teabele igal ajal hõlpsasti juurde pääseda ja seda vastavalt oma eelistustele muuta.
Kohandatud kontaktiväljad
Üks parimaid kohandamisvõimalusi kontaktide ja ettevõtete jaoks on kohandatud väljad. See funktsioon võimaldab igal kasutajal oma kontaktandmete kogemust vastavalt kohandada. Saate lisada mitmeid kohandatud välju, anda neile nimed ja täita vajaliku teabe. See funktsioon on kasulik igat tüüpi ettevõttele, kuna see võimaldab teil segmenteerida kliente vastavalt enda valitud kriteeriumidele. Olenemata sellest, kas tegemist on teatud tüüpi üldise teabega, nagu riigi andmed, või kliendi jalanumber, kõike on võimalik salvestada kontaktandmetesse. Välju on võimalik kohandada toimima märkeruuduna, tekstiväljana, loendina ja muuna. LiveAgent võimaldab teil määrata ka nende andmete nähtavuse.
Integratsioonid
Kuigi enamik LiveAgenti kasutajaid ei vaja täiendavaid CRM-i lisafunktsioone, võivad teised vajada midagi lisaks. Kui soovite kasutada LiveAgenti koos laiendatud CRM-i funktsioonide või teiste suurepäraste funktsioonidega, saate kasutada LiveAgenti suurt hulka integratsioone muude tarkvaralahendustega. Valida on võimalik enam kui 15 integratsiooni hulgast erinevate CRM-lahendustega, aga ka paljude muude lahenduste hulgast sisuhalduse, turunduse, jälgimise, projektijuhtimise ja muul otstarbel.
LiveAgenti CRM-i kasutajakogemus
Kliendisuhete haldamise funktsioonid töötavad LiveAgentis väga hästi. Kui olete kliendilt pileti kätte saanud, näete piletiliidese parempoolses paneelis kogu vajalikku teavet. See sisaldab kõiki varem salvestatud andmeid, et saaksite oma vastuseid vastavalt kohandada. Kuna andmevälju saab kohandada, on need täpselt nii kasulikud, kui te ise soovite. LiveAgent annab teile ka võimaluse pidevalt koguda kliendisuhtlusest uut olulist teavet. Selleks ei pea te isegi piletist lahkuma.
Nagu näha ülaltoodud ekraanipiltidelt, näete kõiki andmeid just seal, kus neid vajate, mis on suurepärane kujundusvalik. Parim selle juures on see, et saate oma äranägemise järgi uusi andmeid lisada ilma piletist lahkumata. See võib aidata teil säästa märkimisväärselt aega ja võidelda unustamisega, mis on sageli vältimatu. Kui klõpsate nupul Lisa väli, saate lisada kohandatud välju täpselt nii, nagu teeksite seda LiveAgenti seadete Klientide kontaktide jaotistes.
Lisaks saate lisada märkmeid nii klienditeabele kui ka eraldi piletitele. See funktsioon on väga kasulik olulise teabe jagamisel oma agentidega, hoolimata nende juurdepääsust teistele CRM-i funktsioonidele. Võite kirjutada kõike, mida peate oluliseks, ja jätta sinna märkuse, et kõik esindajad näeksid neid alati, kui nad konkreetse kliendiga kokku puutuvad.
Üldiselt on LiveAgenti kliendisuhete haldamise funktsioonid kasulikud igas olukorras ja piisavad, et tagada iga agendi jaoks hea ja funktsionaalne töövoog. Vajadusel saate neid alati CRM-i integratsioonide kaudu veelgi laiendada.
Hinnakujundus
LiveAgent pakub erinevaid hinnavalikuid erinevate funktsioonikomplektidega. Saate juurdepääsu enamikule CRM-i funktsioonidele olenemata kasutatavast plaanist, nii et peate arvestama ainult ülejäänud vaja minevate tööriistadega. Vaatame, mida iga plaan pakub ja mis võib teie ettevõttele kõige rohkem väärtust tuua.
Tasuta
Tasuta plaan on igavesti tasuta, kuid sellel on teatud piirangud. Saate 7-päevase piletiajaloo, ühe vestlusnupu, ühe telefoninumbri integreerimise, ühe e-posti aadressi, põhiaruanded, foorumiga kliendiportaali ja klienditoe.
Väike
Väike plaan maksab 9 dollarit agendi kohta kuus ja see suurendab oluliselt funktsioonide komplekti. Saate piiramatu piletite ajaloo a piiramatul hulgal meiliaadresse, täiustatud aruandluse, API + integratsioonid, automatiseerimisreegleid ja aja reegleid, valge kinda seadistuse ja palju muud.
Keskmine
Keskmine plaan maksab 29 dollarit agendi kohta kuus ja annab teile juurdepääsu piiramatutele vestlusnuppudele, tagasiside funktsioonidele, külastajate reaalajas jälgimisele, proaktiivsetele vestluskutsetele, rahuloluküsitlustele, sotsiaalvõrgustike integreerimisele, aja jälgimise funktsioonidele, auditi logile ja paljule muule.
Suur
Kõikehõlmav plaan maksab 49 dollarit agendi kohta kuus ja annab teile juurdepääsu LiveAgenti funktsioonide täielikule komplektile. Saate kõnekeskuse toe, videokõned, IVR-i, kõnede suunamise, piiramatud kõnesalvestused ja kõik muud teenused kõigist varasematest pakettidest.
Kokkuvõteks
Kuigi LiveAgent ei pruugi paljude kasutajate jaoks olla see õige CRM-i tarkvara, on selle CRM-i funktsioonid üsna head. Funktsioonid võivad rahuldada paljusid kasutusjuhtumeid, millega agendid võivad igapäevaselt kokku puutuda. Funktsioonide komplekt ei pruugi olla nii rikkalik kui see, mida mõned spetsiaalsed CRM-i tarkvaralahendused pakuvad, kuid saate seda laiendada mitmesuguste sisemiste ja väliste integratsioonidega.