Key takeaways
Pros
- Suurepärased meilihaldusvõimalused
- Funktsioonid töövoo hõlbustamiseks
- Hea liides korraliku navigeerimisega
- Lihtne e-posti integreerimine
Cons
- Tundub kohati aegunud välimusega
- Kõrgemate plaanidega võib osutuda kalliks
LiveAgenti e-posti haldustarkvara paigaldamine ja juurutamine
Mida on vaja LiveAgentiga alustamiseks? See on üsna lihtne, pidin lihtsalt registreeruma ja looma tasuta proovikonto. Mul oli võimalus valida 7-päevase või 30-päevase prooviperioodi vahel. 7-päevane tasuta prooviperiood on saadaval mis tahes e-posti aadressiga kasutajatele, samas kui 30-päevane tasuta prooviperiood on saadaval ainult neile, kes registreeruvad ettevõtte e-posti aadressiga. Esitasin lihtsalt nõutud kontaktteabe ja pääsesin oma uuele kontole kiiresti juurde.
Mind tervitas seadistusjuhend, milles pole mitte ainult lihtne navigeerida, vaid see on ka väga kasulik peaaegu kõigi LiveAgenti funktsioonide kasutamisega alustamisel. Sain seadistada kõik oma suhtluskanalid, sealhulgas meili ja palju muud. Kui plaanite LiveAgenti kasutada peamiselt e-posti haldustarkvarana, on kõige parem alustada oma meilikontode ühendamisega.
LiveAgent pakub võimalust lisada sissetulevaid ja väljaminevaid e-posti kontosid, mis annavad mulle meilihalduse osas palju võimalusi. Samuti võin kasutada oma kontona LiveAgenti loodud vaikimisi e-posti aadressi. Kõige populaarsemad meiliintegratsioonid hõlmavad Gmaili ja Outlooki, kuid IMAP/POP3 kaudu saab lisada mis tahes tüüpi meilikontosid.
Kui olete oma e-posti kontod integreerinud või otsustanud jätta vaikimisi konto, olete kasutamiseks valmis. Google’i või Microsofti kontode puhul on integreerimisprotsess väga lihtne. IMAP/POP3 integreerimine toimib veidi teisiti, kuid sellegipoolest on seda siiski piisavalt lihtne lõpetada, kuna see on väga sarnane meilikonto ühendamisele e-posti kliendiga. Sõltuvalt valitud LiveAgenti plaanist saate integreerida kindla arvu meilikontosid.
LiveAgenti e-posti haldamise funktsioonid
LiveAgenti e-posti haldustarkvara võimalused sõltuvad suuresti selle piletisüsteemist, mis pakub hulgaliselt tõhususe parandamisele ja korraldusele keskenduvaid funktsioone. Meilid või antud juhul piletid pakuvad standardseid e-posti funktsioone, nagu vastused, edastamine ja peaaegu igasuguste manuste saatmine, kuid vaadata on veelgi rohkem. Mul on võimalik pileteid poolitada ja jagada erinevate agentide vahel, samuti liita neid juhul, kui saan sarnase päringu kahest erinevast allikast.
LiveAgent pakub ka suurepäraseid piletite filtreerimisvõimalusi, mis aitavad teil postkasti sorteerida. Saate kasutada silte piletite märgistamiseks erinevate enda määratud tingimuste alusel või jätta piletitesse märkmeid, et jagada olulist teavet teiste postkasti kasutajatega. Samuti märkasin, et tänu valmiskirjutatud vastustele ja salvestatud sõnumitele (makrodele) suudab LiveAgent aidata kiiremate vastustega. Lisaks saab postkasti kasutajad jagada erinevatesse osakondadesse ja määrata, millised osakonnad vastutavad teatud tüüpi meilisõnumite eest. Lisaks pakub LiveAgent lihtsaid kuid tõhusaid CRM-i funktsioone ning kontaktifunktsioone indiviididele ja ettevõtetele.
LiveAgent pakub hulgaliselt funktsioone nii piletsüsteemi ja meilihalduse kui ka muude suhtluskanalite osas. Vaadake kindlasti nende veebisaiti ja uurige e-posti haldamise funktsioonide ja funktsionaalsuste lisateavet. Lisaks toetab LiveAgent ka suurt hulka natiivseid ja väliseid integratsioone, mis võivad teie funktsioone vajadusel veelgi täiustada.
LiveAgenti e-posti haldamise tarkvara tegutsemas
Vaatame, kuidas toimib LiveAgent tavapärase kasutusjuhtumi korral. Saatsin endale paar proovikirja, et testida piletisüsteemi toimivust, kiirust ja reageerivust. Mul on hea meel öelda, et see on väga reageeriv ja seda on üsna lihtne kasutada. Kui valisin oma piletite postkasti, nägin vaikimisi tähtsuse järgi järjestatud piletite loendit, mis tähendab, et mida vanem pilet on, seda olulisem on sellele vastata. Samuti on selge, et vajadusel saab ka piletite järjekorda ka muuta.
LiveAgentil on nutikas funktsioon, mis võimaldab teil tuvastada lahendamata piletite olekuid, vaadates pileti vasakul küljel asuvat värvikoodi silti. Olenevalt värvist suutsin lisaks muudele olekutele eristada e-kirju, mis olid just kohale toimetatud või mille keegi juba avas. Näete ka üldist kontaktteavet, silte, e-kirjade ja piletite saabumiskuupäevi ja palju muud. See on üsna hästi läbi mõeldud, kuid täis postkasti nägemine on sama hirmutav kui tavalises postkastis. Teatud toiminguid ja massitoiminguid saab postkastis samuti teha, näiteks filtreid kohandada, kirju edastada, sõnumeid kustutada ja palju muud.
Kui avan pileti, jääb liides väga funktsionaalseks, pakkudes palju võimalusi ja funktsioone mitmel viisil jätkamiseks. Pääsen ligi kontaktandmetele, piletite märkmetele, integratsioonidele ja muudele funktsioonidele piletivaate paremas servas. Ekraani keskosa pakub vaadet sõnumile ja rikkalikku ruumi vastamiseks. Samuti saan selles jaotises juurde pääseda rohkematele funktsioonidele ja kasutada ka konserveeritud sõnumeid või valmis kirjutatud vastuseid.
Kui vajutan vastamisele, täidab LiveAgent automaatselt tervituse ja kinnituse ning isegi selle kliendi nime. See on üsna kasulik funktsioon, eriti kui teil on iga päev kümneid e-kirju. Süsteem lisab isegi lingi, mis viib adressaadi kliendiportaali, kus saab anda tagasisidet või vaadata oma piletite ajalugu. LiveAgent toetab standardseid manusetüüpe ning pilte saab otse sõnumisse kopeerida ja kleepida.
Üldiselt on LiveAgentiga töötamine meeldiv kogemus, mis võtab e-posti haldamiselt palju kohustusi. Vastamine on sujuv ja kõik lisafunktsioonid annavad teile parema ülevaate sellest, kellega te suhtlete, ning pakuvad teile palju võimalusi oma igapäevase töö tõhususe suurendamiseks. Kuigi piletisüsteem ei ole meilihalduse puhul tingimata standard, leidsin et see on väga kasulik pakiliste probleemide tuvastamiseks ja avamata või vastamata meilide tähtsuse järjekorda seadmiseks.
LiveAgenti e-posti haldamise tarkvara hinnakujundus
Kuna LiveAgent pakub peale meilihalduse palju suuremat funktsionaalsust, võite kaaluda plaani ostmist, mis annab teile rohkem võimalusi. Kõik LiveAgenti plaanid, kaasa arvatud tasuta pakett, pakuvad meilihaldusvõimalusi, kuid kõrgema tasemega saate juurdepääsu rohkematele e-posti haldamise ja piletisüsteemi funktsioonidele. Vaatame üle kõik plaanid.
Tasuta
Tasuta plaan ei maksa teile midagi ja saate seda hoida nii kaua, kui soovite, kuid sellel on mõned piirangud. Saate seitsmepäevase piletite ajaloo, ühe sissetuleva meilikonto, ühe väljamineva meilikonto ja kolm osakonda. Samas saate muuhulgas juurdepääsu ka ühele reaalajas vestluse nupule, ühele kohandatud filtrile, kliendiportaalile, teadmusbaasile ja valge kinda seadistusele.
Väike
Väike plaan maksab 9 dollarit agendi kohta kuus aastase maksena või 12 dollarit agendi kohta kuus igakuise arveldusega. Saate juurdepääsu 1 sissetulevale e-posti kontole, 3 väljaminevale e-posti kontole, 10 osakonnale, 1 reaalajas vestluse nupule, vestluse rahuloluküsitlusele, 1 API-võtmele + integratsioonile, teadmusbaasile, klienditeenindusele, valge kinda seadistustele ja paljudele muudele piletisüsteemi funktsioonile. mis lisavad teie e-posti haldamisele palju suurepäraseid funktsionaalsusi.
Keskmine
Keskmine plaan maksab 29 dollarit agendi kohta kuus iga aastase maksena või 35 dollarit agendi kohta kuus igakuise arveldusega. See annab teile juurdepääsu kõigele alates väikesest plaanist, lisaks 10 sissetulevat e-posti kontot, 10 väljaminevat e-posti kontot, kõnekeskuse toe, 20 osakonda, IVR, tootekoolitused, kohandatud domeenimajutuse, 20 sündmusepõhist reeglit, 10 aja reeglit, 5 SLA taset ja palju muid suurepäraseid funktsioone.
Suur
Suur plaan maksab 49 dollarit agendi kohta kuus aastamaksena või 59 dollarit agendi kohta kuus igakuise arveldusega. Saate kõik eelmisest kahest plaanist, samuti 40 sissetulevat e-posti kontot, 40 väljaminevat meilikontot, 3 WhatsAppi kontot, 50 osakonda, mitmetasemelise teadmusbaasi, vanemkontohalduri, 2 teadmusbaasi, 100 sündmusepõhist reeglit, ajaaruandeid, 10 SLA taset, auditi logi ja palju muud.
Organisatsioon
Organisatsiooni plaan on 69 dollarit agendi kohta kuus aastase arveldamisega või 85 dollarit agendi kohta kuus igakuise arveldusega. See pakub kõiki eelmiste plaanide funktsioone, kuid lisab klientidele palju lisateenuseid. Saate spetsiaalse võtmekontohalduri, prioriteetse toe, abistatud WhatsAppi integreerimise, kohandatud arvelduse, ajastatud väljalaskehalduse, teenuse ülevaate kõned ja aruanded, kuni 40 kohandatud rolli, mitmetasandilise teadmusbaasi, abistatud kanalite integreerimise.
Lõpetuseks
LiveAgent võib meilihaldustarkvarana teid väga hästi teenindada ja pakub kõiki olulisi funktsioone, mida selliselt lahenduselt vajate. Lisaks sobib see ideaalselt paljudeks muudeks kasutusjuhtudeks ja kindlasti saate tarkvarast palju kasu, kui vajate peale meili ka muid suhtlusvahendeid. Mõlemal juhul on LiveAgent suurepärane lahendus meilihalduseks ja te ei saa selle valikuga eksida, olenemata sellest, millise plaani lõpuks valite.
Frequently Asked Questions
Kuidas seadistada LiveAgentis automaatseid vastuseid?
Automaatse vastuse seadistamiseks peate LiveAgentis looma uue reegli. Esmalt avage Seadistamine > Automatiseerimine ja valige Aja reeglid või Sündmuste reeglid. Klõpsake nupul Loo ja määrake automaatvastuste jaoks õiged tingimused. Valige toiming Saada sõnum ja valige, milline meilimall automaatselt saadetakse. Kindlasti tuleb reegel salvestada. Kui teil on probleeme automaatsete vastuste seadistamisega, vaadaket e-posti automatiseerimise teadmusbaasi artikli.
Kuidas luua LiveAgentis e-kirja malle?
Avage Seadistamine ja valige E-post. Saate valida Agendi ja Kliendi mallide vahel. Agendi mallid on mõeldud ainult sisemiseks sõnumivahetuseks, samas kui kliendi malle saab saata teie LiveAgenti konto välistele e-posti aadressidele. LiveAgent pakub erinevat tüüpi eelnevalt valmistatud malle, mida saate siin hõlpsasti redigeerida.