Key takeaways
Pros
- Suurepärane funktsionaalsus ilma vigadeta
- Lihtne navigeerimine
- Head meilihaldusfunktsioonid
- Kiire seadistamine
Cons
- Mõned kasutajad võivad eelistada täpsemaid funktsioone
- Võib osutuda kalliks
Zendeski e-posti haldamise tarkvara funktsioonidega alustamine
Zendesk pakub tasuta prooviversiooni, mis annab teile juurdepääsu kõigile vajalikele meilide haldamise tarkvara funktsioonidele. Registreerimisprotsess nõuab, et kinnitaksite oma prooviversiooni registreerimise e-posti lingi kaudu. Pärast seda saate määrata prooviperioodi kogemuse ja valida, kui palju kasutajaid vajate, samuti millistele tööriistadele soovite keskenduda. Võite selle jaotise vahele jätta, kuid soovitan teil selle täita, kuna see võib algusperioodil kasuks tulla.
Kui olete selle seadistuse lõpetanud, võite alustada Zendeski liidese uurimisega. Kui avate Zendeski esimest korda, pakub põhiekraan erinevaid juhiseid, mis aitavad teil rikkaliku funktsioonide komplektiga tutvuda. Juhendid näitavad kuidas iga funktsiooni kasutada ja seadistada. Saate kasutada õpetust oma piletisüsteemi seadistamiseks, mis on Zendeski e-posti haldamise funktsioonide suur osa. Kuna olen Zendeskiga juba veidi tuttav, otsustasin selle praegu vahele jätta ja edasi minna.
Kuigi Zendesk loob teile spetsiaalse e-posti aadressi, saate alati süsteemi lisada rohkem meilikontosid. Pääsete juurde Administraatorikeskusele, kui klõpsate vasakpoolses menüüs hammasratta ikoonil, mis viib teid seadete juurde. Avage jaotis Kanalid ja leiate meiliseaded.
Teil on võimalus luua rohkem Zendeski aadresse või ühendada väliseid meilikontosid. Pange tähele, et Zendesk lisab ka registreerumisel kasutatud e-posti aadressi. See jaotis võimaldab teil ka kohandada oma e-posti seadeid, et parandada oma kasutuskogemust.
Zendesk nõuab, et seadistaksite oma olemasoleva meilikonto kaudu e-posti edastamise, kui te Gmaili ei kasuta. Antud jaotis pakub samm-sammult juhiseid, kuid teave on väga üldine ja parim valik on otsida oma meilikonto konkreetset juhendit mujalt. Kuid see protsess ei tohiks enamikul juhtudel olla keeruline ja see peaks olema kiiresti tehtud, välja arvatud juhul, kui kasutate aegunud meiliteenust.
Kui olete oma e-posti aadressid lisanud ja edastamise seadistanud, peaks kõik olema valmis. Ma ei mänginud piletisüsteemi ega meiliseadetega, kuna ma ei pidanud seda vajalikuks, kuidvõite seda igal ajal teha. Enne testimise juurde asumist vaatame, milliseid meilide haldamise funktsioone võib Zendeskilt oodata.
Zendeski e-posti haldamise funktsioonid
Zendesk pakub erinevate kasutusjuhtude jaoks hämmastavalt palju funktsioone ning paljud neist toimivad ka meilihalduses. Saate hallata piiramatute aadressidega meile ja kasutada kontaktivorme mis tahes tellimusplaanis. Kõik pileti failimanuste suuruse piirangud on seatud 50 MB. Üks plaanidest pakub teile automaatseid e-posti arhiveerimise funktsioone. Lisaks saate teatud ülesannete lahendamiseks ja uute töövoogude loomiseks kasutada vastusroboteid.
Zendesk pakub ka täielikult tõlgitud liidest ja täiustatud kontaktide haldamise funktsioone. Saate kasutada klientide rahulolu hinnanguid ja järeluuringuid. E-posti haldamise funktsioonid hõlmavad ka piletite jagamist ja edastamist mitme konto vahel, tingimuslikke piletivälju ja mitme pileti vorme. Postkast on hübriidne, mis tähendab, et saate lisaks meilidele kasutada ka muid kanaleid ja vaadata kõiki sõnumeid ühes kohas. Zendesk toetab eelmääratletud vastuseid, aga ka kohandatud ärireegleid ja aruandlust.
Zendeski e-posti haldamise tarkvara funktsioonidega töötamine
Zendeskiga töötamine on intuitiivne ja lihtne. Saatsin endale paar testmeili, et testida süsteemi toimivust. Kõik meilid saabusid üsna kiiresti ja polnud pikki ooteaegu. Zendesk saadab saatjale koheselt ka automaatse vastuse, teavitades teda meilisõnumi kättesaamisest. Tundub aga, et Zendesk ei saada mingit teavitust, mis teavitaks teid uutest sõnumitest. Ainus viis, kuidas sain teada uuest e-kirjast, oli piletisüsteemi külastamine.
Zendeskil on piletite vahekaardi funktsioon, mis tähendab, et saate kiiresti lülituda avatud vestluste vahel ilma postkastis sobramata. See on päris kihvt ja kuigi see funktsioon võib tunduda standardne, pole see alati kõigis e-posti haldamise tarkvarades olemas. Pärast pileti avamist on liides üsna tavaline ja seda positiivses mõttes. Oleme teatud e-posti paigutusega harjunud, nii et selle muutmine lihtsalt vau-faktori lisamiseks võib olla väga kahjulik. Zendesk teeb liidese osas head tööd.
Vastuseväli võib olla pikemate meilide jaoks liiga väike, kuid see venib kirjutades välja, seega on funktsionaalsus hea. Zendesk pakub liideses erinevaid funktsioone, mis hõlbustavad meilide ja piletite oleku muutmist, kliendiandmete ülesmärkimist või teistele kasutajatele märkmete jätmist, e-kirjadele manuste lisamist või eelmääratletud vastuste rakendamist oma meilisuhtluses.
Postkasti jaotises saate teha hulgitoiminguid. Saate valitud meilid üheks piletiks liita, mis on samuti väga kasulik, kui teil on mitu sama teemaga kontakti meili. Pileteid on võimalik ka korraga värskendada. Funktsioon võimaldab lisada hulgi silte, muuta prioriteete, meilitüüpe ja palju muud. Ülejäänud kaks võimalust hõlmavad meilide kustutamist ja nende märkimist rämpspostisõnumiteks. Veel üks mainitav funktsioon on filtreerimine, mis muudab postkasti sorteerimise eelmääratletud kriteeriumide alusel lihtsamaks.
Üldiselt pakub Zendesk üsna häid meilihaldusfunktsioone ja see võib toimidasuurepärase e-posti haldamise tarkvarana. Funktsioonid ei ole ülekaalukad ja nendega on lihtne tutvuda, olenemata sellest, kas olete algaja või kogenud kasutaja. Meilide vastuvõtmine ja neile vastamine toimib ilma vigadeta või muude töövoogu peatavate raskendusteta.
Zendeski e-posti haldamise funktsioonide hinnakujundus
Zendesk on üks lahendusi, mis pakub arvukalt hinnakujundusvõimalusi. Need erinevad funktsioonide komplektide poolest ja igaüks neist sobib erinevaks kasutusjuhtumiks. Kuna me käsitleme selles ülevaates ainult Zendeski meilihaldusfunktsioone, esitan ainult neid funktsioone sisaldavad plaanid.
Support Team
See plaan maksab 19 dollarit agendi kohta kuus ja pakub piletisüsteemi, mida saab kasutada e-posti haldamiseks, samuti saab ühendada muid suhtluskanaleid, näiteks sotsiaalmeediat. Saate kõik selles ülevaates varem mainitud meilihaldusfunktsioonid, samuti juurdepääsu ärireeglitele, kliendi üksikasjadele ja ajaloole, marsruutimisele, mis põhineb agendi olekul ja mahukusel, ning juurdepääsu integratsioonidele ja rakendustele.
Support Professional
Support Professionali plaan maksab 49 dollarit agendi kohta kuus. Saate kõik eelmise plaani funktsioonid ja täiendused, nagu oskustepõhine marsruutimine, tööajad, kliendirahulolu uuringud ja palju muud.
Support Enterprise
See plaan on klienditoe pakettide valikutest kõige kallim. Maksab 99 dollarit ühe agendi kohta kuus. See annab teile juurdepääsu kõikidele kahe eelmise plaani funktsioonidele ning lisab kohandatud meeskonnarollid ja õigused, kohandatavad tööruumid, kolmanda osapoole andmesalvestusruumi, liivakasti testkeskkonna ja palju muud.
Kokkuvõte
Zendesk on suurepärane valik e-posti haldamise vajaduste jaoks, kuna see toimib meilihalduse tarkvarana väga hästi. Funktsioonid on piisavad ja neid on lihtne kasutada igal kasutusjuhtumil. Enamasti ei teki liideses navigeerimisega probleeme. Zendesk võib aga osutuda üsna kalliks, eriti kui otsustate osta mõne ulatuslikuma plaani. Seega, kui otsite kulutõhusamat meilihalduslahendust, ilma funktsioonide ja kasutatavuse osas järeleandmisi tegemata, tasub ehk uurida mõnda teist Zendeski alternatiivi.
Frequently Asked Questions
Saajad ei saa Zendeskilt saadetud e-kirju.
Esiteks proovige oma klientidega ühendust võtta muul viisil ja uurige, kas teie meilid ei jõua nende rämpsposti kaustadesse. Mõnel meiliteenuse pakkujal võivad rämpsposti määramiseks olla rangemad reeglid ja isegi rämpspostita meilid võivad sattuda rämpsposti kausta. Kui see nii ei ole, kontrollige oma ärireegleid ja vaadake, kas meilide saatmise päästikud on õigesti seadistatud. Kui teie probleem ei ole seotud ühegi neist valikutest, võtke tõrkeotsinguga abistamiseks ühendust Zendeski toega.
Ma ei saa oma kontaktidelt e-posti pileteid.
Kõige tõenäolisem probleem on teie e-posti edastamisega. Kui see pole õigesti seadistatud, ei jõua sõnumid teie Zendeski postkasti. Kontrollige oma edastamise seadeid ja vaadake, kas probleemi saab sel viisil lahendada. Kui ei, siis kaaluge postkasti tühjendamist, mis peaks e-kirjad teie Zendeski kontole edastama. Kui see on täis, ei pruugita e-kirju kohale toimetada.