Key takeaways
Pros
- Lihtne seadistada ja kasutada
- Taskukohane hind
- Kohandatav
Cons
- Puudub õpetus
- Võib kohati olla veidi tõrges
Kasutajasõbralik liides pakub teile laias valikus võimalusi kõneharude konfigureerimiseks, ilma et see oleks uutele kasutajatele üle jõu käiv. Saate kõnesid edasi suunata, eelsalvestatud sõnumeid esitada või isegi HTTP-päringuid konfigureerida. Lisaks väikestele ebamugavustele, mis tulenevad õpetuse algusest ilmajäämisest, jätab CloudTalki IVR-tarkvara vähe soovida. Ja kui otsite usaldusväärset tarkvara, mis võimaldab teil oma IVR-i menüüga ringi mängida, on see teile suurepärane võimalus.
CloudTalki IVR funktsiooniga alustamine
CloudTalki proovikonto seadistamine on käkitegu. Kui olete oma andmed täitnud, saate automaatselt telefoninumbri ja 5 € krediiti. Kui olete oma kontole sisse loginud, näete puhast ja kasutajasõbralikku liidest koos armatuurlaua ja vasakpoolse menüüga. Armatuurlaual näete lihtsat ülevaadet oma kõnedest ja kontaktkeskuse tegevusest. See võib olla suureks abiks väiksematele meeskondadele, kes saavad kohe oma kõnetegevust analüüsida.
IVR funktsiooni konfigureerimise alustamiseks minge menüüs vahekaardile Numbrid. Seejärel klõpsate soovitud numbri kõrval olevat Redigeerimise nuppu.
Pärast seda saate hakata kõneharusid looma ja kohandama.
Mulle meeldis CloudTalki IVR tarkvara puhul selle kohandatavus, jäädes samas kasutajasõbralikuks. Saate konfigureerida iga haru osa ja luua isegi keerukamaid mitmetasandilisi IVR menüüsid.
Kõnede suunamine on lihtne ning ka vastamata kõnesid saab määrata agentidele, rühmadele või osakondadele. Erinevaid võimalusi on palju ja konfigureerides saab toiminguid veelgi täpsustada. Siiski on tarkvara väga lihvitud ja hõlpsasti navigeeritav, nii et isegi vähem tehnikateadlikud kasutajad leiavad kõik vajaliku ega tunne end ülekoormatuna.
Saate oma kõneharusse lisada sõnumi, klõpsates menüüs IVR-i paanile ja kus on võimalik seadistada kõnesünteesi sõnum või helisalvestis. Helifaili saate üles laadida oma arvutist või salvestada selle otse CloudTalkis.
Midagi, mida ma selle tarkvara puhul hindan, on võimalus saata kõnepost agendi e-posti aadressile. Saate konfigureerida oma IVR-i nii, et see salvestaks kliendi häälsõnumi ja mitte ainult ei teavitaks sellest agenti, vaid saadaks selle e-kirja manusena. See on suurepärane võimalus suhtluskeskuse sujuvamaks muutmiseks ja tagada, et kõik klientide päringud saadakse kätte.
Kiire tutvustava juhendi lisamine oleks üks minu soovitusi CloudTalki IVR-i funktsionaalsuse parandamiseks. Kuigi tarkvara on lihtne kasutada, võib see mõnele vähemkogenud kasutajale olla siiski hirmuäratav. Kiire õpetus, mis käsitleb põhivalikuid ja seadistust, võib aidata hõivatud agentidel ja juhtidel tugikeskuses sirvimise asemel aega säästa. Nagu öeldud, pakub CloudTalk oma veebisaidil videoõpetust, nii et vajadusel leiate vähemalt selle juhendi.
Kuidas IVR toimib?
CloudTalki IVR funktsioon on usaldusväärne ja toimib täpselt nii, nagu ette nähtud. See suudab rahuldada nii väikeste kontaktkeskuste vajadusi, kus on väiksemad kõneharud, kui ka suuremate ettevõtete vajadusi, pakkudes erinevaid konfiguratsiooni ja mitme kanalile kasutamise võimalusi. Tarkvara kasutajaliides on selge ja lühike, muutes selle kasutamise kõigile lihtsaks, olenemata nende tehnilisest oskusest. Kuigi sellel puudub seadistamise õpetus, pole funktsionaalsust keeruline välja mõelda.
Hinnakiri
CloudTalk pakub IVR-funktsiooni nende teises hinnatasemes – Essential plaanis. Koos muude funktsioonidega saate selle paketi osta 30 dollari eest kasutaja kohta kuus.
Lõpetuseks
Paljudele inimestele on mis tahes automatiseerimise seadistamine oma olemuselt hirmutav. Hea uudis on see, et CloudTalk muudab teie IVR-i menüü konfigureerimise ja kõnevoogude automatiseerimise uskumatult lihtsaks ja juurdepääsetavaks. Kergesti navigeeritava liidese abil pole vaja muretseda ning teid ei koormata üle tohutute koodiplokkide ja arusaamatute muutujatega. CloudTalki IVR tarkvara abil on väga lihtne välja selgitada, milliseid samme kasutaja peab tegema oma automaatse kõnevoo konfigureerimiseks. CloudTalki IVR funktsioon võib aidata paljusid ettevõtteid nende igapäevases kontaktkeskuse toimimises ja seda mõistlike kuludega, pakkudes samas laia valikut võimalusi.
Frequently Asked Questions
Ma ei tea, kas mu järjekorra või IVR-i kõne katkes
Kui te pole kindel, kas kõne katkes teie IVR-is, peaksite kõigepealt kontrollima oma voo kujundust. Kõnevoo marsruuti kasutades saate vaadata, millal Vastamata kõned > Filtreeritud grupi alusel, võivad olla katkenud katkenud. Statistika jaotises näete ka kõnede ajalugu, mis näitab samuti vastamata kõnede statistikat.
Mu IVR ei tööta
Kontrollige ja eemaldage vead IVR-i voo kujundusest. Kui teil on IVR-iga endiselt probleeme, vaadake CloudTalki abi jaotist, et näha, kas teie probleemile on saadaval lahendusi või võtke ühendust nende klienditeenindusega.