Key takeaways
Pros
- Väga kohandatav
- Lihtne kasutada
- Tugev
Cons
- Kasutatav terminoloogia võib olla segadusttekitav
- Keele tuvastamine võib olla veidi kohmakas
Tänu paljudele seadistatavatele valikutele sobib see IVR funktsioon suurepäraselt suurematele ettevõtetele, kes soovivad oma kontaktikeskuse toiminguid automatiseerida. Väikeettevõtted võivad Infobipi tarkvara siiski sama kasulikuks pidada. Vaatamata suurele hulgale funktsioonidele ja võimalustele saate seadistamise lõpetada ilma segadusse sattumata ning end ülekoormatuna tundmata.
Infobip IVR funktsiooniga alustamine
Testisin Infobipi tarkvara opsüsteemis Windows 10, kuid see võib töötada ka Linuxis. Infobipi tasuta prooviversiooni seadistamine oli üllatavalt tüütu. Pärast nupu “Registreeru” klõpsamist suunati mind nende kliendirahulolu uuringusse. Pärast veebisaidil ringi vaatamist proovisin hankida oma tasuta kontot dokumentide lehtede abil. Pärast artiklite läbi klõpsamist õnnestus mul lõpuks tasuta proovikontole registreeruda.
Pärast kinnitusmeili ja telefonile saadetud aktiveerimiskoodi saamist sain alustada IVR funktsiooni seadistamist.
See valmistas aga väikese väljakutse. Kui olete minu moodi, tunnete end tuttavaid termineid otsides eksinuna(nt. “voog” või “kõnede automatiseerimine”). Minu kindlaim valik oli pöörduda tagasi tugiportaali. Teabe leidmine IVR funktsiooni seadistamise kohta on üsna lihtne. Dokumentatsioonis ei mainita aga selliste asjade seadistamist nagu isiklik profiil, sildid, kanalisündmused jne. Kui olete selleni jõudnud, võite õpetusi vaadata.
Kuigi esimesed sammud olid pisut tülgastavad, oli edasine teekond sujuv.
IVR funktsiooni seadistamiseks klõpsake vasakpoolses menüüs valikul Moments. Kui teete seda esimest korda, pakub Infobip lühikest õpetust, mis juhendab teid põhitoimingute tegemisel.
Jätkake, klõpsates nupul Loo voog ja seejärel käsul Alusta nullist.
Pärast seda peate valima mõne päästikuvaliku vahel. Telefonipuu loomiseks klõpsake paanil Inbound Call.
Nüüd saate hakata mängima IVR funktsioonidega. Infobipi kasutajaliides on väga puhas ja intuitiivne, nii et isegi uus kasutaja ei tunne end ülekoormatuna.
Saate kasutada kõnesünteesi või eelsalvestatud helifaile, et vastata sissetulevale kõnele automaatse sõnumiga. Helifaile saate lihtsalt oma arvutist tarkvarasse üles laadida. Kõnesünteesi kohandamiseks saate valida mitme häälevaliku hulgast. Peale selle saate seadistada kõne kiirust, pausi kestust ja palju muud.
Infobip võimaldab seadistada nii lihtsaid kõnepuid kui ka keerukamaid vooge. Saate oma filiaalidesse lisada muid suhtluskanaleid, nagu SMS, e-post ja Whatsapp Messenger. Nii loob Infobip teile ja teie klientidele mitmekanalilise kogemuse.
Mis mulle selle tarkvara juures meeldib, on selle pakutavate võimaluste hulk. Saate seadistada oma IVR süsteemi jaoks jälgitavad eesmärke või konfigureerida selle koguma ja salvestama kasutajate sisestatud numbrite andmeid.
Keeruliste ja kohandatud voogude loomiseks on võimalik konfigureerida palju täpsemaid sätteid. Sõltuvalt teie ettevõtte vajadustest võib teie IVR olla nii algeline või nii keeruline, kui soovite.
Kuidas IVR toimib?
Hoolimata sellest, et esimesed sammud kõnepuude seadistamisel on pisut meelehärmi tekitavad, toimib funktsioon hästi. Infobip on tuntud oma töökindluse poolest, nii et kõik toimis sujuvalt ja ilma seisakuteta. Tarkvara võimaldab teil konfiguratsiooniga mängida, et saaksite kõik vajaliku. Isegi täiustatud valikud on kasutajatele juurdepääsetavad ilma suurte tehniliste teadmisteta. Ja isegi kui te eksite või satute segadusse, on Infobipi dokumentatsiooni lehel lihtne navigeerida ning see pakub palju artikleid ja juhiseid, mis teid sellel teekonnal aitavad.
Hinnakiri
Infobipi hinnakujundus on enamasti kohandatav. Nende põhitellimuste pakettide hindade leidmine on võimalik ainult siis, kui teil on tasuta konto. Infobipil on kolm hinnakujundusvalikut – Moments, Conversations ja Answers. IVR funktsiooni kasutamiseks vajate Moments paketti, mille hind algab 499 eurost kuus. Kohandatud plaani saamiseks võite võtta ühendust nende klienditoe või müügimeeskonnaga.
Lõpetuseks
Infobipi IVR funktsiooni kokkuvõtteks tuleb meelde sõna “funktsionaalne”. See on väga konfigureeritav, jäädes samal ajal kättesaadavaks igat tüüpi kasutajatele. Kasutajasõbraliku liidese ja lihtsate rippmenüüde toel ei tunne te hirmu isegi siis, kui seadistate kõnepuud esimest korda. Mitme suhtluskanali valik võimaldab teil luua oma klientidele tõeliselt mitmekanalilise kogemuse. Lisaks saate seadistada jälgimise otse IVR-is, et teie kõnekeskus oleks alati oma KPI-dega kursis. Vaatamata väiksematele ebamugavustele on Infobip suurepärane tarkvara nii väikeettevõtetele, kes soovivad luua kontaktkeskust, kui ka suurtele tööstusharu liidritele, kes peavad oma protsesse automatiseerima ja sujuvamaks muutma.
Frequently Asked Questions
Ma ei saa Infobipi IVR-i oma CRM-iga integreerida
Teabe toomiseks kolmanda osapoole andmebaasist või CRM-ist saate kasutada Call API funktsiooni. Lisage süsteemi URL, mida soovite vooga integreerida. Veenduge, et URL oleks õige, et voog saaks sellega suhelda. Pärast seda määrake meetod, mida voog kasutab päringute saatmiseks URL-ile. Kui olete seda teinud, peaksite olema lõpetanud. Kui teil tekib probleeme, võite võtta ühendust Infobipi klienditoega.
Mu IVR ei tööta
Kontrollige vigu oma IVR-i voo disainis ja parandage need. Kui teil on endiselt probleeme oma IVR-iga, võite proovida vaadata Infobipi dokumentatsiooni või võtta ühendust klienditeenindusega.