Key takeaways
Pros
- Lihtne seadistamine ja rakendamine
- Suurepärane kasutajaliides
- IVR-i simulatsiooni funktsioon
Cons
- Puudub IVR-i visuaalne kujutlus
- Mitmetasandiline IVR on vaid kallimates plaanides
Kuigi IVR-i koostajat saaks täiustada tasemete visuaalse kujutluse lisamisega, on seda siiski lihtne kasutada peaaegu kkõigil, olenemata nende varasematest teadmistest. JustCall on samuti äärmiselt soodne, mis tähendab, et te ei aja selle mitmekülgse IVR lahendusega mitte mingil juhul lõhki oma eelarvet.
JustCall IVR funktsiooniga alustamine
JustCalliga alustamine on nii lihtne kui võimalik, eriti paistab silma kiire ja lihtne registreerumine prooviversioonile. Kõigile saadaolevatele funktsioonidele juurdepääsu hankimiseks peate esitama oma krediitkaardi andmed. Kasutajaliides on väga hästi kujundatud. See on tagasihoidlik, puhas ja väga lihtne navigeerida. See tähendab ka seda, et saate hõlpsasti leida IVR-i funktsiooni ilma keerulisi menüüsid ja valikuid läbimata. IVR-i leiate jaotisest Telefoninumbrid > Sissetulevad kõned > IVR (kõne menüü).
IVR on vaikimisi keelatud, seega tuleb see esmalt sisse lülitada. Kui see on tehtud, pääsete juurde IVR-i koostajale. IVR-i koostaja ei ole iseenesest keeruline, kuid seepaku IVR-i tasemete visuaalset kujutlust, seega on hea mõte eelnevalt midagi ette planeerida. Saate valida klahvistiku numbri ja toimingu. See on üsna lihtne ja iga tasemega kaasnevad standardsed IVR-i kohandamisvalikud. See hõlmab suunamist sise- ja välisnumbritele. Teil on ka võimalus valida, mis juhtub siis, kui number pole kättesaadav.
JustCall IVR-il on nii tekstisünteesi kui ka kohandatud salvestiste võimalus, mida saab mugavalt süsteemi üles laadida. Üldiselt on IVR-i loomise protsess lihtne, hoolimata sellest, et iga taset pole visuaalselt kujutatud. Väga huvitav lisand on seadete simuleerimise võimalus. See on sisuliselt testnupp, mis võimaldab teil proovida IVR-i tööd ja teha kindlaks, kas kõik toimib eelduste kohaselt.
Kuidas IVR toimib?
JustCall IVR toimib hästi, nagu enamikelt IVR-lahendustelt oodatakse. Lisatud suvand IVR-i sätete simuleerimiseks on suureks eeliseks ja aitab teil vältida mittefunktsionaalseid IVR-e, mis võivad olla halvasti planeeritud või rakendatud. Igaks juhuks, kui teie IVR ei ole toiminud ootuspäraselt, on võimalus seda ümber korraldada ja testida nii sageli kui vaja, et õigele tasemele viia. JustCalliga võite oodata suurepärast jõudlust ja hästi töötavat IVR-i. ja ka selle testimise ajal ei esinenud mul probleeme.
Hinnakiri
JustCallil on kolm hinnaplaani, kõigis on ka IVR. Pange tähele, et odavaim Standard pakett pakub ainult olulisi IVR-i funktsioone, samas kui Premium pakett pakub mitmetasandilist IVR-i. Enne plaani valimist peaksite kaaluma, kas teie IVR-il peab olema mitu taset ja kas teil on vaja laiemat funktsioonide komplekti või mitte. Võtke siiski arvesse, et isegi kõige odavam JustCalli pakett pakub palju paindlikkust. Vaatame plaane ja uurime, mida igaüks neist pakub.
Standard
Odavaim JustCalli pakett algab 24 dollarist kuus kasutaja kohta, minimaalselt kahe kasutajaga. See pakub IVR-i ja muid olulisi funktsioone, sealhulgas kohalikku numbrit, piiramatuid minuteid, kõnede suunamist, SMS-i ja MMS-i, tagasihelistamise automatiseerimist, tööaega, märkmeid ja hinnanguid ning palju muud.
Premium
Premium pakett pakub täiustatud funktsioonide komplekti, mis algab 48 dollarist kasutaja kohta kuus, minimaalselt kahe kasutajaga. Lisaks Standard paketi funktsioonidele lisab Premium pakett reaalajas kõnede jälgimise, SMS-ide automatiseerimise ja hulgi SMS-ide saatmise, mitmetasandilise IVR-i, kohandatud töövood, prioriteetse toe ja palju muud.
Kohandatud
Kohandatud plaaniga kaasneb teie ettevõttele kohandatud hinnapakkumine. Saatkõik kahest eelmisest plaanist, lisaks teenusetaseme lepingud, kohandatud analüüsi ja aruannete, spetsiaalse kontohalduri ja tehnilise toe ning kõnetunde analüüsi.
Lõpetuseks
JustCall IVR funktsioon on väga hea kandidaat, mis pakub üldist suurepärast funktsionaalsust minimaalsete kompromissidega. See on kindlasti üks parimaid ja lihtsamaid IVR-i funktsioone. Veelgi paremaks teeb selle mõistlik hinnasilt ja hea valik muid kõnekeskuse funktsioone. JustCall IVR funktsioon sobib igat tüüpi ettevõtte jaoks ja toimib teil kindlasti hästi, nagu ka minu katsete ajal.
Frequently Asked Questions
Mu JustCall IVR ei tööta
Kontrollige oma IVR-i voogu ja kasutage selle testimiseks simuleerimise funktsiooni. Enamik IVR-i probleeme on tavaliselt tingitud disainivigadest.
Ma ei leia Justcallist IVR funktsiooni
Justcalli IVR-i koostaja tuleb kõnenumbri seadetes lubada. Kui libistate aktiveerimise lülitit, peaksite saama ka juurdepääsu IVR funktsioonile.