Key takeaways
Pros
- IVR töötab suurepäraselt
- Suur paindlikkus ja kohandamine
- Mõistlik hinnakujundus
- Suurepärane ööpäevaringne klienditugi
Cons
- Seadistamine pole uutele kasutajatele lihtne
- Nõuab mõningaid skriptimise teadmisi ja oskusi
LiveAgenti IVR toimib väga hästi ja tänu täiustatud kasutajaliidesele ei võta IVR funktsiooni leidmine kaua aega. Kuigi LiveAgenti IVR-i seadistamine pole maailma kõige lihtsam ülesanne, korvab selle asjaolu, et nende ööpäevaringne klienditugi saab teid igal ajal aidata. Vähese kannatlikkuse ja mõnede oskuste abil suudab LiveAgenti IVR olla väga paindlik. Veel üks põhjus, miks LiveAgenti kasutada, on selle muude suurepäraste funktsioonide mõistlik hind, mida peaksite oma kasutajatoe puhul kindlasti kaaluma.
LiveAgenti IVR funktsiooniga alustamine
LiveAgentil on lihtne registreerimisprotsess, mille leiate veebisaidilt. Täitmiseks ja oma LiveAgenti veebirakendusele juurdepääsu saamiseks kulub vaid mõni minut. Pärast seda saate alustada kogu LiveAgenti kasutajatoe, sealhulgas IVR-i seadistamist. Iga LiveAgenti suhtluskanali jaoks on kaasas mugav alustamise juhend. Kui olete kõned lubanud ja oma VoIP-numbri lisanud, saate klõpsata selle seadetel ja alustada oma IVR-i seadistamist.
LiveAgenti IVR-i seadistus on alguses pisut ebatavaline. See ei paku IVR-i tasemete visuaalset kujutlust, seega tuleks kõik planeerimised eelnevalt teha. IVR-i seadistamine ja konfigureerimine tuleb teha YAML-i skriptiga. Kui töötate sellega esimest korda, ärge muretsege – saadaval on juhend ja lingi leiate otse LiveAgenti IVR-i sätetest. Kui soovite vältida kogu IVR-i ise kirjutamist, saate valida siit IVR-i näite ja kopeerida selle ning kohandada oma maitse järgi.
Kuigi see IVR-i loomise protsess pole parim, võib see muutuda lihtsamaks tänu pingutustele, mis tehti põhjalikuma näidetega juhendi koostamiseks. Tarkvara suudab pakkuda ka kõrgetasemelist paindlikkust kogenud kasutajatele, kes seda meetodit tunnevad. Iga käsurida avab teie IVR-is uue taseme või toimingu, nii et teatud oskused ja kannatlikkus võimaldavad teil teha keerukaid IVR-e. Varem mainitud IVR-i näidete kasutamisel võib lihtsamate IVR-ide tegemine võtta vaid mõne minuti.
Saate lisada ka oma salvestised IVR-i seadistusse või laadida alla näidissalvestised LiveAgenti tugiportaali artiklist. Peate need süsteemi käsitsi lisama. Artiklis on ka kasulik juhend, mis selgitab, kuidas seda teha.
Kuigi seda tüüpi seadistus pole parim, korvab selle kõige rohkem LiveAgenti ööpäevaringne klienditugi, mis aitab teid protsessi igal etapil. Teise võimalusena võite paluda tugiagentidel luua IVR-i teie eest, jättes asja ekspertide hooleks, ilma et peaksite kirjutama ühtegi skripti rida. Mitte iga IVR-i tarkvara ei paku seda tüüpi abi ja seetõttu väärib LiveAgent vaatamata keerulisemale seadistusele täiendavat kiitust.
Kuidas IVR toimib?
LiveAgent IVR toimib vastavalt teie kujundusele. Üldiselt töötab see hea planeerimise korral probleemideta ja pakub helistajatele suurepärast kogemust. Testimise käigus ei kogenud ma ühtegi probleemi ning kogu kogemus oli meeldiv. Oma salveiste tegemine ja üleslaadimine on lihtne, mis annab teile suurepärase võimaluse isikupärastada IVR-i vastavalt oma kaubamärgile ja anda sellele professionaalsem tunne. Kokkuvõttes saab LiveAgenti IVR oma tööga suurepäraselt hakkama.
Hinnakiri
LiveAgenti IVR funktsioon on saadaval ainult suurettevõtte plaanis, mis algab 49 dollarist agendi kohta kuus. See on LiveAgenti kõige ulatuslikum plaan, mis pakub täielikku kõnekeskuse funktsionaalsust ja muid olulisi klienditeeninduse kanaleid. Kogu suhtlus on korraldatud piletisüsteemi kaudu, mis käsitleb e-kirju, reaalajas vestlust, sotsiaalmeediat, messengeri rakendusi, kõnekeskust ja kliendiportaali ühes kohas.
Lõpetuseks
Kuigi LiveAgenti IVR pole parim kandidaat, teeb see oma tööd väga hästi ja see ei valmista kindlasti pettumust. Kasutajaid, kes otsivad lihtsat IVR-i seadistamist, võib LiveAgenti IVR-i loomise protsess pisut heidutada. Kui teil on valmisolek õppida, võib IVR imesid teha. Kvalifitseerimata kasutajad saavad alati kasutada mõnda LiveAgenti kliendiportaali artiklites sisalduvatest eelseadistustest või võtta ühendust ööpäevaringse toega, et aidata neil IVR-i tasuta planeerida. Õige planeerimisega võib IVR muutuda uskumatult paindlikuks ja toimib väga hästi.
Frequently Asked Questions
Ma ei oska oma IVR-i voogu kujundada
LiveAgenti IVR-i ehitaja tugineb visuaalse IVR-i ehitaja asemel YAML-i skriptile. Kui teil on raskusi protsessi mõistmisega, võite tutvuda IVR-i juhendiga, kasutage kopeerimiseks ja kohandamiseks IVR-i näiteid või küsige klienditoe meeskonnalt, et saada täiendavat abi oma IVR-i loomisel.