Key takeaways
Pros
- Lihtne seadistada ja navigeerida
- Mõistlik hind
- Suur hulk valmis ühendusprofiile
- Juurdepääsetav ja kasulik abidokumentatsioon
Cons
- Suur hulk funktsioone tähendab pisikest õppimiskõverat
- Kõnesalvestustele pääseb juurde ainult piletite kaudu
LiveAgenti kõnede salvestamise funktsiooniga alustamine
LiveAgenti konto seadistamine on käkitegu. Peate vaid sisestama oma andmed ja ettevõtte nime ning ongi kõik. LiveAgentil kulub kõige ettevalmistamiseks vaid umbes minut.
Pärast sisselogimist nägin esimese asjana Juhtpaneeli, mida saab filtreerida, nii et see kuvab alati hetkel kasutatavat ning asjakohast teavet.
Pärast mõnda aega ringi uudistamist olin valmis LiveAgenti kõnede salvestamise võimalusi testima. Loomulikult ei saa te kõnesid salvestada, kui teil pole seadistatud VoIP-numbrit ega SIP-kanalit. Ärge muretsege, LiveAgent pakub selleks hulgaliselt integratsioone, nii et olenemata teie VoIP-teenuse pakkujast, on LiveAgentil tõenäoliselt sellega ühilduvus juba olemas. Kontrollimiseks minge vasakpoolsele agendipaneelile ja klõpsake valikul Seadistamine > Kõne > Numbrid ja seejärel vajutage oranži Loo nuppu.
Mul oli Twilio konto, nii et integreerisin selle. Kui te pole oma VoIP-pakkujat seadistanud, pakub LiveAgenti teadmusbaas kasulikke artikleid, mis juhendab teid protsessi käigus.
Nii et pärast Twilio valimist tuli see integreerida. Selle ülevaate jaoks märkisin kindlasti mõlemad kõnede salvestamise ruudud.
Pärast Lisa nupu vajutamist integreeriti mu number edukalt LiveAgenti.
Kui olin seda teinud, lisasin oma veebisaidile SIP-nupu, et klientidel oleks kasutajasõbralik viis minuga ühendust võtta. Selleks kasutasin uuesti agendipaneeli ja avasin Seaded > Kõned > Nupud.
Saate valida pakutavate nuppude hulgast või luua oma isikliku pildi või HTML-koodi põhjal. Et hoida asjad lihtsana, otsustasin võtta ühe LiveAgenti nuppude valikust.
Saate valitud nuppu konfigureerida vastavalt oma vajadustele. Kui olete lõpetanud, klõpsake Salvesta ja nupp peaks kohe teie veebisaidile ilmuma.
Kui kõik oli seadistatud, olin valmis oma ärikõnedele vastama.
LiveAgenti kõnede salvestamise tarkvara toimivus ja kasutuskogemus
Klõpsates oma lehel nuppu Helista meile, avas kohandatava tekstiga hüpikakna, nii et saate juba enne kõne alustamist kontrollida, kuidas kliendid teie teenust tajuvad.
Minu LiveAgent rakenduse agendiliides teavitas mind sissetulevast kõnest pileti ja heliseva märguande vormis, nii et võite olla kindel, et klientide kõned ei jää vastamata.
Telefonikõne ajal sain end vaigistada, kõne edasi lükata või teisele agendile edastada loomulikult võisin pärast kõne lõppu salvestust kuulata.
Kõik kõnesalvestised on mono 32 kbit/s mp3 failid ja neid salvestatakse piletite osana. Saate neid liita, edastada ja neile märkmeid lisada samamoodi nagu mis tahes muu klienditeeninduse pileti puhul. Võimalik on reguleerida taasesituse kiirust ja ka salvestust alla laadida, et saaksite seda hiljem uurida või treeningutel kasutada.
Üks asi, millest mul puudus oli, oli mingi funktsioon, mis võimaldaks mul pääseda juurde ainult kõnesalvestistele, ilma et oleks vaja pileteid avada. See võib olla kasulik, kui peate kiiresti ühe konkreetse telefonivestluse üles leidma.
Kui soovite oma klientidele eelnevalt teada anda, et salvestate vestlust, võimaldab LiveAgent teil selle seadistada IVR-funktsioonina. Saate üles laadida mp3 failina, seadistada voo ja süsteem esitab selle automaatselt kõigi sissetulevate kõnede puhul. Kui teil on IVR-i rakendamisega raskusi, võtke lihtsalt ühendust LiveAgenti klienditoega. Nad aitavad teil selle seadistada või võivad seda teie eest teha.
Lisaks kõnede salvestamisele pakub LiveAgent ka põhjalikku kõnede ajalugu ja kõnede koormuse aruannet, et saaksite olla kursis kõigi oma kõnekeskuse toimingutega.
Hinnakujundus
LiveAgent pakub nelja peamist hinnataset – tasuta, väike, keskmine ja suur. Kõnekeskuse funktsioonid on aga saadaval ainult keskmise ja suure plaani puhul, seega käsitlen ainult neid kahte.
Keskmine
29 dollari eest agendi kohta kuus saate kasutada LiveAgenti keskmist plaani, mis annab teile muu hulgas piiramatu piletite ajaloo, IVR-i, kõnede salvestamise, 5 SLA taset ja kuni 20 osakonda.
Suur
See hinnaplaan sisaldab kõike eelmisest plaanist ning 49 dollari eest agendi kohta kuus laiendab mõningaid olemasolevaid funktsioone ja lisab uusi täiustatud funktsioone. Nende hulka kuuluvad kohandatud rollid, kuni 10 SLA taset, 50 osakonda ja ulatuslikumad automatiseerimisvõimalused.
Kokkuvõte
LiveAgenti kõnede salvestamise tarkvara on osa intuitiivsest ja kasutajasõbralikust kasutajatoe süsteemist. Kuigi ma olin alguses heitunud, oli minu kogemus sujuv ja funktsioone oli lihtne seadistada. Kui mul oli probleeme või ma polnud kindel, millised peaksid olema järgmised sammud, ei olnud mul probleeme abidokumentatsioonist vastuste ja samm-sammuliste õpetuste leidmisega.
Kõne salvestamise funktsioon ise toimib ootuspäraselt – väga hästi. Saate oma salvestatud vestlused edaspidiseks kasutamiseks alla laadida. Ja kuna kõik salvestised on seotud klienditoe piletitega, saate pileteid korraldada, liita ja suunata, et hõlbustada koostööd oma klienditeenindusmeeskonnaga. Kuigi tundsin puudust mugavamast viisist salvestiste sirvimiseks, ei seganud see minu kogemust kuigi palju.
Kokkuvõttes on LiveAgent kõnekeskuse ja kõnede salvestamise süsteemide osas kindel valik. See on paindlik ja kohandatav ning see ei jäta palju enamat soovida.