Key takeaways
Pros
- Mugav helistamine
- Kättesaadav väikeettevõtetele
Cons
- Mitte eriti kasutajasõbralik kasutajaliides
- Väljaminevad kõned ei toiminud
- Madal kõne kvaliteet
3CX kõnekeskuse funktsiooniga alustamine
3CX tasuta kontole registreerimiseks peate pöörduma nende veebisaidile. Kui olete esitanud teabe, näiteks oma nime, ettevõtte, asukohariigi ja eelistatud keele, peate valima ühe kolmest hinnakujundusvalikust.
Õnneks oli esimene tasuta, nii et valisin selle ja jätkasin registreerimist. Kinnitasin oma konto e-posti teel ja kohe pärast seda saadeti mulle minu mandaadid, nagu laiendus, PIN-kood ja veebikliendi sisselogimine.
Niisiis logisin innukalt sisse oma vastloodud 3CX kontole. Kohe kohe tervitati mind võimalusega laadida alla 3CX-i mobiilirakendus.
Praegu jätsin selle sammu vahele. Olin aga meeldivalt üllatunud, et see oli algusest peale nii ligipääsetav.
Vaatasin veidi ringi ja seadistasin oma konto helistamiseks ja kõnede vastuvõtmiseks ning seejärel olin valmis alustama testimisega. Kasutajaliidese paremas ülanurgas leiate numbrivalija, QR-koodi rakenduse allalaadimiseks ja 3CX-i teadmusbaasi. Vaatasin kiiresti dokumentatsiooni, et veenduda, kas see helistaja on õige väljaminevate kõnede tegemiseks, kuna see tundus liiga lihtne. Teadmusbaasi artikkel kinnitas, et see oli õige viis kõnede algatamiseks, nii et hakkasin pihta.
Ennäe ennäe, vaikus! See ei hakanud isegi helistama. Arvates, et tegin ilmselt vea, proovisin veel paar korda, kuid minu kõnelogis oli vaid paar ebaõnnestunud kõnet. Kuna mulle esimeses klassis õpetati, otsustasin proovida teisi variante ja jätta probleemse koha hilisemaks.
Minu üllatuseks ei olnud sisekõnede tegemise või sissetulevate kõnede vastuvõtmisega üldse probleeme. Kõnekvaliteet ei olnud parim, kuid see ei olnud ka nii halb, et peaks kurtma. Pärast seda otsustasin uuesti välja selgitada, miks väljaminev helistamine ei toimi. Proovisin veel paar korda, enne kui hakkasin uuesti dokumentatsiooni sirvima. Siiski näis, et ükski tõrkeotsing ei aidanud minu probleemi tuvastada ega lahendada. Nii et ma liikusin Google’i poole, et konsulteerida 3CX-i teiste kasutajatega. Sain kiiresti aru, et ma pole ainuke, kes selle probleemiga kokku puutub. Kuigi proovisin mõnda pakutud foorumi soovitust, ei lahendanud need minu probleemi.
OTsustasin proovida veel ühe korra ja laadisin alla töölauarakenduse. Mõned inimesed väitsid, et see oli neid aidanud, miks siis mitte?
Installisin rakenduse, klõpsasin läbi konfiguratsiooniviisardi ja ühendasin selle tarkvara veebikliendi versiooniga.
Kasutajaliides oli täpselt sama puhas kui brauseripõhise rakenduse kasutajaliides, mis polnud üllatav. Kontrollisin kiiresti konfiguratsiooni ja proovisin uuesti väljaminevat kõnet. See pingutus tõi kaasa vaid uue vastamata kõne, isegi ilma helistamata. Pärast pikemat internetis sirvimist tunnistasin kaotust.
3CX kõnekeskuse funktsioonid ja juurutamine
Nagu ma juba mainisin, on 3CX üsna kättesaadav lahendus, kuna see pakub mobiilirakendust iOS-is ja Androidis, brauseripõhist rakendust ja töölauarakendust. Kõigi nende allalaadimine on lihtne, nii et saate need väga kiiresti tööle panna.
Lisaks ilmselgetele sisse- ja väljaminevatele kõnedele võimaldab 3CX teil seadistada reaalajas vestluse vidina, integreerida WhatsAppi ja Facebooki, seadistada sisemisi sõnumeid ning saata e-kirju oma töökaaslastele ja klientidele.
Videokõnesid saate seadistada ka Meeti funktsiooni abil.
Kui olete meeskonnaliikme või kliendiga telefonis, saate panna kõnesid pausile, vaigistada, edastada, salvestada, kasutada videot, alustada uut kõnet või korraldada konverentsi. Need funktsioonid võivad kõnekeskustes üsna kasulikuks osutuda. Kuna need on kättesaadavad otse helistamisaknas, on nende kasutamine kiires kõnekeskusele omases keskkonnas lihtsam.
Kõnelogis saab klõpsata igal interaktsioonil ja uurida selle üksikasju, lisada kontakte oma kontaktiloendisse, algatada uusi kõnesid ja arhiveerida interaktsioone.
Toimivus ja kasulikkus
3CX on otsekohene tarkvara. Süsteem hõlbustab klientidega suhtlemist eelkõige telefonikõnede kaudu, kuid sisaldab ka mõningaid protsesse sujuvamaks muutvaid lisafunktsioone. Sellel on aegunud kasutajaliides, mis on väga algeline. Kuigi navigeerimine polnud kõige hullem, ei olnud see minu lemmikkogemus.
Kõnekvaliteet polnud samuti parim, nii et kui otsite lahendust, mida teie agendid saaksid kasutada keeruliste üksikasjade selgitamiseks ning tehniliste juhiste ja toe andmiseks, ei pruugi 3CX olla parim valik. Teisest küljest võib kõneaknas sisalduvate funktsioonide arv olla väga kasulik, kui agentidel on vaja korraga lahendada mitut ülesannet.
Usun, et minu väljahelistamise katse ei ebaõnnestunud minu puudujääkide tõttu. Kuna ma polnud ainuke, kellel oli probleeme selle tööle saamisega, ja kindlasti mitte ainuke, kellel see probleem oli, võib see rääkida üldisest kogemusest.
3CX hinnakujundus
3CX-il on kaks eraldi hinnakategooriat. Üks on hostitud lahenduse jaoks ja teine isehaldatava valiku jaoks. Peamine erinevus seisneb selles, et kui valite hostitud lahenduse, haldab 3CX süsteemi teie eest. Kui otsustate isehallatava valiku kasuks, vastutate kogu süsteemi eest. Kõigi tasandite puhul tõuseb hind koos tarkvara kasutavate agentide arvuga. Vaatan 10 agendi hindu, nii et kui plaanite suuremat meeskonda, maksate tõenäoliselt rohkem.
Hostitud
- Startup Free
Tasuta hinnatasemel on 1 helistamisgrupp, 1 automaatne saatja, videokonverentsid kuni 25 osalejaga, reaalajas vestlus, meeskonnasõnumid ja WhatsAppi integreerimine. Seda hinnapaketti saate kasutada kuni 20 kasutajaga.
- Startup Pro
Startup PRO pakett sisaldab kõike TASUTA tasemest, lisaks mitmetasandiline IVR, puhkuse- ja töötundide marsruutimine, kõnede ja vestluste aruandlus, kõnepost tekstiks ja palju muud. See tase on piiratud maksimaalselt 20 agendiga ja maksab 175 eurot agendi kohta kuus.
- Dedicated Pro
See hinnatase maksab teile 295 eurot agendi kohta kuus 4 SIM-kõne eest. Selle funktsioonide hulgast leiate spetsiaalse hostitud eksemplari, CRM-i integreerimise, SMS-i ja MMS-i, kuni 100 osalejaga videokonverentsi, Microsoft 365 integratsiooni ja palju muud.
- Dedicated Enterprise
Paketti Dedicated Enterprise saate kasutada 4 SIM-kõnegat 330 euro eest agendi kohta kuus, mis võimaldab teil kasutada kõike alates Dedicated Pro paketist ja lisaks mõningaid lisafunktsioone, nagu oskustepõhine marsruutimine, videokonverentsid kuni 250 osalejaga, kõnede alustamise/lõpetamise salvestamise õigused ja muud.
Ise hallatud
- Dedicated Pro
145 eurot agendi kohta kuus 4 SIM-kõne eest sisaldab see valik hostimist teie privaatses pilves Amazonis, Azure’is ja Google’is, CRM-i integreerimist, kõnejärjekordi, töölauda, kõnevoo kujundajat, WhatsAppi integreerimist, kuulamist, sosistamise funktsionaalsust, videokonverentse kuni 100 osalejaga ja palju muud.
- Dedicated Enterprise
Kallim isehallatav tase maksab 180 eurot agendi kohta kuus 4 SIM-kõne eest. Selle paketiga saate nautida kõiki eelmise tasandi funktsioone, lisaks oskustepõhist marsruutimist, kuni 250 osalejaga videokonverentse, kohandatud IP-telefoni logo ja palju muud.
Lõpetuseks
Minu üldine kogemus 3CX kõnekeskuse tarkvaraga oli mõnevõrra kohmakas. Vaatamata mõningate funktsioonide mugavusele jäin mõtlema, miks seda lähenemist kogu kasutajaliideses ei rakendatud.
Muidugi pean mainima oma kahetsusväärset kogemust väljahelistamisega. Kogu selle arvustuse kirjutamise ajal naasin sinna punkti tagasi ja proovisin seda ikka ja jälle välja nuputada. Tulutult, seega pean järeldama, et 3CX-i väljahelistamise funktsioon on kindlasti vigane. Kõnede kvaliteedist polnud samuti midagi kirjutada, kuid kui proovite lihtsalt oma klientidega kiiresti rääkida, võib see minu arvates hästi toimida.
Ja sinna ma selle ülevaate jätan. Kuigi mõnes aspektis on 3CX kõnekeskus hea, jääb see teistes valdkondades alla.
Frequently Asked Questions
Mul on probleeme ühenduvusega.
Probleemid ühendusega võivad olla tingitud võrguprobleemidest või valedest tulemüüri sätetest. Selle probleemi lahendamiseks kontrollige oma võrguühendust ja veenduge, et teie tulemüüri seaded võimaldavad 3CX kõnekeskusel sujuvalt töötada.
Mul on halb kõne kvaliteet.
Selle probleemi põhjuseks võib olla madal ribalaius, võrgu ülekoormus või vananenud riistvara. Probleemi lahendamiseks võite kontrollida oma interneti ühendust ja ribalaiuse saadavust. Lisaks veenduge, et kasutate uusimaid riist- ja tarkvaraversioone.