Key takeaways
Pros
- Suur hulk tööriistu erinevateks kasutusjuhtudeks
- Kõnekeskus tasuta paketis
- Odav hinnakujundus
Cons
- Pisut segadust tekitav liides
- Järsk õppimiskõver
Bitrix24 kõnekeskuse tarkvaraga alustamine
Bitrix24 võimaldab kõigil kasutajatel tasuta versiooniga alustada ilma kulutusi tegemata. Kuigi mõned funktsioonid on saadaval ainult tasulistes pakettides, saate enamikule neist teha tasuta prooviversiooniga proovisõidu. Registreerimisprotsess on väga kiire ja lihtne, selleks on vaja ainult teie põhiteavet. Kui olete nõutud üksikasjad täitnud, saadetakse teile aktiveerimislink, mida vajate ainult oma Bitrix24 kontole juurdepääsuks. Kuna Bitrix24 on väga ulatuslik tarkvara mitmesuguseks kasutuseks, saate kohe alguses valida oma esmase kasutusjuhtumi ning liides ja tööriistad kohandatakse seejärel uuesti. Sellegipoolest pääsete juurde kõigile tööriistadele.
Liideses navigeerimine on alguses üsna hirmuäratav. Seda ei põhjusta halb disain, vaid pigem saadaolevate tööriistade, funktsioonide ja funktsionaalsuste hulk võib uue kasutaja jaoks tunduda väga suur. Kuid iga menüüvalik on enamikul juhtudel selgelt märgistatud ja kannatlikult otsides leib kõnekeskuse funktsioonid väga lihtsalt. Need on peidetud vasakpoolsel menüüribal valiku Koostöö alla.
Kuna ma Bitrix24 paketi eest ei maksnud, sain proovida Telefoni funktsiooni 15-päevase tasuta prooviperioodiga. Aktiveerimisel oli telefoni funktsioon kohe saadaval. Siiski peate helistamiseks esmalt ostma helistamiseks või lisama oma telefoninumbri. Bitrix24 pakub mitmeid telefoninumbrite integreerimise võimalusi API, PBX-i, SIP-teenuste ja muu kaudu. Mõned neist valikutest võivad nõuda lisatasu, nimelt Office PBX ja Cloud PBX, mis nõuavad kõnede jaoks spetsiaalse mooduli ostmist. Lihtsaim võimalus on rentida number. Ükskõik millise valikuga saab kasutada Bitrix24 kõnekeskuse funktsioone.
Kui otsustate telefoninumbri osta, pidage meeles, et saadavus muutub riigiti ja te ei pruugi tingimata ise numbrit leida. Kulud võivad samuti olla väga erinevad. Enne kui jõuame selle ülevaate testimise osa juurde, vaatame, milliseid kõnekeskuse funktsioone võite Bitrix24-lt oodata.
Bitrix24 kõnekeskuse funktsioonid
Bitrix24 on ulatuslik kõnekeskuse võimalustega tarkvaralahendus, mis keskendub peamiselt kliendisuhete haldamisele. Telefonifunktsioon võimaldab teil rentida kohalikke telefoninumbreid või ühendada oma numbreid, kui teil on mõni. See on võimalik tänu arvukatele saadaolevatele integratsioonidele, mis sellist funktsionaalsust võimaldavad. Bitrix24 kõnekeskuse funktsioonid hõlmavad sisemiste telefoninumbri laiendite loomist, aga ka kõnejärjekorda ja kõnede suunamist.
Bitrix24 pakub rohkem kõnekeskuse funktsioone, mis on põimunud ülejäänud CRM-i funktsioonidega. Saate igal ajal kõnesid salvestada ja kõnekeskuse ajaloo salvestistele juurde pääseda. Bitrix24 pakub ka teleturunduse numbrivalija või tagasihelistamise vidin, mille saab paigutada mis tahes tüüpi veebisaidile. Võite saata ka tagasihelistamise taotlusi või kasutada häälsõnumeid ja SMS-e.
Bitrix24 kõnekeskuse tarkvara toimivus ja kasulikkus
Bitrix24 pole raske ega lihtne kasutada. See on peamiselt tingitud pisut keerulisest liidesest, milles võib uute kasutajate jaoks olla üsna raske navigeerida. Kui olete asja selgeks saanud ja mäletate, kus iga menüü üksus asub, muutub töövoog oluliselt lihtsamaks. Kui ostate numbri, saate ilma probleemideta hakata vastama sissetulevatele kõnedele ja tegema väljuvaid kõnesid. Kõnekeskuse funktsioonidele pääsete hõlpsasti juurde CRM-i jaotise parempoolsest paneelist. Otsige üles telefoni ikoon, mis viib teid kõnemenüüsse.
Varasemaid kõnesid näeb ka CRM-i ja kõnemenüü jaotises. See menüü pakub palju enamat kui lihtsalt telefonifunktsiooni. Samuti pääsete juurde teavituste menüüle, kanalitele ja mõnele seadevalikule. Seadistused on üsna lühikesed ja võimaldavad teil reguleerida klaviatuuri otseteid, lubada või keelata teatud kõnekeskuse valikuid, valida kõlareid ja mikrofoni, kohandada sõnumisätteid jne.
Vasakpoolses menüüs on ka võimalus valida number ja alustada kõnet. Valimisklahvistik on üsna väike, kuid see pole probleem, kuna see on rohkem kui funktsionaalne ja saate numbri sisestamiseks kasutada numbriklahvi. Kui olete seda teinud, avab Bitrix24 kindlate seadetega eraldi kõneakna. Saate mikrofoni keelata või lubada, helitugevust reguleerida ja palju muud. Bitrix24-l on ka märguanded sissetulevate kõnede kohta. Kõik kõned salvestatakse kõneajalukku.
Kõnekvaliteet oli mõlemal juhul üsna hea ja ma ei kohanud probleeme. Minu testide ajal ei ilmnenud kõne katkemist ega halvemat kõnekvaliteeti.
Bitrix 24 kõnekeskuse tarkvara hinnakujundus
Bitrix24 pakub nelja hinnaplaani, sealhulgas tasuta paketti. Iga pakett pakub kõnekeskuse funktsioone ja need on üldiselt üsna taskukohased tänu iga paketi maksimaalse piirangu kasvule. Kui plaanite osta Bitrix24 plaani, tiirleb teie otsuste tegemine peamiselt kasutajate piirangu ja teatud lisafunktsioonide ümber. Heidame plaanidele pilgu.
Free
Tasuta plaan ei paku kasutajapiiranguid. Kuigi see on tasuta, võib sellega kaasneda mõningaid lisakulusid, näiteks tuleb tasuda numbri rentimise eest. Plaan pakub 5 GB salvestusruumi, koostööfunktsioone, vestlust, videokõnesid, kalendrit, ettevõtte tööruumi, voogu, teadmusbaasi, ülesandeid ja projekte, CRM-i, draivi, kontaktkeskust, veebisaidi koostajat ja palju muud.
Basic
Basic plaan maksab viiele kasutajale 61 dollarit kuus, kuid aastase arveldusega saate selle odavamalt. See pakub 24 GB salvestusruumi. Sellel paketil on kõik tasuta paketi funktsioonid ning see lisab veebipoe funktsioonid ja klienditoe.
Standard
Standard plaan maksab 50 kasutajale 124 dollarit kuus, kuid aastase arveldusplaaniga võib see olla odavam. Sellel on 100 GB salvestusruumi ja pakub kõiki mõlema varasema plaani funktsioone. Lisaks annab see teile juurdepääsu turundusfunktsioonidele ja veebipõhistele dokumenteerimisfunktsioonidele.
Professional
See on kõige kallim plaan, mille hinnasilt on 249 dollarit kuus 100 kasutaja kohta. Hind aga langeb, kui valite aastase arvelduse. See pakub kõiki varasemaid funktsioone kõigist plaanidest ning lisab müügiteabe, automatiseerimise, personali ja palju muud.
Lõpetuseks
Bitrix24 ei ole kõnekeskuste tarkvaralahenduste tipus, kuid väärib kindlasti oma kohta väärilise konkurendina. Liides võib segadust tekitada, kuid sellel on väga hea põhjus: see pakub lisaks kõnekeskusele palju erinevaid funktsioone, muutes tarkvara enamiku ettevõtete jaoks väga mitmekülgseks lahenduseks. Kuigi hinnakujundus võib tunduda kõrge, pakub see väga heldeid kasutajapiiranguid, muutes selle üheks odavamaks saadaolevaks lahenduseks turul. Kui otsite peale kõnekeskuse tarkvara midagi enamat, on Bitrix24 kindlasti teie tähelepanu väärt.
Frequently Asked Questions
Ma saan erinevaid kõnetõrkeid.
Bitrix24 kõnetõrgetel võib olla mitu põhjust. Enne funktsioonide kohta kiirete järelduste tegemist kontrollige alati, kas teie telefoninumber on õigesti integreeritud ja kas teil on piisavalt krediiti. Veenduge, et igal valitud telefoninumbril oleks õige rahvusvaheline vorming, mis koosneb riigikoodist, linnakoodist ja numbrist endast. Lõpuks võib selle probleemi põhjuseks olla halb interneti ühendus, tulemüür või mis tahes arvutiseadmes kasutatav viirusetõrjetarkvara. Andke Bitrix24-le kindlasti vajalikud load, et tulemüür või viirusetõrjetarkvara selle tegevust ei blokeeriks.
Mul on raskusi Bitrix24 kaudu helistamisega.
Bitrix24 pakub tasuta paketis kõnekeskuse funktsiooni, kuid helistamiseks ja kõnede vastuvõtmiseks peate siiski hankima telefoninumbri. Liikuge Bitrix24 vasakpoolses menüüs jaotisesse CRM ja valige lisandmoodulite alt Telefoniteenused. Selles jaotises saate kontrollida, kas teil on saadaolevaid numbreid. Kui te seda ei tee, saate helistamisfunktsiooni lubamiseks ühendada oma numbri või rentida numbri Bitrix24-lt. Pange tähele, et telefoninumbri rentimise eest võetakse tasu isegi siis, kui kasutate tasuta paketti.