Key takeaways
Pros
- Suurepärane liides koos ilma vigadeta funktsionaalsusega
- Probleemideta helistamisfunktsioon
- Lihtne navigeerimine
- Suurepärane kasutajakogemus
Cons
- Võib osutuda kalliks
CloudTalki kõnekeskuse funktsiooniga alustamine
CloudTalk võimaldas mul alustada tasuta prooviversiooniga, selleks kasutasin ametlikul veebilehel olevat vormi. Vaja oli vaid minu kontaktandmeid ja õnneks ei pidanud ma lõpetamiseks krediitkaardiandmeid sisestama. Pärast seda lõi CloudTalk minu tasuta prooviperioodiks numbri, nii et ma ei pidanud tegelema ühegi VoIP pakkujaga ja hakkama nuputama, kuidas mujalt numbrit hankida.
CloudTalk teeb asju algusest peale väga hästi. Tarkvara mitte ainult ei andnud mulle telefoninumbrit testimiseks, vaid ka selgitas hoolikalt ja lihtsalt oma erinevaid osi. Lisaks anti mulle ka võimalus vastata kõnele, et saada aimu, kuidas kõnefunktsiooni kasutada. See on lihtsalt suurepärane ja ma hindaksin seda tüüpi juhendit igat tüüpi tarkvara puhul, olenemata selle eesmärgist. CloudTalk palub teil alla laadida ka CloudTalki telefonirakenduse. Kui olete seadistamise lõpetanud, võite hakata liidest vaatama.
CloudTalkil on väga hea välimusega ja kaasaegse tunnetusega liides. Navigeerimine tundub algusest peale lihtne, nii et teil ei tohiks olla probleeme otsitavate valikute leidmisega. Peamisel juhtpaneelil kuvatakse statistika valitud ajavahemiku kohta, nagu vastamata kõned, keskmine ooteaeg ja keskmine kõne kestus. Kõik navigeerimisvalikud asuvad vasakpoolsel menüüribal. CloudTalk annab kõnedega alustamiseks ka 5 dollarit krediiti. Kasutajakogemus on sama suurepärane ka CloudTalk Phone’i rakenduses.
Kuna ma ei pidanud VoIP telefoninumbri loomise ega integreerimisega tegelema, sain peaaegu koheselt kõnekeskuse funktsioonidega tutvuma hakata. Kasutajaliidese kaudu on lihtne kõigega tutvuda. Enne kui asun ülevaate testimise osasse, vaatame esmalt, milliseid kõnekeskuse funktsioone võite CloudTalki valides saada.
CloudTalki kõnekeskuse funktsioonid
CloudTalk pakub keskendunud ja lihtsat kõnekeskuse funktsionaalsust, mida täiustavad mitmesugused funktsioonid. Need funktsioonid hõlmavad võimalust kohandada põhiseadeid, nagu kõneposti lubamine või keelamine, salvestiste lisamine vaikimisi meilimanustena, SMART-helistaja ja veel mõned. CloudTalk pakub ka kõnede sildistamist, millel on oma seadete komplekt ja kohandamissuvandid ning mida saab igal ajal kohandada.
Samuti sain sissetulevate ja väljuvate kõnede kõne nähtavuse seadeid eraldi reguleerida. CloudTalki funktsioonid hõlmavad ka lihtsat, kuid võimsat kontaktide loendit, mis võimaldab hõlpsat kontaktide haldamist. Helistamisvalikud hõlmavad kampaaniaid ja küsitlusi ning kõneskripte. Need funktsioonid on väga heaks täienduseks CloudTalki funktsioonide komplektile. Samuti saan hallata üksikuid agente, luua ja hallata gruppe ning vaadata põhjalikku statistikat ja analüütikat.
Toimivus ja kasulikkus
Kuna sain kohe algusest peale CloudTalki telefoninumbri, ei pidanud ma tegelema keeruliste seadistustega. Võiksin kohe helistama hakata. Tegin paar testkõnet, et näha, kuidas CloudTalk toimib, ja mul on hea meel tõdeda, et see toimib väga hästi. Kui olete CloudTalk Phone rakenduse alla laadinud, saate alustada numbrivalimise ja helistamisega. Rakendust on väga lihtne kasutada, kuna see pakub väga vähe valikuvõimalusi ja seetõttu on väga väike võimalus segadusse sattuda. Saate suure klahvistiku koos lisafunktsioonidega, nagu Power Dialer, Smart Dialer, kõneajalugu, kontaktid, sõnumside ja kasutajaprofiili seaded.
Kogesin rakenduses paari lühikest viivitust, kuid see ei olnud suur mure, mis minu töövoogu oluliselt peataks. Tegin kohe proovikõne ja kogemus oli meeldiv. Mul ei olnud kõnedega üldse probleeme. Heli oli mõlemas suunas selge, ei katkenud ega esinenud probleeme. CloudTalk teeb oma tööd väga hästi ka muus osas. Kuna suuri probleeme polnud ja kõnedega ei juhtunud midagi ebatavalist, otsustasin katsetada CloudTalk Phone rakenduse muid funktsioone.
CloudTalk Phone rakenduse kontaktide funktsioon töötab sama hästi kui veebirakenduses. See võimaldab teil lisada palju kontaktandmeid. Rakenduse kõneajaloo osa kohta pole palju öelda, välja arvatud see, et see töötab väga hästi ja saate kohe tagasi helistada. Ma ei saanud sõnumside funktsiooni katsetada, kuna see polnud minu tasuta prooviversiooni ajal saadaval. Viimaks võimaldavad profiili seaded ja rakenduse seaded kohandada keelt, otseteid, rakenduste käitumist ning kohandada heliseadeid.
CloudTalki hinnakujundus
CloudTalk pakub nelja hinnaplaani. Iga kallim plaan laiendab pakutavat funktsioonide komplekti. Kõik plaanid pakuvad kõnekeskuse funktsioone, nii et teie otsuste langetamine sõltub tõenäoliselt sellest, millist tüüpi funktsioone peate oma töökoormusega toime tulekuks kasutama. Vaatame iga plaani ja uurime, mis nendega kaasneb.
Starter
Starter plaan maksab 25 dollarit kasutaja kohta kuus aastase maksena. See annab teile juurdepääsu piiramatule arvule sissetulevatele ja ettevõttesisestele kõnedele, klõpsa-helistamiseks funktsioonile, automaatsele kõnede jaotamisele, mobiilirakendusele, piiramatule kõnejärjekorrale, rahvusvahelistele numbritele, kättesaadavusele 160+ riigis ja palju muud.
Essential
Essentiali plaan maksab 30 dollarit kasutaja kohta kuus aastase maksena. See annab teile kõik eelmise plaani funktsioonid ja lisab täiustatud analüütika koos piiramatu ajalooga, reaalajas kliendi juhtpaneeli, teiste süsteemide integratsioonidega, avatud API, oskustepõhise marsruutimise, nutika järjekorra, SMS-i/tekstisõnumite, töövoo automatiseerimise jamuuga.
Expert
Ekspert plaan maksab 50 dollarit kasutaja kohta kuus, kui maksate kord aastas. See pakub teile kõiki kahe eelmise plaani funktsioone, aga ka Salesforce’i integratsiooni, Power Dialeri ja Smart Dialeri, kõnede jälgimist, seinatahvleid, kõne tekstiks muutmist, ühekordset sisselogimist, SQL-i eksportijat, piiramatuid samaaegseid kõnesid ja palju muud.
Kohandatud
Kohandatud plaan pakub kohandatud hinnakujundust. See pakub kõiki eelmiste plaanide funktsioone ning lisab kohandatud liitumise, piiramatud väljaminevad kõned, ettevõtte tasemel turvalisuse, arendaja toe, kohandatud aruandluse, SLA-d ja palju muud.
Lõpetuseks
CloudTalk teeb suurepärast kõnekeskuse tarkvara ja te ei pea selles kindlasti pettuma. Tarkvara pakub kõike, mida tavapäraselt kõnekeskuse tarkvaralt vajate, ja mis veelgi olulisem, kõik on juurutatud väga hästi kujundatud liidesesse, mis pakub lihtsat navigeerimist. Kõik saadaolevad funktsioonid toovad teile kahtlemata kasu. Peate vaid otsustama, kui palju olete nõus seda klassi tarkvara eest maksma. Plaanid võivad päris kalliks minna, seega valige targalt.
Frequently Asked Questions
CloudTalk Phone rakendus ei tööta korralikult
Kuigi CloudTalk Phone rakendus on loodud töötama probleemideta, on üks levinumaid probleeme see, et see ei pruugi viirusetõrjetarkvara tõttu korralikult töötada. Kui kasutate oma arvutiseadmes mis tahes tüüpi viirusetõrjet, kontrollige, kas teie viirusetõrjetarkvara ei blokeeri ühtegi või kõiki CloudTalki funktsioone. Kui jah, siis looge oma viirusetõrjes CloudTalki jaoks erand, et see toimiks ettenähtud viisil. CloudTalk Phone on turvaline rakendus, nii et te ei pea muretsema arvuti kahjustamise pärast.
CloudTalki veebirakendus ütleb, et olen võrgust väljas, kuigi see on avatud
Kui olete alla laadinud CloudTalk Phone rakenduse, kuid see pole sisse lülitatud, loeb CloudTalk teid kõnekeskusest võrguühenduseta. Lülitage rakendus sisse ja vaadake, kas probleem püsib. CloudTalk muudab olekuid automaatselt, nii et kui probleem pole kadunud, seadke end CloudTalk Phone’is kindlasti onlaini.