Key takeaways
Pros
- Kohandatavad funktsioonid
- Paindlik
- Usaldusväärne kõnede jälgimine ja analüüs
Cons
- Võib olla raske navigeerida
- Aeg-ajalt esineb katkestusi helistamisel
- Võib osutuda kulukaks
Dialfire’i tasuta konto loomiseks pole vaja teha muud, kui esitada nõutav teave nende veebisaidi Registreerumise jaotises ja märkida linnuke tingimuste kasti.
Pärast seda peate lihtsalt oma e-posti aadressi kinnitama ja saategi hakata Dialfire’i platvormi kasutama.
Oma kontole sisenedes avanes mulle kohe mitu võimalust toe hankimiseks, sealhulgas videoõpetus ja link Dialfire’i teadmusbaasi. See kasutajakeskne lähenemine avaldas mulle üsna suurt muljet.
Vaatasin kiiresti ringi ja otsustasin, et on aeg hakata kõnekeskuse funktsioone katsetama. Tunnistan, et ilma dokumentatsioonita oleks mul kõige seadistamine palju raskem olnud. Kuigi ma ootasin suurt punast “Helista” nuppu, ei töötanud see tegelikult nii.
Esimene asjana tuleb teil importida oma kontaktiloend. Selleks minge vasakpoolses menüüs vahekaardile Import. Seal on võimalik kontaktiloend üles laadida arvutustabeli kaudu (nt Microsoft Excel, LibreOffice Calc või Google Docs).
Kui olete seda teinud, avage vahekaart Helista. Selles jaotises on teil võimalus helistada olemasolevale kliendile või lisada uus. Otsustasin lisada oma kontaktide hulka uue kliendi. Saate nende kohta täita üsna palju teavet, sealhulgas vestlusjuhiseid ja kõnetulemusi.
Alumises paremas nurgas saate helistada, klõpsates rohelisel telefoni ikoonil. Samuti saate end vaigistada ning paremal asuvat punasel punktil vajutades alustate kõne salvestamist.
Kui soovite sissetuleva funktsiooni aktiveerida, võimaldab Dialfire teil jaotises Telefoninumbrid oma numbrit konfigureerida. Saate registreerida juba olemasoleva telefoninumbri, tellida uue ja luua virtuaalse liini. Oleksin tänulik, kui see konfiguratsioonivalik oleks rohkem esile tõstetud. Kuid te ei tohiks selle leidmisega liiga palju vaeva näha.
Dialfire’i kõnekeskuse funktsioonid ja juurutamine
Dialfire on pilvepõhine brauseri kõnekeskuse rakendus, mis on mõeldud peamiselt väljaminevate kõnede tegemiseks. Nagu ma juba mainisin, meeldisid mulle kohesed näpunäited juhistest ja KKK-dest.
Üldine kasutajaliides võib aga veidi segadust tekitada, seega soovitan igal uuel kasutajal süsteemiga tutvumisel dokumentatsiooni vahekaardi avatuna hoida. Õnneks on teadmusbaasi artiklid hästi kirjutatud ja informatiivsed.
Kui loote helistamiskampaaniaid, võimaldab Dialfire neid Ülesannete jaotises üsna põhjalikult konfigureerida. Saate luua IVR-vooge, eksportida kõnesalvestisi ja teha muud. See võib osutuda kasulikuks kõnekeskuse protsesside loomisel suuremates kõnekeskustes.
Dialfire’i kõnekeskuse platvorm pakub ka mõningaid agentide jälgimise funktsioone. Jaotises Juhendamine saate konfigureerida iga kõnekeskuse agendi kontoriharu, lisada kampaania üksikasju ja isegi kuulata kõnede salvestisi.
Teine funktsioon, mis võib teie kõnekeskuse toiminguid oluliselt täiustada, on eelvaade ja ennustav valimine. Saate konfigureerida vastavusreegleid ja piirata samaaegsete kõnede arvu. Võite seadistada ka helistamisrühmi erinevatele meeskondadele või osakondadele.
Lisaks saate uurida kõnekeskuse analüütikat ja luua aruandeid ning hõlpsasti importida ja eksportida saadaolevaid andmeid. See hõlmab kontaktiloendi statistikat, sissetulevate järjekordade statistikat ja tegevuste statistikat.
Toimivus ja kasulikkus
Dialfire’i kõnekeskuse jõudluse osas pole palju kritiseerida. Kui olete kunagi töötanud suures väljuvas kõnekeskuses, teate et “kui see töötab, siis see töötab”. Kas kasutajaliides võiks olla veidi kohandatud? Muidugi, kuid see pole kogemusi murdev probleem. Kõnekvaliteet on tipptasemel, saate importida ja eksportida vajalikke andmeid, kuulata kõnesid ja jälgida oma kõnekeskuse agente ning see on enamasti kõik, mida vajate.
Siiski ei saa ma jätta mainimata, et pärast väga lühikest testimisaega logiti mind välja ja nõuti oma konto kinnitamist. Mõtlesin, et muidugi ning otsustasin kontrollida oma e-posti.
Asi aga polnud nii lihtne. Nende saadetud meilis paluti mul põhimõtteliselt broneerida demokõne, vastasel juhul jään väljalogituks. Ma tean, millal lõpetada, seega otsustasin, et olen tarkvaras piisavalt ringi vaadanud ning valmis oma kommentaare andma.
Dialfire’i hinnakujundus
Dialfire’i hinnakujundust on veidi keeruline selgitada. Nad pakuvad 5 peamist tellimust. Mida kõrgem on tellitav pakett, seda vähem peate Dialfire’i funktsioonide eest lisatasusid maksma.
Maksa vastavalt kasutusele
Nagu pealkiri viitab, maksate selle taseme puhul funktsioonide eest nende kasutamise ajal. Esialgne tellimus on tasuta, kuid kõik, sealhulgas Dialfire platvormi kasutamine, kampaania skriptimine, ennustav helistaja ja sissetulevate kõnede segamine, nõuavad iga kord 0,001–0,005 euro tasumist.
Basic
15 euro eest kasutaja kohta kuus saate ilma lisatasudeta kasutada Dialfire’i platvormi, ennustavat valimist ja tehnilist tuge.
Advanced
See tase maksab 20 eurot kasutaja kohta kuus ja võimaldab teil nautida kõike eelmisest paketist, lisaks sissetulevate kõnede segamist ja kõnede salvestamist, ilma et peaksite lisatasu maksma.
Professional
Tasudes 25 eurot kasutaja kohta kuus, pakub Professional kõike eelmisest ja lisab funktsioonide loendisse kohandatavad kampaaniad, mis ei nõua lisatasu.
Enterprise
Kõige kallim ja jõulisem Dialfire’i pakett maksab 30 eurot kasutaja kohta kuus ja sisaldab kõiki eelmise tasandi funktsioone, millele on lisatud kampaania skriptimine, Google Calendar ja Google Data Studio Connector, tegevuste moodul ja allüürnikust agendi funktsioon ilma lisatasudeta.
Lõpetuseks
Oma kogemuse lõpetuseks Dialfire’i kõnekeskuse tarkvaraga ütleksin, et see on nii ja naa. Vaatamata sellele, et segane kasutajaliides mind pisut tagasi lükkas, avaldas mulle esialgu muljet jõuline ja abistav dokumentatsioon ning konfigureeritavate funktsioonide arv. Platvorm võib tunduda pisut tühine, kuid kõnekeskuse keskkonnas on vaevalt vaja midagi väga uhket.
Sellegipoolest oleksin nautinud kasutajasõbralikumat liidest. Kui teid ei häiri teisel ekraanil õpetuste avatuna hoidmist, saate väga hästi hakkama.
Viimane asi, millest pean rääkima oma kogemuse lõpust. Mulle ei meeldinud, et mind sunniti demokõne broneerima. Ma saan aru, miks see võib mõne inimese jaoks toimida. Kuid mul oli vaja ainult tarkvara testida. Väljalogimisel tundus, et mu konto on pantvangi võetud, kuni täidan Dialfire’i nõuded.
Frequently Asked Questions
Mul on probleeme kõnekvaliteediga.
Veenduge, et teie interneti ühendus oleks stabiilne ja tugev ning teie arvuti vastaks Dialfire’i kõnekeskuse tarkvara käitamise miinimumnõuetele. Lisaks võite kõnekvaliteedi parandamiseks ja kõne katkemise vältimiseks vähendada aktiivsete kõnede arvu.
Minu telefoninumbrit ei kuvata.
Telefoninumber, mida soovite kuvada, peab olema Dialfire’is registreeritud ja määratud helistamistoimingule. Jaotises Telefoninumbrid saate kontrollida helistaja ID konfiguratsiooni ja veenduda, et olete selle õigesti seadistanud. Kui teie telefoninumbrit ikka ei kuvata, võtke ühendust Dialfire’i klienditoega.