Key takeaways
Pros
- Tasuta ja/või odav
- Palju erinevaid funktsioone ühes rakenduses
Cons
- Kehv funktsioonide valik
- Raske VoIP integreerimine
- Aegunud liidese disain
Odoo kõnekeskuse tarkvaraga alustamine
Odoo võimaldab teil alustada tasuta, kui valite registreerimise alguses ainult ühe rakenduste paketi. Kui valite rohkem kui ühe, saate valida tasuta prooviperioodi, kus on võimalik proovida mitmeid Odoo funktsioone. Veebisaidi andmetel on kõnekeskuse funktsioonid Müügi valiku all, kuid olen üsna kindel, et pääsete neile juurde ka mis tahes muu valikuga. Registreerimine on üsna kiire ja lihtne. Teid suunatakse kohe liidesesse, kuid kõigepealt peaksite kinnitama oma e-posti aadressi, kuna Odool on selle toimingu jaoks määratud ajaline piirang.
Kui soovite oma Odoo kontol VoIP funktsiooni kasutada, peaksite pärast liidesele juurdepääsu suunduma otse rakenduste jaotisesse. Sain teada, et see rakendus pole Müügi valiku all, vaid pigem Produktiivsuse all, seega soovitan teil seeregistreerimisel valida just selle, et vältida tasuta prooviperioodi. Mooduli installimine on väga lihtne, piisab installinupul klõpsamisest ja rakendus lisatakse teie Odoo funktsioonidesse.
Pärast seda leiate paremast ülanurgast telefoni ikooni. Sellel klõpsates avab Odoo eraldi valimisklahvistiku vidina, mis sisaldab valikuid eelmiste kõnede vaatamiseks, kontaktidele juurdepääsuks ja valikut nimega “järgmised tegevused”. Selle Odoo funktsiooniga aga telefoninumbrit kaasas ei ole, seega peate integreerima numbri oma VoIP-teenuse kaudu, mis on kindlasti tasuline. Odoo VoIP seadetele pääsete juurde üldsätete valiku kaudu ja sealt saate seadistada oma kõnefunktsioonid. Odoo pakub ka paari veebipõhist juhendit, mis võivad teile protsessi täpsemalt selgitada.
Kui see kõik on lõpetatud, võite alustada helistamisega. Enne testimise juurde liikumist vaatame üle, milliseid kõnekeskuse funktsioone võite Odoo’lt oodata.
Odoo kõnekeskuse funktsioonid
Odoo on uskumatult mitmekesine lahendus, kuna see pakub mitmesuguseid rakendusi paljudeks kasutusjuhtudeks. Tarkvara võib voolida ükskõik milliseks, kuna erinevaid funktsioone saab käsitsi valida ja kombineerida, et luua oma ettevõtte vajadustele ideaalne lahendus. Üks neist rakendustest on VoIP-funktsioon, mis on saadaval ulatuslikus Odoo rakenduste poes. Tasuta prooviversiooniga saate funktsiooni proovida tasuta.
Kuigi Odoo ei ole pühendunud kõnekeskuse tarkvarale, pakub see teatud kasutusjuhtudeks head funktsioonide komplekti. Näiteks pakub Odoo head kontaktiloendi funktsiooni, mis on kontaktide hõlpsaks juurdepääsuks integreeritud otse helistamise vidinasse. Võite proovida ka ajastada kõnesid tegevuste ajastamise kaudu või luua kõnejärjekordi CRM-i rakenduses. Odoo pakub ka aruandlusfunktsioone, mis aitavad teil jälgida kõiki kõnede tegevusi otsingu, filtrite ja saadaolevate ekspordifunktsioonidega.
Odoo kõnekeskuse tarkvara toimivus ja kasulikkus
Odoo teeb kõnefunktsioonidele ligipääsu kõigile üsna lihtsaks, sest funktsioon on saadaval üleval paremas nurgas olenemata kasutajaliidese asukohast. VoIP lisandmooduli seaded on saadaval üldsätete all ja mõned neist on kasutaja eelistuste all. Neid valikuid on üsna lihtne leida, kuna liides on üsna hästi kujundatud. Selle disain ei ole kõige kaasaegsem, kuid on siiski funktsionaalne.
Kuigi VoIP rakenduse seadistamine Odoo’s võib enamiku inimeste jaoks olla üsna keeruline, on see oluliselt lihtsam, kui valite ühe kahest toetatud VoIP-teenuse pakkujast – OnSIP või Axivox. Kahju, et kõnefunktsionaalsuse ühendamiseks rohkem võimalusi pole, kuid sellegipoolest kõned toimivad ja toimivus üsna korralik. Mul ei ole testkõnede ajal probleeme esinenud, kuid ma kujutan ette, et see võib ühenduse tugevuse ja VoIP-teenuse pakkujast sõltudes iga kasutaja puhul olla erinev.
Kõneliidesel on paar võimalust. Numbri valimisel saate luua uue kontakti, et see kohe oma loendisse lisada. Ülejäänud kaks võimalust on kõnede vaigistamiseks ja kõnede edastamiseks teisele Odoo kasutajale. Nagu näete, on valikud tagasihoidlikud, kuid enamiku stsenaariumide puhul kindlasti kasulikud. Muud valikud väljaspool kõnesid hõlmavad “järgmisi tegevusi” ja kontaktide menüüd.
Üldiselt ei paku Odoo kõnekeskuse funktsioonide komplekt kõige laiemaid ega ka kõige säravamaid võimalusi, kuid need võivad teatud stsenaariumide puhul siiski kasulikuks osutuda. Ma ei nimetaks neid kasulikuks tõelises kõnekeskuse keskkonnas, kuid ei saa väita, et Odoo selles valdkonnas ka kasutu oleks. Kõik sõltub sellest, mida te kasutajana ootate. Kui vajate lahendust, mis saab hakkama palju enamaga kui lihtsalt kõnedega, võib just Odoo olla see, mida otsite.
Odoo kõnekeskuse tarkvara hinnakujundus
Odoo pakub kolme hinnakujunduse võimalust, sealhulgas tasuta paketti. Tasuta versiooniga võib VoIP funktsiooni hankimine olla keeruline, kuna ükski rakenduste kogum ei paku VoIP-rakendust standardina. Sellegipoolest võite alati valida tasuta prooviperioodi, et saaksite tarkvara esmalt proovida. Liigume edasi ja vaatame hinnakujundust.
Tasuta
Tasuta pakett annab teile tasuta juurdepääsu ühele paljudest Odoo pakutavatest rakendustest. Kui otsustate hankida mõne muu rakenduse, pakub Odoo teile valitud rakenduste jaoks tasuta prooviversiooni.
Standard
Standard pakett maksab 11,90 dollarit kuus koos aastase arveldusega või 14,80 dollarit igakuise arveldusega. Hind kehtib ühele kasutajale kuus ja see annab teile piiranguteta juurdepääsu kõigile Odoo pakutavatele rakendustele.
Kohandatud
Kohandatud plaan maksab teile iga-aastase arveldusega 17,90 dollarit kuus või igakuise arveldusega 22,40 dollarit kuus. Kõik kulud on ühe kasutaja kohta kuus. Plaan annab teile juurdepääsu kõigile Odoo rakendustele ja lisab Odoo Studio, mitme ettevõtte võimaluse ja välise API.
Lõpetuseks
Odoo ei pruugi olla esimene ideaalne valik ettevõtetele, kes otsivad korralikku kõnekeskuse tarkvara. Tarkvara ei paku tõhusaks kõnede halduseks piisavalt funktsioone. Selle odav hind ja suur valik erinevat tüüpi funktsioone võivad aga osutuda kasulikuks paljudele ettevõtetele, kes ei pea kõnedele nii palju keskenduma, kuid on oluline läheneda sellele realistlike ootustega.
Frequently Asked Questions
Ma ei saa Odoo's kõnesid vastu võtta
Kõige tõenäolisem stsenaarium on see, et teie integratsioon pole õigesti konfigureeritud. Kontrollige veelkord oma integratsioonisätteid ja lisaks kontrollige, kas olete lubanud kõnefunktsiooni nii oma kasutajaseadetes kui ka isiklikes seadetes. Internetis on saadaval ka mitu tõrkeotsingu juhendit või võite Odoo’ga otse ühendust võtta, kuna kogenematu kasutaja jaoks ei pruugi neid probleeme olla lihtne lahendada.
Kuidas Odoo's kõnesid ajastada
Peate looma serveritoimingu ja kontekstipõhise toimingu menüükirje. See võimaldab teil valida arvukalt kontakte ja teha hulgikõnesid. Kui olete seda teinud, peaksite saama valida kontakte ilma määratud müügiesindajata ja luua hulgitoimingu.