Key takeaways
Pros
- Lihtne seadistamine ja rakendamine
- Tasuta telefoninumber prooviversiooniga
- Hea kõne kvaliteet ja funktsioonid
Cons
- Liides võib olla segane
- Väga kõrge hinnasilt
Zendeski kõnekeskuse funktsiooniga alustamine
Alustasin Zendeski kasutamist nende veebisaidil saadaoleva tasuta prooviversiooniga. Protsess oli üsna kiire, kui välja arvata kinnitusmeili ootamine. See võttis üsna kaua ja mind üllatas, et meil ei jõudnud varem kohale. Pidin teist korda prooviperioodi uuesti taotlema ja alles siis saabus e-kiri. Sellegipoolest on registreerimisprotsess üsna kiire ja lihtne.
Zendeski prooviperiood pakub kasulikku võimalust. Saate määrata, kuidas soovite nende rakendust kasutada, ja hankida oma kasutusjuhtumi jaoks täiustatud ja kohandatud kasutuskogemuse. Soovi korral võite selle sammu vahele jätta, kuid soovitan tungivalt selle siiski läbida. Kui olete selle lõpetanud või vahele jätnud, suunatakse teid otse Zendeski liidesesse. Liides pakub mõningaid käepäraseid näpunäiteid, mis juhendavad teid ja aitavad teil Zendeskiga tutvuda.
Zendeski prooviversiooni üks lahedamaid omadusi on see, et nad annavad teile kõnekeskuse funktsiooni proovimiseks tasuta telefoninumbri. Ma ei pidanud alustamiseks isegi keerulisi seadistusi läbima ja sain põhimõtteliselt kohe hakata helistama. Zendesk pakub ka võimalust lisada oma telefoninumbreid. Valiku leiate Administraatori keskusest Talki seadete alt. See sisaldab ka teie telefoniliinide erinevaid reguleerimis- ja kohandamisvalikuid, nii et saate kasutusjuhtumeid veidi täpsustada.
Zendeski kõnekeskuse tarkvara pakub nii sissetulevaid kui ka väljaminevaid kõnesid, muutes kõnekeskuse terviklikuks lahenduseks igat tüüpi äri jaoks. Rakendamine on üsna lihtne ja see ei tohiks kellelegi probleeme valmistada, kuigi pean ütlema, et menüüvalikud võiksid olla veidi selgemad, kuna need ajavad mõnikord segadusse. Administraatori paneeli leidmine oli minu jaoks ülesanne ja teatud valikud võiksid olla nähtavamad. Enne kui jõuame ülevaate testimise osa juurde, vaatame läbi Zendeski kõnekeskuse funktsioonide loendi ja uurime, mida võib tarkvaralt oodata.
Zendeski kõnekeskuse funktsioonid
Zendeski kõnekeskuse funktsioonid hõlmavad sissetuleva ja väljamineva kõnekeskuse võimalusi ning kõnekeskuse integreerimist Zendeski piletisüsteemiga. Iga sissetulev ja väljaminev kõne loob süsteemis pileti. Kõnekeskuse piletid võivad pakkuda ka kogu kõne salvestust, kui olete selle võimaluse mõne oma numbri puhul aktiveerinud. Sel viisil pääsete juurde kogu kõnesalvestuse ajaloole. Zendeskil on intelligentne kõnede suunamine, mis suunab kõned erinevate kriteeriumide alusel automaatselt saadaolevatele agentidele. Saadaval on ka interaktiivne häälvastus.
Zendesk pakub ka kõnede jälgimist ja kõne sosistamist, viimane on kasulik eelkõige uute kõnekeskuse agentide koolitusel. Minu arvates oli kõne sosistamine üsna huvitav, kuna ma ei kohta seda sageli. Sisuliselt saab vanem kolleeg kõnega ühenduse luua ja agendile nõu anda, ilma et klient seda kuuleks. Päris vinge! Samuti pääsete juurde kõnekeskuse analüütikale, mis annab teie tegevustest põhjaliku ülevaate. Zendesk pakub kõne skriptimise funktsiooni, mille abil saate planeerida oma telefonivestluste kulgu ja pakkuda paremat kogemust. Vajadusel pääsete juurde kogu kõneajaloole ja saate taasesitada kõnesalvestisi. Zendeskil on ka teatud automatiseerimisfunktsioonid, mis aitavad teil vabaneda tüütutest või korduvatest kõnekeskuse ülesannetest.
Zendeski kõnekeskuse tarkvara toimivus ja kasulikkus
Kuna testnumbri saate tasuta prooviversiooniga alustades kaasa, pole tarvis läbida keerulisi seadistusi, välja arvatud juhul, kui soovite tõesti oma isikliku telefoninumbri ühendada. Sel juhul leiate valiku seadetest ja kokku kulub vaid paar minutit. Kasutuskogemus ja liides on üsna hästi kujundatud ning kuigi mõnele funktsioonile võib olla raskem juurde pääseda, kui te ei tea selle asukohta, teeb Zendesk rakenduse disaini osas siiski päris head tööd. Kõnefunktsioonile juurdepääsemiseks pidin liideses vaatama üles ja paremale, kust leidsin telefoniikooni.
Oluline on märkida, et tasuta prooviversiooniga saate helistada ainult USA-s asuvatele numbritele, kuid vastata saate sissetulevatele kõnedele mis tahes riigist. Kui helistate oma Zendeski numbrile, esitab süsteem sõnumi “Täname Zendeski proovimise eest” ja teavitab teid, et sõnumi eemaldamiseks on vaja tasulist plaani. Pärast sõnumi esitamist ühendatakse teid numbriga ja saate sellele Zendeski rakenduses vastata. Rakendus kuvab sissetuleva kõne korral visuaalse märguande ja kuulete ka helinat.
Zendeski rakendusel on mugav numbrivalija , kuid see ei paku helistamisaknas kontaktide loendit. Olin üllatunud, kui avastasin, et minu esimest kõnet ei salvestatud piletisüsteemi. Ma pole kindel, kas see peaks nii olema või tegi Zendesk vea. Kõnekvaliteet on aga suurepärane ja ma ei kogenud ühegi kõnega probleeme. Kogemust saab veelgi paremaks muuta, kui otsustate kasutada IVR-i, määrata erinevaid tervitusi või kohandada kõnekeskuse funktsioone seadetes.
Üldiselt on Zendeski Talki funktsiooniga helistamiskogemus päris suurepärane ja mul pole kaebusi. Kõned töötavad nii nagu nad peavad ja helistamisvidin on hõlpsasti juurdepääsetav olenemata sellest, kus liideses asute. Kui olete teada saanud, kuidas Administraatori keskusele juurde pääseda, ei tohiks teil tekkida probleeme seadete asukoha meeldejätmisega ja saate neid vabalt vastavalt oma vajadustele kohandada.
Zendeski hinnakujundus
Zendeskil on suur valik hinnaplaane erinevateks kasutusjuhtudeks, kuid kõnekeskuse funktsioone pakuvad ainult Zendesk Suite’i hinnaplaanid. Ülejäänud plaanid keskenduvad müügimeeskondadele ja põhilistele klienditoele. Vaatame kõik plaanid läbi, et näidata teile, mida siga plaaniga saab. Kõik plaanid pakuvad kõnekeskuse funktsioone, nii et teie valik sõltub tõenäoliselt muudest sisalduvatest funktsioonidest.
Suite Team
Suite Teami plaan algab 49 dollarist kasutaja kohta kuus koos aastase arveldusega. See annab teile juurdepääsu piletisüsteemile, sõnumite saatmisele veebis, mobiilis ja suhtlusvõrgustikes, samuti e-posti, hääl-, SMS-i ja reaalajas vestluse toele. Lisaks saate juurdepääsu ühele abikeskusele, automatiseerimisele, töövoogudele, automatiseeritud vastustele, marsruutimisele, analüüsile, failisalvestusele, API-dele, võrgutoele ja muule.
Suite Growth
Suite Growthi plaan algab 79 dollarist kasutaja kohta kuus koos aastase arveldusega. See pakub kõiki Suite Teami plaani funktsioone ja lisab iseteeninduse kliendiportaali, tehisintellektil põhinevat teadmiste haldamise, kohandatavad piletipaigutused, kuni 50 saadaolevat kerget juurdepääsulitsentsi, SLA-sid, mitmekeelse toe ja sisu ning palju muud.
Suite Professional
Suite Professionali pakett on kõige kallim, hinnasilt on 99 dollarit kasutaja kohta kuus koos aastase arveldusega. See ühendab mõlema varasema plaani funktsioonid ja lisab uusi – aktiivse agentide tegevuse juhtpaneeli, integreeritud kogukonna foorumid, privaatsete vestluste lõimed, kohandatavad ja jagatavad töölauad, täiustatud häälevõimalused, andmete asukoha valikud, HIPAA vastavuse ja sündmuste konnektor Amazoni veebiteenuste jaoks.
Lõpetuseks
Zendesk pakub üsna häid kõnekeskuse funktsioone koos enamasti intuitiivse liidesega, mida on üldiselt lihtne kasutada. Asjaolu, et te ei pea oma kõnekeskust keerulisel viisil integreerima ega seadistama, on tohutuks plussiks. Zendeski plaanid ei ole aga odavad ja võivad teie eelarvet tõsiselt kahjustada. Saate tohutul hulgal funktsioone ja hea hinna ja kvaliteedi suhte, kuid hea mõte oleks uurida odavamat Zendeski alternatiivi, mis pakub võrreldavat kõnekeskuse funktsiooni eelarvesõbraliku hinnaga. Need alternatiivid võivad pakkuda ka intuitiivseid liideseid ja lihtsat seadistamist ning tulevad paindlikema hinnaplaanid, mis sobivad igas suuruses ettevõtetele.
Frequently Asked Questions
Zendesk Talki funktsioonil on halb helikvaliteet
Selle probleemi põhjuseid võib olla üks või mitu. Nagu Zendesk Talki tõrkeotsingu lehel öeldud, võib kehva helikvaliteeti kõige sagedamini põhjustada aeglane või nõrk interneti ühendus või teatud heli- ja helidraiverid. Parimate tulemuste saamiseks proovige liikuda parema ühendusega piirkonda või ühendage netikaabel. Mis puudutab riistvaradraivereid, proovige need välja lülitada ja vaadake, kas probleem püsib.
Kõnede katkemine Zendeski kõnekeskuses
Kui teie kõned kipuvad katkema, võite proovida paari lahendust. Siiski on oluline mainida, et kui kasutate Zendeski tasuta prooviversiooni, on kõne katkemine normaalne, kuna need on programmeeritud kaheminutilise piiranguga. Kui teie kõned katkevad tasulise kontoga ja kasutate IVR-i seadistust, proovige luua kohandatud tervitus, kuna süsteem katkestab kõne ilma määratud tervituseta. Teine lahendus võib olla kontrollida, kas helitervituste failid on rikutud. Kui on, proovige need välja vahetada või salvestada.