Key takeaways
Pros
- Lihtne hallata administraatorina
- Ulatuslik kohandatavus
- Kasulikud juhised
Cons
- ei sisaldu tasuta paketis
- punkte andvate ülesannete täitmisel pole animatsioone, näiteks helisid
- võimalust on seadetest raske leida, seda tuleb otsida otsinguriba abil
Freshdeski seadistamine ja juurutamine
Enne Freshdeski mängustamise kasutamist peate registreeruma. Freshdeski vestlustoe tarkvaraga alustamine on lihtne protsess. Esiteks peate registreerima konto ja valima oma vajadustele kõige paremini sobiva plaani. Kui olete oma konto loonud, saate hakata kohandama oma vestlusvidinat, et see vastaks teie brändi välimusele.
Seejärel peate oma kontole lisama vestlusagendid. Kelle jaoks te muidu mängustamist looksite? Seda on lihtne teha. Peate esitama ainult agendi e-posti aadressi ja ta kutsutakse teie meeskonda.
Niipea kui see on tehtud, on järgmine samm Freshdeski Support Desk Arcade seadete aktiveerimine ja tõeline lõbu võib alata.
Freshdeski mängustamise funktsioonid
Kui kogu teie klienditoe meeskond on korrastatud ja valmis töötama, siis miks mitte lisada kogu klienditeenindusprotsessi pisut lõbu? Siin tulevad mängu Freshdeski mängustamise funktsioonid.
Freshdesk Support Desk Arcade’ile pääsete juurde järgmiste tellimisplaanidega:
- Freshdesk Support Desk: Growth, Pro, Enterprise,
- Omnikanalilised plaanid: Growth Omnichannel, Pro Omnichannel, Enterprise Omnichannel
Vaatame üle mängustamise tüübid, millele saate juurdepääsu.
Trofeed
Oma Freshdeski mängustamise funktsiooni kogemuse põhjal leidsin, et agentidele antakse nende toimivusnäitajate põhjal neli erinevat trofeed. Esimene neist on Kõige Väärtuslikuma Mängija trofee, mis antakse agendile, kes on kogunud jooksval kuul kõige rohkem punkte. Teine trofee on Kliendi “Vau” Tšempion, mis antakse agendile, kes on kogunud kuu jooksul maksimaalselt kliendirahulolu punkte. Kolmas trofee, mida nimetatakse Sharpshooteriks, antakse agendile, kellel on selle kuu kõrgeimad esimese kõne lahendamise punktid, mis näitab, et nad on suutnud piletid lahendada vaid ühe suhtlusega. Neljas trofee, Speed Racer, läheb kiireima lahenduse punktidega agendile, tunnustades nende võimet lahendada pileteid vähem kui tunniga. Selle süsteemi suurepärane osa on see, et edetabel lähtestatakse iga kuu esimesel päeval, mis annab kõigile uue alguse. Agendina saate otse armatuurlaualt vaadata hetkel edetabelit juhtivate inimeste nimesid.
Tasemed
Veel üks aspekt, mis mulle eriti kasulik tundus, oli tasemete süsteem. Kuna agendid teenivad punkte piletite lahendamise ja muude klienditoe tegevuste eest, saavad nad edetabeliredelil ülespoole ronida. Mida kõrgem on tulemus, seda parem on auaste ja seda lähemale jõuab agent kõrgeimale klienditoe meistri tasemele. Hindan selle funktsiooni juures seda, et see võimaldab administraatoril seada taseme läved ja määrata punktide arvu, mida agent peab saavutama teatud taseme saavutamiseks. See loob agentidele selge ja määratletud tee, mida järgida, pakkudes neile suunataju ja motivatsiooni. Agendina avastasin, et see süsteem innustab inimesi rohkem pingutama ja kõrgemate punktisummade poole püüdlema, mis viib lõpuks parema klienditeeninduse ja paremate tulemusteni.
Ülesanded
Ülesannete abil saate seada oma klienditoe agentidele tulemuseesmärke ja viia need vastavusse oma ärieesmärkidega. Need ülesanded suunavad teie agente tegema tegevusi, mis toovad teie kaubamärgile kasu, ja viivad nende klienditoe oskused järgmisele tasemele. Kuid see pole veel kõik! Ülesannete täitmisel saavad teie agendid teenida boonuspunkte ja unikaalseid märke, mis kuvatakse nende profiilidel ja näitavad nende saavutusi. Lisaks suurendab ülesannete täitmine nende võimalusi võita igakuiseid karikaid ja jõuda agentide edetabelis uute kõrgusteni.
Freshdeski mängustamise funktsioon tegutsemas
Kui olete mängureeglid vastavalt oma eelistustele seadistanud, hakkab Freshdesk teie seatud kriteeriumide alusel vajalikke andmeid jälgima. Peale süsteemi seadistamise ei pea te midagi muud tegema. Agendid saavad punkte või märke, kui nad vastavad teatud tingimustele – kõik toimub automaatselt.
Kogu statistika on nähtav iga agendi armatuurlaua keskel. Näete neid nimede “edetabel” ja “saavutused” all, kus saate valida, kas näidatakse ka konkreetse perioodi statistikat.
Freshdeski mängustamise funktsiooni kasulikkus
Freshdeskis saadaolevad mängustamise funktsioonid võivad olla väga kasulikud. Need pakuvad administraatoritele suurt paindlikkust kasutajakogemuse isikupärastamiseks vastavalt nende eelistustele. See võimaldab neil kasutada oma loovust ja kohandada kogemusi optimaalsete tulemuste saavutamiseks. Veelgi enam, märkide ja tasemete süsteem võib soodustada õhkkonda, kus agendid saavad positiivselt areneda, mitte ainult konkurentsile lootma jääda. See seadistus võimaldab ka kõigil hõlpsasti tuvastada parimaid toimijaid.
Kokkuvõte
Freshdeski mängustamine on funktsioon, mis lisab klienditoe protsessi mängulaadseid elemente. Kasutatakse punkte, märke ja karikaid, et motiveerida agente paremini toimima ja parandada klientide rahulolu. Freshdeski mängustamise abil saab muuta klienditoe lõbusaks ja kaasahaaravaks tegevuseks, mis suurendab agentide moraali ja tootlikkust, parandades samal ajal ka kliendikogemust. Väärib märkimist, et mängustamisfunktsioonid on olemas ka muudes tarkvarades, nii et kui kasutate Freshdeski konkurenti, tasub mõlemat võrrelda, et leida teile kõige kasulikum.