Key takeaways
Pros
- Lihtsasti arusaadav
- Reaalajas tagasiside
- Huvitavad omadused
Cons
- Rakendamine võib esmakasutajatele olla keeruline
- Edetabelid puuduvad
- Ebatäpne toimivuse mõõtmine
Zoho Deski seadistamine ja juurutamine
Zoho Deski mängustamise funktsiooni kasutamiseks registreerige Zoho Deski konto. Õnneks ootab teid seal tasuta prooviperiood.
Suundusin Zoho ametlikule veebisaidile ja alustasin registreerumisprotsessi. Mul paluti esitada teave, näiteks minu täisnimi, ettevõtte e-posti aadress ja telefoninumber. Kui ma seda tegin, nõustusin Zoho tingimuste ja eeskirjadega ning oligi kõik – minu konto oli valmis.
Olles tarkvara testimise üle põnevil, liikusin edasi ja lisasin kõik testagendid, et mõlemalt poolt mängustamise funktsioone korralikult uurida. Agentide lisamiseks paluti mul esitada hunnik teavet. See hõlmas nende ees- ja perekonnanime, e-posti aadresse ja osakonda. Samuti määrasin neile õiged rollid ja õigused. Kui soovite olla põhjalik, saate oma agentide jaoks konfigureerida veel mõned sätted, kuid otsustasin need vahele jätta, kuna need polnud mängustamise funktsiooni jaoks nii olulised.
Kui see kõik on seadistatud, võis mängulust lõpuks alata.
Mängustamise funktsioonid Zoho Deskis
Zoho Deski mängustamise funktsioonid on saadaval järgmiste tellimuspõhiste plaanidena:
- Standard
- Professional
- Enterprise
See tähendab, et saate mängustamist kasutada olenemata sellest, millise hinnaplaani valite. See on üsna mugav lahendus – te ei pea maksma rohkem, et oma töökohale veidi rõõmu pakkuda. Vaatame nüüd lähemalt, mida Zoho mängustamisel meile varuks on:
Märgid
Üks Zoho Deski mängustamise põhifunktsioone on märkide süsteem. Klienditoe agendid saavad oma tulemuslikkuse alusel teenida märke, näiteks “Mail Magician”, “Customer Delight” ja “Ticket Terminator”. Need märgid kuvatakse agendi profiilil, tunnustades nende saavutusi. Zoho võimaldab teil lisada ka kohandatud märke.
Trofeed
Peale märkide saate rakendada ka trofeesid. Neid premeeritakse erinevate klienditoe ülesannete täitmise eest. Selle funktsiooni puhul on huvitav see, et saate trofeed konfigureerida nii positiivsete kui ka negatiivsete punktide põhjal. Kui esimene liigutab agenti trofee saamise poole, siis teine viib nad sellest saavutusest eemale. See on lõbus ja konkurentsivõimeline viis hoida oma agendid keskendununa ja alati kikivarvuli.
Väljakutsed
Väljakutsed on veel üks Zoho Deski mängustamise funktsioon. Administraatorid saavad luua agentidele väljakutseid, näiteks lahendada teatud arvu pileteid kindla aja jooksul. Väljakutsete täitmine teenib agentidele punkte, aidates neil hankida uusi trofeesid.
Zoho Deski mängustamise funktsioonid tegutsemas
Kui olin lõpetanud kõigi mängustamise reeglite seadistamise, hakkas Zoho Desk automaatselt jälgima vajalikke andmeid minu salvestatud kriteeriumide alusel.
Minu äranägemise järgi saavad agendid punkte, kui nad vastavad teatud tingimustele. Samuti näevad nad kõiki võimalikke tingimusi, mis tõstavad motivatsiooni. Kui nad näevad, milliseid toiminguid nad peavad väljakutse sooritamiseks või preemia teenimiseks tegema, motiveerib see neid rohkem pingutama.
Zoho Deski mängustamise funktsioonide kasulikkus
Zoho Deski mängustamisfunktsioonid võivad olla meeskondadele väga kasulikud: need pakuvad lõbusat ja kaasahaaravat viisi agentide motiveerimiseks ja klientide rahulolu parandamiseks. Väljakutsete püstitamise ja trofeede jagamise süsteem pakub tunnustust agentide raske töö eest. Üks funktsioon, millest ma puudust tundsin, oli mingisugune edetabel. See võib lõbusas keskkonnas lisada tervisliku konkurentsi elemendi. Sellest hoolimata on süsteemi lihtne hallata ja sellega tööd teha. Samuti väärib mainimist, et see pakub trofeede ja väljakutsete osas üsna palju kohandamisvõimalusi.
Hinnakujundus
Zoho Desk pakub kasutajatele kolme erineva hinnakujunduse vahel, millest igaühel on erinevad funktsioonid, mis vastavad erinevate inimeste ja nende ettevõtete vajadustele.
Standard
Zoho Standard pakett algab 14 eurost agendi kohta kuus. Selle valiku raames võivad tellijad eeldada juurdepääsu kõigile olulistele tugifunktsioonidele, et oma klienditeenindusmeeskondi täiendada, sealhulgas 5 meilikanalit, piletihaldusfunktsioone ja loomulikult mängustamist.
Professional
Järgmine saadaolev plaan on Professional. 23 euro eest agendi kohta kuus saavad tellijad kasutada lihtsustatud koostöö- ja protsesside automatiseerimise funktsioone, muutes selle eriti sobivaks kiiresti kasvavatele meeskondadele. Väärib märkimist, et ka see plaan annab juurdepääsu mängustamise funktsioonidele.
Enterprise
Viimane, kuid mitte vähem oluline on Enterprise plaan. Kui otsustate selle tellida, saate juurdepääsu täiustatud tehisintellekti- ja kohandamisvõimalustele, võimaldades parima kvaliteediga suurettevõtte tasemel tuge. Parim asi selle juures on see, et sellele kõigele pääsete ligi 40 € eest agendi kohta kuus ning mängustamise moodul on samuti selles plaanis.
Kokkuvõte
Zoho Deski mängustamine on suurepärane viis klienditoe nauditavamaks ja kaasahaaravamaks muutmiseks. Zoho Desk pakub oma trofee ja ülesannete süsteemidega lõbusat viisi agentide motiveerimiseks ja kliendirahulolu parandamiseks. Kui otsite võimalust oma meeskonna motivatsiooni ja tootlikkuse tõstmiseks, tasub Zoho Deski mängustamisfunktsiooni uurida.
Kuigi funktsioon on lõbus, puuduvad sellel teatud puudutused, mis muudaksid kogemuse huvitavamaks. Puuduvad sellised funktsioonid nagu edetabelid ja mängustamise mallid, mis on kahetsusväärne, sest need võivad edendada tervislikku konkurentsi.
Kokkuvõttes, kui otsite midagi lihtsat, on see kena ja funktsionaalne lahendus. Üks hoiatus siiski – kui otsite peent ja väga põhjalikku lahendust, ei pruugi Zoho Deski mängustamine olla teile.