Key takeaways
Pros
- Hästi tasakaalustatud piletisüsteem
- Hea välimusega ja hõlpsasti navigeeritav liides
- Peaaegu täiuslik igas mõttes
- Suurepärane universaalne tarkvara rohkete mitmekanaliliste võimalustega
Cons
- Aeg-ajalt võib kohata mõnda viga
- Hind võib muutuda krõbedaks
Freshdeski piletisüsteemiga alustamine
Freshdeskil on väga lihtne registreerimisprotsess, mis võtab vaid mõne minuti. Protsess aitab teil teha ka mõningaid põhiseadistusi ja võimaldab integreerida oma e-posti postkastid Freshdeski piletisüsteemiga. Samuti saate kutsuda oma kolleege, kohandada oma Freshdeski rakenduse URL-i ja teha veel ühtteist. Mõned neist valikutest on ka vahele jäetavad, nii et te ei pea neid kõiki läbi tegema ja saate neid toiminguid ka hiljem teha. See kõik muudab kogemuse väga lihtsaks.
Seejärel suunatakse teid otse teie uude piletisüsteemi ja saate alustada tutvumisega. Prooviversioonis on isegi mõned näidisvestlused, mis aitavad teil süsteemi toimimisest aimu saada. Samuti annab see teile hea ülevaate liidesest, mida on lihtne kasutada ja mis on hästi kujundatud ning selgete menüüvalikute ja suvanditega. Tarkvara on praktiline ja peaks muutma kõigi töövood lihtsamaks.
Vasakpoolsel paneelil on peamenüü, kust saate juurdepääsu kõige olulisematele Freshdeski tööriistadele. Muid valikuid leiate liidese muudest osadest ja need on tavaliselt hõlpsasti märgatavad tänu nähtavatele nuppudele koos kirjeldustega. Enne kui jõuame selle ülevaate testimise osa juurde, vaatame ülevaadet funktsioonidest, mida Freshdesk oma piletisüsteemis pakub.
Freshdeski piletisüsteemi funktsioonid
Freshdesk pakub terviklikku funktsioonide komplekti, mida ühelt kõrgetasemeliselt piletisüsteemi tarkvaralt oodata. Esimene oluline funktsioon on Team Inbox, mis sisaldab kõiki muid funktsioone ja pakub mitmekanalilisi võimalusi – see tähendab, et saate ühest kohast vastata mitmetele kanalitele. See on kõigi piletisüsteemi lahenduste standardfunktsioon. Freshdesk pakub kokkupõrke tuvastamist, salvestatud vastuseid, nutikaid teavitusi, kohandatud piletivaateid, piletite liitmist ja tegevuste logi.
Saate nautida ka mõningaid koostööfunktsioone, SLA haldust, AI-põhist piletisüsteemi, väliteenuste piletisüsteemi ja kohandatud objektide kontekstipõhise piletimüügi funktsiooni. Funktsioonide valik ei tundu olevat piletisüsteemi tarkvarade seas kõige ulatuslikum, kuid kõik need funktsioonid on üles ehitatud alamfunktsioonidega, mis tagavad kindla tootlikkuse ja töövoo. Freshdeski piletisüsteem aitab teil hallata e-kirju, kõnesid, reaalajas vestlusi, Twitterit, Facebooki, kliendiportaali ja e-kaubandust.
Freshdeski piletisüsteemi toimivus ja kasutajakogemus
Nüüd algab ülevaate testimise osa. Testisin Freshdeski piletisüsteemi peamiselt agendi vaatenurgast, et saada õige kogemus ja näha, kuidas süsteem toimib. Andsin endast parima, et katsetada enamikku mulle kättesaadavaid funktsioone, et näidata teile, kas Freshdesk on teie ettevõtte jaoks õige valik. Asume asja kallale.
Saatsin endale proovipileti ja olin pettunud, kui avastasin, et Freshdesk ei saatnud mulle selle kohta ühtegi teadet. Ma poleks uuest piletist teada saanud, kui ma poleks klõpsanud Freshdeski Piletite menüül. Ma pole kindel, kas see on juhuslik viga või eelseadistus, kuid ma ei saanud ühtegi teavitust isegi teise saadetud meiliga. Polnud ühtegi visuaalset ega heli märguannet. See pole hea, kuna muude ülesannetega hõivatud agendid ei tea, kas nad said uue meili ning peavad olema valvel.
Piletite vaade pärast avamist on suurepärane ja lihtsasti arusaadav. Teil on allosas tavalised vastamis- ja edastamisnupud ning ülaosas mõned lisavalikud. Paremal pool kuvatakse teave teie kliendikontakti ja pileti oleku valikute kohta, mida saate vastavalt kohandada. Seda on üsna lihtne kasutada ja teil ei tohiks olla probleeme liidese ja kogemusega harjumisel.
Kui vajutate nupule Vasta, avaldab Freshdesk vormindusfunktsioonid, mis annavad teile võimaluse kirjutada keerukaid piletivastuseid ja võimaldavad kohandada teksti . Samuti saate lisada pilte, linke, tabeleid, koode ja muid manuseid. Valmiskirjutatud vastuste funktsioon on samuti saadaval, kuid oleksin tänulik, kui see oleks natuke paremini nähtav, kuna see kipub muude valikute seast vaateväljast välja jääma. Peale selle väikese detaili on funktsioonide valik suurepärane ja kõigi funktsioonide kasutamine vastustes on käkitegu.
Sildistamise funktsioon töötab väga hästi. Võite alustada sildi nime tippimist ja valida saadaoleva valimi hulgast. Teise võimalusena saate luua uue sildi , kui süsteem ei leia sobivaid. Samuti saate täpsemalt määratleda, mis tüüpi piletiga te tegelete, ja valida mitme valiku hulgast, nagu küsimus, juhtum, probleem, raha tagasimakse või funktsioonitaotlus. Muud valikud hõlmavad piletigruppe, olekut, prioriteeti ja agendi määramist.
Üldiselt toimib Freshdeski piletisüsteem väga hästi, ilma viperusteta. Tundub, et märguanded ei tööta isegi siis, kui proovisin erinevaid e-posti aadresse, kuigi kõik seaded olid määratud nii, et nad teavitavad mind uue pileti saabumisest. Vaatamata sellele väikesele probleemile pean ütlema, et Freshdeskil on väga hästi kavandatud piletisüsteemi tarkvara, mis on kasutajasõbralik igat tüüpi kasutajate jaoks.
Freshdeski hinnakujundus
Freshdesk pakub erinevaid hinnaplaane koos ühe tasuta piletisüsteemi tööriista ja kolme tasulise plaaniga. Igaüks neist erineb funktsioonide ja mastaabsuse poolest. Vaatame, mida iga plaaniga saate ja millised Freshdeski funktsioonid teile saadaval on.
Tasuta
Tasuta plaan ei maksa teile midagi ja võimaldab omada kuni 10 agenti. See pakub muu hulgas e-kirjade ja sotsiaalmeediaga piletisüsteemi teenust, teadmusbaasi, piletite trendide aruannet, analüüsi ja aruandlust, meeskonna koostööfunktsioone ja ööpäevaringset e-posti tuge.
Growth
Growth plaan maksab igakuise arveldusega agendi kohta 18 dollarit kuus või aastase arveldusega 15 dollarit kuus. Saate kõik eelmisest plaanist ja palju muud. See hõlmab automatiseerimist, kokkupõrgete tuvastamist, turu rakendusi, SLA haldust, tööaega, kohandatud SSL-i ja aja jälgimist.
Pro
Pro plaan maksab igakuise arveldusega agendi kohta 59 dollarit kuus või aastase arveldusega 49 dollarit. Saate kõik Growth plaanist ja lisaks kohandatud rollid, kohandatud aruanded, salvestatud vormid, teadmusbaasi versioonihalduse, kogukonna foorumi, CSAT-uuringuid, SLA meeldetuletused ja palju muud.
Enterprise
Enterprise plaan maksab igakuise arveldusega agendi kohta 95 dollarit kuus või aastase arveldusega 79 dollarit kuus. Saate kõik varasematest plaanidest ja lisaks sandboxi, piiramatu arvu tooteid, agentide vahetuste haldamise ajavööndite vahel, e-kirjade ja abi robotid, auditilogi, oskustepõhise marsruutimise, artiklite soovitused, teadmusbaasi hierarhia, valmisvastuste soovitused ja palju muud.
Lõpetuseks
Freshdesk pakub täpselt seda, mida mainekalt piletisüsteemi tarkvaralt oodata. Siiski pole tarkvara täiuslik, kuid sellele väga lähedal. See ei valmista pettumust ühelegi kasutajatüübile ja pakub üldiselt suurepärast piletisüsteemi kogemust igale kasutajatoele, olenemata valitud paketist. Hinnakujundus võib kõrgemate plaanide korral kalliks minna, kuid ainult teie otsustate, kas tasub plaani ülendada.
Frequently Asked Questions
Aeglane laadimisaeg Freshdeski kontodel
Mõned kasutajad teatasid, et laadimisajad ja timeoutid olid enne mõne toimingu sooritamist väga pikad. Võite proovida sisse logida oma brauseris inkognito akna kaudu ja vaadata, kas probleem eksisteerib ka seal. Kui probleem ei kao, võite oma brauserist hankida HAR-faili ja saata selle Freshdeski toele, et nad saaksid teid probleemi lahendamisel aidata. HAR-fail on arhiivivorming, mis jälgib kõiki teie brauseri ja Freshdeski saidi vahelisi suhtlusi. Internetist leiate juhendeid erinevate brauserite jaoks mõeldud HAR-failidele juurdepääsu saamiseks.
Probleemid Freshdeski piletisüsteemi automaatikaga
Mõnel kasutajal võib piletisüsteemi automatiseerimisega probleeme tekkida. Need ei pruugi toimida. Levinuim lahendus on kontrollida automatiseerimisreeglite kehtivust ja neid vastavalt kohandada. Saate kontrollida automaatikaprobleemidega piletite jaotist “Näita toiminguid” ja kontrollida teatud reeglite täitmise järjekorda. Samuti peaksite veenduma, et reeglites ei tehtud muudatusi, seega kontrollige kehtetuid pileti omadusi. Kui te ei suuda probleemi ise lahendada, võtke abi saamiseks ühendust Freshdeski klienditoe meeskonnaga.