Key takeaways
Pros
- Hämmastav, lihtsasti kasutatav liides
- Hea piletisüsteem puhta liidesega
- Kõik olulised funktsioonid on olemas
Cons
- Mõnede täiustatud funktsioonide puudumine
- Kui keskendute ainult piletisüsteemi funktsioonidele, võib tarkvara olla liiga kallis
HelpScouti piletisüsteemiga alustamine
Tasuta prooviversioon teeb HelpScoutiga alustamise imelihtsaks. Ainus piirang on see, et peate kasutama oma ettevõtte e-posti aadressi, kuna teie isiklik e-post lükatakse tagasi. Kui olete oma ettevõtte e-posti aadressi ja muu olulise teabe edastanud, saate peaaegu kohe juurdepääsu oma uuele HelpScouti töölauale. Pakutakse ka võimalust teie e-posti aadressi HelpScoutiga ühendamiseks, kuid võite selle valiku vahele jätta ja soovi korral hiljem seadistada.
HelpScout viib teid otse piletisüsteemi, mida nimetatakse postkastiks. Võite vaadata piletisüsteemi liidest või tutvuda kogu tarkvaraga. Seadistamise juhendile pääseb juurde paremas ülanurgas. See koosneb viiest sammust, mis juhendavad teid läbi HelpScouti konfiguratsiooni. Minu arvates ei olnud see piletisüsteemi seadistamisel eriti kasulik, kuid saate seda kasutada teiste HelpScouti funktsioonide puhul.
Kogu HelpScouti liides on üsna hästi kujundatud. Sellel on puhas välimus, lihtsad navigeerimisvõimalused ja kontrastsed jaotised, mis juhivad tähelepanu liidese õigetele osadele. Liideses navigeerimisel ei tohiks tekkida probleeme, eriti kuna piletisüsteem on põhiekraaniks. Hea on ka see, et HelpScout võimaldab teil registreerimisprotsessi käigus luua oma toele uue e-posti aadressi, nii et olete valmis koheselt pärast rakendusega tutvumist alustama.
HelpScouti piletisüsteemi funktsioonid
HelpScout pakub funktsioone, mis tulevad kasuks kliendipäringutele vastamisel. Näiteks saate kasutada jagatud postkasti, mis toetab mõningaid suurepäraseid koostööfunktsioone, hallata piletite määramist osakondadele ja üksikisikutele ning kasutada privaatseid märkmeid, mida saab kasutada osakondade ja agentide vahel teabe jagamiseks.
Veel üks huvitav funktsioon on salvestatud vastused. See funktsioon võimaldab teil sirvida levinud küsimustele mõeldud vastuste teeki. Neid vastuseid saab kasutada vaid mõne klikiga. See toimib nii peamise teadmusbaasi kui ka konserveeritud vastuste funktsiooni kombinatsioonina, mis on levinud ka paljudes teistes klienditoe piletisüsteemi tarkvarades. HelpScout pakub kategoriseerimise hõlbustamiseks silte.
HelpScoutil on ka kliendikontaktide haldamise funktsioonid, mis pakuvad korralikku ülevaadet iga pileti olulisest kontaktandmetest. Lisaks toetab HelpScout töövooge ja automatiseerimisfunktsioone. Saate seda kasutada teatud toimingute automatiseerimiseks või klientide piletitele hulgivastuste saatmiseks.
HelpScouti piletisüsteemi toimivus ja kasutajakogemus
Selle ülevaate testimises vaatleme peamiselt agentide kogemusi HelpScouti piletisüsteemiga töötamisel. Saatsin endale paar sõnumit, et testida HelpScouti piletisüsteemi kiirust ja üldist jõudlust. Meilid saabusid kiiresti ja ilma probleemideta. Olin veidi üllatunud, kui avastasin, et HelpScout ei kuva piletites pilte, nende kuvamiseks peate klõpsama vastaval valikul. See ei pruugi olla ilmtingimata halb ja võib aidata agentidel säästa andmemahtu, kui nad töötavad mobiilset kuumkohta kasutades.
Pileti liides ise näeb välja üsna hea, ehkki leidub asju, mida saaks parandada. Näiteks ei saa te piletile kohe pärast selle avamist vastata. Vastuste andmiseks pole nähtaval ühtegi välja, selleks tuleb klõpsata vastamise nupul. Alles siis saate hakata vastama ja pääsete juurde kõigile teksti redigeerimise ja vormindamise tööriistadele.
Redigeerimiseks saadaolevate tööriistade valik on piisav, et aidata teil koostada lühikesi ja pikki struktureeritud sõnumeid. Piletisüsteemi funktsioonid on head, kuid HelpScoutil oleks kindlasti kasu värskendusest, mis tooks suhtlusvõimalused ühele pulgale võrreldes keerukamate piletisüsteemi lahendustega. Näiteks ei ole võimalik pileteid poolitada, samuti pole täpsemaid filtreerimisvalikuid ega piletiotsingut. Siiski saate HelpScouti standardina pakutavate võimalustega väga hästi hakkama.
HelpScout salvestab saatmata vastused automaatselt piletitesse mustanditena, et te ei kaotaks oma progressi, juhul kui klõpsasite valesti või kui pidite lahendama pakilisemaid probleeme. Pärast sõnumi saatmist leiate selle vasakpoolses menüü jaotisest Suletud piletid, kui valisite eelnevalt seadistatud oleku. Saate vastatud piletitega tehtavaid toiminguid muuta, kasutades piletiliidese alumisel paneelil saadaolevaid valikuid.
Üldiselt on HelpScouti piletisüsteemi kogemus päris hea, kuid kindlasti mitte parim. Tarkvara töötab väga hästi ning kõik vajalikud funktsioonid on saadaval samuti hästi kujundatud liideses. Isegi kui HelpScout ei paku kõige arenenumat funktsioonide komplekti, saate klientidega tõhusaks suhtlemiseks kasutada kõike enda käsutuses olevat.
HelpScouti hinnakujundus
HelpScout pakub kolme erinevate funktsioonide ja hindadega tasulist plaani. Tasuta piletisüsteemi tööriista plaani pole, kuid saate tasuta prooviperioodiga proovida kõiki tasulisi plaane. Iga plaan sobib erinevat tüüpi ja erineva suurusega ettevõtte jaoks, keskendudes peamiselt erinevate kasutusjuhtude jaoks vajalike funktsioonide pakkumisele. Vaatame, mida iga plaan pakub.
Standard
Standard pakett maksab teile igakuiste maksetega 25 dollarit kasutaja kohta kuus või aastase maksetena 20 dollarit kuus. Saate juurdepääsu kahele postkastile, ühele teadmusbaasile ja saate lisada kuni 25 täiendavat kasutajat. HelpScout pakub ka reaalajas vestlust, sõnumeid, abi vidinat, kohandatud aruandeid, töövooge ja automatiseerimist, API-t, üle 50 integratsiooni ja palju muud.
Pluss
Pluss pakett võib teile kuuluda 50 dollari eest kasutaja kohta kuus või 40 dollarit kuus iga-aastase hinnakujundusega. Saate viis postkasti, kaks teadmusbaasi ja kasutajatele pole maksimaalset piirangut. Lisaks saate kasutada täpsemaid õigusi, aruandluste ajalugu, täpsemat API juurdepääsu, rohkem integreerimisvalikuid, meeskondi ja palju muud.
Pro
Pro pakett tuleb ainult aastase tellimusena. See maksab 65 dollarit kasutaja kohta kuus ja sisaldab kõiki eelmiste plaanide funktsioone. Lisafunktsioonide hulka kuuluvad 25 postkasti, 10 teadmusbaasi, ettevõtte turvalisus, HIPAA vastavus, suurenenud API määra limiit, liitumisteenused, kontohaldur, konto optimeerimise ülevaated ja palju muud.
Lõpetuseks
HelpScout on mitmekülgne piletimüügitööriist, mis ei paista üheski konkreetses valdkonnas silma. See keskendub püsiva ja pingutuseta kogemuse pakkumisele just õige hulga funktsioonidega. Funktsioonid on enamikel kasutusjuhtudel kasutatavad ja kuigi mõned täiustatud funktsioonid võivad teatud olukordades puududa, ei leia te, et HelpScout on halvasti tasakaalustatud. HelpScout on suurepärane lahendus, mis pakub pileteid, kuid selle peamine müügiargument seisneb muudes saadaolevates funktsioonides.
Frequently Asked Questions
Minu pilet kadus pärast HelpScoutis vastamist
Ma ei näe HelpScouti piletite manuseid
HelpScout ei näita vaikimisi konfiguratsiooni korral piletites pilte. Selle asemel pildid peidetakse ja pakutakse teile võimalust neid soovi korral vaadata. Järgmine kord, kui näete piletis pilti, kontrollige võimalust kuvada pilte piletivaate ülaosas. Valige piltide vaatamise suvand.