Key takeaways
Pros
- Väga soodne piletisüsteem
- Töötab ilma suuremate probleemideta
- Kiire seadistamine ja hea käivitamisjuhend
- Projektijuhtimise tööriistad
Cons
- Liides on osades jaotistes kohmakas
- Suhtluskanalite integreerimise puudumine
OneDeski piletisüsteemiga alustamine
OneDeski piletisüsteemi tarkvara pakub lihtsat registreerimisprotsessi ilma krediitkaarti vajamata ja muude takistusteta. Lihtsalt registreeruge ja alustage tasuta prooviperioodiga, enne kui otsustate mõne tasulise plaani kasuks. OneDesk laadib teie uue töölaua ja tervitab teid lihtsa, kuid tõhusa käivitamisjuhendiga, mis juhendab teid uue tööruumi seadistamisel. Soovi korral võite selle vahele jätta ja seadistamise hiljem lõpetada.
Soovitan seda juhendit mitte vahele jätta, kuna saate kanda hoolt paari olulise asja eest. Saate seadistada oma profiilipildi ja allkirja, ühendada Outlooki või Gmaili, valida alternatiivse meiliedastuse, kutsuda kolleege ja palju muud. Veelgi olulisem on see, et saate seadistada muid OneDeski funktsioone, nagu teadmushaldus ning hankida rakendusest ülevaate.
Kui olete juhendi lõpetanud või selle vahele jätnud, võite hakata uudistama OneDeski liidest ja piletisüsteemi. Liides on okei; selle disain ei ole piletisüsteemi tarkvarade seas parim, kuid näeb välja ja tundub kaasaegne. Liides tundub pisut ülekoormav, kuid see pole suur probleem ega kindlasti ka tehingu katkestaja. Sellega harjub üsna kiiresti ja navigeerimisega ei tohiks samuti probleeme tekkida. Piletisüsteemi liideses on algusest peale paar näidispiletit, mis aitavad teil OneDeski töövooga kohaneda.
Piletisüsteemi liidese ülevaade näeb päris hea välja. Sellega harjumine võib võtta aega, kuid pärast seda peaks liidest olema lihtne kasutada. Enamikule postkasti valikutele pääsete juurde vasakpoolsel menüüribalt ja pileteid saab sorteerida erinevate kriteeriumide järgi, nagu näete ülaltoodud ekraanipildil. Ülemine menüüriba pakub juurdepääsu paarile tööriistale ja Lisa nupule, mis võimaldab luua uusi pileteid, projekte, ülesandeid, kaustu ja palju muud.
Üldiselt on OneDeskiga alustamine üsna lihtne. See on kindlasti muljetavaldav saavutus, kuna mõnel suurema eelarve ja kaubamärgiga konkureerival tootel on sageli probleeme hõlpsasti kasutatava kasutajaliidese ja piletisüsteemide loomisega. Siiski olin pettunud, kui sain teada, et OneDesk ei paku vaikimisi klienditoe e-posti aadressi ja süsteemi korrektseks töötamiseks peate kohustuslikult ühendama enda e-posti. Enne kui jõuame ülevaate testimise osa juurde, vaatame OneDeski funktsioonide komplekti ja uurime, mida raha eest pakutakse.
OneDeski piletisüsteemi funktsioonid
Arvestades OneDeski üsna madalat hinda, on funktsioonid üsna muljetavaldavad. Saate juurdepääsu mitmekanalilisele piletisüsteemile, mis suudab hallata e-kirju, reaalajas vestlust ja teadmusbaasi. See on tavaliselt kõik, mida kõige kaasaegsemad kasutajatoed vajavad piisava klienditoe pakkumiseks. Puudu on vaid kõnekeskus, kuid hinnakujundust arvestades arvan, et see on siiski suurepärane pakkumine.
OneDesk pakub ka mõningaid automatiseerimisfunktsioone, mis aitavad teil muuhulgas anda piletitele automaatseid vastuseid, klassifitseerida pileteid erinevate kriteeriumide järgi, luua märguandeid, jälgida aega ja pileti oleku värskendusi. Samuti saate juurdepääsu kliendiküsitlustele, kasutada salvestatud sõnumeid, jälgida ja planeerida piletite lahendamisest teenitud kasumit, kasutada aruandeid või kasutada mobiilirakendusi. OneDesk pakub palju enamat, kui esmapilgul tundub.
Nüüd on aeg nende funktsioonide katsetamiseks. Alustame.
OneDeski piletisüsteemi toimivus ja kasutajakogemus
Katsetasin piletisüsteemi tööriista üksinda. Keskendutakse peamiselt agendikogemusele ja kasutusmugavusele. Kasutasin isiklikku meili, et endaga vestlust alustada ja luua OneDeski süsteemi uus sissetulev pilet. Kui kiri saabus, alustasin vastama. Avatud piletite liides ei ole väga hästi kujundatud, see on halvasti kujundatud ja sisaldab liiga palju elemente. Liides on kasutatav, kuid see pole lihtsaks navigeerimiseks parim disain.
On üsna ebatavaline, et piletiteate ja vastuse väli on paremal, kõik muud väljad aga vasakul. Suurem osa rakendusest näeb üsna hea välja, kuid paistab et kujundajad on kõige olulisemale osale vähe tähelepanu pööranud. See, et piletiväljad võtavad enda alla poole ekraanist, pole samuti kuigi hea. See on lihtsalt ebavajalik ja viib fookuse eemale pileti oluliselt osalt – kliendi sõnumilt. Sarnane trend jätkub ka uue pileti nullist loomisel.
Ka vastuste kirjutamine pole ideaalne. Kuna piletite vastuseaken on liiga väike, tekib piirav tunne, nagu tarkvara ei tahaks, et vastaksite sõnarohkete kirjadega. Vastuseväli ise laieneb automaatselt, kui jõuate teatud tähemärkide arvuni. See küll lahendab probleemi veidi, kuid pole kaugeltki nii mugav kui korralik suur vastuseväli. Funktsioonid on olemas, kuid neis pole lihtne navigeerida. Nuppude suurused on erinevad, mõned neist on suuruse ja paigutuse poolest silmatorkavamad, mis loob illusiooni olulisusest. Näiteks suur kolme punktiga nupp on valmiskirjutatud vastused, samas kui manused on väga väikesed ja asetatud nurka.
Kuigi kõik töötab nii nagu ette nähtud ja probleemideta, peab OneDesk kindlasti oma kasutajaliidest täiustama. Piletisüsteem ise töötab suurepäraselt ja funktsioonid on piisavad, et aidata kõigil agentidel oma tööd hästi teha. Tarkvaraga harjumine võib võtta aega, kuid teie kannatlikkust võidakse premeerida. Teine põhjus OneDeski kaalumiseks on hinnakujundus.
Hinnakujundus
OneDesk pakub vaid ühte hinnaplaani, mis muudab otsuste tegemise oluliselt lihtsamaks. See pakub kõiki saadaolevaid funktsioone ja funktsionaalsusi. Peate vaid valima igakuise või aastase arvelduse vahel ja agentide arvu, mida soovite oma OneDeski kontol majutada. OneDesk maksab igakuise arveldusega agendi kohta 11 dollarit kuus või 9 dollarit kuus aastase arveldamisega. Puudub minimaalne agentide piirang, seega saate OneDeski hankida kõigest ühe agendiga ja 9 dollari eest kuus. Teil on juurdepääs kõikidele saadaolevatele funktsioonidele, mistõttu on see märkimisväärselt odav investeering, eriti väikeettevõtetele või üksikettevõtjatele, kes vajavad piletsüsteemi.
Lõpetuseks
OneDeskil on potentsiaali saada paremaks piletisüsteemi tarkvaraks kõigest mõne pingutusega. See on praegu täiesti funktsionaalne ja kuigi see ei paku kõiki mitmekanalilisi võimalusi, mida mõned konkurendid pakuvad, saate tarkvara hankida väga taskukohase hinnaga. OneDeskil on piletisüsteemi liidese osas tohutult arenguruumi, kuid see on ka praeguses olekus kasutatav. Mõlemal juhul ei vea OneDesk ja võite sellele alati loota.
Frequently Asked Questions
Probleemid meilikontode ühendamisega OneDeskis
Kui teil on e-posti konto ühendamisega probleeme, on saadaval paar lahendust. Esiteks, kui kasutate Gmaili kontot, veenduge et see oleks tööruumi Gmaili konto, mitte isiklik. Kui proovite kasutada isiklikku Gmaili kontot, ei saa te tõenäoliselt seda OneDeskiga ühendada. Kui kasutate mõnda muud tüüpi e-posti, peate veenduma, et see toetab automaatset edastamist, kuna OneDeskil pole muud otsest integreerimist. Mõned automaatset edastamist toetavad meiliteenuse pakkujad on Gmail, Outlook, iCloud ja muud populaarsemad lahendused.
Kust leida OneDeski integratsioonid?
Integratsioonide jaotise leiate OneDeski liidese sätetest. Kõigi valikute kuvamiseks klõpsake vasakus alanurgas rakenduste ikoonil ja valige hammasratta nupp. Seejärel valige menüüst integratsioonid, et näha kõiki võimalikke sisemisi integratsioone OneDeski ja muude tarkvarade vahel.