Key takeaways
Pros
- Tasuta tarkvara
- Hea funktsioonide kogum
Cons
- Kohustuslik piletivorm on ainus viis piletite esitamiseks
- Aegunud liides
- See on tasuta, kuid mitte vigadeta
osTicketi piletisüsteemiga alustamine
osTicket pakub teile alustamiseks kahte võimalust. Võite valida avatud lähtekoodiga piletisüsteemi, mis võib saada teie omaks täiesti tasuta, või alustada tasuta 30-päevase pilve majutatud versiooni prooviperioodiga, mis maksab teile pärast prooviperioodi lõppu ainult 9 dollarit kasutaja kohta kuus. Registreerimisel on alustamiseks vaja ainult põhiteavet, kuid peate kasutama oma ettevõtte e-posti aadressi. Kui olete protsessi lõpetanud, saate heita esimese pilgu osTicketi liidesele.
Liides on välimuselt üsna aegunud, kuid siiski funktsionaalne. Kasutajatel, kes ei pruugi mäletada, et kasutajaliidesed nägid varem välja sellised, võib alguses olla navigeerimisega probleeme, kuid need peaksid rakenduse kasutamisega üsna kiiresti kaduma. Kõige positiivsem osTicketi liidese juures on see, et liides on väga keskendunud käsilolevale ülesandele ja teid ei sega mitte miski ebaoluline.
Üks suur probleem paistab silma kohe alguses ja see on seotud sisselogimisega. Kui olete osTicketist veidikene eemal, logitakse teid kohe välja. See ei ole tingimata halb, kuna paljud piletisüsteemi lahendused logivad kasutajad pärast teatud tegevusetuse aega välja, et kaitsta väärkasutuse eest. Siiski esineb sageli probleeme sisselogimisega. Sain pidevalt tõrketeate “Seanss aegus passiivsuse tõttu” ja mul ei olnud võimalust uuesti sisse logida, kuna see tõrge ilmus väga tihti.
Ainus viis tagasi sisse logida oli brauser sulgeda ja veidi oodata. Selle probleemi saab lahendada, suurendades seadetes sisselogitud kasutaja seansi ajalõpu limiiti. Soovitan teil seda oluliselt suurendada, kuid lukustage kindlasti oma seade, kui jätate osTicketi lahti.
Probleemseks võib pidada ka seda, et osTicketil on väga ebatavaline või võibolla isegi aegunud piletisüsteem. Kliendid ei saa otse piletisüsteemi e-kirju saata, nad peavad pääsema ligi kordumatule lingile, mis luuakse teie registreerimisel, ja saatma oma piletid spetsiaalselt vormilt. See ei ole kõige paindlikum viis piletite esitamiseks ja peate veebisaidi linki palju reklaamima, et kliendid oskaksid teie piletisüsteemi päringuid teha.
osTicketi piletisüsteemi funktsioonid
Vaatame, milliseid funktsioone võite osTicketilt oodata. E-posti integreerimine süsteemiga on olemas kõigis plaanides, olles samal ajal ainus loetletud funktsioon tasuta plaanis. Muude plaanid hõlmavad selliseid funktsioonid, nagu e-posti ja telefoni tugi, tasuta õpetlik seanss, hallatud versiooniuuendused ja hooldus ning veel mõned. Plaanid ei avalikusta palju piletisüsteemi funktsiooni enda ja selle pakutavate alamfunktsioonide kohta. Kuid kui avate rakenduse, saate palju parema ülevaate sellest, mida osTicketi funktsioonikomplektilt oodata.
Piletisüsteemi toimivus ja kasutajakogemus
OsTicketiga töötamine pole halb kogemus, kuid kindlasti pole tegemist kõige kaasaegsema piletisüsteemi tarkvaraga. Pean siiski ütlema, et suurem osa liidesest on selge ja töötab väga hästi, kui sellega veidi harjuda. Juhtpaneel kuvab palju rohkem funktsioone, kui on kirjeldatud veebisaidi hinnakujunduse jaotises. Saate juurdepääsu analüütika funktsioonidele, aga ka mõnedele standardsetele piletisüsteemi funktsioonidele, nagu piletite suunamine, määramised, pileti olek, ühendamine, linkimine, edastamine ja palju muud. Neid olulisi funktsioone on tasuta lahenduses tõesti hea näha.
Testisin piletisüsteemi, saates endale lingi kaudu pileti, mida selles ülevaates juba varem mainisin. Klientidele mõeldud pileti vormi on lihtne kasutada. See nõuab meiliaadressi, nime ja telefoninumbrit, kusjuures e-posti aadress ja nimi on ainsad kohustuslikud valikud. Kõik selle vormi kasutajad peavad valima ka pileti teema. Seda on üsna lihtne kasutada ja see võib teie kasutajatoele lisada häid organiseerimisvõimalusi. Siiski on meili saatmine teisele e-posti aadressile endiselt kõige populaarsem viis.
Piletid jõuavad süsteemi peaaegu koheselt ja see on suurepärane. Pileti avamisel muutub osTicketi liides palju paremaks. See venib välja, et mahutada pikemaid sõnumeid ja kõik on selgelt nähtav. Pileti vastuse väli on samuti hästi kujundatud, jättes teile vastuste jaoks palju ruumi. Kõige tähtsam on see, et kõik funktsioonid on selgelt nähtavad. Need asjad ei pruugi esmapilgul muljetavaldavad tunduda, kuid tuletagem endale meelde, et tegemist on väga odava või isegi tasuta piletisüsteemiga.
Liidese piletile vastamise osa näitab ka täiendavaid funktsioone, nagu valmiskirjutatud vastused ja teksti redigeerimise valikud. Saate ka kõik standardsed tekstivormingu funktsioonid koos võimalustega lisada meediume, linke, täpploendeid, HTML-i või isegi visuaalseid elemente, näiteks jooni. Üks huvitav funktsioon on võimalus lülituda täisekraanirežiimile, mis suurendab oluliselt ekraani kohal olevat vastusevälja. See võib olla üsna kasulik kasutajatele, kes kasutavad väiksema ekraaniga seadmeid. Piletites saabkasutada ka sisemisi märkmeid.
Kuigi osTicket võib alguses tunduda üle jõu käiv lahendus, pakub see kindlasti kõike vajalikku, mida üks piletisüsteemi kasutaja võib oma töö tegemiseks vajada. Ainus suur puudus on asjaolu, et kliendid peavad lihtsalt e-posti teel sõnumi saatmise asemel agentidega ühendust võtma piletite esitamise süsteemi kaudu. Kuid isegi selle puuduse saab õiges olukorras ja teatud tingimustel eeliseks muuta.
osTicketi hinnakujundus
osTicketil on kolm versiooni ja erinevad hinnakujundusvõimalused. Need ei ilmtingimata erinevad hinnaplaanid, vaid pigem sama tarkvara erinevad versioonid, millega kaasnevad teatud muudatused. Vaatame need üle.
Open Source
OsTicketi avatud lähtekoodiga versioon on saadaval tasuta ja toetatud kogukonna poolt. See pakub ainult põhilist e-posti integratsiooni. Saate selle alla laadida täiesti tasuta osTicketi veebisaidilt.
Cloud-hosted
Pilve hostitud osTicketi versioon on ainus, mis on varustatud 30-päevase tasuta prooviversiooniga. Kui otsustate selle kasutamist jätkata, maksab see kasutaja kohta 9 dollarit kuus. See pakub peaaegu kõiki saadaolevaid funktsioone, sealhulgas e-posti ja telefoni pidevat tuge, tasuta õpetlikku seanssi, hallatud uuendusi ja hooldust, kindlat infrastruktuuri ja garanteeritud tööaega ning igapäevaseid varukoopiaid.
Virtual appliance
OsTicketi virtuaalse seadme plaanil pole saadaval hinnakujundust. See on kohandatud teie vajaduste alusel. Üks ja ainus lisand on see, et osTicket kohandatakse vastavalt teie ettevõtte vajadustele, nii et saate kohandatud lahenduse.
Lõpetuseks
Ühest küljest pakub osTicket päris head piletisüsteemi, mille olulised funktsioonid on saadaval tasuta, kuid teisest küljest on sellel kasutusjuhtumi osas teatud piirangud. Mõlemal juhul võib osTicketit pidada üllatusterohkeks kandidaadiks. Kui teid ei häiri kohustusliku piletivorm, võib osTicket olla teie ettevõtte jaoks väga hea piletisüsteemi lahendus, ehkki väiksema paindlikkusega kui muud piletisüsteemi tarkvarad.
Frequently Asked Questions
Probleemid osTicketi sisselogimisega pärast seansi aegumist
Kui te ei saa pärast osTicketi automaatset väljalogimist uuesti sisse logida ja näete tõrketeadet „Seanss aegus tegevusetuse tõttu”, sulgege brauser. Avage see umbes minuti pärast uuesti ja proovige sisse logida. Kui probleem püsib, proovige teisest brauserist uuesti sisse logida või kasutage inkognito režiimi.
Mind logitakse pidevalt osTicketist välja
Kui soovite osTicketi sisselogimise seansi pikendada, saate seda teha seadetes. Avage Seaded ja suurendage agendi seansi ajalõpu väärtust vastavalt oma eelistustele. Väärtust saate reguleerida ka jaotistes Agendid ja Kasutajad.