Key takeaways
Pros
- IT toele keskenduv piletisüsteem
- Suurepärane disain ja kasutajakogemus
- Huvitavad funktsioonid konkreetse kasutusjuhu jaoks
Cons
- Mõeldud enamasti vaid IT toele
- Võib kalliks minna
SolarWindsi piletisüsteemiga alustamine
SolarWinds on tuntud IT klienditoe lahendus, mis keskendub ettevõtetele hea IT help deski tarkvarakogemuse loomisele. See fookus kajastub liideses ja saadaolevates funktsioonides. Kuid SolarWinds ei ole keskendunud ainult IT teenuste pakkujatele, tarkvara suudab teha palju enamat. Selle tootekataloog võib pakkuda lahendusi praktiliselt kõikidele IT-juhtimisega seotud probleemidele.
Kui soovite SolarWindsiga alustada ilma esmalt maksmata, kasutage kindlasti tasuta prooviversiooni, registreerides sellele SolarWindsi veebisaidil. Kui olete oma kontole sisenenud, ootab teid ekraan, mis küsib, mida soovite järgmisena teha. Pakutakse mitut võimalust teekonna jätkamiseks. Teise võimalusena saate kasutada ka hüpikakent, mis tutvustab teile rakendust kiire ringkäiguga.
Kui klõpsate nupul “Vii mind mu kasutajatoesse”, suunatakse teid intsidentide haldamise juhtpaneelile, mis on SolarWindsi piletisüsteem. Veebirakendus annab teile kiire sissejuhatuse intsidentide haldamisse ja annab teile võimaluse teha täielik ringkäik või vaadata tutvustusvideot. Kui soovite need valikud vahele jätta, sulgege lihtsalt aken ja jätkake piletisüsteemiga.
SolarWindsi liidest on meeldiv kasutada. Disain on teostatud väga hästi, kõik funktsioonid ja tööriistad on alati saadaval. Vasakpoolne menüü viib teid SolarWindsi erinevatesse jaotistesse ja paljastab ülesannete funktsionaalsuse, seadmehalduse, hanke, riskihalduse, analüüsi, seaded ja muud huvitavad valikud. Siit leiate ka piletisüsteemi. Enne testimise juurde asumist vaatame, milliseid funktsioone pakub SolarWinds.
SolarWindsi piletisüsteemi funktsioonid
SolarWinds pakub funktsioonide komplekti, mis keskendub peamiselt IT teenuseid pakkuvatele ettevõtetele. Kuigi piletisüsteem, paremini tuntud kui intsidentide haldamine, on funktsioon omaette, sest see on vaid üks osa kogu SolarWindsi tarkvarast. Sellel on aga oma alamfunktsioonid, mis muudavad teie piletihalduse lihtsamaks. SolarWindsi piletisüsteem on mitmekanaliline ja toetab piletite haldamist e-posti, telefoni, teenindusportaali, mobiilirakenduse või vestluse kaudu.
Intsidentide haldamine toetab ka automatiseeritud reegleid ja ülesannete haldust, piletite marsruutimist, automaatset juhtumite jälgimist või piletite eksportimist mitmesse vormingusse. SolarWinds kasutab agentide tootlikkuse suurendamiseks ka tehisintellekti. See puudutab peamiselt piletite kategoriseerimist ja agentide marsruutimist, kus tehisintellekt valib automaatselt välja parimad vasted agendi spetsialiseerumisele ja piletikategooriale.
Piletisüsteemi toimivus ja kasutajakogemus
Nüüd on aeg heita pilk SolarWindsi intsidentide haldussüsteemi toimivusele. Saatsin endale paar testmeili, et jäljendada vestlust töötajaga või kliendituge taotlevat klienti. Pileti ilmumine SolarWindsi intsidentide haldussüsteemis võttis veidi kauem aega.
Kuigi see ei võtnud kauem kui minut, viitab see siiski sellele, et see piletisüsteem on pisut aeglasem kui enamik. Sellest hoolimata pole see midagi määravat. E-kiri saabus ja teisendati piletiks ilma probleemideta. Automaatne pileti määramine ja kategooriate määramine pole kohe algusest peale saadaval, kuid toimivad pärast nende aktiveerimist. Piletite sees olev liides on üsna rahuldav ning kuvab teavet ja tööriistu selgelt.
Ehkki vastamisväli võib tunduda üsna kompaktne, venib see vastavalt, kui teie tekst saavutab sobiva pikkuse. See on hea ekraaniruumi säästmiseks. Kõigile teksti redigeerimise tööriistadele pääsete juurde vastuseväljalt. Lisaks leiate piletist ka muid valikuid – pileti üksikasjad, seotud üksused, ülesanded ja auditi logi. Kõigil neil on erinevates stsenaariumides üsna head kasutusjuhtumid.
Üldiselt on SolarWindsi piletisüsteem päris hea kandidaat. Liides ja juurdepääs funktsioonidele ei ole võrdväärsed tavaliste klienditeeninduslahendustega, kuid me peame endale meelde tuletama, et SolarWinds keskendub IT toele. See tähendab, et tarkvara pakub suurepärast tööriistakomplekti ja liidest, mis keskendub hea kasutuskogemuse pakkumisele kindlat tüüpi kasutajatoe osakondadele.
SolarWindsi hinnakujundus
SolarWinds pakub nelja hinnaplaani, mis erinevad Service Deski funktsioonide poolest. Iga plaan on suunatud erinevat tüüpi meeskonnale või organisatsioonile. Vaatame, mida SolarWindsilt oma raha eest saate.
Team
Team plaan keskendub väiksematele meeskondadele kõigi vajalike tööriistade pakkumisele. See algab 19 dollarist kasutaja kohta kuus, sisaldab juhtumite haldust (piletisüsteem), teenindusportaali ja piiramatut arvu taotlejaid.
Business
Business plaan keskendub kasvavatele meeskondadele, hinnaks 39 dollarit kuus kasutaja kohta. See sisaldab kõike alates meeskonnaplaanist, aga ka teenusekataloogi, muudatuste haldust, SLA-sid, rühmi, kohandatud rolle, rahvusvahelistumist ja ööpäevaringset reaalajas vestluse tuge.
Professional
Professional plaan on mõeldud täies mahus IT organisatsioonidele. See maksab 69 dollarit kasutaja kohta kuus. Saate kõik eelmisest kahest plaanist ning lisaks kohandatud väljad ja vormid, täiustatud automatiseerimise, võrgutuvastuse, kontaktide haldamise, litsentside järgimise, ajastatud aruanded, API juurdepääsu ja muud tugivõimalused.
Enterprise
Enterprise plaan pakub täielikku kohandatavust 89 dollari eest kasutaja kohta kuus. Kaasas on kõik eelmisest kolmest plaanist. Lisaks saate visuaalse CMDB ja sõltuvuse kaardistamise, mitmefaktorilise autentimise valikud ja kuni 1500 API kõnet kasutaja kohta minutis.
Lõpetuseks
SolarWinds võib pakkuda väga tõhusat ja taskukohast piletisüsteemi lahendust igat tüüpi IT osakondadele või ettevõttele. Tarkvara tööriistakomplekt on seda tüüpi kasutusjuhtumite jaoks väga hästi kohandatud, mis teeb SolarWindsist ühe ihaldatuima lahenduse. SolarWinds võib kõrgemate hinnaplaanidega pisut kalliks minna, kuid nendega kaasnevad tööriistad, mis vastavad alati oma väärtusele.
Frequently Asked Questions
Kuidas seadistada SolarWindsis automatiseerimisreegleid?
Avage SolarWindsis Seadistamine > Kasutajatugi > Automatiseerimisreeglid ja klõpsake nupul Lisa. Valige reegli käivitaja ja ulatus ning seejärel määrake, kas teie reegel vajab mitut tingimust või ühte tingimust. Samuti peate määrama, kas kasutate automatiseerimisreegli jaoks ajapõhiseid tingimusi. Klõpsake valikul Lisa tingimus ning valige väli ja väärtus. Seejärel klõpsake käsul Lisa toiming ja valige loendist toiming. Samuti saate reeglile lisada rohkem toiminguid. Täitke ülejäänud väljad (nt kirjeldus) ja kui olete lõpetanud, klõpsake käsul Salvesta.
Kuidas lubada SolarWindsis piletite automaatne määramine?
Kui soovite, et SolarWinds määraks teie piletid automaatselt, logige administraatorina sisse SolarWindsi kasutajatoesse ja minge jaotisse Seadistamine. Avage Techs > Tech Groups ja klõpsake rühma nimede veerus rühma nimel. Klõpsake tehniliste rühmade tasemete vahekaarti ja klõpsake taseme veerus taseme numbrit. Otsige üles automaatselt määratud piletid ja tehke valik.