Key takeaways
Pros
- IT piletisüsteemi terviklik lahendus
- Saadaval on kõik olulised funktsioonid
- Puuduvad varjatud tasud, täiesti tasuta
Cons
- Puuduvad täiustatud funktsioonid
Spiceworksi piletisüsteemiga alustamine
Spiceworks pakub oma IT help deski koos piletisüsteemiga täiesti tasuta. Spiceworksi meeskond lisas oma veebisaidile isegi meelelahutusliku jaotise hinnaplaanidega. Selles on loetletud neli samade funktsioonidega ja 0 dollarise hinnasildiga plaani. See tähendab, et peate Spiceworksi veebisaidil looma ainult oma konto. Vaja läheb vaid oma põhiteavet, näiteks teie e-posti aadressi ja nime. Järgmises etapis saate valida oma kasutajatoe domeeni nime.
Spiceworks loob teile automaatselt spetsiaalse e-posti aadressi. Teil ei kästa teha midagi üleküllast ja protsess on väga otsekohene. Kui olete eelnimetatud sammud täitnud, suunatakse teid otse piletisüsteemi. Liidese disain on puhas ja äärmiselt funktsionaalne, väga lihtsa navigeeritavuse ja kõigi tööriistadega, mis kuvatakse kohe pärast rakenduse avamist.
Pean tunnistama, et ootasin tasuta lahenduselt palju vähem, kuid Spiceworks oli meeldiv üllatus peaaegu igas aspektis. Spiceworks pakub palju enamat kui lihtsalt hädavajalikku piletisüsteemi, tarkvara võib aidata ettevõtetel koostada aruandeid ja isegi teadmusbaasi artikleid ilma funktsioonidele seatud piiranguteta. See on tõesti üsna muljetavaldav, kuid enne kui vaatame toimivust lähemalt, uurime Spiceworksi pakutavaid funktsioone.
Spiceworksi piletisüsteemi funktsioonid
Spiceworksi funktsioonide leidmine pole lihtne, kuna veebisait pakub tasuta tööriistade kohta ainult olulist teavet. Siiski saate Spiceworksi piletifunktsioonide komplektist hea ülevaate rakenduse kasutamisel. Piletisüsteemilt võite oodata standardset kasutajatoe funktsionaalsust. Spiceworks võib samuti aidata teil luua oma teadmusbaasi ja koostada aruandeid. Samuti saate kasutada ekspordifunktsiooni aruande andmete eksportimiseks kolmes erinevas vormingus.
Kuna Spiceworks on keskendunud peamiselt IT piletisüsteemile, peegeldab seda ka tarkvara funktsioonide komplekt. Saate kasutada seadmehaldusfunktsioone arvutiseadmete, tarkvaravarude ja ka lepingute jälgimiseks. Spiceworks toetab piletite reegleid, konserveeritud vastuseid, automaatseid piletite värskendusi ja teavitusi lisaks muudele tavalistele kasutajatoe ja piletisüsteemi funktsioonidele.
Piletisüsteemi toimivus ja kasutajakogemus
Vaatame, kuidas toimib Spiceworks standardstsenaariumi korral ja kas see suudab võtta mõõtu muude tasuliste IT kasutajatoe süsteemidega. Emuleerisin agendi kogemust, saates endale paar meili. Esimene saabus peaaegu kohe, kuigi ma pole kindel, kui sageli Spiceworksi piletisüsteem end värskendab. E-kirja kuvamiseks pidin klõpsama värskendamisnupul ja toetusin sellele kogu testi vältel.
Piletisüsteemi liides näeb välja väga korralik ja professionaalne, hoolimata sellest, et tegemist on tasuta tarkvaraga. Piletit avades jätkub sama trend, ehkki pisut maitsetum. See on väga lihtne, kuid ka piisavalt funktsionaalne, et agentidel oleks Spiceworksiga mugav töötada. Huvitav on see, et näete osa oma postkastist isegi siis, kui olete avatud pileti sees. Ülejäänud liidese hõivavad vastusekast ja klienditeave koos pileti olekuteabega, samuti seotud teabeväljadega paremal.
Vastuse kast ei ole just kõige ruumikam, nii et kõigepealt huvitas mind, kas see on suurendatav. See venib kirjutamise ajal alla poole laiemaks, kuid mitte ülespoole. Sellel on maksimaalne suurus ja kui kirjutate sellest väärtusest kaugemale, peate tuginema sealt kerimisele. Lisaks pääsete juurde paarile tööriistale, mis on vahetult vastusevälja all (manused, valmiskirjutatud vastused ja sisemised märkmed).
Viimane mainimist väärt funktsioon sisaldab parempoolset paneeli. Siin saavad kasutajad juurdepääsu klientide, volitatud isikute, pileti oleku, prioriteedi, tähtpäevade ja piletikategooria põhiteabele. See paneel võimaldab teil jälgida ka seotud seadmeid, ülesandeid, kulutatud aega ja pimekoopia kasutajaid. See on praktiliselt kõik, mida võite Spiceworksi piletisüsteemi tööriista funktsioonidelt oodata. Kuigi see ei ole kõige rikkalikum funktsioonide komplekt, suudab see kindlasti pakkuda kõike, mis on vajalik agentidele, et nad saaksid oma tööd organiseeritud viisil teha, isegi kui see on funktsioonide absoluutne miinimum.
Kokkuvõttes ei paku Spiceworks halba piletisüsteemi, kuid funktsioonide komplekt koosneb vaid hädavajalikust. See pakub kõiki IT piletisüsteemilt oodatavaid põhifunktsioone ja tundub ahne rohkem küsida, kuna see on täiesti tasuta. Pean siiski ütlema, et täiustatud piletisüsteemidega harjunud kasutajad võivad veidi pettunud olla. Kui nad lõpuks Spiceworksi funktsioonidega harjuvad, võivad nad mõista, et vähem on rohkem ja saavad oma töö suurepäraselt tehtud ka ilma uhkete funktsioonideta. Ainuüksi see muudab Spiceworksi väärtuslikuks, sest aitab teil raha säästa.
Spiceworksi hinnakujundus
Spiceworksi veebisaidil on hinnakujunduse jaotis, kuid see on pigem koomiline viis kõigile öelda, et Spiceworks on täiesti tasuta. Selles on loetletud neli väljamõeldud hinnaplaani, millel on sama funktsioonide komplekt ja sama 0 dollarine hinnasilt. Veebisaidil mainiti, et kõik inimesed, kes registreeruvad Spiceworksi kasutajaks, saavad juurdepääsu piiramatule arvule piletitele, piiramatule arvule seadmetele, piiramatule arvule agentidele, piiramatule arvule kasutajatele, piiramatule arvule tehnikutele, tasulisele toele ja miljonite IT professionaalidega IT kogukonnale.
Lõpetuseks
Spiceworksil on kindlasti kõik vajalik IT meeskondadele suurepärase piletisüsteemi pakkumiseks. Tarkvara pole mingil juhul täiuslik, kuid on siiski äärmiselt funktsionaalne ja võib osutuda suurepäraseks valikuks paljudele ettevõtetele, kes on valmis elama ilma teatud uhkete funktsioonideta. Spiceworks on ka täiesti tasuta, ilma varjatud tasude ja soovimatute lisadeta, seega tasub seda kindlasti pidada üheks oma peamiseks tööriistaks.
Frequently Asked Questions
Spiceworksi kasutajatoe jõudlusprobleemid, mis on põhjustatud meiliahelast
Kui teie Spiceworksi kasutajatugi töötab väga aeglaselt, võib selle põhjuseks olla meiliahel. Kui pääsete Spiceworksi, avage Seaded > Abikeskus > E-posti seaded ja keelake sissetulevate ja väljaminevate meilide seaded, lülitades välja nende vastavad lülitid. Seejärel kontrollige oma postkasti ja otsige üles piletid, mis põhjustasid jõudluse probleeme. Saate need teisaldada teise kausta või kustutada, kui te neid enam ei vaja. Kui olete kõigi probleemsete piletitega tegelenud, lülitage sissetulevate ja väljaminevate meilide seaded uuesti sisse.
Spiceworksis piletite teavitused ei tööta
Kui teil on probleeme Spiceworksis märguannete saamisega, võite proovida mõnda levinud lahendust. Kõigepealt kontrollige kindlasti mõjutatud kasutajate e-posti aadressides kirjavigu, kuna see on üks peamisi põhjusi, miks inimesed märguandeid ei saa. Kui kõik mõjutatud e-posti aadressid on korras, avage Seaded > Abikeskus > Kasutajakontod. Veenduge, et administraatoritel, kes ei saa märguandeid, oleksid seaded õigesti seadistatud. Salvestage oma seaded.