Key takeaways
Pros
- Tõhus piletisüsteem, hoolimata sellest, et see ei ole nende peamine suund
- Piisavalt funktsioone
- Suurepärane disain
Cons
- Tasuline pakett võib olla kulukas
- Täiustatud funktsioonide puudumine
Tidio piletisüsteemiga alustamine
Tidio registreerimine on üks kiiremaid. Selle läbimiseks vajate ainult oma e-posti aadressi ja veebisaiti ning kui olete seda teinud, suunatakse teid peaaegu kohe rakendusse. Kuna Tidio keskendub peamiselt reaalajas vestlusele ja vestlusrobotitele, on osa protsessist oma vestlusvidina loomine ja rakendamine. Kui soovite keskenduda Tidio piletisüsteemi funktsioonile, võite selle sammu vahele jätta ja selle juurde hiljem naasta.
Kui olete registreerimise lõpetanud, suunatakse teid otse rakenduse juurde. Peamisel juhtpaneelil jagatakse mõningaid ülevaateid teie Tidio kontode kohta, samuti värskeid uudiseid ja Tidio värskendusi. Peamenüü valikud leiate rakenduse vasakpoolsest kontrastiribalt. Üldiselt on rakendus väga hästi disainitud, nii et ükski kasutaja ei peaks end Tidio funktsioonide otsimisel tundma eksinuna. Piletisüsteemi pääsete menüüjaotise Postkast alt, mis on esimene valik.
Tidio pakub kasulikku teavet meilikontode haldamise kohta. See pakub teile võimalust ühendada need oma piletisüsteemiga otse samas menüüjaotises, nii et te ei pea seadetes tuhnima. Kui klõpsate nupul Ühenda, viib nupp teid seadete juurde. Siin saate hõlpsalt ühendada oma e-posti või luua spetsiaalse Tidio meilikonto.
Ülevaate eesmärgil otsustasin luua uue e-posti konto. Tidio saatis mulle e-posti teel teavituse, et integratsioon on edukalt lõpule viidud. Igale saabunud kirjale pääseb ligi rakenduse postkasti jaotises. Enne tarkvara testimist vaatame mõnda märkimisväärset Tidio piletisüsteemi funktsiooni.
Tidio piletisüsteemi funktsioonid
Tidio piletisüsteem ei ole piletisüsteemi tarkvaradest kõige rikkalikum, kuid pakub siiski head valikut funktsioone, mis ei vea teid üheski olukorras alt. Piletisüsteem kogub suhtluse meilidest ja vestlustest, nii et teil on vaid üks universaalne postkast, mis võimaldab teil kogu suhtlust ühest kohast hallata.
Piletisüsteem toetab silte, mis aitavad kasutajatel pileteid vastavalt enda valitud kriteeriumidele korraldada. Tidio pakub ka funktsiooni “Prioriteedid”, mis aitab kasutajatel pileteid nende kiireloomulisuse alusel sorteerida. Saate piletiomanikke vahetada ja pileteid ühelt agendilt teisele üle kanda. Viimaks on saadaval ka piletite ajalugu, mis on iseenesestmõistetav.
Tidio piletisüsteemi toimivus ja kasutajakogemus
Testisin Tidio piletisüsteemi agendi vaatenurgast, et näidata teile selle toimivust ja anda teile aimu kogu süsteemi kasulikkusest. Kui saatsin endale testmeili, kulus paar sekundit, enne kui see mu Tidio postkasti ilmus. Ooteaeg ei olnud kuigi pikk. Tidio näitab iga pileti juures käepärast ajamärguannet, see annab igale agendile teada, millal pilet saabus.
Kui klõpsate avamiseks piletil, näete esimest korda piletisüsteemi liidest. See on väga hästi kavandatud, keskendudes peamiselt selle jaotise sõnumite ja vastuste osadele. Enamik toiminguid leiate paremalt paneelilt, vasakpoolne paneel aga annab ülevaate postkasti jaotistest. Vasakpoolset paneeli saab kasutada ka määramata piletite ja lugemata sõnumite hõlpsaks tuvastamiseks.
Pileti vastuse väli on alguses väga väike, kuid vastuse pikenedes see venib. See on hea disainilahendus, mille eesmärgiks on säästa ekraaniruumi. Tidio pakub mõningaid üldisi teksti redigeerimise ja vormindamise valikuid. Piletitele on võimalik lisada sisemisi märkmeid, mis on väga kasulik kliendipiletite kohta kolleegidele info jagamiseks, ilma et klient seda näeks.
Tidio pakub teile ka mitmeid saatmisvõimalusi. Võite pileti saata ja muuta olekuks Avatud, Ootel või Lahendatud, olenevalt sellest, kas teie vastus lahendas kliendi probleemi. Parempoolne paneel sisaldab piletite ajalugu, prioriteetide seadeid, olekuseadeid, määramisteavet ja klienditeavet, mille saate täita otse piletis.
Üldiselt on Tidio piletisüsteemi toimivus üsna hea; vigu ega probleeme pole ja kõik toimib nii, nagu peab. Funktsioonide komplekt ei ole kõige rikkalikum, kuid see ei tähenda, et see oleks kasutu. Tegelikult on see täiesti vastupidine ja isegi ütleks, et see on enam kui rahuldav. Funktsioonide komplekt pakub kõike, mis on vajalik tõhusaks ja efektiivseks piletisüsteemiks.
Hinnakiri
Tidio pakub hinnakujundusplaane neljas variandis. Iga kallim plaan pakub lisafunktsioone ja eemaldab teatud kasutuspiirangud kõrgema hinna eest. Tido pakub ka tasuta paketti, mis pakub põhilisi vestlus- ja piletisüsteemi võimalusi ilma krediitkaarditeabeta. Pange tähele, et kuna piletisüsteemi tööriistad on saadaval isegi tasuta paketis, ei pea te tegelikult kaaluma ühtegi muud võimalust, välja arvatud juhul, kui vajate täiustatud reaalajas vestlust ja vestlusroboteid. Vaatame iga plaani üle.
Tasuta
Tasuta pakett sisaldab 50 vestlust kuus, 100 vestlusroboti vestlust, tuge e-posti teel, töölaua- ja nutitelefonirakendusi, integratsioone, JavaScript API juurdepääsu ja teavet veebisaidi külastajate kohta.
Communicator
Communicator plaan maksab teile 15,66 dollarit kasutaja kohta kuus. Saate juurdepääsu piiramatule arvule reaalajas vestlustele ja kuni viiele agendile. See plaan pakub teile ka ööpäevaringset reaalajas vestluse tuge, lubade haldamise tööriistu, reaalajas kirjutamise eelvaadet, analüüsi ja aruandeid, osakonna funktsioone, külastajate loendit, lehestatistikat ja muud.
Chatbots
Chatbots plaan maksab 31,74 dollarit kasutaja kohta kuus. See annab teile kõik eelnevalt mainitud funktsioonid, 40 000 vestlusroboti vestlust kuus, vestlusroboti redaktori, integratsioonid Zapieri teenuse kaudu ja palju muud.
Tidio+
Tidio+ on terviklik plaan koos kõigi funktsioonidega ja ilma piiranguteta. See maksab teile 235,16 dollarit kuus ja pakub kohandatud arvu agente, piiramatut reaalajas vestlust, kohandatud arvu vestlusrobotite seotust ja kõiki saadaolevaid funktsioone. Saate ka pühendunud kliendi edu halduri.
Lõpetuseks
Kuigi Tidio ei ole olemuselt piletisüsteemi tarkvara, võib see pakkuda teile tasuta või õiglase hinna eest suurepärast piletisüsteemi. Funktsioonide komplekt on üldine, kuid samas piisav enamiku piletisüsteemi ülesannete täitmiseks, pakkudes samal ajal stabiilset ja probleemideta toimivust. See on suurepärane võimalus enamikule ettevõtetele, kes vajavad piletisüsteemi põhifunktsioone, kuid need, kes vajavad täpsemaid piletisüsteemi funktsioone, peaksid kaaluma mõnda konkurenti.
Frequently Asked Questions
Kuidas lisada oma e-posti aadress Tidio piletisüsteemi?
Kui olete oma Tidio kontol, avage Postkast ja leidke üles Piletisüsteem. Rakendus palub teil ühendada oma e-posti aadressi. Teil on kaks võimalust: looge uus Tidio e-post või ühendage olemasolev. Valige viimane variant. Tidio ei paku otsest integreerimist ühegi teenusepakkujaga, seega peate määrama e-kirjade automaatse ümbersuunamise oma Tidio kontole. Meilide edastamise seadistamine on olenevalt igast meiliteenuse pakkujast erinev, seega peate leidma juhendi, mis selgitab selle toimingu sooritamist. Mõned juhendid meilide edastamiseks leiate Tidio teadmusbaasist.
Kuidas ma saan lisada Tidio piletisüsteemi rohkem e-posti aadresse?
Avage oma Tidio konto ja minge seadetesse. Valige Piletisüsteem ja klõpsake käsul Loo postkast. Saate lisada juba olemasoleva e-posti aadressi või luua süsteemis spetsiaalse Tidio e-posti aadressi. Kui otsustate lisada oma e-posti aadressi, peate seadistama automaatse edastamise, et kõik piletid jõuaksid teie Tidio piletisüsteemi.