Key takeaways
Pros
- Hea ja usaldusväärne piletisüsteem
- Kõik olulised omadused
- Põhjalik alustamisjuhend
Cons
- Maitsetu liides
- Puuduvad mõned arenenumad funktsioonid
- Võib osadele kasutajatele kulukas olla
Zendeski piletisüsteemiga alustamine
Zendesk pakub lihtsat registreerimisprotsessi minimaalse pingutusega. Tasuta prooviperioodile registreerumiseks peate sisestama oma e-posti aadressi ja täitma muu olulise teabe. Zendesk teeb kõik endast oleneva, et teie piletisüsteemi tarkvaraga alustamine oleks võimalikult lihtne. Seetõttu on protsessi põhiosaks lühike küsimustik, mis aitab Zendeskil otsustada, kuidas te plaanite tarkvara kasutada. Tarkvara pakub alustamise juhendit, lähtudes teie vastustest.
Küsimustikku on võimalik ka vahele jätta, kuid soovitan tungivalt selle täita, et saada parim piletisüsteemi kogemus. Kui olete selle lõpetanud, suunatakse teid Zendeski liidesesse. Esimene asjana kuvatakse teile ekraanil ülevaade koos hõlpsasti kättesaadava alustamisjuhendiga. See on üsna keerukas, nii et kõigi üksuste läbivaatamine võib võtta veidi aega. Soovi korral võite selle vahele jätta ja hiljem tagasi naasta.
Zendeski liides on üsna lihtne ja hõlpsasti navigeeritav. Kõigile põhifunktsioonidele pääsete juurde vasakpoolselt paneelilt, samas kui suurema osa ekraaniruumist võtab teie poolt vaatamiseks valitud jaotis. See on kasulik ja teil ei tohiks tutvumisel probleeme tekkida. Kui otsustate juhendilt juhtpaneelile üle minna, tervitab teid kena piletisüsteemi liides.
Enne liidese toimivuse ja funktsionaalsusega lähemalt tutvumist uurime, milliseid funktsioone võib Zendeski piletisüsteemilt oodata.
Zendeski piletisüsteemi funktsioonid
Kuigi Zendesk loetleb oma piletisüsteemi eraldi funktsioonina, on sellel oma produktiivsuse funktsioonide komplekt, mille eesmärk on muuta igat tüüpi piletisüsteemi suhtlus palju lihtsamaks. Piletisüsteem on mitmekanaliline, nagu kõigi kaasaegsete kasutajatoe lahenduste puhul tavaks. See on ka mitmekeelne ja toetab mitut kaubamärki. Zendesk pakub standardseid piletisüsteemi funktsioone, nagu sildid, kliendi kontaktteave piletites, piletite ühendamine ja muud olulised funktsioonid.
Teine Zendeski oluline funktsioon on aruandlus ja analüüs. See funktsioon annab teile alati käepärase ülevaate teie piletisüsteemi tegevusest. Funktsiooni peate aktiveerima eraldi Zendeski teenuse kaudu. Samuti saate juurdepääsu tervele kliendisuhtluse ajaloole ja ettevõtte reeglitele. Zendesk annab teile juurdepääsu ka oma integratsioonidele muude tarkvaralahendustega.
Piletisüsteemi toimivus ja kasutajakogemus
Nüüd on aeg testida Zendeski piletisüsteemi ja vaadata, kuidas see toimib. Test keskendub agendi vaatenurgale. Saatsin endale paar testmeili ning vaatasin, kui kiiresti need kohale jõuavad, ja mul on hea meel tõdeda, et Zendeskil pole kiirusega probleeme. Heitsin ka esimese pilgu pileti sees olevale liidesele.
Liides näeb välja puhas ja korras, peaaegu kõik saadaolevad tööriistad on ekraanil nähtavad. Mõned neist on peidetud paremas ülanurgas kolme punkti alla. Arvan, et see disainivalik pole täiesti vajalik. Zendeski piletisüsteem näeb nii puhas välja ja mõned inimesed võivad seda liiga magedaks pidada. Kõikide funktsiooninuppude väljatoomine ja otse ekraanil kuvamine võib selle väga väikese probleemi lahendada.
Zendeski piletisüsteemi töövoog on hästi kavandatud. Saate valida pileti oleku ja seda, mis juhtub pärast kliendipiletile vastamist. Samuti pääsete ligi tekstivormingu funktsioonidele, mis on samuti millegipärast ühe nupu all peidetud. Muude asjade hulka kuuluvad emotikonid, manused ja lingid. Kõik need on saadaval vastusevälja alumisel paneelil.
Üldiselt toimib Zendeski piletisüsteem igas mõttes väga hästi. Tänu äärmiselt lihtsale liidesele ei teki kellelgi selle kasutamisega raskusi. Muude suhtluskanalite haldamine ja uute e-kirjade lisamine võib olla pisut keerulisem, kui te pole liidese ja nimetamisreeglitega harjunud. Zendeski piletisüsteem toetab kõiki olulisi funktsioone, mis aitavad teil lahendada iga olukorra.
Zendeski hinnakujundus
Zendesk pakub väga laia valikut hinnaplaane erineva suurusega ettevõtete ja kasutusjuhtude jaoks. Kuna see ülevaade keskendub rangelt piletisüsteemi tööriistadele, mainime kolme kõige olulisemat hinnaplaani, mis sisaldavad seda funktsionaalsust ja mis keskenduvad klienditeenindusosakondadele. Olemas on kolm peamist plaani, millel on erinevad funktsioonide komplektid ja erinevad väärtused. Vaatame neid ja uurime Zendeski pakutavat.
Support Team
Support Team pakett on kõige odavam. See maksab teile iga-aastase arveldusega 19 eurot agendi kohta kuus. Pakett pakub integreeritud piletisüsteemi koos e-kirjade, Facebooki postituste ja Twitteri postitustega. Saate ka reeglid, klientide ajaloo ja üksikasjad, aruandluse ja analüütika, integratsioonid ja palju muud.
Support Professional
Support Professionali pakett on teile saadaval 49 euro eest agendi kohta kuus (kui maksate kord aastas). See sisaldab kõike eelnevast paketist ning lisab tööajad, kliendirahulolu uuringud, mitmekeelse toe, SLA-d ja palju muud.
Support Enterprise
Enterprise plaan on kõige kallim variant, see võib olla teie oma 99 euro eest agendi kohta kuus koos aastase arveldusega. Saate kõik kahe eelmise plaani funktsioonid ning lisaks kohandatud meeskonnarollid ja -õigused, kohandatavad agendi tööruumid, kolmanda osapoole andmesalvestuse, liivakasti testkeskkonna ja palju muud.
Lõpetuseks
Kuigi Zendesk on mitmekülgne piletisüsteemi lahendus, tasub märkida, et võite leida mõne alternatiivi Zendeskile, mis võib pakkuda sarnaseid funktsioone madalama hinnaga. Kui aga otsite kõikehõlmavat piletisüsteemi tarkvara, on Zendesk tõenäoliselt nimekirja tipus. Vaatamata kõrgemale hinnasildile on Zendesk endiselt üks peamisi konkurente turul, pakkudes teiste tarkvaralahendustega võrreldes täiustatud funktsioone ja võimalusi. Zendeski abil saate minna kaugemale lihtsast piletisüsteemist ja optimeerida oma kasutajatoe toiminguid.
Frequently Asked Questions
Zendeski piletisüsteemis ei tööta klaviatuuri otseteed
Selle probleemi kõige levinum põhjus on klaviatuuri otseteid kasutavate kolmandate osapoolte rakenduste ja brauserilaienduste kasutamine. Proovige eemaldada või keelata kõik otseteid kasutavad rakendused ja laiendused ning vaadata, kas Zendesk töötab ilma nendeta nii nagu peaks. Kui teil on endiselt probleeme otseteedega, võtke kindlasti ühendust Zendeski klienditoe tiimiga.
E-posti aadressi uuendamine Zendeski piletisüsteemis
Kui soovite Zendeskis oma e-posti aadressi värskendada, klõpsake toes olles rakenduse ülanurgas oma profiili ikoonil. Valige vaata profiili ja klõpsake nuppu Lisa kontakt. Sisestage oma uus e-posti aadress ja teile saadetakse kinnitusmeil. Muudatuse kinnitamiseks klõpsake meilis oleval lingil.