Key takeaways
Pros
- Lihtne navigeerida
- Taskukohane
- Kohandatav reaalajas vestluse nupp
Cons
- Puudub reaalajas kirjutamise vaade
- Ei ole väga reageeriv
- Tasuta prooviversioon ei lase operaatoritel manuseid saata
- Katkised vaated
HelpOnClickiga alustamine
Esimene asi, mida märkate HelpOnClicki kasutajaks registreerumisel, on see, et saate luua konto nende vestlustarkvara või kogu kasutajatoe lahenduse jaoks.
Pärast e-posti aadressi kinnitamist oli minu konto mõne sekundiga valmis. Pärast sisselogimist tervitati mind puhta, kuigi pisut palja liidesega.
Hindasin aga vahetut hüpikakent, mis pakkus mulle rakenduse tutvustust. Vaatasin kiirelt ringi ja asusin siis kohe oma testveebisaidi jaoks reaalajas vestlust seadistama.
Mulle meeldisid pakutavad kohandamisvõimalused. Saate kohandada peaaegu kõiki teie saidil kuvatava reaalajas vestluse nupu visuaalseid aspekte.
Kui olin nupu kohandamise lõpetanud, andis HelpOnClick mulle koodilõigu, mille lisasin oma saidile. Ja voilà, HelpOnClicki reaalajas vestlus oli minu saidil.
Otsustasin, et mulle ei meeldi vaikimisi määratud pilt, mis mu reaalajas vestluse nupuga algselt kaasas oli, nii et muutsin seda ja hakkasin vestlema.
Eeldasin sujuvat purjetamist. Mul oli aga probleeme vestluse algatamisega. Nimelt ei saanud ma esimest sõnumit saata. Mulle kuvati vaid „Ootan operaatorit” külastaja poolel ja „Ootan sissetulevat vestlust” agendi poolel. Nägin selle kallal mõnda aega vaeva, kuid ei suutnud probleemi lahendada, mistõttu võtsin ühendust HelpOnClicki toega.
Pean ütlema, et lahendus mida mulle pakuti, ei andnud mulle palju lootust. Kuigi ma olin meeldivalt üllatunud, kui vestlesin roboti asemel inimesest esindajaga. Seletasin oma juhtumit ja nad soovitasid avada pileti arendajatele ja oodata.
Muidugi olin ma liiga kannatamatu, et oodata vastust 24-48 tundi, nii et vaatasin veel dokumentatsiooni, logisin paar korda sisse ja välja, värskendasin kõike, tühjendasin vahemälu ja minu viiendal-kuuendal katsel hakkas see imekombel tööle.
Funktsioonid ja kasutajaliides
Kasutasin HelpOnClicki Chrome’is, kuid võite seda teha ka Safaris, Edge’is, Operas ja Firefoxis. See töötab ka OS-i rakendusena Windowsis ja macOS-is. Lisaks saate HelpOnClicki kasutada ka mobiilseadmetes, kuna see ühildub Androidi ja iOS-iga.
Mulle meeldis HelpOnClicki otsevestluse juures selle kohandatavus. Saate reguleerida praktiliselt kõike, nii et vestlusnupp sobib teie kaubamärgiga ideaalselt.
Veel üks kasulik funktsioon on andmed, mida HelpOnClick teie külastajate kohta automaatselt kogub. Need andmed hõlmavad külastaja asukohta, brauserit, IP-aadressi ja palju muud. Kui olete vestluse lõpetanud, saate selle teabe juurde tagasi pöörduda ja kogu vestluse arhiivist läbi lugeda.
Mida ma leidsin selles tarkvaras puuduvat, oli reaalajas kirjutamise eelvaade. Veel üks asi, mida pean kogemust rikkuvaks, on see, et tasuta prooviversiooni kasutamisel ei saa operaator saata manustatud faile ilma tasulisele plaanile üleminekuta.
Reaalajas vestluse toimivus ja kasutajakogemus
Kui rääkida kasutajakogemusest, siis HelpOnClick ei avalda muljet. Ärge saage minust valesti aru, see on kasutatav, kuid kui ma seda testima hakkasin, leidsin et see on üsna ebamugav. Pärast seda, kui ma lõpuks vestlusseanssi alustasin, läks pärast paari edasi-tagasi sõnumi saatmist reaalajas vestluse aken lihtsalt katki.
Ma ei näinud kõiki saadetud sõnumeid ja tippimisriba ei reageerinud alati minu sisendile. Sulgemine ja värskendamine ei töötanud, nii et ma pidin sellega leppima.
Mul tekkis teine probleem, kui proovisin kasutada jagatud ekraani, et näha samaaegselt külastaja ja operaatori poolt. Kuigi tehniliselt võimalik, ei nõustunud sellega HelpOnClicki liides.
Hinnakujundus
Tasuta
See tasand on tasuta ja võimaldab teil kasutada ühte operaatorit. Saate pidada kuni 100 vestlust kuus ja vestluste ajalugu ulatub 30 päeva kaugusele.
Silver
12,99 dollari eest agendi kohta kuus saate piiramatul arvul operaatoreid, kuni 300 igakuist vestlust ja 90-päevase vestluste ajaloo.
Gold
See pakett maksab 19,99 dollarit agendi kohta kuus ja võimaldab teil omada piiramatul arvul operaatoreid, osakondi ja vestluste ajalugu.
Platinum
Kõige kallim ja laialdane hinnatase võimaldab teil nautida kõiki eelmiste pakettide funktsioone kuni 10 veebisaidil hinnaga 49,99 dollarit agendi kohta kuus.
Lõpetuseks
Kui ma peaksin oma kogemusi HelpOnClicki reaalajas vestluse tarkvaraga kokku võtma, peaksin ütlema, et see oli nii hea kui halb. Reaalajas vestluse rakendamine minu veebisaidil oli väga lihtne ja selle kohandatavus oli minu jaoks meeldiv üllatus. Kui teil on selle osaga raskusi, pakub HelpOnClick mugavat ja informatiivset tutvustust, mis sisaldab põhjalikke õpetusi.
Kui aga rääkida minu kogemusest reaalajas vestluse tegelikul kasutamisel, siis olin veidi pettunud. Alates vestluse alustamisega seotud probleemidest kuni kohmakate ja katkiste vaadeteni nii vestlusaknale kui ka operaatori rakendusele – ei veennud HelpOnClick mind, et see on parim sait kui pidada silmas efektiivsust.
Frequently Asked Questions
Ma ei tea krüptimise turvaprotokolli seadistada
Kui kasutate midagi muud peale põhiplaani, võimaldab HelpOnClick seadistada Secure Sockets Layer (SSL) protokolli. Selleks minge vahekaardile Administraator ja klõpsake nuppu Seaded. Märkige ruut Force SSL security. See tagab operaatoritele ja veebisaidi külastajatele SSL-i turvalisuse.
Ma ei saa võrgust väljas olles reaalajas vestluse märguandeid
Lihtsaim viis selle probleemi lahendamiseks on seadistada SMS-i teel mobiilivestlus. Saate oma reaalajas vestlussõnumid SMS-ina. Selleks minge vahekaardile Administraator ja klõpsake nuppu Seadistamine. Seejärel valige operaator ja klõpsake sellel. Märkige SMS-i ruut ja seejärel klõpsake nuppu Salvesta.
Mind logitakse automaatselt minu kontolt välja
Automaatse väljalogimise seadistamiseks või reguleerimiseks minge vahekaardile Seaded. Otsige üles Automaatne väljalogimisaeg ja kohandage seda vastavalt oma eelistustele. Samuti saate selle funktsiooni täielikult välja lülitada.