Key takeaways
Pros
- Reaalajas kirjutamise eelvaade
- Taskukohane
- Kohandatav reaalajas vestluse nupp
- Väga reageeriv
Cons
- Esmakordsetele kasutajatele võib tarkvara seadistamine olla keeruline
LiveAgentiga alustamine
LiveAgenti prooviversioonile registreerumine on uskumatult lihtne. Kui olete registreerimisvormi täitnud ja oma e-posti kinnitanud, olete valmis alustama. Võite uurida Alustamise lehte, kuid mina liikusin edasi ja hakkasin kohe oma vestlust seadistama.
Klõpsake Töölaua vasakpoolsel paneelil valikul Vestlused. Seal klõpsake Vestlusnuppudel ja oletegi valmis seadistama oma isiklikku reaalajas vestluse lahendust.
LiveAgent võimaldab teil reaalajas vestluse seadistamise ja kohandamise osas palju teha. Pärast suure oranži “Loo” nupu vajutamist saate seadistada peaaegu kõike, nii et reaalajas vestluse nupp oleks sarnane teie veebilehe brändingule ja vestluskogemus meeldiv nii külastajatele kui agentidele.
Saate seadistada eraldi online ja offline vestlusnupu, kohandada oma vestlusakent ja isegi kasutada kontaktivormi, mille kliendid saavad täita juhuks, kui te pole võrgus.
Olin meeldivalt üllatunud, kui paljut on võimalik sättida ja kohandada. Kohandada saab kõike alates nupu asukohast veebisaidil kuni selle animatsioonini (muidugi valisin mina hüppamise), nii et olete 100% rahul mitte ainult välimuse, vaid ka nupu funktsionaalsusega.
Mul oli üsna lõbus proovida erinevaid värvikombinatsioone ja luua tervitussõnumeid.
Kui olin kõigega rahul, liikusin Integreerimise vahekaardile. Siin genereeris LiveAgent mulle koodi, mille kleepisin oma veebisaidi before jaotisesse ja kõik oli valmis.
LiveAgenti funktsioonid ja liides
LiveAgent töötab teie brauseris, seega pole vahet, millist operatsioonisüsteemi te kasutate. LiveAgenti veebirakendus ühildub Chrome’i, Edge’i, Safari, Firefoxi ja Operaga.
LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara jätab kohandamise osas vähe soovida. Konfigureerimise valikuid on rohkelt juba esialgsel seadistamisel.
Mulle meeldis see, et saate kirjutada oma automaatse tervitussõnumi vestlusnupu seadistamise ühe esimese etapi käigus. Minu arvates muudab see võimalus automatiseerimise kohe algusest peale paremini kättesaadavaks. LiveAgent teeb suurepärast tööd, andes oma kasutajatele võimaluse tegeleda keerukamate funktsioonidega, mida nad muidu kahe silma vahele või “hiljemaks jätaks”.
Veel üks kasulik funktsioon on eelnevalt seadistatud salvestatud sõnumid. Veebisaidi külastajaga vesteldes pakub LiveAgent teile laia valikut salvestatud sõnumeid ja võimaldab teil kirjutada isegi oma isiklikke. Otsinguriba võimaldab agentidel valmiskirjutatud vastuseid sirvida, juhul kui olete seadistanud mitmeid ja kerimiseks pole piisavalt aega.
Muidugi peame rääkima reaalajas kirjutamise eelvaatest. See funktsioon ei pruugi tunduda nii oluline, kuid kui hakkate seda kasutama, ei vaata te enam kunagi tagasi. Kuigi see on kasulik agentidele, peitub selle tegelik võlu kliendikogemuses. Kui agent näeb külastaja küsimust juba enne saatmisnupu vajutamist, suudab ta näiliselt välkkiirelt vastata.
Teised olulised funktsioonid hõlmavad vestlusesse märkmete lisamist, et agent saaks täiendavaid üksikasju üles kirjutada ja nende juurde hiljem tagasi tulla. Samuti saavad nad lisada need märkmed külastaja teabele, mis on kogu vestlusseansi ajal saadaval ekraani vasakus servas ja mida saab hiljem salvestada LiveAgenti CRM-i.
Veel üllatas mind rahuloluküsitlus, mida LiveAgenti tarkvara pärast vestluse sulgemist automaatselt pakub. See on suurepärane võimalus külastajatele, kuna nad ei pea hiljem selle juurde tagasi pöörduma, e-kirju vastu võtma ega tagasiside saatmiseks sisse logima. Vaja on vaid valida oma rahulolu tase ja oletegi mõne sekundiga valmis.
Kohe pärast seda näeb agent saadud hinnangut.
LiveAgenti reaalajas vestluse toimivus ja kasutajakogemus
LiveAgenti reaalajas vestlus on kiire, reageeriv ja uskumatult lihtne kasutada nii agentidele kui ka veebisaidi külastajatele. Kõik on paigutatud selgelt ja mugavalt, nii et saate seda kasutada isegi siis, kui te pole eriti tehnikatundlik.
Kui alustate vestlust, loob LiveAgenti piletitarkvara automaatselt pileti. Agent saab teavituse, mis suunab ta otse uude vestlusesse. Seal näeb ta kogu külastaja põhiteavet, sealhulgas nende IP-aadressi, brauserit ja seda, kas nad on sisse loginud. Failide manustamine toimib probleemideta nii agentide kui ka külastajate poolel.
Kasutajaliides on väga puhas ja hõlpsasti navigeeritav, nii et agentidel ei tohiks olla probleeme korraga mitme vestluse käsitlemisega. Tootlikkuse ja tõhususe suurendamiseks võimaldab see reaalajas vestluse lahendus teil vestluse otse vestlusaknast teistele agentidele üle kanda.
Ainus, mis võib kasutajakogemust veelgi parandada, on kiire õpetuse lisamine tarkvara algusfaasi, nii et isegi kui keegi pole sellise tarkvaraga tuttav, leiab ta kõik vajaliku kohe üles. Heaks asenduseks on aga LiveAgenti klienditoe portaal, kust leiate õpetusi, juhendeid ja tõrkeotsingu nõuandeid juhuks, kui teil peaks probleeme tekkima.
Hinnakiri
Tasuta
LiveAgenti piiratud funktsioone saate kasutada tasuta. See hinnatase sisaldab selliseid funktsioone nagu 7-päevane piletite ajalugu, 1 reaalajas vestluse nupp, põhiline aruandlus ja veel mõned.
Väike
See 9 dollarit agendi kohta kuus maksev pakett sisaldab kõigi tasuta versioonis leiduvate funktsioonide laiendatud versioone. Mõned laiendatud funktsioonid hõlmavad piiramatut piletite ajalugu, klienditeenindust, API-ga integreerimist, aruandlust ja muud.
Keskmine
Keskmine pakett maksab 29 dollarit agendi kohta kuus ja saate kasutada kõiki eelmiste pakettide funktsioone ja võimsamaid täiendusi. Mõned pakutavad funktsioonid on piiramatu arv vestlusnuppe, proaktiivsed vestluskutsed, täiustatud tagasiside haldamine, reaalajas külastajate jälgimine ja isegi sotsiaalmeedia integreerimine.
Suur
See on LiveAgenti kõige ulatuslikum tase, mis maksab 49 dollarit agendi kohta kuus. Lisaks kõikidele madalama taseme funktsioonidele saate kasutada kõnekeskust, mis on tulvil funktsioone, nagu IVR, videokõned, piiramatu kõnede salvestamine, kõnede suunamine, edastamised ja palju muud.
Lõpetuseks
Kui peaksin kuidagi sildistama LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvaraga töötamist, ütleksin et see oli lihtsalt nauditav. Nii juurutaja kui ka veebisaidi külastaja seisukohast pole millegi üle nuriseda.
Ehkki mõningad lühikesed interaktiivsed õpetused oleksid tulnud kasuks, ei olnud kõige seadistamine mulle kui mitte kõige tehnikataiplikumale inimesele sugugi keeruline ülesanne. Paigaldamine on ülilihtne, kohandamisvõimalused tunduvad piiramatud ja vestlusnupu üldine funktsionaalsus on minu kogemuse põhjal suurepärane.
LiveAgenti reaalajas vestlus paistab silma oma reaalajas kirjutamise eelvaate funktsiooniga. Näen, et see toob palju kasu nii väikesematele kui ka suurtele klienditeeninduse meeskondadele. Võimalus “lugeda kliendi mõtteid” võib olla kiire ja isikupärastatud toe pakkumisel hindamatu.
Kokkuvõttes kasutaksin LiveAgenti vestlusvidinat oma veebisaidi sõnumside lahendusena igal ajal. Hinnakujunduse põhjal näib see olevat suurepärane valik nii suure sõnumimahuga meeskondadele kui ka väikeettevõtetele, kes soovivad lihtsalt ühendust hoida.
Frequently Asked Questions
Reaalajas vestluse nuppu kuvatakse minu saidil võrguühenduseta isegi siis, kui olen sisse logitud
Põhjuseid võib olla palju. Esimese asjana tasuks proovida veebilehe värskendamist. Kui see ei aita, saate kontrollida, millised osakonnad saavad reaalajas vestluse nuppu kasutada ja sätteid kohandada. Samuti võite vaadata, kas kood on õige. Kui olete rakenduse uuesti installinud, võib uue nupu ID vanast erineda, mis võib sama probleemi põhjustada.
Minu klienditoe agentidel pole aega kõigile sissetulevatele vestlustele vastata
LiveAgenti reaalajas vestluse tarkvara võimaldab teil seadistada piletite marsruutimise, et agentidel poleks liiga palju vestlusi ja teie kontaktkeskus hoiaks oma tootlikkust kõrgel. Selle seadistamiseks avage Seadistamine > Vestlus > Seaded. Siin saate isegi seadistada hingamisaegu, mida teie esindajad sõnumitele vastamise vahel vajada võivad.