Key takeaways
Pros
- Lihtne integreerimine
- Suurepärased täiustatud kohandamisvalikud, mis võimaldavad teil sukelduda sügavamale
- Lahedad vestluse funktsioonid agentidele ja klientidele
Cons
- Vähem paindlik hinnakujundus ettemääratud kasutajakohtadega
- Liides võib olla veidi segadust tekitav (see on siiski suurepärane)
Userlike’iga alustamine
Userlike on spetsiaalne reaalajas vestluse tarkvara, mis on keskendunud usaldusväärse reaalajas vestluse lahenduse pakkumisele müügile ja klienditeenindusele. See pakub ühtset lahendust, mis toob teie veebisaidile usaldusväärse reaalajas vestluse koos täiustatud kohandamisvalikute, analüütika, aruandlusfunktsioonide ja palju muuga. Täna teeme Userlike’i reaalajas vestluse ringkäigu ja vaatame, kuidas see toimib.
Userlike’iga alustamine on käkitegu. Peate registreeruma tasuta prooviperioodile või valima paketi ainult siis, kui olete sellest algusest peale huvitatud. Nagu enamiku tarkvarade puhul tavaks, esitab Userlike teile paar küsimust teie kasutuseesmärgi ja teie ettevõtte kohta. See on lihtne protsess ja saate sellega väga kiiresti hakkama. Seejärel esitatakse teile tervitusvideo, mis näitab teile põhitõdesid. Soovi korral võite selle vahele jätta, kuid pisike õpetlik juhend on alati teretulnud.
Saate hakata avastama väga hea välimusega liidest. See kasutab peent värviskeemi hallide varjunditega ning ei ole täis tarbetuid elemente ja valikuid. Tundub, et kõik on algusest peale hõlpsasti juurdepääsetav. Peamisel armatuurlaual kuvatakse statistika ja paremas alanurgas kuvatakse kiirjuhend, mis aitab teil liidesega veelgi kiiremini tutvuda. See on hästi läbimõeldud ja mõned muud lahendused võiksid sellest kasutajakesksest lähenemisest õppida.
Parempoolses menüüs kuvatakse kogu saadaolev Userlike’i tööriistakomplekt, sealhulgas vestlustööriistad. Kui klõpsate mõnel üksusel, võite olla pisut keerulises vaates pettunud. See kuvab ainult vestluste statistikat. Tundub aga, et reaalajas vestluse loomiseks või lisamiseks pole võimalust, mis viib pikema otsimiseni. Tegelik valik on peidetud menüü Kanalid alla, kus saate luua uusi veebisaidi vidinaid.
Mul on hea meel öelda, et ülejäänud protsess on palju intuitiivsem. Kui klõpsate nupul Lisa vidin, saate valida eesmärgi, keele ja vidina tüübi. Vidinatüübi valikul on mõned selgitused, mis aitavad teil aru saada, millised on nende erinevused, kuid nimed ise on üsna iseenesest mõistetavad. Kui olete selle jaotisega lõpetanud, on jäänud vaid vidin integreerida või kõigepealt konfigureerida.
Kohandamise võimalused on üsna laialdased. Peaaegu iga vestluse üksuse ja elemendi jaoks on üldsätted, välimuse valikud, sõnastusvalikud, vestluse käitumine ja marsruutimine ning palju muud. See on erinev kõigest senini nähtust, kuigi ma ei kahtle, et on ka palju teisi vestluslahendusi, millel on nii ulatuslik konfiguratsioonivalik. Kuigirohked kohandamisvõimalused on suurepärased, on nende kõigi läbimine pisut tüütu ja ma arvan, et mõned neist pole siin üldse vajalikud. Sellest hoolimata kiidan pingutust.
Kui olete kogu kohandamise ja konfigureerimisega lõpetanud, on aeg installida vestlusvidin. Sellel lehel kuvatakse vaid üks paigaldamise võimalus, kopeerides ja kleepides otsevestluse koodi otse oma veebisaidile. Olemas on ka nupp, mis aitab teil veebisaidi programmeerijaga ühendust võtta, et see teie eest ära teha. Nupp viib teid lihtsale kontaktivormile, kus saate saata päringu oma programmeerija e-posti aadressile. Otsustasin seda ise teha, seega kopeerisin ja kleepisin koodi oma testveebisaidile. Kõik toimis probleemideta ja olin valmis vestlust testima. Kuid kõigepealt vaatame, mida oodata Userlike’i reaalajavestluse funktsioonidest.
Funktsioonid ja kasutajaliides
Userlike pakub mitmekülgset ja ainulaadset funktsioonide komplekti paljudes valdkondades ning püüab reaalajas vestluse mängu jaoks midagi uut teha. Reaalajas vestlus toetab vestluse edastamist, mis võimaldab teil vestlusi teisele kolleegile üle kanda. See on üsna sarnane piletite edastamisega piletisüsteemi tarkvaras ja see on paljudes olukordades üsna kasulik. Userlike pakub ka võimalust valida iga vestlusagendi põhioskused, et kliendid saaksid valida, millise eksperdiga nad soovivad rääkida. Seda valikut näeb ka piletisüsteemi tarkvaras ja seda nimetatakse vestluse marsruutimiseks. See on suurepärane funktsioon reaalajas vestluses ja veelgi parem on seda näha oskustel põhinevate marsruutimisvalikutega.
Veel üks mainimist väärt funktsioon on nimega Kleepuv vestlus ja see on samuti üks nutikas marsruutimise funktsioon, mis ühendab kliendid agentidega, kellega nad varem vestlesid. See hõlbustab agentidel mäletada varasemaid kliendivestlusi ja vahetatud teavet. Järgmiseks on nutikate kliendiprofiilide funktsioonid, mis loovad automaatselt kliendiprofiile, kui teie vestluses osalev veebisaidi külastaja otsustab teile e-posti aadressi anda. Userlike toetab ka teatud automatiseerimise taset, kus saate kohandada võrguväliseid sõnumeid, tervitusmulle, sõnumite edastamist ja palju muud.
Userlike pakub ka tagasiside funktsiooni ja vestlusjärgseid küsitlusi, mida saab kohandada oma küsimuste ja vastuste järgi. Lisaks saate aktiveerida ennetavad vestluskutsed või konfigureerida vestluse marsruutimist, et kliendivestlused jõuaksid õigete agentideni. See funktsioon erineb ülalmainitud agendioskustest ja sarnaneb klassikaliste marsruutimise võimalustega, mida võite teada erinevatest vestluslahendustest või IVR-tarkvaradest. Avastamiseks on veel palju muid Userlike’i sarnaseid funktsioone ja need kõik töötavad päris hästi.
Reaalajas vestluse toimivus ja kasutajakogemus
Nüüd on aeg reaalajas vestluse vidinat töös testida. Testisin reaalajas vestlust kogemuse mõlemalt poolt, et saaksite üheaegselt aimu agendi ja kliendi poolest. Klõpsasin vestlusvidinal ja alustasin uut vestlust, mille tulemusena ilmus kohe automaatne tervitussõnum. Siiski märkasin ka seda, et seal mainiti, et kõik agendid on võrgust väljas (kuigi olin parasjagu Userlike’i agendina sisse logitud rakenduses). Avastasin, et selle põhjuseks on asjaolu, et ma ei olnud otseselt rakenduse jaotises Kõik vestlused, seega vältige seda viga. Seal saate vestlusi ise määrata.
Pärast vestluse ise määramist hakkasin külastajale vastama. Pean ütlema, et kiirused on korras ja te ei pea sõnumite kohaletoimetamist liiga kaua ootama. Esimene avastus oli, et Userlike ei paku reaalajas kirjutamise eelvaate funktsiooni, kuid see pole ühegi reaalajas vestluse korrektseks toimimiseks vajalik funktsioon. Seda oleks lihtsalt tore omada. Samas tundub, et automaatika töötab väga hästi, kuna vestlusvidin saadab agendi poolel pikematel vaikimise perioodidel automaatselt sõnumeid. See kõik on osa seadistusest ja töötab suurepäraselt.
Vidina kliendipoolne osa sisaldab standardseid valikuid saatmiseks, emotikonide lisamiseks ja isegi failide edastamiseks ja vestluse transkriptsiooni taotlemiseks. Need funktsioonid on suurepärased ja klientidele väga kasulikud. Tore on see, et pole midagi, mis oleks klientide jaoks segane või ülejõukäiv. Sama kehtib ka agendi poole kohta, kuid saadaval on rohkem võimalusi – makrode saatmine, kõne pakkumine, manuste saatmine, häälsõnumi salvestamine ja käskude käivitamine.
Käivituskäskude valik on eriti huvitav, kuna see võimaldab kasutajatel kiiresti ja vaid mõne klõpsuga toiminguid teha. Saadaval on paar võimalust – kontaktide blokeerimine, vestluste edastamine, transkriptsioonide taotlemine, märkmete lisamine, vestluse oleku muutmine ja palju muud. Kõiki neid toiminguid saab teha ka kiirklahvide kaudu, mida saate hõlpsalt meelde jätta ja kasutada ilma nuppudele klõpsamata.
Üldiselt on Userlike’i reaalajas vestluse kogemus suurepärane mõlemale poolele ja ma ei kohanud testimise käigus ei suuri ega väikseid probleeme. Saate oma Userlike’i juhtpaneelil agendina kasutada ka muid tööriistu ning vaadata kogu teile saadaolevat asjakohast statistikat ja analüütikat. Userlike on suurepärane tööriist ja see ei tohiks teid mingil juhul alt vedada.
Hinnakujundus
Userlike pakub nelja hinnaplaani koos mitme hinnakujunduse valikuga, sealhulgas tasuta pakett. Plaanidega on kaasas etteantud arv kasutajaid, nii et kui soovite agentide arvu suurendada, peate olema valmis kõrgema paketi eest lisatasu maksma, selle asemel, et maksta sama paketi rohkemate kasutajate eest. Nüüd vaatame iga paketti ja nende funktsioone.
Tasuta
Tasuta plaan pakub ühele kasutajale ühte vidinat. Saate tasuta kõik põhifunktsioonid, piiramatud vestlused, piiramatud kontaktid ja veebisaidi halduri.
Team
Team plaan pakub neljale kasutajale nelja vidinat ja kahte sõnumsiderakendust 100 dollari eest kuus. Lisaks kõikidele eelmise astme funktsioonidele saate juurdepääsu lisandmoodulitele, WhatsAppi kanalile, sõnumsiderakendustele, reaalajas tõlkele, videokõnedele, ekraani jagamisele ja põhilisele API juurdepääsule.
Corporate
Corporate plaan pakub 10 vidinat 10 kasutajale ja nelja sõnumsiderakendust hinnaga 320 dollarit kuus. Saate kõik eelnevalt mainitud funktsioonid ja lisaks AI automatiseerimiskeskuse, vestlusrobotid ja analüüsifunktsioonid.
Flex
Flexi plaan on kõige kallim pakett, millel on 10+ vidinat, 10+ istekohta ja 4+ sõnumsiderakendust kohandatud hinnaga ning kohandatud teie ettevõtte vajadustele. Lisaks kõigi varasemate plaanide funktsioonidele saate valge sildi, täpsema marsruutimise, professionaalse liitumisprotsessi, organisatsioonid ja spetsiaalse kontohalduri.
Lõpetuseks
Userlike on suurepärane vestluslahendus, mis pakub kõike, mida reaalajas vestluselt ootate. Kuigi hinnakujundus võib tunduda pisut kallis, on see tegelikkuses pigem odav, kui arvestada igas plaanis etteantud kasutajakohtade arvu. Userlike pakub palju funktsioone ja kohandamisvalikuid, mis tagavad, et teie kogemus on teie olukorrale tõeliselt isikupärastatud. Kui vajate spetsiaalset reaalajas vestluse lahendust, ei saa te Userlike’iga eksida.
Frequently Asked Questions
Ainult üks Userlike'i operaator saab vestlusi
Kui sissetulevaid vestlusi võtab vastu ainult üks reaalajas vestluse operaatoritest, võib probleemil olla palju lahendusi. Kõigepealt kontrollige, kas ülejäänud operaatorid, kes vestlusi ei saa, on õiges operaatorirühmas. Igal reaalajas vestluse vidinal on operaatorirühmade või osakondadega seotud sätted. Avage vestlusvidina seaded ja valige Vestlus > Marsruutimine ja muutke gruppi või lisage ülejäänud agendid samasse gruppi. Teine lahendus võib olla seotud vestluskohtade kättesaadavusega. Operaator, kellel on kõige rohkem avatud kohti, saab suurema tõenäosusega uusi vestlusi. Saate reguleerida vestluskohtade arvu iga operaatoriprofiili jaotises Meeskond > Operaatorid. Teine lahendus on kontrollida, kas kõik operaatorid on võrgus. Viimaseks, kuid mitte vähem tähtsaks, kui reaalajas vestlust kasutavad korduvad kontaktid, saavad nad tõenäolisemalt ühenduse sama operaatoriga, kellega nad on varem vestelnud.
Kasutajale sarnane reaalajas vestluse nupp ei ilmu minu veebisaidil
Sellel probleemil võib olla mitu põhjust. Esiteks kontrollige veel kord, kas integreerisite Userlike vidina oma veebisaidile õigesti, ja kontrollige, kas koodis pole puuduvaid osi või kirjavigu, mis võisid kogemata lisamisel kaduma minna. Teine põhjus võib olla see, et aktiveeritud on nupu peitmine, kuna saadaval pole ühtegi agenti. Selle valiku leiate jaotisest Vidina seaded > Vestlus > Täpsem. Veenduge, et see valik oleks desaktiveeritud, siis on vestluse vidin alati nähtav. Kolmas põhjus võib olla seotud küpsistega, kuna Userlike vajab korrektseks toimimiseks teatud õigusi. Userlike tuleb integreerida teie küpsiste nõusolekuhaldurisse.
Userlike'i analüütika ei lae ega näita andmeid
Põhjus, miks analüütika andmeid ei kuvata, võib olla seotud teatud reklaamiblokeerijate kasutamisega. Lisage Userlike’i domeen kindlasti lubatud loendisse või keelake reklaamide blokeerimine. Samuti võite kaotada juurdepääsu teatud väärtustele, kui aktiveerite organisatsiooni seadetes Analyticsi privaatsusfiltri. Kui suvand Peida operaatori üksikasjad on aktiivne, ei näe te andmeid jaotises Analytics > Operaator.
Ma ei saa pärast Userlike'i 14-päevast prooviperioodi sisse logida
Pärast tasuta prooviperioodi möödumist saab sisse logida ainult konto omanik. Teistele kasutajatele juurdepääsu võimaldamiseks peate üle minema tasulisele valikule, kuna Userlike’i tasuta versioon toetab ainult ühte kasutajakohta.