Key takeaways
Pros
- Uskumatult lihtne kasutada
- Sotsiaalmeedia kontode ühendamine on väga lihtne
- Töötab ilma probleemide ja vigadeta
- Kiire integreerimisprotsess
Cons
- Twitter on saadaval vaid kõrgemates pakettides
Gorgiase sotsiaalmeedia funktsioonidega alustamine
Gorgias pakub erakordselt lihtsat registreerimisprotsessi, kuid sellega kaasneb üks konks, kuna vajatakse teie veebisaidi URL-i. Mis juhtub, kui teil pole veebisaiti? Te ei saa registreerimisprotsessi lõpetada. Sellegipoolest kulus mul selle lõpetamiseks ja liidesega tutvumiseks sõna otseses mõttes vaid minut. Gorgias on ka selles osas üsna loomulik, mis on tarkvara puhul alati hea, eriti häälestusfaasis.
Põhiekraaniks on piletisüsteem, mis võimaldab hõlpsalt keskenduda käsil olevatele ülesannetele. Gorgiasel on liideses väga vähe segavaid tegureid, mis on sotsiaalmeedia klienditeenindus- ja haldussüsteemile suurepärane pluss. Vasakult paneelilt pääsesin juurde kõigile piletisüsteemi kategooriatele, samal ajal kui põhiekraan keskendub käesolevale ülesandele. Parempoolne paneel toimib mugava seadistamise juhendina, mis viis mind läbi erinevate kanalite seadistamise, sealhulgas Facebooki ja Instagrami.
Kui klõpsate sotsiaalmeedia seadistusel, on liides väga lihtne ja sisaldab vaid lühikest selgitust integratsiooni toimimise kohta ning pakub võimalust Facebookiga sisse logida. Protsess on ülilihtne ja lõpetasin selle probleemideta. Suure osa seadistamise protsessist moodustavad valikud, milliseid Facebooki suhtluse osasid Gorgias teie süsteemi laadib. Seadistuse selles osas saate lubada kommentaare, mainimisi, Messengeri sõnumeid ja palju muud.
Veel tuleb ära mainida, et teie Instagrami konto peaks olema juba ühendatud teie Facebooki ettevõtte kontoga. Nii integreerib Gorgias teie Instagrami konto automaatselt koos Facebookiga. See on tõesti üks lihtsamaid integreerimisprotsesse, mida olen sotsiaalmeedia klienditeenindustarkvaraga kogenud.
Gorgiase sotsiaalmeedia funktsionaalsus ja funktsioonid
Gorgias pakub sotsiaalmeedia funktsioone Facebooki, Instagrami ja Twitteri kujul. Kõik funktsioonid pakuvad lihtsaid integreerimisprotsesse. Sotsiaalmeedia funktsionaalsus on ühendatud otse piletisüsteemiga, mis pakub rohkelt kasulikke funktsioone ja lisab teie sotsiaalmeedia suhtlusele täiendavat funktsionaalsust.
Ainus, mida ma pole isegi tasuta prooviversiooniga proovida saanud, on Twitteri integreerimine. See on saadaval ainult kõrgemates plaanides, kuid Facebooki ja Instagrami kogemuse põhjal eeldan, et see töötab sama hästi. Gorgias pakub ka makrosid lihtsate automatiseeritud vastuste ja muude töövoogude loomiseks, reegleid piletite paremaks korraldamiseks ja palju muud, samuti piletite määramise seadeid.
Gorgiase sotsiaalmeedia funktsioonide kasutajakogemus
Kui olete kõik oma sotsiaalmeedia kontod ühendanud, organiseerib Gorgias need piletisüsteemis korrapäraselt. Saate klõpsata erinevate jagatud vaadete vahel, et näha Messengeri sõnumeid, FB soovitusi, IG mainimisi, IG otsesõnumeid ja palju muud, või vähem, olenevalt integreerimisprotsessi käigus valitud seadetest.
Esimese asjana proovisin sõnumit Messengeri kaudu saata ja mul on hea meel tõdeda, et see jõudis kohe piletisüsteemi, kulus vaid sekund. Vastamine toimib väga hästi ja saate kasutada selliseid funktsioone nagu manused, emotikonid või saata videoid ja pilte. Mulle meeldis, et vastusekast pakub ka makrosoovitusi, mis aitavad kiiremini vastata.
Instagrami integreerimine toimib sama hästi. Sõnum saabus väga kiiresti ja Gorgias kuvas teavituse ja heliefekti, mis andis märku saabuvast otsesõnumist. Funktsioonid jäävad Instagrami otsesõnumite piletisüsteemis näiliselt samaks, ainus vahe on see, et piltide asemel saab saata ainult videoid.
Sotsiaalmeedia piletisüsteemi tööriistad töötavad sujuvalt ja probleemideta. Ma ei ole kogenud ühtegi viga või muud tüüpi probleemi, mis takistaks mul pileteid saada või neile vastamist. Kogu kasutajakogemus tundus väga hea. Kahju, et ma ei saanud Twitteri funktsioone proovida, kuid ülejäänud sotsiaalmeedia funktsioonide kogemuse põhjal ei kujutan ette, et Twitteri integreerimine töötab sama hästi.
Gorgiase hinnakujundus
Gorgias pakub hinnakujundust, mille eesmärk on skaleeruda koos teie ettevõttega. Paketid on keskendunud kindla piletite arvu ja kasutajakohtade pakkumisele kuus, samuti mõnedele lisafunktsioonidele. Kui kõik plaanid pakuvad Facebooki ja Instagrami integratsiooni, pakuvad Twitteriga integreerimist ainult kaks kõige kallimat plaani. Twitteri integratsioon pole saadaval isegi tasuta prooviversiooni ajal. Kui vajate Twitteri integreerimist, peaksite keskenduma kahele kõige kallimale plaanile, kuna need pakuvad maksimaalset sotsiaalmeedia funktsionaalsust.
Starter
Starter plaan maksab teile 10 dollarit kuus ja sellel on kolm kasutajakohta. Sisaldab 50 arveldatavat piletit kuus, Facebooki ja Instagrami integreerimist, piiratud juurdepääsu 94 rakendusega teegile, aruandlust, juurdepääsu Gorgiase akadeemiale, e-posti teel kliendituge ja palju muud.
Basic
Basic plaan võib kuuluda teile 60 dollari eest kuus kuumaksetega või 50 dollari eest kuus aastamaksetega. Sellel on 500 kasutajakohta ja annab teile juurdepääsu 300 arveldatavale piletile kuus, Facebookile ja Instagramile, 150 integratsioonile rakenduste teegile, e-postile ja reaalajas vestlusele, tööajale, toe aruandlusele ja muule.
Pro
Pro pakett maksab 360 dollarit kuus, kui maksate igakuiselt või 300 dollarit kuus aastamaksetena, saadaval on 500 kasutajakohta. Pakkumine on väga sarnane eelmisele plaanile, kuid lisaks saate juurdepääsu 2000 arveldatavale piletile kuus, klienditoe ja tuluaruannetele, Pro klienditeenindustele, klienditoe funktsioonidele ja muule.
Advanced
Advanced plaan maksab 900 dollarit või 750 dollarit kuus (kord aastas arveldamisega). Selles plaanis on samuti 500 kasutajakohta ja sisaldab 5000 arveldatavat piletit kuus. Funktsioonid hõlmavad kõike eelmistest plaanidest, kuid pakub rohkem täiustatud klienditeenindust, mis hõlmab spetsiaalset eduhaldurit.
Enterprise
Kui vajate kohandatud arvu arveldatavaid pileteid kuus, saate valida ettevõtteplaani. Kaasnevad kohandatavad funktsioonivalikud ja kohandatud hinnakujundus.
Lõpetuseks
Gorgias pakub väga mitmekülgset sotsiaalmeedia klienditeeninduse lahendust. See pakub täiuslikku kombinatsiooni lihtsast integreerimisest, suurepärasest liidesest ja kasutusmugavusest, seda kõike ühes mugavas paketis. Tarkvara pidurdab vaid Twitteri integratsiooni puudumine madalamates pakettides. Kui saate oma tööga hästi hakkama ainult Facebooki ja Instagrami kasutades, pakub Gorgias teile suurepärast kogemust.
Tuginedes kõigele ülaltoodule, kaaluge erinevate sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara pakkujate uurimist. Iga pakkuja pakub unikaalseid funktsioone, integratsioone ja hinnaplaane, mis sobivad paremini teie vajaduste ja ärieesmärkidega. Mis puutub Gorgiasse, siis kasutage nende tasuta prooviperioodi, et hinnata selle toimivust, kasutajaliidest või kasutusmugavust, et teha õige valik.
Frequently Asked Questions
Kuidas aktiveerida sotsiaalmeedia automaatvastaja Gorgiases?
Avage oma Gorgiase konto ja valige Seaded > Minu rakendused. Leidke ja klõpsake oma aktiivsel Facebooki integratsioonil. Pärast selle avamist leidke vahekaart Eelistused ja nipsake Automaatvastaja sisselülitamiseks lülitit. Saate valida, milline vastus teie klientidele automaatselt saadetakse. Ärge unustage klõpsata nupul Salvesta muudatused, et te ei kaotaks oma seadeid.
Kust leida sotsiaalmeedia integreerimine Gorgiases?
Kui enamus kanalite integratsioonid (nt e-post, SMS, hääl või vestlus) leiate Gorgiase seadete jaotisest Kanalid, on sotsiaalmeedia saadaval mujalt. Avage oma konto seaded ja valige App Store > Minu rakendused. Facebooki integratsiooni leiate siit. Integratsioon on seotud Instagrami integratsiooniga.