Key takeaways
Pros
- Probleemitu sotsiaalmeedia integreerimine
- Suurepärane sotsiaalmeedia funktsionaalsus
- LiveAgenti piletisüsteemi lisafunktsioonid
Cons
- Kõik paketid võivad mingist hetkest osutuda kalliks
- Puuduvad teatud tüüpi funktsionaalsused
LiveAgenti sotsiaalmeedia funktsioonidega alustamine
LiveAgent pakub väga lihtsat registreerumisprotsessi oma lihtsa prooviperioodi vormi kaudu. Alustamiseks ja LiveAgenti konto loomiseks peate esitama ainult üldise teabe. LiveAgent annab teile võimaluse valida 7 või 30 päevase prooviversiooni vahel. 30 päevase prooviversiooni saate ainult siis, kui kasutate registreerumisel ettevõtte e-posti aadressi. Kasutajad, kes registreeruvad isikliku e-posti aadressiga, saavad siiski LiveAgenti 7 päeva tasuta kasutada. Kui olete saanud oma kontole juurdepääsu, võite kasutada kohe esimesel ekraanil pakutavat alustamisjuhendit.
See juhend viib teid läbi kogu LiveAgenti konto seadistamise protsessi. Iga järgneva sammuga saate lisada e-posti aadresse, luua oma reaalajas vestluse ja kõnekeskuse ning lisada oma sotsiaalmeedia kontod. Ainult teie (ja teie hinnaplaan) valite, milliseid tööriistu soovite kõigepealt kasutada. Saate kohe asuda sotsiaalmeedia kallale ja alustada oma kontode piletisüsteemi lisamisega.
Esimene võimalusena pakutakse Facebooki integreerimist, nii et valisin alustamiseks selle. Pidin lihtsalt oma Facebooki kontole sisse logima ja võimaldama kogu vajaliku juurdepääsu oma väljamõeldud rõivaäri Facebooki lehele. Pärast seda, kui sain sõnumi ühendamise õnnestumisest, sain valida, millist tüüpi postitustega luban LiveAgentil ühenduse luua. Et asi oleks lihtsam, valisin kõik. Suurepäraseks lisaks on võimalus valida, milline LiveAgenti osakond saab juurdepääsu Facebooki piletitele, andes teile vabaduse oma suhtlust oma äranägemise järgi korraldada.
Ongi kõik. Facebooki ühendamine oli ülilihtne ja see võttis vähem kui minuti. Järgmine samm oli välja selgitada, kas see on Twitteri integreerimisega sama lihtne. See valik on saadaval LiveAgenti menüüs Seadete jaotise all. Peate lihtsalt lisama oma konto ja andma LiveAgentile load, nagu eelmises etapis. See protsess võtab teil isegi vähem aega kui Facebooki integreerimine.
LiveAgent pakub ka Instagrami integreerimist. Seda ei ole mingil põhjusel vasakpoolses menüüs näha, kuid leiate selle Seadeet jaotisest Pistikprogrammide alt. Kui olete pistikprogrammi aktiveerinud, näete, et vasakpoolne Facebooki menüü jaotis värskendatakse automaatselt Facebooki ja Instagrami jaoks. Sellesse jaotisse sisenedes peate lisama uue konto, klõpsates nupul Ühenda. Peate veenduma, et teie Instagrami konto on teie Facebookiga ühendatud ja olete määranud selle professionaalseks kontoks.
Kõik kasutajad, kes soovivad oma Instagrami kontot LiveAgentiga ühendada, peaksid esmalt veenduma, et nende Facebooki ettevõtte leht on esmalt seotud nende Instagramiga. Kogesin mõningaid väiksemaid vigu, kui üritasin seda teha vastupidises järjekorras. Kui teete seda õiges järjekorras, saate oma Facebooki ja Instagrami ühendada ühe integreerimisega, selle asemel et teha sama protsessi kaks korda.
Lisaks sotsiaalmeediale suudab LiveAgent käsitleda ka sõnumsiderakendusi, nagu Viber ja WhatsApp, mida käsitleme eraldi ülevaates. Enne testimise juurde asumist vaatame LiveAgenti sotsiaalmeedia suhtlusega seotud funktsioone.
LiveAgenti sotsiaalmeedia funktsionaalsus ja funktsioonid
LiveAgenti sotsiaalmeedia funktsioonid hõlmavad integreerimist Facebooki, Twitteri, Instagrami, aga ka suhtlusrakendustega – Viberi, WhatsAppi ja Facebook Messengeriga. Kõik sotsiaalmeedia kanalid on ühendatud otse LiveAgenti piletisüsteemiga, mis haldab kogu sissetulevat ja väljaminevat suhtlust. Tarkvara pakub ka suurepäraseid funktsioone, mis aitavad teil vastuseid palju kiiremini ja tõhusamalt hallata.
LiveAgent pakub sellega seoses palju funktsioone, nagu piletite automaatne jaotamine, kokkupõrgete tuvastamine, salvestatud sõnumid, piletite eksportimine, filtrid, piletite ühendamine või jagamine, märkmed, reeglid ja SLA-d ning palju muud. LiveAgenti piletid toetavad ka manuseid ja GIF-e, mis aitavad teil vastuseid oma sihtrühma jaoks köitvamaks muuta. Saadaval on ka palju muid funktsioone, seega vaadake lisateabe saamiseks LiveAgenti funktsioonide lehte.
LiveAgenti sotsiaalmeedia funktsioonide kasutajakogemus
LiveAgenti sotsiaalmeedia kanalite ja funktsioonide testimine oli suisa lust. Kasutasin oma sotsiaalmeedia testkontosid agendikogemuse simuleerimiseks ja mul on hea meel tõdeda, et need kõik töötasid imehästi. Kõigepealt kirjutasin oma Facebooki ettevõtte lehe olekusse kommentaari, et saada teada, kas integratsioon toimib nii nagu peab. Kommentaar saabus paari sekundiga ja ilmus piletina minu universaalsesse postkasti.
Vastamine oli ülilihtne mitte ainult hõlpsasti kasutatava liidese tõttu, vaid ka tänu saadaolevatele piletisüsteemi funktsioonidele. Sain juurdepääsu valmiskirjutatud vastustele, manustele, märkmetele ja muudele suurepärastele funktsioonidele. Sama kogemus oli Twitteri piletitele vastamisega ja jällegi olid kõik funktsioonid piletites kasutamiseks hõlpsasti saadaval. Instagram ei olnud samuti selles osas erand, kõik toimis sama hästi kui eelmistes kanalites.
Üldiselt kaasnes LiveAgenti sotsiaalmeedia võimalustega väga hea kogemus. Integreerimine oli nii lihtne kui võimalik ja piletisüsteem suutis üle tuua kõik Facebooki sõnumid, Twitteri mainimised või Instagrami kommentaarid (ja muu suhtluse). LiveAgent on ennast tõestanud kui suurepärase sotsiaalmeedia klienditoe valikuna.
LiveAgenti hinnakujundus
LiveAgent pakub huvitavaid hinnaplaane, mis on varustatud mitmesuguste funktsioonidega. Iga kallima plaaniga kaasnevad täiendavad suhtluskanalid ja palju paindlikkust, et saaksite valida, millistele kanalitele soovite keskenduda, ja valida oma ettevõtte jaoks õige plaan. Vaatame, mis iga LiveAgenti plaaniga kaasneb. Kõik plaanid, välja arvatud tasuta pakett, annavad teile juurdepääsu sotsiaalmeedia integreerimisele.
Väike
Väike plaan maksab 9 dollarit agendi kohta kuus. Saate juurdepääsu ühele sissetulevale ja väljaminevale meilikontole, ühele reaalajas vestluse nupule, vestluse rahuloluküsitlusele, ühele API-võtmele, ühele integratsioonile, teadmusbaasile, klienditeenindusele ja valge kinda seadistamisele. Facebookile + Instagramile saate juurdepääsu täiendava 39 dollari eest kuus ning Twitteri integreerimisele täiendava 39 dollari eest kuus.
Keskmine
Keskmine plaan maksab 29 dollarit agendi kohta kuus. Saate kõik väikesest plaanist ja lisaks kõnekeskuse toe, 10 osakonda, IVR-i, tootekoolituse, kohandatud domeenimajutuse, 20 sündmuse reeglit, 10 ajareeglit, 5 SLA taset. Nii nagu väikese plaani puhul, saate juurdepääsu Facebookile + Instagramile täiendava 39 dollari eest kuus ning Twitteri integreerimisele täiendava 39 dollari eest kuus.
Suur
Suur plaan maksab 49 dollarit agendi kohta kuus. Saate kõik eelmisest kahest plaanist. Lisaks juurdepääsu 1 WhatsAppi kontole, 30 osakonnale, mitmetasandilisele teadmusbaasile, vanemkontohaldurile, 2 teadmusbaasi, 100 sündmusereeglit, ajaaruannet, 10 SLA taset, auditi logi ja palju muud. Suur plaan sisaldab kõiki sotsiaalmeedia integratsioone ilma lisatasudeta.
Organisatsioon
Organisatsiooni plaan on LiveAgenti hinnakujunduse uusim täiendus. See pakub kõike varasematest plaanidest, kuid lisab palju lisateenuseid, mis sobivad inimestele, kes soovivad midagi lisaks. Saate kohandada oma arveldust, saada abi WhatsAppi integreerimisel, prioriteetse klienditoe, kuni 40 kohandatud rolli ja palju muud.
Lõpetuseks
LiveAgent pakub kõike vajalikku sotsiaalmeedia klienditeeninduse tõhusaks haldamiseks. Kõik integratsioonid sotsiaalmeedia kontodega toimivad väga hästi ja kuigi need ei too kaasa kõiki võimalikke funktsioone, toimivad olemasolevad funktsioonid probleemideta. LiveAgent on parim mitmekanalilise toe haldamiseks, olenemata sellest, millist sotsiaalmeediaplatvormi soovite kasutada. Peate vaid kaaluma, kas see on teie raha väärt, sest kõik plaanid võivad sotsiaalmeedia funktsioonidega üsna kalliks minna.
Ettevõtte jaoks sobiva sotsiaalmeedia klienditeenindustarkvara leidmisel on oluline uurida erinevaid võimalusi ja leida selline, mis sobib teie eelarvega ja vastab kõigile teie vajadustele. Kuid LiveAgenti kasutades saavad ettevõtted tõhusalt hallata klientide päringuid, kaebusi ja tagasisidet populaarsetel sotsiaalmeedia platvormidel.
Frequently Asked Questions
Ma ei leia LiveAgenti seadetest Instagrami
LiveAgenti Instagram on saadaval pistikprogrammina, mis tuleb aktiveerida. Kui te ei leia Instagrami oma LiveAgenti konto Facebooki ja Twitteri valikute lähedalt, on teil tõenäoliselt pistikprogramm välja lülitatud. Kui soovite selle aktiveerida, avage Seadistamine > Süsteem > Pistikprogrammid ja leidke pistikprogrammide loendist Instagram. Aktiveerige see, klõpsates lülitil ja seejärel LiveAgent taaskäivitub.
Mul on raskusi Instagrami konto LiveAgenti ühendamisega
Kui teil tekib Instagrami konto LiveAgenti piletisüsteemiga integreerimisel probleeme, kaaluge oma Instagrami ja Facebooki kontode ühendamist. Kui teete seda enne Instagrami ühendamist, saate integreerimise protsessidest eemaldada mõned lisasammud ja muuta kogu integreerimise sujuvamaks.