Key takeaways
Pros
- Väga kiire ja lihtne integreerimine sotsiaalmeedia kanalitega
- Suurepärane liides
- Suurepärased piletite organiseerimise võimalused
- Pole vigu, pole probleeme
Cons
- Piletid ei pruugi kajastada iga suhtluskanali funktsionaalsust
- Pole kõige odavam lahendus
Re:amaze sotsiaalmeedia funktsioonidega alustamine
Re:amaze võimaldab teil alustada tasuta prooviversiooniga, nii et te ei pea kohe tasulist plaani valima. Kui olete oma andmed registreerimisvormi sisestanud, aitab Re:amaze teil kõik vajaliku seadistada. Tarkvara pakkus mulle võimalusi vestluse, e-posti, SMS-i/MMS-i, KKK-de või sotsiaalmeedia seadistamiseks. Valisin sotsiaalmeedia valiku, kuna see on see, millele me käesolevas ülevaates keskendume. Samuti on võimalus seadistuse osa täielikult vahele jätta.
Järgmise sammuna pärast sotsiaalmeedia seadistuse valimist saate integreerida oma Facebooki, Instagrami ja Twitteri. Kõiki kolme protsessi on väga lihtne lõpetada. Facebooki konto integreerimine on üsna tavaline, nagu ka Twitteri integreerimine. Instagrami integreerimine andis mulle mõned nutikad võimalused sõnumite ja teavituste importimiseks. Kõigi kolme integreerimise lõpuleviimiseks kulub sõna otseses mõttes sekundeid ja ma ei kogenud selle käigus mingeid probleeme.
Kui olete lõpetanud ja jätkate järgmise sammuga, tuletab Re:amaze meelde, et kõik funktsioonide seaded on rakenduse seadetes saadaval. Pärast seda suunatakse teid otse sotsiaalmeedia piletisüsteemi ja võite hakata sellega tutvuma. Re:amaze toob üle teie sõnumid automaatselt, mis on suurepärane. Enamik teisi sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvaralahendusi pakuvad samuti seda võimalust, kuid see ei tööta alati usaldusväärselt.
Re:amaze’i piletite korrastamine on suurepärane ja ulatub päris sügavale. Saate pileteid kategoriseerida mitte ainult nende kanalite järgi, vaid igal kanalil on veel oma alamkategooriad. Nii saate hõlpsalt sotsiaalmeedia pileteid sorteerida ja vaadata ainult neid, mida soovite. Piletite korraldamise alamkategooriad hõlmavad ootel, tellitud, lahendamata, määramata, lahendatud, arhiveeritud, osalevat ja paljusid muid pileteid.
Re:amaze sotsiaalmeedia funktsionaalsus ja funktsioonid
Re:amaze pakub sotsiaalmeedia integratsioone igas plaanis, aga ka muid kliendisuhtlusega seotud funktsioone. Sotsiaalmeedia integratsioonid on otse ühendatud Re:amaze piletiüsteemiga, mis pakub suurepäraseid organiseerimisvõimalusi ja lihtsat piletite kategoriseerimist nii kanalite kui ka pileti staatuse alusel. Enamik sotsiaalmeedia suhtlemise funktsioone edastatakse piletisüsteemi ja saate neid kasutada sotsiaalmeedia piletites. Nende hulka kuuluvad piletihaldusfunktsioonid või ka kontaktifunktsioonid.
Lisaks sotsiaalmeedia piletisüsteemi funktsioonidele saate tugineda ka muule. Üks neist on automatiseerimisfunktsioonid, mis hõlmavad vastusemalle, töövooge, kliendi kavatsuste funktsioone ja roboteid. Re:amaze pakub ka aruandlusfunktsioone vestluste ja sõnumite jaoks, samuti töövooge, silte ja personali toimivusnäitajaid. Viimased kolm on saadaval ainult kallimates plaanides.
Re:amaze sotsiaalmeedia funktsioonid ja kasutajakogemus
Re:amaze’iga töötamine tundub alguses nii ja naa. See on suurepärase välimusega süsteem, mille puhul tundub, et see teeb kõike suurepäraselt. Esimese probleemina märkasin, et ma ei saanud ühtegi teadet sissetuleva Messengeri sõnumi kohta. Pidin süsteemi värskendama ja postkastist käsitsi teatisi otsima. Kui ma selle leidsin, läks asi pileti liidesega taas paremaks. Hiljem avastasin, et peate märguanded käsitsi aktiveerima, mis tundub pisut veider valik. See funktsioon peaks minu arvates töötama automaatselt.
Vastamiskogemus on üsna meeldiv. Võin klõpsata failide ja manuste lisamisele või lohistada need otse sõnumisse. Mul oli ka võimalus lisada vastusemalle, emotikone ja valida olekumuudatusi, mis rakendub sõnumile vastamisel. See ei ole kõige rikkalikum funktsioonide komplekt, mida ma sotsiaalmeedia klienditeeninduse piletisüsteemis kunagi näinud olen, kuid see pakub enamasti kõike, mida vajate tõhusaks suhtlemiseks.
Funktsionaalsus jääb piletite puhul samaks, olenemata sellest, kas need pärinevad Facebookist, Instagramist või Twitterist. See on ühest küljest hea, sest see eemaldab vastamisest tuleneva segaduse ja võimaldab teil mugavalt töötada iga sotsiaalmeedia pileti kalla, olenemata selle allikast. Teisest küljest tundub, et Re:amaze unustab, et iga sotsiaalmeediavõrgustik pakub erinevaid funktsioone, mis võiksid hästi toimida Re:amaze’i sotsiaalmeedia piletisüsteemis.
Re:amaze’i sotsiaalmeedia funktsionaalsus on üldiselt üsna hea ja pakub pidevat ja usaldusväärset töövoogu ilma luksumisteta. Tõenäoliselt ei hämmasta Re:amaze teid aga nii palju, kui võiksite oodata. Integratsioone on ülilihtne teostada, kuid sotsiaalmeedia piletisüsteemi kogemus tundub mõne muu lahendusega võrreldes pisut nõrk. See ei tähenda, et see poleks väga funktsionaalne, pigem vastupidi. Tundub, et Re:amaze’il puudub lihtsalt mingisugune “vau” tegur.
Re:amaze hinnakujundus
Re:amaze pakub kolme peamist hinnaplaani ja veel kahte plaani, mis on suunatud idufirmadele ja ettevõtetele. Iga plaan pakub sotsiaalmeedia funktsioone, mis tähendab, et saate juurdepääsu Facebooki, Instagrami ja Twitteri integratsioonile olenemata sellest, millise neist valite. Peamine asi, millele peate oma otsustusprotsessi ajal keskenduma, on muud funktsioonid, mis on erinevad igas Re:amaze’i hinnaplaanis. Vaatame ja uurime, mida pakutakse.
Basic
Basic plaan maksab igakuise arveldusega meeskonnaliikme kohta 29 dollarit kuus või aastase arveldamisega meeskonnaliikme kohta 27,55 dollarit kuus. Saate piiramatult e-posti postkaste, reaalajas vestluse, sotsiaalmeedia kanalid, avalikud ja sisemised KKK-d, töövoo automatiseerimise, vastuste mallid, veebisaitide integreerimise, vestlusrobotid, ennetavad sõnumid, põhiaruandluse, klientide kavatsused ja palju muud
Pro
Pro pakett maksab igakuise arveldusega meeskonnaliikme kohta 49 dollarit kuus või iga-aastase arveldamisega meeskonnaliikme kohta 46,55 dollarit kuus. Saate kõik põhiplaani funktsioonid, aga ka mitu brändikontot, saidi külastajate reaalajas vaated, täpsema aruandluse, SMS-i ja kõnekanalid, kohandatud hostitud domeeni, kohandatavad meili välimused, olekulehe ja palju muud.
Plus
Pluss pakett maksab igakuise arveldusega meeskonnaliikme kohta 69 dollarit kuus või iga-aastase arveldusega 65,55 dollarit kuus meeskonnaliikme kohta. Saate kõik eelmiste plaanide funktsioonid, aga ka reaalajas ekraani jagamise, osakonnad, töötajate tulemuslikkuse aruandluse, töötajate vahetused ja puhkusepäevad, kohandatavad töötajate rollid, klientide rahulolu hinnangud, vestlusesisesed videokõned, valikulise klassikalise vestlusrežiimi, KKK. artikli muutmise ajaloo ja palju muud.
Starter
Starter maksab 59 dollarit kuus, saadaval on ainult igakuine arveldus. See pakub kõiki põhiplaani funktsioone piiramatule arvule meeskonnaliikmetele ja kindla hinnaga. Kuid sellega kaasneb limiit 500 vestlust kuus.
Enterprise
Enterprise plaan pakub teie vajadustele kohandatud hinnakujundust. See on suunatud mastaapsust nõudvate ettevõtete kasvatamisele.
Re:amaze pakub laia valikut hinnaplaane igas suuruses ettevõtetele. Kasutage tasuta prooviperioodi, et testida tarkvara ja hinnata, kas see vastab teie ootustele. Siiski tasub kaaluda ka muid sotsiaalmeedia klienditeeninduse tarkvara pakkujaid, et tagada teile parim väärtus oma raha eest.
Lõpetuseks
Re:amaze pakub kõike, mida vajate sotsiaalmeediaga tegelemiseks, ja sellel on isegi integratsioon Twitteriga, mis pole kuigi levinud. Integreerimisprotsess on äärmiselt kiire ja lihtne ning Re:amaze pakub väga head sisseehitatud juhendit, mis aitab teil seadistamise eest väga lihtsalt hoolt kanda. Ka sotsiaalmeedia piletisüsteem on suurepärane, kuid ma ei saa lahti tundest, et mnidagi jääb puudu. See aga ei tohiks takistada teid pidamast tarkvara väga võimekaks lahenduseks oma sotsiaalmeedia klienditoele.
Frequently Asked Questions
Ma ei saa oma Facebooki lehte Re:amaze'iga ühendada
Seda probleemi põhjustavad kõige sagedamini teie Facebooki ettevõtte lehel määratud kasutajarollid. Saate oma lehe ühendada ainult siis, kui teil on täielik administraatorijuurdepääs. See on kõige tõenäolisem põhjus, miks te ei näe Re:amaze’i integratsioonis oma Facebooki ettevõtte lehte. Peate kontrollima oma lehe rolle ja veenduma, et annaksite Re:amaze’ile kõik vajalikud õigused oma lehe haldamiseks.
Re:amaze ei too üle Instagrami kommentaare ega otsesõnumeid
See probleem võib olla seotud teie Instagrami kontoga. Veenduge, et see oleks määratud ettevõtte kontole, vastasel juhul ei saa Re:amaze teie kontoga ühendust luua. Kontrollige oma Instagrami rakenduses oma konto sätteid. Avage seaded ja minge kontode keskusesse ning vaadake, kas teie konto on ettevõttekonto.