Key takeaways
Pros
- Lihtne integreerida ja kasutada
- Abistav klienditugi
- Üksikasjalik aruandlus ja analüüs
Cons
- Väiksematele ettevõtetele võib see olla liiga kallis
- Brauseri versioonis puuduvad teavitused
- Aeg-ajalt esineb vigu
Sprout Social sotsiaalmeedia funktsioonidega alustamine
Sprout Social aitab üksikisikutel ja ettevõtetel hallata oma sotsiaalmeediat, püsida klientidega kursis ning kasutada kõiki sotsiaalmeedia suhtluse nüansse ühe katuse all. Tarkvara on saadaval brauseri või mobiilirakendusena.
30-päevasele tasuta prooviperioodile registreerumine oli uskumatult lihtne. Täitsin lihtsalt nõutud teabe ja lisasin veel mõned üksikasjad, et saada minu jaoks paremini kohandatud kogemus.
Ootasin, et mind suunatakse juhtpaneelile või tervituslehele, kuid minu üllatuseks eihakanud Sprout Social asjadega keerutama ja pakkus, et ühendab kohe minu sotsiaalmeedia kontod.
Ausalt, sobivate seadete leidmise ja erinevates menüüdes navigeerimise koorma vahelejätmine muutis kogemuse palju kiiremaks ja nauditavamaks. Pidin vaid oma kontodele sisse logima ja oligi kõik.
Nii et täitsin lihtsalt oma Facebooki mandaadid ja Sprout Social teatas, et see on valmis. Kui teil on raskusi oma lehtede ühendamisega, on neil isegi kiire tõrkeotsing otse järgmisel vahekaardil, nii et te ei pea sirvima ulatuslikku teadmusbaasi.
Instagrami ja Twitteri lisamine oli sama, nii et ma ei hakka seda üksikasjalikumalt arutama.
Kui see oli tehtud, tervitas Sprout Social mind lihvitud välimusega juhtpaneeliga, milles oli väga lihtne navigeerida. Kuna olin oma sotsiaalmeediakontode ühendamise ülesande juba lõpetanud, võisin vabalt ringi tuhnida ja vaadata nende pakutavaid erinevaid funktsioone.
Sprout Sociali sotsiaalmeedia funktsioonid ja funktsionaalsused
Sprout Social on peamiselt sotsiaalmeedia haldusplatvorm, mitte klienditoe platvorm. Nii et kui ma hindaksin ainult klienditeeninduse funktsioone, ütleksin julgesti, et need pole eriti ulatuslikud. Esimese asjana märkasin, et Sprout Social ei sisalda ühtegi tüüpi piletisüsteemi. Rohkem rõhku pannakse sellistele funktsioonidele nagu postituste ajastamine, konkurentsianalüüsi uurimine ning keskendumine teie üldisele kohalolekule sotsiaalmeedias ja brändi tervisele.
Postituste loomine on paremas ülanurgas asuva sinise Koosta nupu abil eriti lihtne. Sellel klõpsates avaneb hüpikaken, mis võimaldab hõlpsasti luua ja ajastada sotsiaalmeedia postitusi.
Loomulikult saate oma postkasti sissetulevate sõnumite, mainimiste, kommentaaride ja kõige muuga. Saate seadistada ja täpsustada oma nutikasse postkasti saabuvate sõnumite tüüpe.
Üks funktsionaalsus, mis mulle väga meeldib ja mis meenutab täisväärtuslikku kasutajatoe tarkvara, on võimalus lisada sisemisi märkmeid kõikidele kliendisuhtlustele. See on eriti kasulik agentidele ja meeskondadele, kes võivad probleemi lahendamisel koostööd teha.
Veel üks funktsioon, mis võib olla kasulik klientidega suhtlevatele meeskondadele, on Sprout Sociali funktsioon Arvustused. See võimaldab teil ühendada erinevaid arvustusplatvorme ja hallata kogu klientide tagasisidet ühest kohast, nii et te ei pea neid kõiki eraldi kontrollima.
Sprout Social sotsiaalmeedia funktsioonide kasutajakogemus
Kõike oli kohe algusest peale väga lihtne seadistada. Lasin ühel kliendil kirjutada minu Facebooki ettevõtte lehele kommentaari ja see ilmus kohe Nutikas Postkastis.
Klõpsates valikul Kuva lõim, sain vastata, laikida, lisada kommenteerija oma VIP-loendisse ja täita tema kohta lisateavet.
Küll aga hämmastas mind see, et minu kommentaari saabudes polnud teavitust. Vasakpoolses menüüs on jaotis Teavitused, kuid see oli alati tühi, olenemata sellest, kas postkastis on midagi uut või mitte.
Minu esimene mõte oli, et võib-olla ei käivita sissetulevad kommentaarid märguandeid vaikimisi olekus. Ma eksisin. Seaded näitasid, et kõigi interaktsioonide korral tuleb teavitus. Märkasin, et sain e-kirju iga kord, kui oli uus kommentaar või mõni muu kliendisuhtlus, kuid märguanded jäid tühjaks.
Järgmisena proovisin saata oma ettevõttele sõnumi, arvates et see ei ilmu mingil juhul märguannetes, kuid eksisin. Ja nii asusin dokumentatsiooni kallale, püüdes välja selgitada, miks teavitused ei tööta.
Mul on veidi piinlik tunnistada, kui palju tunde kulus guugeldamisele, artiklite lugemiseles ja KKK-de sirvimisele. Lõpuks andsin järele ja võtsin ühendust toega.
Kogemus Sprout Sociali klienditeenindusega oli suurepärane. Vastati kiiresti ning nad olid tõesti viisakad ja abivalmid. Kahjuks ei saagi minu probleemi lahendada. Nagu selgus, töötavad märguanded ainult mobiilirakenduses. Ja kuna kasutasin Sprout Socialit Chrome’is, ei saanud ei mina ega klienditoe esindaja sellega midagi ette võtta. Kuid nad kinnitasid mulle, et taotlevad selle funktsiooni lisamist minu nimel, nii et seda probleemi ei pruugi enam tulevikus tekkida.
Sprout Social hinnakujundus
Standard
Sprout Sociali odavaim pakett maksab 249 dollarit kuus ja iga lisakasutaja maksab 199 dollarit kuus. Sellel tasemel saate seadistada 5 suhtlusprofiili, ülesannete täitmise ja CRM-i tööriistu, iOS-i ja Androidi rakendusi, tasulisi tööriistu Facebooki postituste jaoks ja palju muud.
Professional
Järgmine tasand maksab teile 399 dollarit kuus ja kasutajate lisamine maksab igaühe jaoks 299 dollarit kuus. Sprout Sociali populaarseima plaaniga saate nautida kõiki eelmise tasandi funktsioone, lisaks piiramatuid suhtlusprofiile, konkurentsiaruandeid Facebookis, Instagramis ja Twitteris, sotsiaalmeedia kaubanduse integreerimist ja palju muud.
Advanced
499 dollarit maksva kuutasu eest, millele lisandub 349 dollarit iga lisatud kasutaja kohta, saate kasutada vestlusroboteid ja automatiseerimist, sõnumite hüppe teavitusi, Twitteri küsitlusi ja paljusid muid täiustatud funktsioone.
Suurettevõte
Selle hinnataseme arutamiseks võtke ühendust Sprout Sociali müügimeeskonnaga ja taotlege demo. Enterprise pakett sisaldab kõiki eelmise tasandi täiustatud funktsioone, lisaks ööpäevaringset prioriseeritud kliendituge, esmaklassilist nõustamist ja erinevaid esmaklassilisi lisandmooduleid.
Kuigi Sprout Social pakub mitmesuguseid funktsioone ja plaane, võib nende hinnakujundus olla väiksematele ettevõtetele pisut kallis. Kui eelarve on suureks probleemiks, tasub uurida teisi sotsiaalmeedia klienditeenindustarkvara pakkujaid, kes pakuvad sarnaseid funktsioone soodsama hinnaga. Hinnake oma nõudeid ja vajadusi ning leidke lahendus, mis vastab nii teie eelarvele kui ka ärieesmärkidele.
Lõpetuseks
Sprout Social on suurepärane sotsiaalmeedia haldusteenus, mida ettevõtted ja üksikisikud saavad kasutada oma veebipõhise kohaloleku kallal. Sellised funktsioonid nagu ajagraafiku koostamine, teemaaruandlus, sisuotsija ja muud võivad olla teie sotsiaalmeedia turundusstrateegia suurepärased täiendused. Arvan siiski, et ma ei kasutaks Sprout Socialit peamise klienditoe lahendusena. Minu arvamus on, et Sprout Social teeb suurepärast tööd sellisena, milleks ta on loodud.
Kokkuvõttes on Sprout Socialis väga lihtne navigeerida, nii et isegi esmakordsetel kasutajatel ei tohiks tarkvara õppimisega probleeme tekkida. Nende klienditoe personal ja dokumentatsioon on abivalmid ja asjatundlikud, nii et isegi kui komistate probleemide otsa, ei võta nende lahendamine liiga kaua aega. Kahjuks puuduvad Sprout Socialil mõned kasutajatoe funktsioonid. Kui aga teie peamine eesmärk on tõhusalt hallata oma sotsiaalmeedia kontosid, võib see olla teie jaoks suurepärane lahendus.
Frequently Asked Questions
Saan Facebooki API veateate.
See tõrge ilmneb siis, kui Sprout üritab teie lehele sõnumit postitada, kuid Facebook lihtsalt ei saa seda sõnumit postitada. Ajutiste vigade tõttu ei edasta Facebook mõnikord sõnumeid ega värskendusi. Sel juhul on parem postitada sisu otse oma Facebooki lehele.
Ma ei saa kehtetute või aegunud tokenite tõttu Twitteri sõnumeid saata.
See tõrge ilmneb siis, kui peate Sproutis oma Twitteri konto uuesti volitama. Klõpsake oma Märguannete sahtlis vahekaardil Probleemid. Autoriseerige oma Twitteri konto uuesti, logides sisse ja järgides Twitteri uuesti volitamise juhiseid.
Ma ei saa teavitusi.
Brauseri versioonis ei saa praegu märguandeid seadistada. Küll aga saab kasutada iOS-i või Androidi rakendust, kus märguanded töötavad korralikult.