Key takeaways
Pros
- Lihtne integreerida ja kasutada
- Üksikasjalik aruandlus
Cons
- Prooviperioodil jääte maksumüüri taha
- Aeg-ajalt on piltide üleslaadimisel probleeme
Statusbrew’ga alustamine
Statusbrew kasutajaks registreerumine oli uskumatult lihtne. Ilma, et ma oleksin oma e-posti aadressi kinnitanud, tervitati mind organisatsiooni seadistusakna ja automaatse reaalajas vestluse tervitusega.
Kui olin nõutud teabe täitnud, esitas Statusbrew mulle veel mõned küsimused, et saada teavet minu kujutletava ettevõtte kohta, et paremini mõista mu vajadusi ja eelistusi.
Pärast olulise teabe esitamist palus Statusbrew mul kohe teises hüpikaknas ühendada oma sotsiaalmeedia.
Seega asusin asja kallale. Alustasin oma ettevõtte Facebooki kontoga. Esiteks palus see mul lubada Statusbrew Facebookis, et rakendus pääseks ligi minu kontole ja saaks oma töö tegemiseks vajalikud õigused.
Klõpsasin paar korda suurt sinist nuppu, logisin oma kontole sisse ja voilà! Mul Facebooki leht oli ühendatud.
Seejärel liikusin edasi Instagrami. Protsess oli peaaegu sama, välja arvatud see, et mulle esitati mõned täiendavad küsimused minu ettevõtte ja minu ettevõtte Instagrami lehe kohta. Selle lõpuleviimiseks kulus vaid mõni sekund ja minu Instagram oli seadistatud.
Twitteri konto ühendamiseks oli vaja ainult minu mandaate, ilma täiendavate küsimuste või lubadeta. Ja nii ma lõpetasin oma oluliste sotsiaalmeediakontode seadistamise ja olin valmis ringi vaatama ja uurima, milleks Statusbrew võimeline.
Statusbrew sotsiaalmeedia funktsionaalsus ja funktsioonid
Statusbrew pakub brauseripõhist rakendust ning iOS-i ja Androidi rakendust. Kasutasin brauseri valikut, kuid niipalju kui ma näen, on liides ka mobiili jaoks hästi optimeeritud.
Viimistletud välimusega ja kasutajasõbralik armatuurlaud tagab kiire juurdepääsu kõigele vajalikule.
Liidese jaotises nimega Suhtle näete kõiki eelnevaid klientide interaktsioone, isegi enne Statusbrew’i ühendamist oma profiilidega.
Käepärased aruanded annavad ülevaate teie sotsiaalmeedia tegevustest, kaasamisest ja muust vajalikust teabest. Lisaks on aruanded üsna võimsad, kuna võimaldavad teil uurida iga sotsiaalmeedia kanalit eraldi. Saate koostada märksõnaaruandeid, uurida räsimärkide statistikat ja palju muud.
Mulle meeldis ka seadete ja konfiguratsioonide arv, millega kasutajad saavad mängida, et kohandada oma kogemust tarkvaraga vastavalt oma vajadustele.
Statusbrew sotsiaalmeedia funktsioonide kasutajakogemus
Pärast seda, kui olin oma sotsiaalmeedia kontod edukalt Statusbrew’ga sidunud, lasin “kliendil” kirjutada kommentaari, otsesõnumit ja jätta arvustuse minu kujuteldava teetoa ettevõtte kohta. Kuigi oleksin olnud tänulik mõningate hüpikakende eest, mis hoiataksid mind sissetuleva kliendisuhtluse kohta, ilmus kõik koheselt jaotisesse Suhtle.
Statusbrew võimaldab kasutajatel saata pilte, GIF-e ning lisada avalikke ja sisemisi märkmeid. Kuigi tarkvara ei käitu nagu tavaline piletisüsteem, on sellel mõned sarnased funktsioonid. Saate määrata suhtlusele prioriteedi, lisada jälgijaid, selle sulgeda või edasi lükata ja nii edasi.
Statusbrew’i võimalused avaldasid mulle suurt muljet. Kuigi ma ei nimetaks seda süsteemi niivõrd klienditeenindustarkvaraks, kuivõrd sotsiaalmeedia haldamise lahenduseks, võidakse seda aga tõenäoliselt klienditeeninduseks kasutada.
Ja siis tekkis mul probleem. Juhtpaneelile minnes näete loendust, millal teie proovikonto aegub.
Ja kuigi Statusbrew väitis, et saan tarkvara järgmise viieteistkümne päeva jooksul tasuta kasutada, üllatas mind see, et ma pean selle kasutamise jätkamiseks maksma.
Üritasin internetist lahendust otsida, kuna eeldasin, et Statusbrew laseb mul tarkvara lubatud kahe nädala jooksul kasutada. Kahjuks ei leidnud ma midagi ja ainus võimalus ilma krediitkaardiandmeid sisestamata ja 2 748,00 dollarit kulutamata oli välja logida. Kuigi tahtsin selle lahenduse testimist jätkata, ei saanud ma uuesti sisse logida ega uut kontot luua.
Statusbrew hinnakujundus
Lite
See hinnaplaan on alates 69 dollarist kuus aastase arveldamise puhul või 89 dollarit kuus, kui arveldate igakuiselt. Sellel tasemel saate ühendada kuni 5 sotsiaalmeedia profiili ja süsteemi haldavad maksimaalselt 2 kasutajat.
Standard
Statusbrew võimaldab teil seadistada 10 sotsiaalmeediaprofiili ja 5 kasutajat hinnaga 129 dollarit kuus litsentsi kohta aastamaksena või 179 dollarit kuus litsentsi kohta igakuiselt. Saate modereerida Facebooki ja Instagrami reklaamide kommentaare, kasutada automaatset kommentaaride haldust ja palju muud.
Premium
Statusbrew’i Premium pakett maksab 229 dollarit kuus litsentsi kohta aastamaksena või 299 dollarit kuus igakuise arveldamisega ning see võimaldab teil seadistada 15 sotsiaalmeedia profiili ja võimaldab neid hallata kaheksal kasutajal. Sellel tasemel saate kasutada kõike eelmistest pakettidest ja lisafunktsioone, nagu klientide sentimentide analüüs, kinnitamise ja määramise töövood ning palju muud.
Enterprise
Statusbrew kõige jõulisemal paketil on kohandatud hinnakujundus, nii et kui olete huvitatud, peate võtma ühendust nende müügimeeskonnaga ja taotlema toote demo. Lisaks kõikidele Premium paketi funktsioonidele sisaldab Enterprise isikupärastatud meeskonnakoolitust, kohandatud integratsioone, spetsiaalset kontohaldurit ja muid täiustatud funktsioone.
Lõpetuseks
Kui ma seda arvustamise protsessi alustasin, eeldasin et annan Statusbrewile üsna kõrge hinnangu. Miks ma ei peaks? Liides oli kena ja reageeriv ning võimaldas mul isegi Office’i GIF-e edasi-tagasi saata. Kontolt väljaviskamine ja prooviperioodi ajal maksmise nõudmine rikkus aga minu kogemuse.
Oleksin soovitanud Statusbrew’d eelkõige sotsiaalmeedia haldamiseks ja isegi klienditeeninduse lahendusena, kui teie ettevõte kasutab sotsiaalmeediat peamise kliendisuhtluskanalina. Kuid ma ei saa seda teha, kui ma pole kindel, et saate tarkvara ise testida, enne kui Statusbrew teie raha küsib.
Kui soovite teha teadliku otsuse, proovige sotsiaalmeedia klienditeenindustarkvara valimisel uurida mitut võimalust. Kuigi Statusbrew pakub kena valikut funktsioone, võib see teiste pakkujatega võrreldes olla ka pisut kallim. See on endiselt taskukohane valik, kuid veenduge, et saate oma raha eest parima hinna ja kvaliteedi suhte funktsioonide, integratsioonide ja võimaluste osas.
Frequently Asked Questions
Ma ei saa Facebookis privaatsõnumiga vastata.
On mõned võimalikud põhjused, mis selle probleemi esile võivad kutsuda. Esimene on see, et saate privaatselt vastata ainult 7 päeva jooksul alates kuupäevast, mil kasutaja postitas või kommenteeris. Lisaks saab privaatsõnumeid saata ainult üks kord postituse või kommentaari kohta ning Facebook lubab privaatseid vastuseid ainult tekstipostituste ja kommentaaride puhul. Privaatsõnumitega ei saa vastata fotokommentaaridele, arvustustele jne. Viimane põhjus, miks te ei saa privaatsõnumiga vastata, on kasutaja privaatsusseaded. Need määravad, kas avalikele kommentaaridele ja postitustele on privaatsed vastused lubatud.